MITSUBISHI
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mitsubishi
-
"-- skrytý --" 23.07.04 22:43
« Lancer
Včera jsem se vrátil z Chorvatska se svým Lancerem 1,6 kombi a na cestě dlouhé cca 2100km jsem s ním dosáhl spotřeby 7.12l/km s jízdou po dálnici cca 130-160km/h, což mne příjemně překvapilo. Horší zkušenost jsem získal s pneumatikami Pirelli P2000, které tuto jízdu nepřežily a na zadní nápravě se mi na obou kolech zvlnil vzorek do "S"a objevily boule,vzorek na nich byl ještě cca 5,5mm. Přední kola vpořádku, nahuštění všech bylo stejné 2,1. Posledních 300km jsem ujel po těchto boulích za slušných vibrací. Čím to mohlo vzniknout? -
« Re: Re: Re: Srna v miši
Tak tohle se mi před pár lety stalo taky, se škodovkou (Rapid) a tak asi v 90-95 km/h... Mrcha mi tam skočila zprava z pole, rána veliká, maska, chladič, světla, jeden blatník v čoudu, čelo prohnuté o nějakých 15 cm. Srna odletěla tak daleko, že jsme jí nikde neviděli (že by přežila pochybuju). -
"-- skrytý --" 12.07.04 18:54
« EVO
Zdravím všechny příznivce mitsubishi.... Mám prosbičku, máte někdo zkušenost s EVO VII popř. EVO VIII? Zajímá mě hlavně porovnání se Subaru STi, nejčastější problémy, doporučení servisu..... a také možné úpravy výkonu bez zásahu do elektoniky motoru (sport výfuk bez katalyzátorů..), popř. kdo je u nás v ČR provádí. Přemýšlím o dovozu z Německa a každá informace je pro mě cenná. Předem Děkuji!!!! -
"-- skrytý --" 05.07.04 14:54
« Re: 4g93
Cidlo opravdu temer nikdy nezlobi, ale problem jsem mel: Vetsi ventilova vule pri vyraznem tepelnem zatizeni motoru byla vnimana jako detonacni spalovani a RJ snizovala predstih. Konkretne u Lanceru 1,5 12V z r. 1992 byl predpis vyrobce 0,20 mm vyfuk. ventil, 0,15 saci ventil pri teplote 20 st. C, serizovat bylo nutno na 0,10 mm vyfuk, 0,05 mm sani v lete, resp. 0,15 mm a 0,10 mm v zime. Pak bylo vse OK. -
petous 05.07.04 11:29
« Srna v miši
:cry: Včera v cca třetí hodinu ranní jsem srazil srnu, takže mám celkem dost poškozený předek auta. Sháním všechny díly na předek auta:
konkrétně chladič, nárazník plastový i vnitřní plechový, světla, blinkry, haupnu, ventilátor k chladiči, masku. Pokud má někdo manuál či servisní data (např. přesné rozměry pro rovnací stolici). Předem děkuji za případnou pomoc. Pár fotek jsem vystavil na
[odkaz] -
petous 05.07.04 11:22
« 4g93
4g93 jsou všechny 1.8čky od Mitsubishi, ne jenom GDI.
add čidlo klepání: funguje na principu mikrofonu (většinou piezoelektrický snímač ale o ten tolik nejde). Při klepání vznikají frekvence kolem 3-5kHz a ECU je vyhodnocuje. Pokud ti tam něco cinká na podobné frekvenci (to asi těžko), tak to může chybně vyhodnotit, co já vím čidlo většinou nezlobí. -
« Bez nadpisu
4,6 = počet válců
G,D = benzín, diesel
ostatní už nejde jednoznačně říct co ty čísla znamenaj.
4G63 je např. 2 litr z velkým výkonovým rozpětím ( od 2.0 8V až po poslední kousky v Lancerech EVO VIII :-) dejme tomu od 80kW až po 195kW.
Ještě je za posledním dvojčíslím jedno písmeno, které idetifikuje motor přesněji. -
"-- skrytý --" 28.06.04 20:22
« Re: Manuály
To RRSS: A to si představ, že mně vyměnili vačky, ozubená kola v rozvodech, vahadla ventilů, ventily, 2x hlavu motoru, celé výfukové potrubí, 5x přeprogramovali ŘJ (vše tuning od sportovního oddělení MMC dělaný speciálně na zakázku!!!). Jenže tam vždy nechali původní svíčky. Jedna z nich však špatně pálila (NGK made in Japan). Po spíše náhodné vlastní výměně svíček za zn. Denso jsem musel vyměnit celou spojku, pravidelně 2x ročně měním přední brzdové kotouče a když jedu sám, tak pravá přední guma doslova mizí před očima (spolujezdec vpředu přece jen představuje nezbytnou zátěž)... Inu, se všemi válci funkčními a po předchozím "dopingu" se tyto díly ukázaly být poddimenzovanými ve vztahu k výkonu motoru! A to ještě nevím, co na to časem poví převodovka, diferák a homokinetické klouby. -
« Manuály
Krásné manuálky, jen co je pravda. Kdyby byly k motoru 4G92, hned bych si jeden taky vytisknul na čtení po dlouhých zimních večerech :-)
Ne že bych vám byl schopen poradit s problémem, ale dovolím si jako správný kibic přispět jednou malou zkušeností, jejíž ponaučení si udělá jistě každý sám:
Jednou mi začal Lancer nějak zlobit, tj. při přeřazení na vyšší stupeň a sešlápnutí plynu se mu na moment vůbec nechtělo jet. Jak kdyby tam chvíli šlo méně paliva nebo si to nějak nerozumělo při přechodu mezi režimy, kdyby to mělo karbec :-). Tak mi to vyšetřil známý (servisák Mitsubishi) na diagnostice - nic. Vyčistil různé ty klapky - nic. Tak jsem, jako správný všeuměl, do toho začal vrtat sám. Mimojiné jsem i odpojoval ty podtlakové spínačky, o kterých tady je možná řeč. Nepochopil jsem jejich význam, tušil jsem, že by mohly podle podtlaku sdělovat něco řídící jednotce, ale problém to nijak neovlivnilo.
Tak jsem to po delší době trápení řekl známém elektrikáři, který nejdřív jen znalecky a tajuplně zamručel, ať to přivezu, no a nakonec taky hned věděl - byl vadný kabel ke svíčce >:-[]
No ale to bylo jen tak pro spestření ;-)