Exploring
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Off-road
-
« Re: Výchova Zongů v Čechách
:-) ad creative ... neboj, nejsem competitor :-) ... baví mě to, velký hobby ... hodnotit, přemýšlet, vymýšlet ... ale čistě soukromě, sem tam jim do toho i kecám, ale nejsem odborník a tak je to vždycky na nich, zodpovídaj si za to a koneckonců jsou za to placený :-) ... královsky. Řídím se jedním poznatkem: "když si myslíš, že už něčo umíš, tak přemýšlej víc ... zjistíš, že to není pravda! Uč se a poznávej a přemýšlej ... pak budeš dobrej! Pak to ucítíš!" ... zvážím, přemýšlím a přiznám si i jiným ... když to "necítím", tak se do toho neseru! -
« Re: Houston - - lísteček - hrachor - strawberry dumpling - s
Scorpio, dám do M, mám jich hafo, většinou dobré...z různých oborů. Ale zkreslené, bo holka, bo exotička z banánové republiky, bo stipendista, bo jagu! Jen z té nejlepší mě málem vylili druhej den. Další průser způsobený tím, co psala do M - jagu vtipy. Zejména v USA pro ně není mnoho pochopení! -
Musíš hrát ty hry, třeba když jedeš v autě. Tam Tě to nestojí žádnej čas, docela to funguje...ještě teda pak dohledat to chybějící výrazivo. ...ad studia: až když uměla...tam nikdy vlastně nic nenaučila, nebylo třeba, kupodivu. Na CUNY se mi kantoři omlouvali za "schedule"! Jo, tam se spolužáci profesora neváhali zeptat, co to je Itálie! Fakt. Na Columbijský univerzitě. -
jasný a obdivuhodný, scorpio myslel, že hlavně studia in abroad ... jsi fakt dobrá, já to flákám, není čas, není sil. Cítím to jako škodu, škodu na mě na internu ... degraduje se to na mail, prezky, hovorovku. Musím s tím něco dělat! -
« Re: Výchova dívek v Čechách - cosmic
... no to je sice taky, resp jeho mutace. Po zadání práce je dobré zdůraznit: "...aby to neskončilo průserem, ... jako vždycky!" ... příp "jako všechno" ... ALE to slovní spojení s s pravdou ... S-žena :-) ... i za toto její suchý konstatování jí zbožňuju.