MITSUBISHI

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mitsubishi

  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 13.06.03  09:52

    « Re: Kryty

    Když si to nakousl, tak naznač alespoň něco víc ?
    Co se da na krytu pos... Je to snad jen kousek plastu a par sroubku, nebo ne?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.06.03  09:37

    « Re: Kryty

    to petous: jsem z Decina a i ja ti i presto, ze nemam Mitsibishi radim radeji jenom kup ten kryt a vymen si ho doma. At ti na auto nesahaj. Vic radeji psat nebudu ale udelej to takhle.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.06.03  09:29

    « Re: Kryty

    To 177: Celé se mi to nějak nezdá. Onehdy jsem byl u Mitsubishi v Brně a maník sháněl pouze tu jednu část krytování pod motorem (ty kryty jsou tam, nemýlím-se, minimálně tři), který si urval při přejezdu přes obrubník. Chtěli po něm nějakých 8 tis. Kč! Tak nekoupil... S tím "svislákem" na rameni je to pravda: mění se celé rameno. Jen mne překvapuje ona nízká životnost: v mém bezprostředním okolí už byly Mitsubišky s hodně před 250 tis. km "na hrbu" a právě svisláky nebylo třeba měnit. Faktem ovšem zůstává, že to nebyly Charismy "made in Europe". Přehrávání SW stejnou verzí je úplná zhovadilost. Moje doporučení: koupit kryt pod moptorem a pryč od nich (tedy z děčínského zastoupení Mitsubishi)!
  • 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 13.06.03  08:17

    « Kryty

    Vcera jsem byl u misivbusi v Decine, plastovy kryt pod motor stoji 1400,-Kc, coz mne prijemne prekvapilo, cekal jsem mnohem vic. Predni spodni cep misi nedodavaj, jen cele rameno, ale je samostatne vymenny a lze tam udajne napasovat z jineho typu auta (zajimalo by mne jakeho). O prehravani sw v ECU tvrdi servisak, ze prehravaji sw stejnou verzi, ne novou, nechapu jaky to ma potom smysl (jestli dokonalejsi smazani autoadaptivni pameti nebo co).
  • 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 12.06.03  13:44

    « KN filtr

    Ja mnel KN v Civicu od nas z mototechny, ale uz je nechtej prodavat, udajne kvuli nespolehlivosti dodavek do cech. Takze ho asi objednam. Jinak o V-Power99+ jsem cetl, ze je synteticky a dovazeny z ciziny, ale 95ku delaji v Ceske Rafinerske v Litvinove, to vim na 100%. Je to obyc. benzin jen napajcovany aditivem. Benziny aditivuje dneska kde kdo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.06.03  13:37

    « Re: Reset ECU

    Pokud jsi neodpojoval akumulator, snimac polohy skrtici klapky nebo vahu vzduchu, pak neni treba delat reset. Kdyz ano, pak vycistit skrtici klapku a prostor kolem ni, zapnout zapalovani (samozrejme nestartovat!!!), odpojit minus pul akumulatoru, pockat cca 30 sekund, pripojit minus pol, vypnout zapalovani, dotahnout svorku na aku a muze se startovat. Pri prvni startovani je dobre po zapnuti zapalovani pockat pred pouzitim starteru tak 10 sec., aby si EGR ventil stacil "odklepat necistoty". KN filtry posila na dobirku firma Riegger v Praze na Proseku. Trebaze jsem u nich objednaval (a byl max. spokojen, tedz hlavne s tim KN filtrem), link ted nejak nemohu najit. Proto rana jistoty: (opet) shop na www.tuning.cz (maji totez za stejnou cenu nebo dokonce o neco levnejsi nez Riegger).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.06.03  13:27

    « Re: V-Power99+

    Jezdim na rakousky Shell Optimax 99 oktanu a bez siry. V mem pripade (u obou GDI motoru, s nimiz jezdim) je rozdil opravdu citelny. V tom sani neni ani tak karbon, jako spis jakesi "mastne saze". Prave to, ze jsou mastne, zpusobuje jejich vyrazne usazovani (ty ventily nesly v podstate bez prebrouseni vycistit, tak je radeji rovnou vsechny vymenili...). V pripade pouzivani paliva bez siry se "vazkost" usazenin silne snizuje (uz tak nelepi) a tim se dosahuje "samocisticiho efektu" - samozrejme v ramci urcitych mezi, danych konstrukci s pouzitim EGR ventilu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.06.03  13:18

    « Re: spotreba

    Presne, jak popisuje petous. Hlavne netrapit motor podtacenim a zadne dojezdy na volnobeh ci vyhazovani kvaltu z kopce. Rychle vytocit a pak uz jet ustalenou rychlosti.
  • 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 12.06.03  12:12

    « Reset ECU

    Funguje resetovani autoadaptivni pameti ECU u misaka tak jako u jinych znacek? U Hondy staci odpojit comp. na cca 30sec. Asi by to chtelo, kdyz mam jine svicky a palivo. Filtr objednam taky, ale nemohu se rozhodnot jestli Green, K&N, KingDragon, Jamex nebo něco podobneho, větsinou je to za cca 2tisice, nemate nekdo dobrej link na dealera?
  • 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 12.06.03  12:09

