Mercedes Benz W123, W124, W126
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mercedes-Benz
-
« Re: Úplně bych zapoměl
420 W107 taky byla viz [odkaz]
Dle techto stranek se 107 vyrabely ve variantach 280,300,350,380,420,450,500,560. Motory V8 350 byly predchudci 380 a z nich posleze 420. vsechny jsou typ 116. typ 117 je 450, z nej 500 a 560. ja bych chtel 500SL, protoze udajne petikilo je nejpovedenejsi motor z osmivalcu (vlastne i 420 je velmi dobra). o 380 jsem nekde na netu cetl ze je to "ohlodavac vackovych hridelu" a nedoporucuji kupovat ojete vozy s timto motorem. Pontona shani kamos, kdyby byl nejakej na prodej, uvitam info. -
« Bez nadpisu
Konecne se tu da pokecat o necem zajimavem. Zkusenosti s prazskym MB bazarem mam docela dobre. Chlapi jsou obchodnici jak se patri. Myslim si, ze narozdil od mnohych bazaristu jsou pomerne solidni a nepodvadeji. I ceny nemaji spatne. Obchoduje se s nima velmi dobre. To MB126SEC: tu 123 280C neprodavej. To auto bude mit brzy vetsi cenu nez 126C. Postupem casu jich totiz pekne ubylo(bylo jich vyrobeno preci jen 100000 ks vsech variant a 126 jezdi skoro stejny pocet co vyrobili, protoze tolik nerezivi a nerozpadaji se diky pozinku) a brzy se dostanou dobre do ceny. Treba v Belgii jsem v nekolika bazarech kokal na 123C a kdyz jsem se na ni ptal proc ta strasna cena, tak borec rikal, ze je to rarita a ze se dobre prodavaji i za silene ceny, ze dobu kdy sla koupit levne v dobrem stavu jsem jiz propasl. Ovsem pokud budou v origo stavu a ne * nejakym dieselem. Sam mam na kazdodenni jezdeni 123 280CE dle udaje vyrobce sty vyrobeny kus, s kozenyma sedackama,korenovym drevem, el. oknama vepredu, el. sibrem a steraci a ostrikovaci svetel. Karoserie sice uz potrebuje repas, ale na to dojde az zprovoznim 126 500SEL, abych mel s cim jezdit. 126C bych taky chtel, v MB bazaru mi jedna utekla za 140000, protoze jsem nesehnal prachy, coz je vecny problem.
Jeste naokraj: nevite o svetlech, chladici a ventilatoru klimatizace a celnim okne na 126 500 SEL? Na vrakacich jsou nejak drazi. -
« Re: MB bazar
AHOJ !!!
Tak jsem to tu založil a ani jsem si s nikým nepokecal. :-( Koukám zajímáte se o kupátka, a ani se nedivím, mám doma W123 280C, ne nespletl jsem se 280C - je to 280/ 156 PS v karburátoru, vyrobeno 3706 ks těchto kupátek. Ale asi ho prodám, ted jsem si koupil W126/560SEC a nějakou investici do něj musím dát.
S bazarem www.mercedes-bazar.cz mám zkušenosti, vlastní ho můj kamarád v Praze a brácha od něj má špičkovou W126/500SEL.
Tak zatím ahoj. -
"-- skrytý --" 26.04.01 08:42
« Re: tak ja teda zacnu...
Přijel ke mně chlápek s plaťákem pro auto s W201/190D. 86. Auto bylo už malinko slabší na prahy(z venku to ale moc vidět nebylo. Říkal: To je poslední akce, pak jde kastle do šrotu. Ptám se kolik to má najeto: Odpověď motor má 600.000!km, ale vyplatí se mi ještě přehodit.
Poslední dobou mě láká W107. Ne na ježdění do práce (spotřeba a tak), ale tak do pohody na víkend v létě. Jsem zatíženej na auta se stahovacím B-sloupkem :o) Kupátko 123 už mě pustila. -
« Re: tak ja teda zacnu...
Tak, tak, plně souhlásím, MB 124 mám v plánu do budoucích let jako civilní auto na dovolenou i na práci a 126-ku si chci někdy možná dobudoucna pořídit pro radost, ale pouze nějakýho krasavce a taky pouze hodně velkej objem, minimálně toho čtyřlitra. Piáno bych teda osobně už nemusel, nedám na něj dopustit, co se týče spolehlivosti, spolehlivější je snad už jenom W115 a vím o čem mluvím, znám je oba dobře na vlastní kůži. Přítelkyni jsem před rokem a půl koupil W201 v naftě ročník '87, má teď najeto 280.000km a je to naprosto super auto - úsporný a naprosto bez závad! Lidi dost často W201 - MB190 neuznávaj, ale myslím, že jsou to taky výborný držáci.