MITSUBISHI
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mitsubishi
-
"-- skrytý --" 30.04.04 12:09
« Re: Re: Servis
Ze servisů v Praze jsem taky byl nešťastnej. U Denzela mi celkem vyhovovaly ceny (kromě věcí jako svíčky, filtry, oleje) ale kvalita práce mizerná (téměř vždy jsem se tam musel vrátit aby to předělali) a schopnost diagnostikovat závadu veškerá žádná. Po stěnách mají rozvěšeny diplomy vyškolených mechaniků a legendární je věta komické dvojky příjmacích techniků: "Na tohle bude muset přijet technik z Vídně". Na druhou stranu jsem z nich nakonec vždycky vyrazil to, co udělat měli, šlo jen o to ukázat že mám ještě víc "zlý" pohled než oni. Esocar si je zase schopen říct za servisní prohlídku třeba 20000 (Denzel 8000), ale když si od nich nechám vyčíslit všechny položky jednu po druhé, dá se dostat na přijatelnou cenu.
Pro orientaci ceny práce: výměna řemenu (Carisma) u Denzela 3000, Esocar 4000, seřízení motoru u Denzela 1400. (včetně DPH) -
« Nákup dílů
Nejlíp v Rakousku, ale to je asi hloupost. Rozvodový sady neoriginál např. u Štangla nebo Kelly, radši bych šel do origo dílů a ty asi budeš muset objednat přes dealera. Nejserioznější na ceny je podle mě Novotný v Jihlavě, maj malou pobočku i ve Znojmě. Vedoucí Znojma se jmenuje ing. Pokorný a myslím, že by ti podle VINu ty díly sehnal (zejména řemen a kladky )a i nechal třeba poslat, je to ochotný a seriozní člověk (vlastní zkušenost) :D -
« Re: Servis
Dík. No o tom Esocaru jsem to taky slyšel, před pár lety s nima měl konflikt šéf, kterej si k nim dával dělat Sigmu. Jemu ovšem asi přirazili podle kabátu :-)
Že bych teda zkusil lety prověřený servis, kde mi dělali škodovku? Nějaký japonce jsem u něj taky viděl, i když nevím, co na nich spravoval.
No a když už jsme u dílů, kde nejlépe nakoupím? -
« Servis
Podle našich skromných průzkumů je "menší zlo" Denzel. Esocar má špatnou pověst a jejich cenové kalkulace jsou, mírně řečeno podivuhodné...
Na "elku" ti rozvody s použitím originálních dílů udělá i slušnější "neznačkový" servis, brzdy jakbysmet, k orientační diagnostice stačí v první fázi "výzkumu" změřit emise-když vyhoví, je motor na 99 % OK. -
« kam do servisu?
Poraďte mi kam vy, kdo to neumíte nebo nechcete spravovat sami, dáváte své stroje do servisu (nejlépe Praha a okolí nebo směrem na Ústí n.L.)? Kromě běžných věcí potřebuju pro jistotu vyměnit rozvodový řemen a zkontrolovat seřízení motoru a brzd... (M. L300 Bus)
Nebo případně který ze značkových servisů (Esocar, Denzel...) je spíš přijatelný nejen pro horních x tisíc?
Dík. -
"-- skrytý --" 26.04.04 17:14
« Re: Pro "ladiče"...
No, ono je to s tou upravou slozitejsi, ale principialne mas pravdu. Optimalizaci ECU ( = to auto neprojde emisema a spotreba se zvedne 2x vic nez vykon) da dosahnout urciteho narustu a hlavne zlepseni prubehu kroutaku. Ma to ale par hacku, jednim je ochuzeni smesi a druhym jsou detonace. Oboji muze motor i znicit. A protoze vetsina "vseupravcu" dela "chiptuning" tak, ze zkresli udaje lambda sondy (aby dosahli bohatsi smesi), je riziko detonaci dost velke. Proto bych ze zasady nikdy neveril firmam, ktera mi predlozi dlouhy seznam aut ruznych znacek a modelu, ktere tzv. upravuje. Dal bych prednost firme, ktera nedela nic jinyho, nez jeden druh auta a vi o nem prvni posledni. A protoze takovou v pripade atm. Mitsubishi neznam, zkus se mrknout na stranky www.supersprint.it nebo www.ompracing.it nebo www.imasaf.it na ladeny vyfuky. Delaji je perfektne za dobry ceny (nekdy pod cenu original dilu), osobni zkusenost vyborna. Problem je, ze jsou to vsechno spagety a tam neni podpora Mitsubishi (krome Carismy/Lancera Evo) zrovna silna. To samy plati o kitu primyho sani Sparco (u nas dela Renocar). Jinak nejvic auto zrychlis brzdama. Vim, ze to zni divne, ale je to tak. Zase je dobre a levne dela OMP nebo Sparco kotouce a Ferodo destlicky (dost srahy proti OMP a horsi). -
« Další weby
Nemáte tip na nějaký další web, kde se dá koupit vzduchový filtr? Do "kamenného obchodu" (brrrrr, už ten název odpuzuje >:D ) se mi nechce, ani nemám kdy a taky se mi zdá, že než furt někoho přesvědčovat, že nejsem úplný idiot a taky vím, že čtverec není kruh, tak si to radši najdu sám :-! a levněji :D -
« Re: Stránka
Dík za tipy na weby, je tam fakt spousta fajn věciček ;-) , ale 3000 za vzduchový filtr K&N opravdu nedám. Do mého postaršího myšáka je to škoda peněz, to bych neobhájil :'-(
BTW níže uvedeny problémek - výměna "kosti" již mám taky za sebou (přesněji svislé vzpěry zkrutného stabilizátoru a pouzdra držící stabilizátor). Našel jsem to hned - ve spolupráci s druhou osobou stačí rozhoupat auto a pod autem si šáhnout na ty táhla a je jasné, co vaklá ! Nebylo to tak strašně drahé, jak jsem čekal, ale trvalo to snad dva měsíce, než to servis Mišivbuši dodal.
