MITSUBISHI

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mitsubishi

  • 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 03.10.03  08:47

    « Převodovka

  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 03.10.03  08:45

    « Re: Řadit na tz. + servis

    Já mám zkušenost jen s Hodou, tam orig. řemen na civica stojí cca 1500,-Kč, neoriginál anglický značky Gates jsem koupil za 790,-, práce v servisu značkovém fi. Honda BEK z Ústí nad Labem cca 3 hodiny (3*350Kč). Takže mi nějak unikají kalkulace 10-40tisíc, to chtěli za generálku, ne?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.10.03  21:59

    « Re: Řadit na tz. + servis

    Díly tam lze dát neoriginální, toho bych se nebál,řemeny a kladky dělá několik firem na světě ve špičkové kvalitě a dodávají to stejně i automobilkám akorát v jiných krabičkách s potiskem Genuine Spare Parts:-))))(Valeo,ConTech,SKF...)
    Jde spíš o praxi,nevím jak u jiných Micin ale u Carismy GDI je k agregátu a zejména k rozvodům tak blbej přístup, že bych doporučoval (doporučoval!!!) aby to dělali někde, kde s tím maj zkušenost.
    To, že Franta v garáži vyměnil řemen na Tipu, kde motor vypadá jako z kafemlejnku neznamená, že to dokáže na Micině.
    S Karlovou anabází se značkovými servisy Mitsubishi se můžete seznamovat na webu [odkaz]
    kde jsou samozřejmě vítány jakékoliv příspěvky týkající se (nejen) vozů Mitsubishi...
    Mimochodem: prozatímní REKORD v sumě za prohlídku 90 000 km včetně rozvodů drží (zatím) nejmenovaný pražský servis Mitsubishi:
    35-40 000 korun a auto přistavit na 2 dny...
    Bez komentáře.Zatím...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.10.03  17:20

    « Re: Řadit na tz. + servis

    To: Kájík. Je to asi všude stejné - značkové servisy nabízí většinou z placu značkové díly a někdy jsou to pekelné částky. Někdy ovšem taky nesrovnatelná kvalita oproti tzv. prvovýrobcům, kteří ovšem nejsou výrobci pro všechny :-) Loni jsem měnil řemen v "neznačkovém" servisu, dali mi tam ContiTech nebo tak nějak a myslím, že to nebylo i s prací dražší než 5k. Olej například u nás v Kodecaru nabízel zásadně Shell, takže když jsem si před pár lety nechal dát plnou syntetiku, uváděná cena 400 Kč sedí, ale za litr... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.10.03  17:14

    « Dvoudobé řazení

    Nazdar všichni příznivci "Myšáků". Zaujala mne ta poznámka o řazení na dvě doby.
    Mám Lancer '93 (tacho 155k) a taky řadím na dvě doby, protože jinak to kapku chrupe. Doteď jsem si myslel, že to je spíš tím, že je to starší kousek a taky tím, že to má zřejmě najeto ve Vídni. Na radu v servisu jsem nechával měnit spojku, což trochu pomohlo. Ovšem zřejmě kvůli vyššímu dřívějšímu používání a možná taky proto, že to dost dlouho jezdilo s již měkkou spojkou (která nevystavovala dost dobře), tak už to asi nikdy nebude úplně super řazení. Navíc někdy se mi stane, že nejde zařadit jednička, musím znovu pustit spojku, kolečka se trochu pootočí a už to jde :-)
    No, vidím to tak, že až budou nějaké $, tak bude potřeba inovovat. Ale vcelku jsem s myšákem dost spokojen... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 02.10.03  13:34

    « Re: Rozvoďák

    Zkus Košnara v Děčíně, myslím že to umí za míň. Olej s filtrem zvládneš sám. Filtr je za 220Kč, olej od 450-1000Kč, potřebuješ necelé 4l.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.10.03  08:08

    « Re: Řadit na tz. + servis

    Díky za podrobné a stručné vysvětlení,tohle jsem chtěl přesně vědet. Ještě jedna prosba, nevíš, kde v Praze nebo v Libereckém kraji je slušný servis. Už jsem volal do všech servisů Mitsubishi a málem mě to seklo, chtějí ode mě nevídanou částku od 15tis. a výše za výměnu rozvodového řemenu včetně napínací a vodící kladky + oleje s filtrem. Před týdnem jsem koupil Carismu 1.8 GDI LX s r.v. 98 (najeto 89.000km).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.10.03  16:52

    « Re: Řadit na tz.

