MITSUBISHI
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mitsubishi
-
« Zámek 5. dveří na Space Wagon 95
Potřeboval bych poradit. Po otevření nemůžu zavřít 5. dveře, protože klička (nebo co to je) na jejich otevření zůstane zaskočená a nevrátí se. Mechanika zámku, která se má zachytit o trn v podlaze jde lehce, takže předpokládám, že problém je někde uvnitř dveří v mechanizmu otvírání dveří. Jak se mohu k zámku dostat? Předpokládám, že mechanika otvírání je přístupná zevnitř po odejmutí platového krytu 5. dveří. Jak ho ale demontovat bez poškození? Klička se obyčejně vrátí po několika bouchnutí dveřmi, což já nerad, ale jinak to zatím nejde. -
"-- skrytý --" 28.11.03 16:34
« Re: Space Star
Space Star je Evropan se vsim vsudy (bohuzel), jen nektere jeho casti (hlavne motor) jsou japonske konstrukce, nikoli vsak provenience, tj. vyroby (opet bohuzel). To, ze jde o japonskou znacku, je v danem pripade (potreti bohuzel) dosti nedulezite... -
« Re: Space Star
Už jsem tu někde kdysi četl o renolťáckejch převodovkách v Mitsubishi, ale nebylo to každopádně ve Space Staru. Space Stary vyráběj v Holandsku společně s Volvem V/40 a S/40. Doufám že tam není víc takovýchto evropských iovací, a že nebudu nucen za nějaký čas konstatovat, až se to začne sypat, že jsem si koupil nějakej šuplik ala "made in EU".
S tou pitomou zpátečkou mě napadlo, že bych někam vrazil signalizaci jejího zařazení. Kdysi jsem to už manželce udělal na Warťasovi a moc se jí to líbilo. Jenomže tohle není Warťas, no ale mrknu na to. -
« Space Star
Před 2 měsíci jsem se stal majitelem lehce jetého, r.v.XII.00, Space Stara 1,3 Family (dovežen z Německa).
Přetím jsem 5 let vlastnil Lancera kombi 1,5 r.v.88, kterého jsem si přivezl ze Švýcar. S tím jsem byl naprosto spokojen. Po dvou měsících se Space Starem konstatuji, že až na řazení je to perfektní auto. Nevím, jestli je to jenom můj pocit, ale to řazení je takový "jiný" a v Lanceru bylo lepší. Nemáte s tím někdo takové zkušenosti? Navíc Ta zpátečka s přizvednutím kroužku a pak místo jedničky je docela zhovadilost. Nikdy člověk nemá jistotu jestli tam náhodou nevrazil tu jedničku, a v řadě zaparkovanejch aut to může způsobit problém. Máteli někdo jakékoli zkušenosti s tímto autem, rád si touto cestou "pokecám". Zaroveň tímto zdravím všechny příznivce Mitsubishi. -
« Re: kolísání otáček
S tím technikem z Vídně to je dost dobrý...Něco podobnýho jsem kdesi čet od člověka, kterej reklamoval na Micině trvanlivost destiček a kotoučů a byl neodbytnej, až na něj poštvali nějakýho takovýho týpka údajně z Vídně a ten se ho při zkušební jízdě ptal, zda při stání na semaforu má nohu na brzdovým pedálu-když prej destičky tlačí delší dobu na rozpálenej kotouč, dojde k připečení destiček a následným odtržením při rozjezdu k narušení struktury obložení ...
Prostě nesprávná technika jízdy:-)))))
Tolik ke kvalitě těchto údajných "techniků".Je-li odbornost techniků v Praze opravdu taková,jak říkáš, je to smutné a mělo by se s tím něco dělat.
V blízké budoucnosti(půl roku,rok) má prý dojít k zásadní rekonstrukci sítě MMC v ČR včetně nového importéra což by mělo zajistit lepší služby,servis a hlavně pružnost celé té mašinerie.
Uvidíme. -
"-- skrytý --" 21.11.03 18:07
« Re: kolísání otáček
No jo, asi neda. Ale jak jsem nakoupil tak prodavam. Ostatne o schopnostech techniku u Denzla mam sve mineni. Kdykoliv jsem jim dal nejakou zavadu opravit, doma jsem zjistil ze prestalo fungovat zase neco jinyho. Obzvlaste me bavi vyrok: "Na to bude muset prijet technik z Vidne." Naposled se tykal serizeni svetla. Jestli někdo vite i servisu v Praze ci okoli, kam bych se nemusel bat dat auto, pochlubte se. -
"-- skrytý --" 20.11.03 20:04
« Re: kolísání otáček
Úplně stejně mi kolísaly otáčky u Carismy. Stávalo se to jen u teplýho motoru. U Denzela mi to opravili vždycky jen na čas, pak se to objevilo znovu. Prej: "vyčistili jsme krokovací motorek". Naštěstí se to pak nějak umoudřilo a stane se mi to teď jen výjmečně. -
"-- skrytý --" 20.11.03 14:45
« Re: a co pro lancer 94'?
Záleží na tom, co tam bylo předtím. Pokud tam byl originál filtr z netkané textilie a platinové svíčky od NGK nebo Densa, tak ten rozdíl zase tak moc (zvláště při normální jízdě) patrný nebude. Pokud tam ovšem bylo cokoli jiného, pak to určitě bude poznat, a to hodně! Navíc bavlněný filtr je (v případě řádné údržby) už "na furt" a Denso vyrábí svíčky i s životností 200 tis. km, takže vlastně rovněž "na furt". -
"-- skrytý --" 12.11.03 15:19
« Re: Iridium
Podívej se do referenční tabulky na www.tuning.cz. Pokud bys chtěl něco vyloženě speciálního, dej mi vědět na jerry3@centrum.cz a budeme to řešit dál, resp. jinou cestou prostřednictvím někoho, kdo má nejlepší přístup k informacím (k nimž se běžný smrtelník nedostane). Pozn.: Já osobně nejsem prodejce oněch svíček a kupuji je pro sebe a své známé jako každý jiný zákazník...