MITSUBISHI
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mitsubishi
-
"-- skrytý --" 17.12.03 09:18
« Re: Zámek 5. dveří na Space Wagon 95
Ještě poznámka pro Peck(-a): Zadní světla bych se rozhodně nepokoušel vyndavat, pokud to není bezpodmínečně nutné, např. k jejich výměně. Jsou totiž tmelená vůči plechu zadních dveří a při jejich demontáži z karoserie je nutné použít nové tmelení. Ten tmel ovšem neslouží pouze k jejich utěsnění, ale zj. ke správnému usazení vůči karoserii: tmel umožňuje vyrovnat světla "do správné linie" i při nesprávné poloze, resp. malém zdeformování plechu pod nimi. Nic, co by se tomu tmelu podobalo (dodává se již "napatlaný" s novým světlem) jsem ovšem na trhu prodávat samostatně nikdy neviděl! A že je rezavá konzole zadních světel uvnitř dveří? Prostě bych to nastříkal nějakým voskem na dutiny s dobrou vzlínavostí a víc bych se tím nezabýval. -
« Carisma - klima
V německým prospektu ze 4/96 se uvádí , že automatická klima. se montovala jen do 1800 GLS a to jak s manuálem , tak i s automat. řazením . U kolonky je napsáno - Automatische Klimaanlage mit elektrostatischem Luftreiniger . V závorce je dodatek ,Modell ohne Glasschiebe-Habedach . Jedná se asi o nadstandart .
U modelu 1600 GL , GLX , 1800 GLX , GLS je napsáno,Vorbereiteter und schon verlegter Kabelbaum fur die Nachrustung einer Klimaanlage, u modelu 1800GLS je dodatek - Modell ohne automatische Klimaanlage . Německy neumím , ale v českých prospektech se mluví o manual.klimatizaci . Asi jde o obyčejný větrák .
Na www. mujobchod.atlas.cz maj za 1800Kč docela slušný křídlo na Carismu , není to nějak málo ?
Hoj -
« Re: Carisma-sání
Pyloví filtr je za odkládací schránkou u spolujezdce a tak , že samotnej filtr směřuje k motorovýmu prostoru . Když pustíš sání naplno , tak cejtíš z venčí od stěračů tah . Když se stěrače a kryt oddělají , tak skoro u blatníku , ale ze vnitř je pylovej filtr , rukou sem na něj nedostal. Stejně by to bylo k prdu . To že se musí při výmněně odmontovat celá palubovka mi zdělili v KODEKARU Hradec Králové . Je to časově a i finančně náročná operace . Ujišťovali mě , že jinak se tento filtr vymněnit nedá .
Hoj -
« Re: Carisma-sání
Čepy vepředu (spodní ramena) jsou běžně volnější a dá se to odhalit jen po zvednutí s uvolněnýma kolama a klasickým páčením pajsrem...Jinak-nic lepšího než tento nástroj na kontrolu spodku zatím nikdo nevymyslel !!!!
Pylovej filtr jsem hledal - s mechanikem od Pažouta-půl hodiny všude možně, nenašli. Buď je tak dobře schovanej, nebo tam vůbec není.Od dalších majitelů Carismy vím, že jim běžně lítá dovnitř i listí:-)
Literatury je málo, možná budu mít workshop manual na CD ale nemůžu to slíbit, snad začátkem příštího roku... -
« Carisma-sání
Zdravím všechny japončíky
Jsem tu novej a můj příspěvek, jak asi všichni zprávně tušíte , je první . Tak to abych šel pro litr , né spíš pro pět litrů na zápisný .
Už jeden rok vlastním Carismu 1.8 16V GLX r.v1996 dovoz Holansko. Jsem s ní naprosto spokojen . Před koupí jsem jí nechal proklepnout v databázi odcizených vozidel a její poslední štace byla ve Švýcarsku . Načež mi bylo doporučeno obrátit se na Cardetect Uherské Hradiště . Přijel maník , docela správnej chlap , obešel si auto a začal cosi sepisovat . No , dopadlo to dobře , auto nebylo kradený , bylo sice bouraný , ale dobře opravený , vše orginal . Maitel bazaru kvet , protože jsem měl na auto čtrnáct dní zálohu . Tak tohle mě stálo , aniž bych auto koupil 4 200Kč . Ale vyplatilo se . Jsem spokojen jak s motorem , tak s prostorem . Co jsem měnil - olej Mobil Super 10W-40 , čepy , přední tlumiče . Co mě trápí - asi špatně nasazen pyloví filtr , mám ve vnitř semínka ze stromů , jak mi bylo zděleno je třeba demontovat celou palubovku , vyhřívání pravého zpětného zrcátka - ještě jsem se nedíval na pojitky , jen vím , že jedny jsou u motoru a druhé pod palubkou u řidiče . Nemám žádnou literaturu , tak prosím o radu . Ještě jedna věc , na krabici filtru sání je kulatý otvor se třemi otvory na stranách jako na bajonet . Jestli se tam dává prodloužení sání ? Jak se dá tento filr nahradit za bavlněný .
Dík -
« Re: Zámek 5. dveří na Space Wagon 95
Tak jsem to spravil. Problém byl pouze v klice. Hřídelka, na které se klika měla otáčet byla celá rezavá, takže... Musel jsem to celé vyndat a rozhýbat za pomoci oleje. Je to celkem zajímavé, protože nikde není ani kousek rzi, ale mechanizmus kliky a také konzola svítilen je totálně rezavá. Mimochodem, plast zevnitř šel dobře demontovat, ale zadní světla jsem ven nedostal (ty, které jsou zvenčí na dveřích i s kusem barevného plastu). -
« Re: Zámek 5. dveří na Space Wagon 95
Na ten zámek pátých dveří bych zkusil silikonový olej ze spreje (na Carismě to vždycky před zimou dělám se zámkem kufru a se zámky dveří) a zkusit "rozhýbat"...
