MITSUBISHI

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mitsubishi

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.06.04  09:57

    « Hliníkáče...

    "originál" se dají sehnat v kterékoli prodejně Mitsubishi. Ale nezaplatíš je! Neoriginál seženeš prakticky kdekoli, ale speciálně na Mitsubishi jsou spíše k vzteku (samé problémy). To už je lepší zůstat o originál plecháčů, pokud nejsou křivé (opět dobrá rada z vlastní zkušenosti).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.06.04  09:53

    « Re: Rozvody

    Tak jsem to nestihl, kamil byl rychlejší. Ale ladíme!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.06.04  09:45

    « Re: Re: Re: Re: Lambda?

    Dobře, tak to upřesním: Rozvoďák je tam opravdu jenom jeden (dlouhý široký a ...). A pod ním je ještě jeden kratší a užší "ozubený řemen", který pohání vyvažovací hřídel. Každý z těch dvou ozubených řemenů má vlastní napínák a samotný rozvodový řemen má navíc ještě i vodicí kladku. Takže materiálu je tam poměrně dost. Pokud to auto chceš "jen na chvilku", klidně si ten materiál kup of firmy Gates (slušná kvalita za velmi dobrou cenu). Ovšem pokud počítáš s "delším držením" (vozu), rozhodně jdi do originálních dílů (moje osobní zkušenost)!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.06.04  09:42

    « Rozvody

    Oni za rozvodový řemen většinou berou i ten co pohání vyrovnávací hřídele (běžně diesel a mají to i benzínové motory 4G64 a G64B (2350ccm)). Taky jsem si myslel, že v L300 je jen jeden - v podstatě je to pravda, delší řemen pohání vačky a jednu vyrovnávací hřídel, kratší jen druhou vyr. hřídel.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.06.04  09:07

    « Re: Re: Re: Lambda?

    Abych pravdu řek, byl jsem včera u nás v servise kvůli gumám. Netušil jsem jaký je problém sehnat elektrony na mitsubishi. Na speciálním vrakovišti na elektrony mi nabídnul z xset disků pouze dva a fakt hnusný. Dají se někde sehnat?
    K těm rozvodům, koukal se do katalogu a prý je tam jen jeden. Na boku motoru je deklík, fakt netuším kam byse 2 rozvoďáky nacpaly, asi je to opravdu jen na jeden. Takže rozvoďák + napínák + 3klíňáky + práce = cca 5000.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.05.04  10:37

    « Re: Re: Lambda?

    15k je IMHO moc. Čerstvá zkušenost minulý týden, neznačkový servis: L300, rozvody (jsou tam 2 řemeny), kladka, napínáky, výměna olej+filtr a ještě vyvaření díry v podběhu za 8,3k. Z toho práce mimo klempířiny asi 3k. Akorát nadávali, že se k tomu motoru špatně může...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.05.04  17:22

    « Re: Re: Re: Lambda?

    No já pořád nevím, nepřipadá mi, že by ta spojka klouzala. Kdyby klouzala, tak to nezahrabe vůbec. Mě to připadá, že je to spíš takovej tahoun. Včera jsem jel domu a v takovym táhlym kopci kde jiný auta maj s rychlostí problémy jsem jel naprosto bez problémů 190. Plyn byl kousíček za půlkou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.05.04  17:28

    « Re: Re: Lambda?

    Jsou tam dva řemeny a dva napínáky. Na materiálu bych rozhodně nešetřil (to se může vymstít), ušetřit se tedy dá pouze na práci. Buď si to uděláš sám, nebo najdeš lacinější servis. A že by byl problém v palivovém filtru, na to určitě nevěř! Pokud už klouže spojka, tak to auto má najeto min. k 200 tis. km...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.05.04  16:19

    « Re: Lambda?

    Tak jsem se vrátil ze servisu. Projeli diagnostiku a vše je OK. Ještě zkusím ten palivový filtr. Jentak letmo jsem se zeptal na cenu výměny rozv. řemene. Prý řemen+napínáky+práce to vyjde na 15000 - to si dělaj * nebo je to tormální? Věřím tomu, že řemen bude stát normálně do 2tis. Ale ať mi nikdo netvrdí že by napínáky stály desítku.
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.05.04  13:47

    « Lambda?

    Tipoval bych vadnou lambdu-obojí symptomy (vyšší spotřeba a mnohem nižší výkon) tomu napovídají...Svýho času jsme tak hledali na Primeře GT (110 kW) příčinu proč auto "nešlo" nad 180 km/h (běžně jede 220-230) a byla to právě lambda. Odešla při cca 40 tisících km.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.05.04  12:06

    « Re: Re:

    Tak jsem to byl zkusit. Na jedničku vcelku bez problémů, ale jak tam dám dvojku tak otáčky "sklouznou" a letěj nahoru - ale gumy si ani nehvízdnou. Takhle mi to připadá jakoby ta spojka klouzala. Každopádně mám v plánu vyměnit palivový filtr a proměřit lambda sondu. Nevíte náhodou kolik chtěj za diagnostiku motoru? (myslím jen, když to napojí na komp a řeknou támhleto je divný)
    Když si teď tak vzpomínám, tak mi to kamarád se starou Omegou naprášil. Máme takovou zkušební silničku. Je to od křižovatky k první lampě. Já tam měl asi tak 180 a on asi 200-210.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.05.04  12:02

