MITSUBISHI
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mitsubishi
-
« Re: Re: Homokinetický kloub vs. SpaceWagon 95
Né, takhle to nebylo. Když jsem přehazoval pneu, což bylo asi před měsícem, tak jsem to kontroloval a vše bylo O.K. Manžeta byla vcelku a měla taky stejnou barvu téměř po celém povrchu - žádné stopy po mazadle. Když jsem to viděl teď, tak byla rozpadlá na dva kusy, v místě jedné z vln - jako by byla rozřezána. Nikde však nejsou stopy po vazelíně, ani na disku ani na blatníku. Teď jsem se také mrknul na disky se zimníma pneu a nikde žádná stopa. Jak často třeba ty lezeš pod auto?
Mimochodem, zjistil jsem, že stejnou manžetu mají i v Toyotě, ale s tím rozdílem, že není z gumy, ale z nějakého odolného plastu, takže má větší životnost a v ceně kolem 800,-. -
« Manžeta
Přesně tak jak pravil Mitsi- problém je jinde >:D
Stačilo jednou za 10 či 20 tisíc km na manžety mrknout a todle by se nestalo.
"Pohled" na dvě minuty.
To je něco podobnýho, jako když výrobce udá interval výměny oleje 30 či více tisíc km a po tu dobu nikdo nevytáhne měrku na olej a po 20 tisících už jaksi není čím mazat ... -
"-- skrytý --" 19.05.04 23:20
« Re: Homokinetický kloub vs. SpaceWagon 95
Ta chyba není v Mitsubishi, ale zcela jinde... Všimnout si, že manžeta je tzv. napadrť, až když je opravdu napadrť a kloub je úplně suchý, tj. minimálně po několik předchozích měsíců ta sice poškozená, ale ještě nikoli "napadrť" manžeta pouštěla vazelínu (což je na první pohled patrné - kompletně zamaštěný podběh kola a částečně i spodek bočních dveří vozu), je snad trochu pozdě! Nebo si snad majitel myslí, že s tím lze jezdit, dokud to jezdí a opravovat až poté, co to jezdit přestane? Přesně takhle totiž právě Mitsubishi nefunguje: jezdí až do "úplné neopravitelnosti", na což mnozí majitelé hřeší.
PS: Samotná originál manžeta (resp. opravárenský set obsahující manžetu, čtyři spony a dva druhy vazelíny - do vnitřního a do vnějšího kloubu) se samozřejmě koupit dá - stojí kolem 5 tis. Kč. Neoriginální "aftermarket" stojí kolem 2,5 tis. Kč, ale je to jenom manžeta bez "přílušenství", navíc nevalné kvality. -
« Homokinetický kloub vs. SpaceWagon 95
Včera jsem si všim, že mám na padrť manžetu na pravé straně vpředu. V servisu mi pak řekli, že kloub je totálně suchý a je nutné ho vyměnit i když ještě nic není slyšet. Cena 30 000,-. Prý se to nedělá jinak, jen s celou poloosou. A prej se taky nedá koupit jen samotná manžeta, jen komplet. Já se na to vyseru. Ať jdou v Mits... do *. -
"-- skrytý --" 12.05.04 18:41
« Re: Redukce na rádio, Mitsubishi -> ISO
Tak už si můžu odpovědět sám :-) , redukce na ISO právě dorazila poštou.
Pátrání přineslo zajímavé výsledky, přes www.aliso.cz za 360 Kč po www.3a.cz za 1200 Kč. Nakonec jsem zakoupil na www.nedis.cz za 97 Kč + 55 poštovného. Redukce vypadá solidně, všechny vodiče jsou dokonce popsané. Mají za tuhle cenu asi na 10 značek aut. -
« bouracka
Cau vsichni, tak se mi povedlo nabourat muj Mitsu Lancer 1,6 GLXi r.v. 94 :-(
Bylo to na predek takze to odnesly obe svetla, blatnik, kapota, chladic, naraznik, predni celo a dalsi... :-(
Poradite nekdo nejaky vrakoviste kde se na tohle daji sehnat dily? cenu novych (druhovyroba) jsem si spocetl na cca 20k a to se mi zda opravdu hodne :-(
Dal me zajima jestli nekdo neznate nekdo nejakej kvalitni ale ne moc drahej servis kde by to dali do poradku? idealne nekde v okoli Chomutova...
