Exploring

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Off-road

• « 00 Reagovat !

foto

20.07.01  21:05

« Re: Houston - - lísteček - hrachor - strawberry dumpling - s

Univerzitět žižni...a Lomonosovka!
  • « 00 Reagovat !

foto

20.07.01  21:02

:-)) ... nejlepší je stejně University of LIFE! ... :-)) ... ne tam ne k popukání, ale ani scorpio tam.
  • « 00 Reagovat !

foto

20.07.01  20:59

« Re: Výchova Zongů v Čechách

ad competitor: nebojím, jen Tě tak pošťuchuju, JAKO. Jako že se zlobím.
  • « 00 Reagovat !

foto

20.07.01  20:59

« Re: Výchova Zongů v Čechách - feeling

STANDING OVATION.
  • 00 Reagovat !

foto

20.07.01  20:57

« Mail

Poslala jsem z Group Wise testovací mejl do web mejl - s výsledkem ZERO!
  • « 00 Reagovat !

foto

20.07.01  20:57

:-) ad creative ... neboj, nejsem competitor :-) ... baví mě to, velký hobby ... hodnotit, přemýšlet, vymýšlet ... ale čistě soukromě, sem tam jim do toho i kecám, ale nejsem odborník a tak je to vždycky na nich, zodpovídaj si za to a koneckonců jsou za to placený :-) ... královsky. Řídím se jedním poznatkem: "když si myslíš, že už něčo umíš, tak přemýšlej víc ... zjistíš, že to není pravda! Uč se a poznávej a přemýšlej ... pak budeš dobrej! Pak to ucítíš!" ... zvážím, přemýšlím a přiznám si i jiným ... když to "necítím", tak se do toho neseru!
  • 00 Reagovat !

foto

20.07.01  20:55

« Neznáme

se náhodou třeba s předsedou představenstva Daimler-Chrysler? Kdyby jo, tak bysme mu mohli střelit kampaň na MB, co jagu vymyslela, je geniální, fakt! Nejlepší věci, co jsem udělala, nikdy nevznikly, hahá.
  • « 00 Reagovat !

foto

20.07.01  20:53

Na Whartonu to není zrovna k popukání...ani na MIT...vtip, nevyzvídám, ne ne, fakt. But U know.
  • « 00 Reagovat !

foto

20.07.01  20:51