MITSUBISHI
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mitsubishi
-
"-- skrytý --" 21.11.03 18:07
« Re: kolísání otáček
No jo, asi neda. Ale jak jsem nakoupil tak prodavam. Ostatne o schopnostech techniku u Denzla mam sve mineni. Kdykoliv jsem jim dal nejakou zavadu opravit, doma jsem zjistil ze prestalo fungovat zase neco jinyho. Obzvlaste me bavi vyrok: "Na to bude muset prijet technik z Vidne." Naposled se tykal serizeni svetla. Jestli někdo vite i servisu v Praze ci okoli, kam bych se nemusel bat dat auto, pochlubte se. -
"-- skrytý --" 20.11.03 20:04
« Re: kolísání otáček
Úplně stejně mi kolísaly otáčky u Carismy. Stávalo se to jen u teplýho motoru. U Denzela mi to opravili vždycky jen na čas, pak se to objevilo znovu. Prej: "vyčistili jsme krokovací motorek". Naštěstí se to pak nějak umoudřilo a stane se mi to teď jen výjmečně. -
"-- skrytý --" 20.11.03 14:45
« Re: a co pro lancer 94'?
Záleží na tom, co tam bylo předtím. Pokud tam byl originál filtr z netkané textilie a platinové svíčky od NGK nebo Densa, tak ten rozdíl zase tak moc (zvláště při normální jízdě) patrný nebude. Pokud tam ovšem bylo cokoli jiného, pak to určitě bude poznat, a to hodně! Navíc bavlněný filtr je (v případě řádné údržby) už "na furt" a Denso vyrábí svíčky i s životností 200 tis. km, takže vlastně rovněž "na furt". -
"-- skrytý --" 12.11.03 15:19
« Re: Iridium
Podívej se do referenční tabulky na www.tuning.cz. Pokud bys chtěl něco vyloženě speciálního, dej mi vědět na jerry3@centrum.cz a budeme to řešit dál, resp. jinou cestou prostřednictvím někoho, kdo má nejlepší přístup k informacím (k nimž se běžný smrtelník nedostane). Pozn.: Já osobně nejsem prodejce oněch svíček a kupuji je pro sebe a své známé jako každý jiný zákazník... -
"-- skrytý --" 12.11.03 10:11
« Re: Colt
Samozřejmě. Do všech benzíňáků "kolem mě". A zkušenosti výhradně pozitivní, kromě jedné Oktávky 1.8T, kde se žádný efekt - ani pozit. ani negat. - nedostavil (zřejmě nějaký problém s ŘJ), a jednoho (mého vlastního) omylu při výběru vhodného typu (ze zhruba 15 případů), kde jsem "se strefil" až napodruhé. PS: Velké laborování ovšem bylo při výběru pro přímovstřikové GDI motory, ale to (naštěstí) není Tvůj případ. -
"-- skrytý --" 07.11.03 17:23
« Re: Colt
To Sparhawk. Gratuluji! Vždy jsem po něm toužil, ale nikdy se k němu nedopracoval (početná rodina). Vraž do něho svíčky Denso Iridium Power a bavlněný KN filtr a všichni majitelé moderních rádoby GTI vozů "made in Germany" se mohou jít bodnout! Tak ať Ti to jezdí.