MITSUBISHI
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mitsubishi
-
"-- skrytý --" 28.03.04 20:38
« Lancer EVO5
Tak jsem si koupil lancer evo5.
Je to EVO5 GSR včetně AYC, digitální klima, okna v elektrice, centrál, alarm.
úpravy:
tlumiče bilstein - výškově i tuhostně stavitelné
pravděpodobně jiné turbo
jiné ovládání tlaku turba - blitz
jiný chladič vody
bezpečnostní rám
pravděpodobně silnější špéry v diferenciálech
krátké řazení
spodní a horní výztuha vpředu i vzadu (celkem 4x)
Docela good.
Jezdecky na to ale nemám. Sti mi jede taky dost rychle, ale jinak ale tohle je opravdu masakr. -
« Co pužíváte , mimo rezervy ,když píchnete ?
Slyšel jsem něco o přípravcích ve sprejích , když se píchne . Máte někdo zkušenosti s tímto přípravkem ? Údajně nafouká vpohodě na 1.8 a musí se co nejrychleji vyjet , aby se přípravek souměrně rozmístil po celém vnitřku pláště , jinak snad hrozí , že kolo bude docela citelně házet . Napište svoje zkušenosti .
Dík HOJ -
"-- skrytý --" 28.01.04 14:34
« Re: Čtení DTC Mitsubishi
Ano, tu myslím (nad levým "hrncem" horního ukotvení McPhersonu). CAN-BUS jsem si odpálil u Space Wagonu z r. 2000 a příslušný ECU mi "nezbyl". Pro Tvou info: Překvapilo mne, jak miniaturní relátka v této jednotce mohou ovládat např. centrál, stahování oken atd. (i když - proč ne, nejedná se přece o výkonový, ale povelový okruh...). -
petous 28.01.04 12:27
« Re: Čtení DTC Mitsubishi
Já nechci nic vymýšlet, ale jen přečíst. Kde máš tu druhou jednotku? Jestli myslíš tu krabičku s výkonovým koncovým stupněm pro vstřiky, co je za motorem, tak ta se asi ani nedá nazvat ŘJ. CAN-BUS si asi nevypálil v Carismě (z roku 98) nebo ano ? Nezbyla ti ta stará vypálená jednotka? -
"-- skrytý --" 28.01.04 12:13
« Re: Čtení DTC Mitsubishi
Opakuji: Právě u "miší" tohle opravdu k ničemu nepotřebuješ! PS: Tvoje záliba v řídící elektronice (ECU) hraničí s posedlostí. Garantuji Ti, že v případě GDI nevymyslíš vůbec nic (lepšího, než už vymysleli u MMC)! Mimochodem, GDI má ŘJ dvě: jednu pro zapalování a další zvlášť pro vstřikování. Každá z nich stojí min. 60 tis. Kč. Jestli "si chceš vydělat", klidně pokračuj ve svých pokusech. Ber to jako "přátelské varování". Sám jsem si totiž vypálil "ECU pro periferie" při marném pokusu naroubovat neoriginální alarm na rozvod CAN-BUS. Bylo to opravdu drahé!!! -
petous 28.01.04 07:25
« Re: Čtení DTC Mitsubishi
Hned jak mi v garáži přestane mrznout, tak to zkusím. Podobným způsobem se čtou blikací kódy snad u všech rejží, tak proč bych to nezkusil u miší, problém je, že to hlásí jen cca 50 nejzávažnějších problémů oproti OBDII dignostice, tam je to v jiném řádu. -
"-- skrytý --" 27.01.04 17:04
« Re: Čtení DTC Mitsubishi
A ty máš odvahu to zkoušet? Já tedy ne! Navíc kdykoli jsem měl se svými "mnohými" Mitsubishi nějaký problém, nikdy nebyl v řídící elektronice, resp. ani firemní tester nic neindikoval. Proto jestli mne něco na Mitsubishi opravdu nezajímá, tak to jsou chybové kódy!!! -
petous 27.01.04 08:06
« Čtení DTC Mitsubishi
Z několika zdrojů ke mně přiserfovala informace, kterak přečíst základní chybové kódy (DTC) u MMC motorů. Údajně stačí spojit pin 1 se zemí (4,5) v OBDII konektoru, kód vybliká kontrolka MIL. Zdroj: [odkaz]
a [odkaz]
i se soupisem DTC, scaner OBDII to sice nenahradí, ale např. na cestě možná může pomoci. Vyzkoušejte a dejte vědět.
Je to dost ostrej setup na kterej budu trenovat tak rok abych to nejak rozumne vyuzil