Jinak ještě mimo téma: Densa v GDI jsou opravdu super, měl jsem je tam dát už dávno.Jenže když já jsem strašně línej:-)Už nějakou chvilku je maj i v D a M v Brně- www.autodoplnky.cz, Brňáci a okolní můžou koupit přímo ¨"na krámě" na Palackého třídě (tuším že č. 16, je to po Lidické pořád nahoru do Krpole:-)))) -
"-- skrytý --" 02.12.03 23:32
« Re: Zámek 5. dveří na Space Wagon 95
To Peck: Pokud je to udělané "a la Mitsubishi" (sám jsem to sice u 5. dveří nikdy neotevíral, ale tapecírunk na bočních dveřích takhle udělaný je), pak stačí "stazit hrany" širšímu dlátu a přes tenké, ale houževnaté plátno se to pokusit postupně vypáčit. Drží to ovšem na plastových cvočkách, které hlavně u staršího auta rády popraskají a jsou pak znovu nepoužitelné (doporučuji pracovat v teplé garáži, aby ten plast alespoň nebyl zkřehlý zimou). Pokud jsou někajé plastové "čudly" viditelné zvenčí, tak ty se uvolňují zatlačením jejich prostředku vhodnou jehlicí dovnitř, načež se dají v pohodě vytáhnout ven. Zpět se to montuje tak, že "vnitřní kolík čudlu" se povytáhne zpoloviny ven, "čudl" se zastrčí do příslušného otvoru a jeho střední "kolík" se zatlačí do roviny povrchu "čudlu", čímž je zajištěno. PS: V mechanismu zámku je asi prasklá vratná pružina nebo je to celé zarezlé... -
« Zámek 5. dveří na Space Wagon 95
Potřeboval bych poradit. Po otevření nemůžu zavřít 5. dveře, protože klička (nebo co to je) na jejich otevření zůstane zaskočená a nevrátí se. Mechanika zámku, která se má zachytit o trn v podlaze jde lehce, takže předpokládám, že problém je někde uvnitř dveří v mechanizmu otvírání dveří. Jak se mohu k zámku dostat? Předpokládám, že mechanika otvírání je přístupná zevnitř po odejmutí platového krytu 5. dveří. Jak ho ale demontovat bez poškození? Klička se obyčejně vrátí po několika bouchnutí dveřmi, což já nerad, ale jinak to zatím nejde. -
"-- skrytý --" 28.11.03 16:34
« Re: Space Star
Space Star je Evropan se vsim vsudy (bohuzel), jen nektere jeho casti (hlavne motor) jsou japonske konstrukce, nikoli vsak provenience, tj. vyroby (opet bohuzel). To, ze jde o japonskou znacku, je v danem pripade (potreti bohuzel) dosti nedulezite... -
« Re: Space Star
Už jsem tu někde kdysi četl o renolťáckejch převodovkách v Mitsubishi, ale nebylo to každopádně ve Space Staru. Space Stary vyráběj v Holandsku společně s Volvem V/40 a S/40. Doufám že tam není víc takovýchto evropských iovací, a že nebudu nucen za nějaký čas konstatovat, až se to začne sypat, že jsem si koupil nějakej šuplik ala "made in EU".
S tou pitomou zpátečkou mě napadlo, že bych někam vrazil signalizaci jejího zařazení. Kdysi jsem to už manželce udělal na Warťasovi a moc se jí to líbilo. Jenomže tohle není Warťas, no ale mrknu na to. -
« Space Star
Před 2 měsíci jsem se stal majitelem lehce jetého, r.v.XII.00, Space Stara 1,3 Family (dovežen z Německa).
Přetím jsem 5 let vlastnil Lancera kombi 1,5 r.v.88, kterého jsem si přivezl ze Švýcar. S tím jsem byl naprosto spokojen. Po dvou měsících se Space Starem konstatuji, že až na řazení je to perfektní auto. Nevím, jestli je to jenom můj pocit, ale to řazení je takový "jiný" a v Lanceru bylo lepší. Nemáte s tím někdo takové zkušenosti? Navíc Ta zpátečka s přizvednutím kroužku a pak místo jedničky je docela zhovadilost. Nikdy člověk nemá jistotu jestli tam náhodou nevrazil tu jedničku, a v řadě zaparkovanejch aut to může způsobit problém. Máteli někdo jakékoli zkušenosti s tímto autem, rád si touto cestou "pokecám". Zaroveň tímto zdravím všechny příznivce Mitsubishi. -
« Re: kolísání otáček
S tím technikem z Vídně to je dost dobrý...Něco podobnýho jsem kdesi čet od člověka, kterej reklamoval na Micině trvanlivost destiček a kotoučů a byl neodbytnej, až na něj poštvali nějakýho takovýho týpka údajně z Vídně a ten se ho při zkušební jízdě ptal, zda při stání na semaforu má nohu na brzdovým pedálu-když prej destičky tlačí delší dobu na rozpálenej kotouč, dojde k připečení destiček a následným odtržením při rozjezdu k narušení struktury obložení ...
Prostě nesprávná technika jízdy:-)))))
Tolik ke kvalitě těchto údajných "techniků".Je-li odbornost techniků v Praze opravdu taková,jak říkáš, je to smutné a mělo by se s tím něco dělat.
V blízké budoucnosti(půl roku,rok) má prý dojít k zásadní rekonstrukci sítě MMC v ČR včetně nového importéra což by mělo zajistit lepší služby,servis a hlavně pružnost celé té mašinerie.
Uvidíme.