MITSUBISHI

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mitsubishi

  • 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 18.07.03  06:58

    « Carisma klub

    Zajimavy klub priznivcu vozu Mitsubishi Carisma, obzvlast s GDI motorem jsem objevil na [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.07.03  15:52

    « Re: EGR

    To petous: Tak jak to jezdi bez EGR?
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 19.06.03  08:28

    « Re: EGR

    Dík, vyzkouším to.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.06.03  17:35

    « Re: EGR

    EGR je umístěn hluboko pod hrdlem příruby sání (pod škrticí klapkou), tedy s max. omezeným přístupem. Konektor směřuje nahoru a vede k němu min. 8 drátů. Pokud máš stejné provedení Carismy, jako já, pak není třeba se mořit s odpojováním konektoru přímo na tělese samotného EGR, ale stačí rozpojit "mezikonektor": je to ten nejvýše položený "štekr" nad tělesem škrticí klapky těsně pod pravým horním rohem (při pohledu zepředu) plastového krytu motoru (nutno ho tak jako tak odmontovat). Spodní část konektoru se svazkem vodičů vedoucích ke "škekru" na tělese EGR ventilu je fixována na kovovém držáčku, u horní části pak prstem uvolníš pojistku a konektor rozpojíš (stačí ho povytáhnout tak, aby se kontakty uvnitř vzájemně nedotýkaly, ale aby současně do spodní části "nepadalo svinstvo"). Neboj, elektronika nic nepozná, jen to přestane při zapnutí zapalování cvakat a trichu se zvýší volnoběh, zvláště u studeného motoru (déle trvá, než "spadne"). Tak hodně zdaru a dej vědět výsledek!
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 18.06.03  08:54

    « Re: EGR

    Odtrh jsem snizil na neco mezi 0.8-0.9mm, EGR zatim neodpojil, nevim kde je ventil EGR schovany. Chci to vyzkouset, porad prosim.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.06.03  13:12

    « Re: EGR

    To petous: Uz jsi zkusil odpojit EGR? To kvuli tomu cukani... A pri montazi novych svicek jsi snizil odtrh z 1,1 mm na 0,9 mm?
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 17.06.03  10:30

    « Re: Rádio konektor v Carismě

    S tím osvětlením máš asi pravdu, nezkusil jsem to. Nicméně moje rádio tuto fci nemá. Aktivní anténa to fakt není, protože mám celkem dobrý příjem i bez toho signálu, už jsem to nainstaloval.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.06.03  09:12

    « Re: Rádio konektor v Carismě

    Jak je to s připojením rádia, to opravdu netuším. Mám tam Grundiga z výroby, tedy ISO konektory "sedí". Jsem si ovšem téměř jist, že Carisma se standardní anténou ve "sloupku A" zesilovač nemá. Jeden ze zadních repráků (u GDI byly základním vybavením i vozu dodaného bez rádia) mi při poslechu ČR Radiožurnálu na dlouhých vlnách výrazně chrčí, v pásmu FM je to OK (jiné spektrum reprodukovaných frekvencí). "Originál" repro stejně nestojí za moc, ovšem jejich výměna za jiné vyžaduje pohrát si s výběrem a přizpůsobením (nejen uchycení, ale i "ozvučnice") standardizovaného ekvivalentu.
    PS: U mého vlastního auta byly repro to první, co jsem vyměnil. Zapojení rádia (ovládá se přes něj PP) je úplně jiné (a la Japon + rozvod CAN-BUS). Není ten poslední neznámý vodič "osvětlením autorádia" po zapnutí světel?
  • 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 17.06.03  07:01

    « Rádio konektor v Carismě

    Včera jsem koupil rádio s MP3. Ten předchozí majitel v carismně vybral zadní repro (předpokládám, že tam byli už v základu, rozteč děr 12cmx12cm, asi budou drahý). Nechal mi tam jeden ISO konektor na repro, ten druhý ISO A na napájení už né, jen koukali dráty. Všechny jsem omněřil, akorát mi neštimuje zelený, má carisma zesík pro anténu ? nebo co. Našel jsem kostru, +12V stálých (memory) a +12V zapnuto po zapalování. Ten jeden co mi zbývá bych potřeboval rozluštit, naměřil jsem jen nízký odpor proti kostře.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.06.03  17:06

    « Re: EGR

    Ne, nic takového.
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 16.06.03  13:20

    « Re: EGR

    a to je to odvětrávání řízené ? Zdálo se mi, že k tomu vedou dráty.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.06.03  13:30

    « Re: EGR

    Ad "trubička na sacím potrubí": jedná se o odvětrání klikové skříně ze strany krytu vačkového hřídele sacích ventilů přímo do sacích kanálů. Odvětrání ze strany víka vačkového hřídele výfukových ventilů ústí do gumového vlnovce před škrticí klapku.
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 13.06.03  09:52

