MITSUBISHI
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mitsubishi
-
"-- skrytý --" 12.05.04 18:41
« Re: Redukce na rádio, Mitsubishi -> ISO
Tak už si můžu odpovědět sám :-) , redukce na ISO právě dorazila poštou.
Pátrání přineslo zajímavé výsledky, přes www.aliso.cz za 360 Kč po www.3a.cz za 1200 Kč. Nakonec jsem zakoupil na www.nedis.cz za 97 Kč + 55 poštovného. Redukce vypadá solidně, všechny vodiče jsou dokonce popsané. Mají za tuhle cenu asi na 10 značek aut. -
« bouracka
Cau vsichni, tak se mi povedlo nabourat muj Mitsu Lancer 1,6 GLXi r.v. 94 :-(
Bylo to na predek takze to odnesly obe svetla, blatnik, kapota, chladic, naraznik, predni celo a dalsi... :-(
Poradite nekdo nejaky vrakoviste kde se na tohle daji sehnat dily? cenu novych (druhovyroba) jsem si spocetl na cca 20k a to se mi zda opravdu hodne :-(
Dal me zajima jestli nekdo neznate nekdo nejakej kvalitni ale ne moc drahej servis kde by to dali do poradku? idealne nekde v okoli Chomutova...
A na kolik odhadujete opravu? muselo by seminimalne vymenit predni celo, plus lakovat naraznik, kapotu a jeden blatnik.
A mate taky nekdo zkusenosti s opravama chladicu? protoze ten je ze vseho nejdrazsi (pres 5k) a to poskozeni mi nepride tak fatalni, v jednom miste se do toho namacknula tusim vyztuha narazniku, jinak mi to prijde OK.
Diky vsem za rady.
muzete psat i na ICQ 54599061 -
"-- skrytý --" 07.05.04 23:21
« Carisma - rozborka středního panelu
Nemaje více rádio, zjistil jsem, že střední panel je v úplné tmě. Podle mě tam jsou aspoň tři žárovky, dvě u kroutítek klimatizace a jedna u zapalovače. Abych se k nim dostal, tuším že musím začít nahoře, a díl s výdechy větrání vytáhnout směrem k sobě. Bohužel se mi to nedaří, nemám tuchu kde tlačit a kde táhnout. Nedělal jste to náhodou už někdo? -
"-- skrytý --" 07.05.04 23:06
« Redukce na rádio, Mitsubishi -> ISO
Nevíte kde se tohle prodává? Nejlíp v Praze. Nový majitel autorádia si ho vyrval i s tou redukcí. Já to tenkrát koupil v Datartu za 230,- už to ale nevedou. Mivali to v Electroworldu, ten zkrachoval. Dneska jsem to potkal na vrakovišti, vrakmen ale řek, že mi to nedá, že se mu to třeba bude hodit... -
« Díky za ohlasy
pokud se týká nákupu dílů- zmíněný katalog byl myšlen jako vodítko ke zjištění objednacích kódů popř. orientační ceny dílů.
Toť vše a i tak je to myslím dobrá pecka... >:D
Do takových nápadů jako nechat si díly posílat z Ruska jsem opravdu ještě nedospěl >:D -
« No problem
slušnej servis - "neznačkovej" ti elko oservisuje ke spokojenosti a za poloviční částku.
Servisní síť Mitsubishi je až na čestné vyjímky velmi nešťastná... :roll:
Naštěstí se bez nich dá vcelku klidně obejít.
Teď dám radu, jakou dávám jednou za 10 let:
na www.elcats.ru si najdi tvůj "stroj" podle VIN, hledej v sekci - "dvigatěl"-"raspredval i klapany" (jestli neznáš azbuku jsi bohužel v * >:D ) - tam najdeš kódy dílů, měl by to bejt akorát řemen a napínací kladka a poptej se mailem kolik kde za to chtěj. Plus minus stovka nehraje roli, ale rozdíly bývaj i 50 %.
Dále pokračuj, jak ti bude velet zdravý rozum >:D
Vítej v EU ! -
"-- skrytý --" 30.04.04 12:09
« Re: Re: Servis
Ze servisů v Praze jsem taky byl nešťastnej. U Denzela mi celkem vyhovovaly ceny (kromě věcí jako svíčky, filtry, oleje) ale kvalita práce mizerná (téměř vždy jsem se tam musel vrátit aby to předělali) a schopnost diagnostikovat závadu veškerá žádná. Po stěnách mají rozvěšeny diplomy vyškolených mechaniků a legendární je věta komické dvojky příjmacích techniků: "Na tohle bude muset přijet technik z Vídně". Na druhou stranu jsem z nich nakonec vždycky vyrazil to, co udělat měli, šlo jen o to ukázat že mám ještě víc "zlý" pohled než oni. Esocar si je zase schopen říct za servisní prohlídku třeba 20000 (Denzel 8000), ale když si od nich nechám vyčíslit všechny položky jednu po druhé, dá se dostat na přijatelnou cenu.
Pro orientaci ceny práce: výměna řemenu (Carisma) u Denzela 3000, Esocar 4000, seřízení motoru u Denzela 1400. (včetně DPH) -
« Nákup dílů
Nejlíp v Rakousku, ale to je asi hloupost. Rozvodový sady neoriginál např. u Štangla nebo Kelly, radši bych šel do origo dílů a ty asi budeš muset objednat přes dealera. Nejserioznější na ceny je podle mě Novotný v Jihlavě, maj malou pobočku i ve Znojmě. Vedoucí Znojma se jmenuje ing. Pokorný a myslím, že by ti podle VINu ty díly sehnal (zejména řemen a kladky )a i nechal třeba poslat, je to ochotný a seriozní člověk (vlastní zkušenost) :D -
« Re: Servis
Dík. No o tom Esocaru jsem to taky slyšel, před pár lety s nima měl konflikt šéf, kterej si k nim dával dělat Sigmu. Jemu ovšem asi přirazili podle kabátu :-)
Že bych teda zkusil lety prověřený servis, kde mi dělali škodovku? Nějaký japonce jsem u něj taky viděl, i když nevím, co na nich spravoval.
No a když už jsme u dílů, kde nejlépe nakoupím? -
« Servis
Podle našich skromných průzkumů je "menší zlo" Denzel. Esocar má špatnou pověst a jejich cenové kalkulace jsou, mírně řečeno podivuhodné...
Na "elku" ti rozvody s použitím originálních dílů udělá i slušnější "neznačkový" servis, brzdy jakbysmet, k orientační diagnostice stačí v první fázi "výzkumu" změřit emise-když vyhoví, je motor na 99 % OK. -
« kam do servisu?
Poraďte mi kam vy, kdo to neumíte nebo nechcete spravovat sami, dáváte své stroje do servisu (nejlépe Praha a okolí nebo směrem na Ústí n.L.)? Kromě běžných věcí potřebuju pro jistotu vyměnit rozvodový řemen a zkontrolovat seřízení motoru a brzd... (M. L300 Bus)
Nebo případně který ze značkových servisů (Esocar, Denzel...) je spíš přijatelný nejen pro horních x tisíc?
Dík.