    « V-Power99+

    Uz jsem s nim odjezdil 1/2 nadrze a mam za to, ze si GDI vyssi predstih nevyhledava, nebot necitim ani trochu zlepseni nebo u Shellu cepujou stary slitky.
    add. sira v benzinu: moje auto ma 150k km nalitano v Bavorsku, predpokladam, ze na benzin s nizsim obsahem siry a stejne ma sani samej karbon. Podle mne je EGR krok stranou, ne dopredu. Stezujou si na to i majitele jinych znacek (Prelude atd.)
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 12.06.03  12:02

    « Re: spotreba

    Zalezi cim jezdis, ale bez PP to lze opravdu tezko, dojezdy rozhodne ne na volnobeh ale brzdit motorem, akcelerace v co nejkratsim casu a radit nahoru, netrapit 5-ku do kopecka ale zrychlovat na nizsi stupen, atd. GDI ma sva specifika, ale neslysel jsem, ze by ho nekdo koupil bez pocitace? 5l neni zadny zazrak, kdyz to v 98' prislo k nam, tak to novinari v testu se soutezi dostali na 4l, asi se pripojili lasem za nakladak.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.06.03  11:13

    « spotreba

    Petous: Spominas, ze sa ti za pomoci pal.pocitaca dari jazdit s vybornou spotrebou. Kedze nemam PP, akych praktik radis vyvarovat sa, ktore nejak velmi zvysuju spotrebu? Predpokladam, ze hlavne treba udrziavat plynulu jazdu, dojazdy na semafor na volnobeh, brzdenie motorom, atd.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.06.03  10:16

    « Re: EGR

    Samotne saci potrubi nema smysl cistit (krome skrtici klapky a prostoru kolem ni). Nejvic opravdu hutnych usazenin je totiz na talircich ventilu (ze strany vstupu do valce, tj. ze strany kanalu) a v samotnych kanalech v bezprostredni blizkosti ventilu. Tam se bez sundani hlavy nedostanes! Na tu trubicku juknu.
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 12.06.03  10:02

    « Re: EGR

    Nestačilo by jenom vyčistit ssací potrubí a na hlavu se vy...
    Fakt na tom sacím potrubí je skrz trubička spojená dohromady s jakýmsi prvkem, buď solenoidem nebo snímačem čehosi. Poslal bych i foto. Všechno co rozebírám tak si fotím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.06.03  09:09

    « Re: EGR

    Drž se viskozity 10W-40, prodlouží to život "hydroštelům". Pokud jde o vyčištění sacího traktu, je na to nějaká nová technologie (otryskáváním granulemi z ořechových skořápek - to není vtip!), ale moc to prý nefunguje. Jediné spolehlivé vyčištění je sundat hlavu a "projet to mechanicky". Následně je však třeba jezdit výhradně na benzín bez síry a pokud možno s odpojeným EGR ventilem (pokud ale dokážeš teď zajet za 5 l, pak Ti to zvedne "spodní průměr" o více jak litr), jinak se to časem opět zase... Sundání hlavy a mechanické vyčištění kanálů, ventilů atd. je ovšem časově i finančně velmi nákladné řešení. Já bych do toho po předchozích zkušenostech nešel.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.06.03  09:02

    « Re: Lambda

    "Stará" Carisma měla pouze jednu lambdu, a to před katem. O jaký typ šlo, to opravdu nevím. Současně jsem slyšel, že tohle je u Mitsubishi díl, který "nikdy" neodchází. Novější modely pak už mají jednu před a druhou za katem. Můžeš mi blíže popsat, jakou trubičku máš na mysli? Nějak si to neuvědomuji, třebaže jsem to právě včera viděl rozdělané (při výměně "hydroštelů"). GDI v každém případě nemají přívěru v sacím traktu/sacích kanálech, na rozdíl např. od VW FSI motorů (licence MMC s drobnými vylepšeními, z nichž právě přívěra k nim patří).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.06.03  08:56

    « Re: EVP

    Tohle je rovněž normální. Vysokotlakému čerpadlu to nevadí.
  • 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 12.06.03  07:24

    « Lambda

    Náhodou netušíš jestli má GDI širokorozsahovou sondu jako např. Honda 1.5VTEC nebo některá BMW, nebo obyčejnou lambda sondu ? V sacím potrubí těsně nad cívkama je nějaká trubička, je to přívěra nebo co?
  • 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 12.06.03  07:21

    « EVP

    V nádrži po jízdě mám poměrně velký podtlak, každé dnešní auto má EVP systém, ale takhle velký podtlak jsem jinde neviděl, je to u GDI normální?
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 12.06.03  07:17

    « Re: EGR

    Co s tím? Rád bych to vyčistil, ale je to asi chuťovka. Včera jsem obdržel Densa SK20BR11. Vymněnil jsem olej, nalil jsem do toho polosyntetiku 10W40 API SL. Jede to super, už to tolik necuká, na obvyklé trase cca 25km jsem se dostal na 5.0l/100, ale musel jsem to zatraceně vlažit. Bez zpětné vazby přez pal. počítač bych jezdil odhadem tak za 9l.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…