MITSUBISHI

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mitsubishi

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.05.04  19:33

    « Re: Re: Re: Homokinetický kloub vs. SpaceWagon 95

    Tak prave tohle neni za normalnich okolnosti urcite mozne! Te vazeliny je tam totiz cela tuba a vlastne vyplnuje cely vnitrni objem manzety. Jedine vysvetleni, ktere mne napada, je, ze ta manzeta byla uz menena a nekdo jaksi opomenul kloub namazat. Tomu ostatne nahrava i skutecnost, ze manzeta praskla zpusobem, jaky popisuje Peck. Tohle se totiz u originalni manzety nikdy nestava: ta praska postupne u vnitnich skladu "harmoniky", obvykle blize ke kolu, a tudiz "pousti" vazelinu postupne, coz dava majiteli dostatek casu si toho vsimnout (osobne jsem zvykly omrknout pneumatiky a vnitrni stranu podbehu temer pred kazdou jizdou, coz je opravdu otazka pul minuty navic, nez obejdu auto kolem dokola).
    A jeste k te manzete pro Toyotu: Rad bych takovou opravdu videl! Tak malo totiz snad uz dnes nestoji ani manzeta na homokineticky kloub u uhlove zadni napravy na Skode 135/136. Navic je otazkou, kde sehnat specialni vazelinu na homokineticky kloub - sam jsem ji videl na pulte jen jednou, nikoli vsak v CR. K tomu je treba rict, ze pokud nepouziji original vazelinu, nutne musim cely kloup dukladne vymyt od zbytku puvodni vazeliny (coz je samo o sobe velky problem), nez aplikuji novou, ponevadz jinak riskuji, ze se mi ta dve mazadla ruzneho slozeni a stari vzajemne "srazi"!
    PS: Konstrukcni reseni, ktera voli MMC, jsou nekdy opravdu prinejmensim netradicni. Ale v praxi (kupodivu) funguji a zajistuji opravdovou "vecnost", samozrejme pokud do nich nekompetentne nezasahuji evropsti mechanici zvykli opravovat "evropskym zpusobem evropska auta" a tyto postupy pak ze setrvacnosti aplikuji i na japonska auta... Verte neverte, ale kompetentnost "polniho automechanika" napr. v africke Keni je casto vetsi (zj. ve vztahu k japonskym autum, ktera jsou prave na opravy v primitivnich podminkach dobre stavena), nez schopnost dobre vybaveneho evropskeho autoservisu (vcetne nekterych "tzv. znackovych") zajistit beznou opravu Japonce!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.05.04  13:13

    « Re: Re: Homokinetický kloub vs. SpaceWagon 95

    Né, takhle to nebylo. Když jsem přehazoval pneu, což bylo asi před měsícem, tak jsem to kontroloval a vše bylo O.K. Manžeta byla vcelku a měla taky stejnou barvu téměř po celém povrchu - žádné stopy po mazadle. Když jsem to viděl teď, tak byla rozpadlá na dva kusy, v místě jedné z vln - jako by byla rozřezána. Nikde však nejsou stopy po vazelíně, ani na disku ani na blatníku. Teď jsem se také mrknul na disky se zimníma pneu a nikde žádná stopa. Jak často třeba ty lezeš pod auto?
    Mimochodem, zjistil jsem, že stejnou manžetu mají i v Toyotě, ale s tím rozdílem, že není z gumy, ale z nějakého odolného plastu, takže má větší životnost a v ceně kolem 800,-.
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.05.04  13:01

    « Manžeta

    Přesně tak jak pravil Mitsi- problém je jinde >:D
    Stačilo jednou za 10 či 20 tisíc km na manžety mrknout a todle by se nestalo.
    "Pohled" na dvě minuty.
    To je něco podobnýho, jako když výrobce udá interval výměny oleje 30 či více tisíc km a po tu dobu nikdo nevytáhne měrku na olej a po 20 tisících už jaksi není čím mazat ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.05.04  23:20

