MITSUBISHI
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mitsubishi
-
"-- skrytý --" 12.11.03 10:11
« Re: Colt
Samozřejmě. Do všech benzíňáků "kolem mě". A zkušenosti výhradně pozitivní, kromě jedné Oktávky 1.8T, kde se žádný efekt - ani pozit. ani negat. - nedostavil (zřejmě nějaký problém s ŘJ), a jednoho (mého vlastního) omylu při výběru vhodného typu (ze zhruba 15 případů), kde jsem "se strefil" až napodruhé. PS: Velké laborování ovšem bylo při výběru pro přímovstřikové GDI motory, ale to (naštěstí) není Tvůj případ. -
"-- skrytý --" 07.11.03 17:23
« Re: Colt
To Sparhawk. Gratuluji! Vždy jsem po něm toužil, ale nikdy se k němu nedopracoval (početná rodina). Vraž do něho svíčky Denso Iridium Power a bavlněný KN filtr a všichni majitelé moderních rádoby GTI vozů "made in Germany" se mohou jít bodnout! Tak ať Ti to jezdí. -
« Re: Číslo motoru
Na číslo motoru už se u nás (konečně!) přestalo hrát! Tak jako všude v civilizovaných zemích už zajímá jen VIN takže na motoru můžu mít vyražený třeba sprostý obrázky:-)
Existuje prej možnost nechat za malý správní poplatek nechat číslo motoru vyškrtnout z techničáku-což bych asi udělal popř. bych vzal raznice a vyrazil to číslo někam jinam... -
petous 31.10.03 13:34
« Re: Tlumiče na Carismu GDI z 98
Včera mi dvorní servisman nabídl ještě přední AL-KO za 2490,-Kč/kus, práce cca 1000Kč za komplet výměnu. Když vezmu dopředu AL-KO a dozadu Monroe tak je to i s prací 8kKč, proti 11300 za Kayaby před vánocema celkem citelný rozdíl. Počítám, že autem budu jezdit cca 3roky/ 60000km, to by snad i Al-KO mohlo stačit. Kde sehnat KONI? Nemůžu najít dealera. Jen pro srovnání, krom štelování útlumu jdou údajně repasovat. -
« Číslo motoru
Potřeboval bych poradit. Mám SpaceWagon 95. Výrobní číslo motoru je na jeho přední části tesně při výfuku. Problém je, že na něj cáká voda a je celé rezavé. Když jsem před půl rokem auto přepisoval, musel jsem plochu na které to číslo bylo opatrně přebrousit jemným smirkovým papírem, aby vůbec bylo vidět. Teď je opět celé rezavé a číslo není možné přečíst. Co s tím? Třeba opět přebrousit a natřít lakem? -
« Re: tuning
Uuuups, takže dobrá rada: o žádný "tunění" motoru GDI se nepokoušej - možná ti to někdo nabídne, ale zapomeň na to včas a ušetříš možná i dost peněz...
Jediný "tunění" je sem tam vyměnit olej v motoru (a nezkoušet "lehkoběžné oleje" OW30 a podobné:-)))), vyměnit svíčky buď za původní NGK nebo líp za Densa - konkrétní zkušenosti teď slíbil sepsat Charlie - a vyměnit papírovej filtr sání za bavlnu... Bavlnu Green Filter můžeš koupit třeba v D+M Brno www.autodoplnky.cz (snad mi poděkují za reklamu) stojí zhruba 2 litry, nově maj teď i Denso Iridium - je tam potřeba dát typ ne podle katalogu Denso ale na Avensise 2l přímovstřik - je to SK 20 BR 11 kus za 748 káčé...Todle "vytunění" vydá za fšechny pseudo"chipy" a jiné prasečiny nabízené těm, kteří se snadno nechají obrat o dost peněz za pofiderní myšlenku zvýšení výkonu.
Jestli se mi to podaří, měl bych mít brzo v ruce výsledky GDI z brzdy bez bavlny a s pův. NGK v porovnání s bavlnou a Denso svícemi, akorát že brzda není zadarmo takže to budu muset udělat asi "barterem" :-)))))
Jinak si tak tlacháme na [odkaz] tak nás vobčas třeba navštiv...