MITSUBISHI
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mitsubishi
-
« Re: Lambda?
Tak jsem se vrátil ze servisu. Projeli diagnostiku a vše je OK. Ještě zkusím ten palivový filtr. Jentak letmo jsem se zeptal na cenu výměny rozv. řemene. Prý řemen+napínáky+práce to vyjde na 15000 - to si dělaj * nebo je to tormální? Věřím tomu, že řemen bude stát normálně do 2tis. Ale ať mi nikdo netvrdí že by napínáky stály desítku. -
« Lambda?
Tipoval bych vadnou lambdu-obojí symptomy (vyšší spotřeba a mnohem nižší výkon) tomu napovídají...Svýho času jsme tak hledali na Primeře GT (110 kW) příčinu proč auto "nešlo" nad 180 km/h (běžně jede 220-230) a byla to právě lambda. Odešla při cca 40 tisících km. -
« Re: Re:
Tak jsem to byl zkusit. Na jedničku vcelku bez problémů, ale jak tam dám dvojku tak otáčky "sklouznou" a letěj nahoru - ale gumy si ani nehvízdnou. Takhle mi to připadá jakoby ta spojka klouzala. Každopádně mám v plánu vyměnit palivový filtr a proměřit lambda sondu. Nevíte náhodou kolik chtěj za diagnostiku motoru? (myslím jen, když to napojí na komp a řeknou támhleto je divný)
Když si teď tak vzpomínám, tak mi to kamarád se starou Omegou naprášil. Máme takovou zkušební silničku. Je to od křižovatky k první lampě. Já tam měl asi tak 180 a on asi 200-210. -
« Re: Re: Re: Re: Re:
Jo, tak nějak jsem si to představoval. Ještě k tý spotřebě. Mám dvoulitr 101kw a ještě jsem se nedostal asi tak pod 10l (možná spíš i pod 11l). Možná je to tím, že jsem teď hodně jezdil po Praze v zácpách. Ještě se skusím na ten motor podívat. Auto jede fak nádherně, spojka neklouže, ale vůbec nechce hrabat ( né že bych po tom zrovna toužil, spíš naopak, jen mě to zaráží). Na jedničku se musím zasnažit a dvojka si už ani neškrtne. -
"-- skrytý --" 28.05.04 00:24
« Re: Re: Re: Re:
Při EKO jede klima zhruba na poloviční výkon, resp. kompresor spíná cca 2x méně často, než při "vločce", kdy systém jede na plno. Osobně jsem vždy vystačil s EKO, "vločku" jsem spínal jen při potřebě rychle vychladit rozpálený interiér - pak je samozřejmě třeba ještě dát na plno i větrák a zapnout vnitřní recirkulaci, samozřejmě pokud to auto nemá automatickou klimu. Tento systém dvoustupňové klimatizace (EKO/vločka) je velmi přijemný, praktický a šetřící palivo i výkon motoru, ovšem s jedinou výjimkou - totiž že sepnutí kompresoru klimy znamená v obou režimech děsný "náraz" co do odběru výkonu od motoru. Novější typy vozů Mitsubishi už zřejmě i proto nemají dvoustupňový režim, ale systém "plynulé regulace" výkonu kompresoru klimatice, který výrazně omezuje "výkonový náraz", ale který v praxi bohužel zároveň často znamená, že si klima např. při popojízdění po městě, kdy motor běží "jen" na volnoběh, bere málo výkonu/příkonu, a tudíž pak i nedostatečně chladí, zatímco při jízdě tzv. na plné pecky (co do otáček, a tedy i výkonové rezervy motoru) pak zbytečně přechlazuje... Osobně bych dal přednost k návratu EKO/vločka, ovšem ovládanému otočným knoflíkem, nikoli "postupným" tlačítkem (první zmáčknutí EKO, druhé "vločka", třetí "ACC off", a tak stále dokola)! -
"-- skrytý --" 27.05.04 17:44
« Re: Re:
Je tam urcite jeste jedna "konvicka", ktera hlida hladinu oleje. Ale ta je aktivni jen pri otoceni klickem do polohy "zapalovani zapnuto", a pokud je vse OK, tak zhasne a uz nesviti, jelikoz jeji roli po nastartovani motoru prebira kontrolka tlaku oleje v hlavnim mazacim kanalu. Dalsi kontrolka hlida hladinu brzdove kapaliny a je aktivni i pri jizde, ovsem ktera z kontrolek je to prave u onoho modelu Galanta, to opravdu nevim.
PS: Servo je hlidano pres tlakovy ventil na cerpadle spojeny s ridici jednotkou. Jak se ale pripadny problem projevi na pristrojovce, to rovnez nevim, nebot jsem nikdy u zadneho Mitsubishi problem se servem nezaznamenal, a to jsem jezdil min. se sedmi (ruznymi) vozy od MMC. Pokud jde o "kontrolku prehrati", neni mi znamo nic o tom, ze by Mitsubishi (alespon v kategorii osobnich vozu) neco takoveho melo. Ale mozna je to nejaka "specialni americka uprava", jelikoz prave v Americe si na tento druh kontrolky potrpi... -
« Re:
Měl jsem odpojený (ulomený) přívod k teploměru resp. k čidlu na teplotu chladící kapaliny a kromě toho, že neukazovala teplota, taky většinou svítil tenhle symbol - a podle servisní příručky (uživatelskou nemám) je jediná v úvahu připadající kontrolka právě přehřátí. No ale u Galanta to může být i jinak, to se nehádám. V mém případě je to L300 rv. 1993.
Červená konvička je mazání a svítí, kdy není tlak oleje. -
« Bez nadpisu
Tak nevim, ta konvička (no spíš opravdu olejnička) někdy svítí i po nastartování studenýho motoru. Jako přehřátí se mi to nezdá. Tam bych spíš navíc tipnul červenou. Jinak ostřikovač světel to nemá. Ještě mě napadlo třeba hladina kapaliny pro servo, ale tam žádný kontakty nevidím.