    « Re: Homokinetický kloub vs. SpaceWagon 95

    Ta chyba není v Mitsubishi, ale zcela jinde... Všimnout si, že manžeta je tzv. napadrť, až když je opravdu napadrť a kloub je úplně suchý, tj. minimálně po několik předchozích měsíců ta sice poškozená, ale ještě nikoli "napadrť" manžeta pouštěla vazelínu (což je na první pohled patrné - kompletně zamaštěný podběh kola a částečně i spodek bočních dveří vozu), je snad trochu pozdě! Nebo si snad majitel myslí, že s tím lze jezdit, dokud to jezdí a opravovat až poté, co to jezdit přestane? Přesně takhle totiž právě Mitsubishi nefunguje: jezdí až do "úplné neopravitelnosti", na což mnozí majitelé hřeší.
    PS: Samotná originál manžeta (resp. opravárenský set obsahující manžetu, čtyři spony a dva druhy vazelíny - do vnitřního a do vnějšího kloubu) se samozřejmě koupit dá - stojí kolem 5 tis. Kč. Neoriginální "aftermarket" stojí kolem 2,5 tis. Kč, ale je to jenom manžeta bez "přílušenství", navíc nevalné kvality.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.05.04  17:17

    « Homokinetický kloub vs. SpaceWagon 95

    Včera jsem si všim, že mám na padrť manžetu na pravé straně vpředu. V servisu mi pak řekli, že kloub je totálně suchý a je nutné ho vyměnit i když ještě nic není slyšet. Cena 30 000,-. Prý se to nedělá jinak, jen s celou poloosou. A prej se taky nedá koupit jen samotná manžeta, jen komplet. Já se na to vyseru. Ať jdou v Mits... do *.
  • 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 17.05.04  08:56

    « Re:filtr

    Padlo to tu mnohokrat, ale spousta informaci vede k tomu, ze filtr je tam v nekterych kombinacich opravdu mozny.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.05.04  19:10

    « Re: Pylový filtr Carisma

    Filtr taky nemam, akorát plnou držku prachu. Ale je fakt, že ho tiskli do prospektů: [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.05.04  18:43

    « pYlový filtr

    Todle už padlo mockrát různě po netu.. OPRAVDU tam nic takovýho není >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.05.04  11:58

    « Re: Pylový filtr Carisma

    Ne, nemam.
  • 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 14.05.04  11:47

    « Pylový filtr Carisma

    V katalogu náhradních dílů na adrese: [odkaz]
    je uveden pilový filtr i pro první generaci Carismy, máte ho někdo? Mně z ventilace lítá občas i ldrobné listí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.05.04  18:41

    « Re: Redukce na rádio, Mitsubishi -> ISO

    Tak už si můžu odpovědět sám :-) , redukce na ISO právě dorazila poštou.
    Pátrání přineslo zajímavé výsledky, přes www.aliso.cz za 360 Kč po www.3a.cz za 1200 Kč. Nakonec jsem zakoupil na www.nedis.cz za 97 Kč + 55 poštovného. Redukce vypadá solidně, všechny vodiče jsou dokonce popsané. Mají za tuhle cenu asi na 10 značek aut.
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.05.04  21:27

    « bouracka

    Cau vsichni, tak se mi povedlo nabourat muj Mitsu Lancer 1,6 GLXi r.v. 94 :-(
    Bylo to na predek takze to odnesly obe svetla, blatnik, kapota, chladic, naraznik, predni celo a dalsi... :-(
    Poradite nekdo nejaky vrakoviste kde se na tohle daji sehnat dily? cenu novych (druhovyroba) jsem si spocetl na cca 20k a to se mi zda opravdu hodne :-(
    Dal me zajima jestli nekdo neznate nekdo nejakej kvalitni ale ne moc drahej servis kde by to dali do poradku? idealne nekde v okoli Chomutova...
    A na kolik odhadujete opravu? muselo by seminimalne vymenit predni celo, plus lakovat naraznik, kapotu a jeden blatnik.
    A mate taky nekdo zkusenosti s opravama chladicu? protoze ten je ze vseho nejdrazsi (pres 5k) a to poskozeni mi nepride tak fatalni, v jednom miste se do toho namacknula tusim vyztuha narazniku, jinak mi to prijde OK.
    Diky vsem za rady.
    muzete psat i na ICQ 54599061
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.05.04  23:21