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    Ne, Mitsubishi žádnej protiprokluz nemá a donedávna u MMC ani nepoužívali elektronický omezovač otáček!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.05.04  10:51

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    101 kW, osobák - to by snad mělo nejen hrabat, ale i pálit gumy :-))
    Nemá to třeba takovej ten protiprokluz...?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.05.04  09:24

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    Pak je někde problém a rozhodně to nemá 101kW! Hledej!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.05.04  08:45

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    Jo, tak nějak jsem si to představoval. Ještě k tý spotřebě. Mám dvoulitr 101kw a ještě jsem se nedostal asi tak pod 10l (možná spíš i pod 11l). Možná je to tím, že jsem teď hodně jezdil po Praze v zácpách. Ještě se skusím na ten motor podívat. Auto jede fak nádherně, spojka neklouže, ale vůbec nechce hrabat ( né že bych po tom zrovna toužil, spíš naopak, jen mě to zaráží). Na jedničku se musím zasnažit a dvojka si už ani neškrtne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.05.04  00:24

    « Re: Re: Re: Re:

    Při EKO jede klima zhruba na poloviční výkon, resp. kompresor spíná cca 2x méně často, než při "vločce", kdy systém jede na plno. Osobně jsem vždy vystačil s EKO, "vločku" jsem spínal jen při potřebě rychle vychladit rozpálený interiér - pak je samozřejmě třeba ještě dát na plno i větrák a zapnout vnitřní recirkulaci, samozřejmě pokud to auto nemá automatickou klimu. Tento systém dvoustupňové klimatizace (EKO/vločka) je velmi přijemný, praktický a šetřící palivo i výkon motoru, ovšem s jedinou výjimkou - totiž že sepnutí kompresoru klimy znamená v obou režimech děsný "náraz" co do odběru výkonu od motoru. Novější typy vozů Mitsubishi už zřejmě i proto nemají dvoustupňový režim, ale systém "plynulé regulace" výkonu kompresoru klimatice, který výrazně omezuje "výkonový náraz", ale který v praxi bohužel zároveň často znamená, že si klima např. při popojízdění po městě, kdy motor běží "jen" na volnoběh, bere málo výkonu/příkonu, a tudíž pak i nedostatečně chladí, zatímco při jízdě tzv. na plné pecky (co do otáček, a tedy i výkonové rezervy motoru) pak zbytečně přechlazuje... Osobně bych dal přednost k návratu EKO/vločka, ovšem ovládanému otočným knoflíkem, nikoli "postupným" tlačítkem (první zmáčknutí EKO, druhé "vločka", třetí "ACC off", a tak stále dokola)!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.05.04  19:29

    « Re: Re: Re:

    Tak nevim, asi to nechám být. Vše ostatní funguje jek má, všechny nádržky jsou plný. Možná jen nějaký čidlo "blbne"
    Mám ještě jeden dotázek. Na přepínači klimatizace jsou dvě možnosti EKO a "vločka" Co to přesně znamená?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.05.04  17:44

    « Re: Re:

    Je tam urcite jeste jedna "konvicka", ktera hlida hladinu oleje. Ale ta je aktivni jen pri otoceni klickem do polohy "zapalovani zapnuto", a pokud je vse OK, tak zhasne a uz nesviti, jelikoz jeji roli po nastartovani motoru prebira kontrolka tlaku oleje v hlavnim mazacim kanalu. Dalsi kontrolka hlida hladinu brzdove kapaliny a je aktivni i pri jizde, ovsem ktera z kontrolek je to prave u onoho modelu Galanta, to opravdu nevim.
    PS: Servo je hlidano pres tlakovy ventil na cerpadle spojeny s ridici jednotkou. Jak se ale pripadny problem projevi na pristrojovce, to rovnez nevim, nebot jsem nikdy u zadneho Mitsubishi problem se servem nezaznamenal, a to jsem jezdil min. se sedmi (ruznymi) vozy od MMC. Pokud jde o "kontrolku prehrati", neni mi znamo nic o tom, ze by Mitsubishi (alespon v kategorii osobnich vozu) neco takoveho melo. Ale mozna je to nejaka "specialni americka uprava", jelikoz prave v Americe si na tento druh kontrolky potrpi...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.05.04  16:49

    « Re:

    Měl jsem odpojený (ulomený) přívod k teploměru resp. k čidlu na teplotu chladící kapaliny a kromě toho, že neukazovala teplota, taky většinou svítil tenhle symbol - a podle servisní příručky (uživatelskou nemám) je jediná v úvahu připadající kontrolka právě přehřátí. No ale u Galanta to může být i jinak, to se nehádám. V mém případě je to L300 rv. 1993.
    Červená konvička je mazání a svítí, kdy není tlak oleje.
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.05.04  14:38

    « Bez nadpisu

    Zapoměl jsem dodat, že manuál k autu nemám, nevím ani kde ho sehnat. Normálně v krámě mají myslím jen na Colt. Originál v Mitsubishi jsem se radši ani neptal, bo nejsu až tak bohaty.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…