MITSUBISHI
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mitsubishi
-
« Re:
hrubágo: Hele tenkrát jsi mi slíbil erzetu, eště to platí? Že bych si to vybral s tímhle peklem, celkem mám náladu se poblít v autě. >:D
Mimochodem koupil jsem 540i a mám zájem někde prodat šestku. Myslíš, že je rozumný jí odvézt do Prahy (jestli se prodá dřív a za víc) nebo to mám zkusit tady? -
"-- skrytý --" 29.03.04 10:20
« Bez nadpisu
Jo. Kdyz rezu zatacky tak jsem jednim kolem furt mimo a naopak ty co jedou proti vytlacuju ze silnice. Proste mam nejak zazity rozmery auta. Ale neco malo mam uz odrizeno (nekolik generaci BMW M3, M5, Subaru STi) ale tohle me fakt dostalo.
Je to dost ostrej setup na kterej budu trenovat tak rok abych to nejak rozumne vyuzil -
"-- skrytý --" 28.03.04 20:38
« Lancer EVO5
Tak jsem si koupil lancer evo5.
Je to EVO5 GSR včetně AYC, digitální klima, okna v elektrice, centrál, alarm.
úpravy:
tlumiče bilstein - výškově i tuhostně stavitelné
pravděpodobně jiné turbo
jiné ovládání tlaku turba - blitz
jiný chladič vody
bezpečnostní rám
pravděpodobně silnější špéry v diferenciálech
krátké řazení
spodní a horní výztuha vpředu i vzadu (celkem 4x)
Docela good.
Jezdecky na to ale nemám. Sti mi jede taky dost rychle, ale jinak ale tohle je opravdu masakr. -
« Co pužíváte , mimo rezervy ,když píchnete ?
Slyšel jsem něco o přípravcích ve sprejích , když se píchne . Máte někdo zkušenosti s tímto přípravkem ? Údajně nafouká vpohodě na 1.8 a musí se co nejrychleji vyjet , aby se přípravek souměrně rozmístil po celém vnitřku pláště , jinak snad hrozí , že kolo bude docela citelně házet . Napište svoje zkušenosti .
Dík HOJ
- Chceš-li něco speciálního, tak si rovnou pořiď speciální ŘJ, kde můžeš prostřednictvím PC ovládat/nastavovat všechny parametry. Ale stojí tak od 100 tis. Kč výš...
- Jinak můj recept: Svíčky Denso Iridium Power, vzduchový filtr K/N "do boxu", jezdit na 98 okt. benzín s aditivy (čistota vstřiků je základem dobrého výkonu motoru), nedávat širší kola, než předepisuje výrobce a vybrat gumy s nízkým valivým odporem. Vyšší stupeň: "Vytlouct" katalyzátor, tj. zachovat jeho baňku. Ještě vyšší stupeň: Vyleštit kanály v hlavě motoru a při této příležitosti sehnat nebo nechat vyrobit "ostřejší" vačky (dají se pořídit tak za 20 - 25 tis. Kč).
- Pozor: Montáž "rádoby ladičského výfuku" (tedy obvykle jen poslední jeho baňky) bez dalších úprav na motoru a svodech nepřináší - kromě hluku - vůbec žádný nárůst výkonu, někdy naopak jen zhorší průběh křivky točivého momentu!