Po roce ježdění jsem chtěl pouze vyměnit olej a filtry, ale právě v sobotu jsem přišel na to, že auto se nějak přehřívá. Teplota občas vystoupí až k červené a po chvíli zase klesne. Vypadá to, že termostat už má dost... uvidíme, co servis řekne... -
"-- skrytý --" 25.04.04 17:07
« Pro "ladiče"...
Mám známého, který je majitelem garáže Mitsubishi (nikoli v ČR) a jezdí s Coltem amatérské soutěže tzv. "mezi kužely". Patří k absolutní špičce - tedy pokud mu zrovna jede auto. Jenže to jeho mu často nejede, poněvadž má "přetůněný" motor. Jen tak pro zajímavost: Z přes 10 let starého atmosférického dvoulitru z Galanta se mu podařilo dostat cca 240 PS a nějakých 280-290 Nm. Jenže na tom motoru není nic sériového a připravit jej na sezonu přestavuje stovky hodin práce v dílně, desítky hodin práce na brzdě a řádově tisíce EUR jen na "dodatečné" úpravy a běžné opravy. A to před žádným závodem neví, jestli mu ten motor vydrží alespoň jeden den (či spíše půlden) závodění... Pro pořádek podotýkám, že dotyčný má špičkové technické zázemí a přístup k dílům (jen tu brzdu si musí půjčovat, resp. platit čas na ní strávený).
Závěr: Ještě si někdo myslíte, že z běžného atmosférického benziňáku lze pouhým "čiptuningem" bez dalších úprav "železa" získat xx PS a xx Nm? -
« Výměna kosti
Při zatáčení do prava se z levé strany přední nápravy ozývalo ťukání , nepravidelně a né vždy . Jel jsem do klasik. servisu , tam se s autem projeli a zdělili mi , že to je homokyneťák , že to nemusí být na výměnu , ale že ho sundají , vyčistí , dají novou vaselinu . Tak jsem se objednal . Vrtalo mi to ale hlavou , vždyť kdyby to byl kyneťák , tak to tluče v rejdu pořád .
Zavolal jsem do MM servisu Hradec Králové . Vyzkoušeli , vyměnili tyčku stabilizátoru a je to v cajku . Skvělí přístup k zákazníkovy a specialisti na japonské vozy . Kdo to nemá daleko , tak doporučuji .
www.mmshk.go.to/
Je to orginál , ale není nová . Má najeto asi 2000 km a stála 500 Kč .
Nová stojí 1400 Kč . -
"-- skrytý --" 23.04.04 16:39
« Re: Vzduchový filtr
Žádný neoriginální tam rozhodně nedávej! Chceš-li vědět proč, nalistuj si historii, už jsem tady o tom svého času psal. A pokud je Ti líto peněz za originál, tak nějakou tu stovku přihoď a kup si rovnou bavlněný K/N, Budeš mít pokoj, a to na furt! -
« Vzduchový filtr
Na mém Lancerovi '93 mám vzduchový filtr 20*22 cm velký. V servise, který spolupracuje s distributorem ELIT, mi tam nebyli schopni tento filtr vyměnit - podle údajů o autě jim vždy přišel jiný filtr, který nepasoval. Nevíte, který dodavatel filtrů by byl pro Mišáka vhodný (teda originál beru jako poslední variantu >:D )? Je nějaký webový obchod? Ď -
"-- skrytý --" 22.04.04 15:58
« Re: Chiptuning
Pokud jde o nabídku chiptuningu, tak tomu rozhodně nevěř: z naprostého "vymýšlení si" je usvědčuje zejména udávaná hodnota navýšení točáku o 48 Nm - toho nikdy bez zásadních úprav "hardware" na motoru o objemu pouhých 1843 ccm nedosáhneš!
Ad původní místo vyústění sání - to je naopak vymyšleno velice dobře: motor saje vzduch z míst, kde je nejméně špinavý a zřejmě i nejméně teplý! Já osobně vidím jako jedinou "lepší" alternativu vyvést sání někam, kde to bude při jízdě vystaveno přímému náporu vzduchu zepředu (ovšem s rizikem toho, že nasaje každé svinstvo...). -
« Chiptuning
No z jedné firmy jsem obdržel (konečně) tuto odpověď :
Zdravim Vas pane,
u Vaseho motoru se vykon zvysi o 24kW a kroutici moment o 48Nm,
cena je dle elektroniky 9-11.900Kc, volejte prosim tel 777 608
543 ohledne konkretni domluvy, dekuji s pozdravem a pranim
hezkeho a uspesneho dne preje Ing. Monika Mala - ABC Tuning,
s.r.o. - internetova prezentace a nonstop objednakvy na webu
WWW.ABCTUNING.COM -
« Bez nadpisu
Díky, svíčky Denso Iridium Power už mám. Filtr K/N asi koupím - sání boxu už jsem vyvedl do nárazníku - to starý za světlem nevím co to bylo za nápad:-)) Kola jsem rozšířil jen z 185 na 195 - víc jsem taky nechtěl. A Výfuk - ten samozřejmě i se svodama když už teda. Ale na Colta jsem ještě nikde ten poslední tlumič neviděl - on je položenej příčně. :?
Asi to jako první zkusím někde jinde než u značky.