A na kolik odhadujete opravu? muselo by seminimalne vymenit predni celo, plus lakovat naraznik, kapotu a jeden blatnik.
A mate taky nekdo zkusenosti s opravama chladicu? protoze ten je ze vseho nejdrazsi (pres 5k) a to poskozeni mi nepride tak fatalni, v jednom miste se do toho namacknula tusim vyztuha narazniku, jinak mi to prijde OK.
Diky vsem za rady.
muzete psat i na ICQ 54599061 -
"-- skrytý --" 07.05.04 23:21
« Carisma - rozborka středního panelu
Nemaje více rádio, zjistil jsem, že střední panel je v úplné tmě. Podle mě tam jsou aspoň tři žárovky, dvě u kroutítek klimatizace a jedna u zapalovače. Abych se k nim dostal, tuším že musím začít nahoře, a díl s výdechy větrání vytáhnout směrem k sobě. Bohužel se mi to nedaří, nemám tuchu kde tlačit a kde táhnout. Nedělal jste to náhodou už někdo? -
"-- skrytý --" 07.05.04 23:06
« Redukce na rádio, Mitsubishi -> ISO
Nevíte kde se tohle prodává? Nejlíp v Praze. Nový majitel autorádia si ho vyrval i s tou redukcí. Já to tenkrát koupil v Datartu za 230,- už to ale nevedou. Mivali to v Electroworldu, ten zkrachoval. Dneska jsem to potkal na vrakovišti, vrakmen ale řek, že mi to nedá, že se mu to třeba bude hodit... -
« Díky za ohlasy
pokud se týká nákupu dílů- zmíněný katalog byl myšlen jako vodítko ke zjištění objednacích kódů popř. orientační ceny dílů.
Toť vše a i tak je to myslím dobrá pecka... >:D
Do takových nápadů jako nechat si díly posílat z Ruska jsem opravdu ještě nedospěl >:D -
« No problem
slušnej servis - "neznačkovej" ti elko oservisuje ke spokojenosti a za poloviční částku.
Servisní síť Mitsubishi je až na čestné vyjímky velmi nešťastná... :roll:
Naštěstí se bez nich dá vcelku klidně obejít.
Teď dám radu, jakou dávám jednou za 10 let:
na www.elcats.ru si najdi tvůj "stroj" podle VIN, hledej v sekci - "dvigatěl"-"raspredval i klapany" (jestli neznáš azbuku jsi bohužel v * >:D ) - tam najdeš kódy dílů, měl by to bejt akorát řemen a napínací kladka a poptej se mailem kolik kde za to chtěj. Plus minus stovka nehraje roli, ale rozdíly bývaj i 50 %.
Dále pokračuj, jak ti bude velet zdravý rozum >:D
Vítej v EU !
A jeste k te manzete pro Toyotu: Rad bych takovou opravdu videl! Tak malo totiz snad uz dnes nestoji ani manzeta na homokineticky kloub u uhlove zadni napravy na Skode 135/136. Navic je otazkou, kde sehnat specialni vazelinu na homokineticky kloub - sam jsem ji videl na pulte jen jednou, nikoli vsak v CR. K tomu je treba rict, ze pokud nepouziji original vazelinu, nutne musim cely kloup dukladne vymyt od zbytku puvodni vazeliny (coz je samo o sobe velky problem), nez aplikuji novou, ponevadz jinak riskuji, ze se mi ta dve mazadla ruzneho slozeni a stari vzajemne "srazi"!
PS: Konstrukcni reseni, ktera voli MMC, jsou nekdy opravdu prinejmensim netradicni. Ale v praxi (kupodivu) funguji a zajistuji opravdovou "vecnost", samozrejme pokud do nich nekompetentne nezasahuji evropsti mechanici zvykli opravovat "evropskym zpusobem evropska auta" a tyto postupy pak ze setrvacnosti aplikuji i na japonska auta... Verte neverte, ale kompetentnost "polniho automechanika" napr. v africke Keni je casto vetsi (zj. ve vztahu k japonskym autum, ktera jsou prave na opravy v primitivnich podminkach dobre stavena), nez schopnost dobre vybaveneho evropskeho autoservisu (vcetne nekterych "tzv. znackovych") zajistit beznou opravu Japonce!!!