Chrysler voyager
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Chrysler
-
-
-
« Re: Nový Voyager ....
Neříkám, že Renault Espace není dobré auto, ale nikdy bych si však nezvykl na uspořádání přístoj. desky. Ukazatele uspostřed palubky a ještě k tomu digitální... Voyager je myslím celkově líp vyřešený i co se jízdních vlastnosti týká. Nový motor CRD se 141koňmi jede výborně a se spotřebou kolem 8litrů si není na co stěžovat. Jsou to sice možná blbosti, ale dálkové otevírání bočních i zadních dveří se také někdy hodí. V interiéru spoustu odkládacích ploch, schránek atd.-
« Re: Nový Voyager ....
No já nevím, neupírám Chrysleru komfort, elektriku kam se podíváš a spousta odkládacích míst (je to přeci auto z USA).
Ale na druhou stranu by digitální přístrojovka byla asi to poslední, na co bych koukal.
S těmi jízdními vlastnostmi bych asi polemizoval, ale kvalita zpracování mi připadne u Espace III jako hodně se blížící kvalitě německé. Jak co jsem měl možnost osahat při zkušební jízdě, tak co píšou různé časopisy. Myslím, že Renault jde poslední dobou tvrdě na věc.
Ostatně motory 2,2 dCi 16V nebo 3,0 V6 24V jsou určitě taky moc a moc dobré.
Tolik můj subjektivní názor, o testech Euro NCAP ani nemluvě...:-(-
« Re: Nový Voyager ....
osobně bych dal přednost - pokud by to měl být van z USA Fordu Windstar nebo Chevroletu Express. výsledky crash testů mluví jasně a Windsta a Voyager stojí na opačných koncích výsledkové listiny. Ovšem Windstar na té nejvyšíí a Voyager úplně dole. A jízdní vlastnosti nejsou zas až tak perfektní, a tu výbavu najdeš u všech US aut. viz přečti si o tom na US Motors nebo US Motor show.
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 09.03.2008 02:38
Chrysler Grand Voyager - 2,5 CRD
Mám problém na Grand Voyageru III.generace. Kolísá mě volnoběh, zřídka i chcípne. Nechal jsem již překontrolovat vstřiky, pročistil vahu vzduchu, vyměnil palivový filtr a stále bez zlepšení. Prosím poraďte čím to může být. Jo a neví někdo, jak lze vyjmout autorádio na tomto modelu? Díky za info-
"-- skrytý --" 09.03.2008 09:19
« Re: Chrysler Grand Voyager - 2,5 CRD
Nevim jestli to pomuze, ale obdobnou zkusenost mam z benzinoveho motoru u opla, pricinou byl spatne fungujici EGR ventil, ktery poustel prilis vyfukovych plynu zpet do motoru. Otacky kolisaly hlavne kdyz to bylo vice ohrate. Vyreseno to bylo mechanickym vyrazenim EGR ventilu a preprogramovanim jednoty (original OPEL reseni). Nevim jak to presne funguje a jestli je to i voyagera.
-