    « Carisma - rozborka středního panelu

    Nemaje více rádio, zjistil jsem, že střední panel je v úplné tmě. Podle mě tam jsou aspoň tři žárovky, dvě u kroutítek klimatizace a jedna u zapalovače. Abych se k nim dostal, tuším že musím začít nahoře, a díl s výdechy větrání vytáhnout směrem k sobě. Bohužel se mi to nedaří, nemám tuchu kde tlačit a kde táhnout. Nedělal jste to náhodou už někdo?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.05.04  23:06

    « Redukce na rádio, Mitsubishi -> ISO

    Nevíte kde se tohle prodává? Nejlíp v Praze. Nový majitel autorádia si ho vyrval i s tou redukcí. Já to tenkrát koupil v Datartu za 230,- už to ale nevedou. Mivali to v Electroworldu, ten zkrachoval. Dneska jsem to potkal na vrakovišti, vrakmen ale řek, že mi to nedá, že se mu to třeba bude hodit...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.05.04  10:45

    « Re: Díky za ohlasy

    Už žhavim teleport, tohle chci mít na cédéčku :-)))
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.05.04  20:21

    « Díky za ohlasy

    pokud se týká nákupu dílů- zmíněný katalog byl myšlen jako vodítko ke zjištění objednacích kódů popř. orientační ceny dílů.
    Toť vše a i tak je to myslím dobrá pecka... >:D
    Do takových nápadů jako nechat si díly posílat z Ruska jsem opravdu ještě nedospěl >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.05.04  17:35

    « Re: dot ru

    V CCCP pardón Rusku je možné všechno :-)
    S těma licencema to možná nebude tak žhavý, ostatně oni tam vždycky odkazují i na originální micibuší díly.
    No ale udělat evidentně z papírového katalogu tohle musela být docela fuška. No asi je jich na to dost:-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.05.04  16:53

    « dot ru

    Super odkaz ! Předpokládám, že to odporuje všem možným autorským a licenčním požadavkům firmy Mišivbuši, takže moc díky drahým ruským bratrům za to !!! :-) Dokonce to mají prolinkované až na ceny - no famózní :-))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.05.04  14:04

    « Re: No problem

    Dík, domečkové písmo ovládám, jazyk (zejména strojařinu - autařinu) méně, ale ten online katalog je supr věc!
    Už jsi odtamtud něco kupoval (=poslat z Ruska) nebo to našinci poslouží jen jako katalog s čísly dílů, které se pak objednají tady?
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.05.04  12:52

    « No problem

    slušnej servis - "neznačkovej" ti elko oservisuje ke spokojenosti a za poloviční částku.
    Servisní síť Mitsubishi je až na čestné vyjímky velmi nešťastná... :roll:
    Naštěstí se bez nich dá vcelku klidně obejít.
    Teď dám radu, jakou dávám jednou za 10 let:
    na www.elcats.ru si najdi tvůj "stroj" podle VIN, hledej v sekci - "dvigatěl"-"raspredval i klapany" (jestli neznáš azbuku jsi bohužel v * >:D ) - tam najdeš kódy dílů, měl by to bejt akorát řemen a napínací kladka a poptej se mailem kolik kde za to chtěj. Plus minus stovka nehraje roli, ale rozdíly bývaj i 50 %.
    Dále pokračuj, jak ti bude velet zdravý rozum >:D
    Vítej v EU !
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…