    Řadit můžeš prakticky z kteréhokoli kvaltu na jakýkoli, pokud to tedy provozní podmínky umožňují: je totiž dost hloupé např. vytočit naplno čtyřku a pak tam vrazit trojku (viděl jsem, když tímto způsobem "přetočený motor" opravovali). Převodovky Mitsubishi si totiž v tomhle ohledu dají dost líbit, ale pak to bohužel často končí havárií motoru. Mně se dokonce jednou podařilo zařadit v 80 km/h "za jedna", naštěstí jsem si to uvědomil dříve, než jsem pustil spojku. Co se týče dojezdu "s vyndaným kvaltem", tak to se už dávno nedělá: jednak při tzv. "nuceném volnoběhu" (mám zařazeno, ale nedotýkám se plynového pedálu, tj. brzdím motorem) nejde do motoru žádné palivo (ŘJ "odstaví" vstřikovací ventily), jednak tím předejdu tomu, že v případě "chcípnutí" motoru mi přestane fungovat např. posilovač řízení či posilovač brzd. Jestliže dojíždím s vyndaným kvaltem, do motoru jde alespoň tolik paliva, kolik je třeba pro zajištění jeho chodu přinejmenším na volnoběh (když to celé podstatně zjednoduším).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.10.03  10:59

    « Re: Řadit na tz.

    Aha,to znamená řadit z jedničky s prodlevou na neutrále a pak šup na dvojku. Může se řadit třeba z 3 rovnou na 5? Proč se nemá na dojezdy nebo z kopce vyřazovat na neutrál?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.10.03  10:39

    « Re: Řadit na tz.

    Na "dve doby" znamena "raz-dva", tj. "vyndam jednu rychlost - zaradim jinou rychlost", nebo take "radim pres neutral"(s malou prodlevou na neutralu) a "nervu to tam rovnou". Kdysi davno (v 70. letech) se takhle radit ucivalo v autoskole...
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.10.03  10:05

    « Řadit na tz. "dvě doby"

    To Mitsi: jak píšeš - A ještě důležitá poznámka na závěr: vozy Mitsubishi s japonskými převodovkami (netýká se Carismy s motorem 1,6) vyžadují zásadně řadit tzv. "na dvě doby" a důsledně došlapávat pedál spojky. Co to znamená "na dvě doby"???
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 30.09.03  08:38

    « Re: Zadní náprava -hluk

    Taky jsem o tom slyšel, ale nic ven viditelně neleze a žádnou vůli nemohu najít. Není mi jasné, co ty rány dělá (něco musí o něco jiného klepat, ty silentbloky jsou ale dost tuhé).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.09.03  15:34

    « Re: Zadní náprava -hluk

    Slyšel jsem o problémech se silentbloky zadních ramen (sám ale žádnou osobní zkušenost nemám - najeto pouhých 60 tis. km, navíc po dobrých silnicích). Na zvedáku s "vyvěšenými nápravami" se nic nepozná. Nejlepší je použít sloupový zvedák, který zvedá auto za kola. Prvním příznakem problémů je, že guma silentbloků tzv. "leze ven". To už pozoruji i já, ale citelnější vůle v uložení ramen zatím nejsou.
  • 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 29.09.03  08:05

    « Zadní náprava -hluk

    Mám problém s Carismou 1.8GDI z 98 roku, 154 000km nalítáno. Při přejezdu větších nerovností se mi od zadní nápravy ozývá poměrně značný hluk - čili tupé rány či tlučení. Když mám auto na zvedáku, tak nic nemůžu najít, všechno se zdá být pevné, žádné vůle. Akorát tlumiče se mi zdají poněkud méně účinné. Nemáte někdo zkušenost co by to mohlo dělat?
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.09.03  21:28

    « Mitsubishi Lancer kombi 1.6 GLXi r.v.94 - literatura

    Cau, nemate nahodou k nemu nekdo nejakou literaturu? zrovna sem ho koupil, ale dostal sem k nemu jenom nemeckej manual a tomu ja prd rozumim :-( Stacilo by to i v anglicine.
    Diky moc.
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 09.09.03  08:24

    « Re: Prosím o pomoc, ložisko

    No nevím, jestli je to Volvo, má to vzadu buben, Volvo ho nikdy nenabízelo. Každopádně na ložisku je Made in Japan.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.09.03  00:00

    « Re: Prosím o pomoc, ložisko

    Konstrukci náboje zadního kola u Carismy sice neznám (není to přece Mitsubishi, ale Volvo...), ale pokud matka není nijak jištěná, předpokládám, že se maticí nevymezuje vůle v ložisku, utahovací moment je tudíž tzv. "na fest" (90-120 Nm).
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 08.09.03  07:25

    « Re: Prosím o pomoc, ložisko

    ...upřesnění, jedná se o Carismu GDI r.v. 1998.
  • 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 08.09.03  07:23

    « Prosím o pomoc, ložisko

    Včera jsem rozebral náboj zadního kola a promazal ložisko. Mám problém, neznám utahovací moment matky na náboji, není nijak jištěná, netušíte někdo na jaký moment ji mám utáhnout?
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.09.03  18:54

    « Všem

    kteří jásají nad svými vozy s "německou kvalitou" -
    [odkaz]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…