Autem do Chorvatska?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Makarská riviéra
Slovinci mají též pistolky, platit budeš mýtné Šentilj–Maribor (240 stříbrných) a Krapina-Zagreb (10 tchořů),Zagreb-Karlovac (15 tchořů). Jinak se fajn jede vnitrozemím (Karlovac,Plitvice,Gračac,Knin,Sinj,Tril… Provo) a člověk vyjede přímo na Makarské... -
« Re: Makarská riviéra
V Chorvatsku si dej pozor na "čtverkový" Golfy nebo A6ky Audiny v bílé barvě s takovým monstrem na bočním okýnku - RADAR. Nutno dodat, že Chorvati jsou vesměs dost solidární a blikají. Stejně tak (Gryzgoti) Rakušáci dost blikají, ale na dálnicích mají FUNKČNÍ stacionární radary a tam tě nikdo neupozorní. Policajti používají tzv. pistole - ruční radary, takže si tě sami změří a zároveň skásnou. Pozor v obcích a v omezeních na dálnici. Nevím o žádným placeným tunelu v Rakousku ve směru na Maribor. Dobro došli!!! -
« Re: Sibenik - mytne na dalnicich
Nevrátil jste se náhodou někdo z Chorvatska a nezbyla vám dvouměsíční ještě platná dálniční známka? Jedu totiž příští týden na 12 dní a musím koupit dvouměsíční a ta už je trochu dražší. Proč to nemaj lupmové na 14 dní, ta desetidenní je naprd. Tak se kdyžtak ozvěte a odkoupím ji. Nebo naopak, když ji koupím novou a využiju, bude pak volná a navíc platná minimálně do konce prázdnin. Jsem z Prahy, takže pouze z přiměřenýho okolí... Zadek524@seznam.cz -
« Re: Sibenik - mytne na dalnicich
Tak to se nekde mozna potkame, jedu ve ctvrtek brzo rano. Mytne v rakousku je 105ATS za dalnicni znamku na 10dni. Jinak jsou v rakousku taky placeny tunely, zalezi kudy jedes, na trase Pha - Wien - Graz po dalnici neni nic. Ceny tunelu jsou kolem 140 ATS za kus, cili celkem dost. V Chrovatsku je to lepsi, na Istrii je jeden tunel Ucka za 20 kun a dalnice v prepoctu za cca desetikoruny ...:-) -
« Re: To Cokes:
Ten větrák poháněnej motorem - viz BMW taky není vždycky výhra. Viskospojka se taky občas podělá a není to zrovna nejlevnější záležitost. Zajímavě to má řešený MB190D - vrtule je poháněná řemenem, ale spínání vrtule řídí čidlo, který když pustí proud, sepne elektromagnet na řemenici vrtule. To čidlo jsem kdysi kupoval nový asi za 1100,- Pak když jsem to testoval v točkách a držel plyn rukou na čerpadle tak na 3500ot/min, vrtule sepla a jsou to takový točky, že jsem se úplně lek a splašeně jsem od motoru odskočil.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