    « Re: Kryty

    Když si to nakousl, tak naznač alespoň něco víc ?
    Co se da na krytu pos... Je to snad jen kousek plastu a par sroubku, nebo ne?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.06.03  09:37

    « Re: Kryty

    to petous: jsem z Decina a i ja ti i presto, ze nemam Mitsibishi radim radeji jenom kup ten kryt a vymen si ho doma. At ti na auto nesahaj. Vic radeji psat nebudu ale udelej to takhle.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.06.03  09:29

    « Re: Kryty

    To 177: Celé se mi to nějak nezdá. Onehdy jsem byl u Mitsubishi v Brně a maník sháněl pouze tu jednu část krytování pod motorem (ty kryty jsou tam, nemýlím-se, minimálně tři), který si urval při přejezdu přes obrubník. Chtěli po něm nějakých 8 tis. Kč! Tak nekoupil... S tím "svislákem" na rameni je to pravda: mění se celé rameno. Jen mne překvapuje ona nízká životnost: v mém bezprostředním okolí už byly Mitsubišky s hodně před 250 tis. km "na hrbu" a právě svisláky nebylo třeba měnit. Faktem ovšem zůstává, že to nebyly Charismy "made in Europe". Přehrávání SW stejnou verzí je úplná zhovadilost. Moje doporučení: koupit kryt pod moptorem a pryč od nich (tedy z děčínského zastoupení Mitsubishi)!
  • 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 13.06.03  08:17

    « Kryty

    Vcera jsem byl u misivbusi v Decine, plastovy kryt pod motor stoji 1400,-Kc, coz mne prijemne prekvapilo, cekal jsem mnohem vic. Predni spodni cep misi nedodavaj, jen cele rameno, ale je samostatne vymenny a lze tam udajne napasovat z jineho typu auta (zajimalo by mne jakeho). O prehravani sw v ECU tvrdi servisak, ze prehravaji sw stejnou verzi, ne novou, nechapu jaky to ma potom smysl (jestli dokonalejsi smazani autoadaptivni pameti nebo co).
  • 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 12.06.03  13:44

    « KN filtr

    Ja mnel KN v Civicu od nas z mototechny, ale uz je nechtej prodavat, udajne kvuli nespolehlivosti dodavek do cech. Takze ho asi objednam. Jinak o V-Power99+ jsem cetl, ze je synteticky a dovazeny z ciziny, ale 95ku delaji v Ceske Rafinerske v Litvinove, to vim na 100%. Je to obyc. benzin jen napajcovany aditivem. Benziny aditivuje dneska kde kdo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.06.03  13:37

    « Re: Reset ECU

    Pokud jsi neodpojoval akumulator, snimac polohy skrtici klapky nebo vahu vzduchu, pak neni treba delat reset. Kdyz ano, pak vycistit skrtici klapku a prostor kolem ni, zapnout zapalovani (samozrejme nestartovat!!!), odpojit minus pul akumulatoru, pockat cca 30 sekund, pripojit minus pol, vypnout zapalovani, dotahnout svorku na aku a muze se startovat. Pri prvni startovani je dobre po zapnuti zapalovani pockat pred pouzitim starteru tak 10 sec., aby si EGR ventil stacil "odklepat necistoty". KN filtry posila na dobirku firma Riegger v Praze na Proseku. Trebaze jsem u nich objednaval (a byl max. spokojen, tedz hlavne s tim KN filtrem), link ted nejak nemohu najit. Proto rana jistoty: (opet) shop na www.tuning.cz (maji totez za stejnou cenu nebo dokonce o neco levnejsi nez Riegger).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.06.03  13:27

    « Re: V-Power99+

    Jezdim na rakousky Shell Optimax 99 oktanu a bez siry. V mem pripade (u obou GDI motoru, s nimiz jezdim) je rozdil opravdu citelny. V tom sani neni ani tak karbon, jako spis jakesi "mastne saze". Prave to, ze jsou mastne, zpusobuje jejich vyrazne usazovani (ty ventily nesly v podstate bez prebrouseni vycistit, tak je radeji rovnou vsechny vymenili...). V pripade pouzivani paliva bez siry se "vazkost" usazenin silne snizuje (uz tak nelepi) a tim se dosahuje "samocisticiho efektu" - samozrejme v ramci urcitych mezi, danych konstrukci s pouzitim EGR ventilu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.06.03  13:18

    « Re: spotreba

    Presne, jak popisuje petous. Hlavne netrapit motor podtacenim a zadne dojezdy na volnobeh ci vyhazovani kvaltu z kopce. Rychle vytocit a pak uz jet ustalenou rychlosti.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…