Mercedes Benz W123, W124, W126
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mercedes-Benz
-
« Re: první Mercedes chat v CZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ondro, díky za pozvání, ale radši zůstanu kde jsem. Víš, že některý moje názory by tam mohli rozpoutat moc velký vášně :-). Pokud půjde o radu v konkrétní věci, kterou si ještě pamatuju, tak není problém, ale to kolem je jen divadlo. Jinak malý žhavičky z piána přeci nejsou stejný s kraťasovejma. Mělo přeci piáno od nějakýho roku už ty malý svíčky, nebo to bylo až u W 201 a 124? -
« Re: To coupe
Ahoj, no to je teda nápad králůíkárnu z kraťase ! :-))) Že se nestydíš !!! Já jsem ted před 2 dny nabízel bráchovi piáno jestli z toho nechce udělat boudu pro psy do výběhu (má Haskouny :-)) Ale nechtěl :-(( Tak piáno vyhodíme do zběru ... Jinak to je drsný vtip: ne jeden motor ale dva motory za 200,- :-)) To je jako 10 dětí v jedné popelnici nebo jedno dítě v 10 popelnicích :-)))) Ondra -
« Re: To coupe
Nemyslel jsem motor za 200, ale 2 motory za 200:-)) Dobrej motor nikdo nerozebírá na díly...
Vem si jak dopadnul Scout, dneska už není problém, že to trochu baští olejíček a motor si pokuřuje, ale jak se ochladilo, můžou se pomalu značky odnést do depozitu a čekat na duben až bude počasí přívětivější, vychlastánkům prostě zkončila sezóna...:-) Navíc teda nevím, co bych dělal se shnilotinou, se špatným vejfukem, s mizerným motorem, omšelým lakem a zraseným interiérem. Tak jedině - udělat z toho králíkárnu. -
« Re: žralok ...
Ahoj SCOUTE !! Ono stačí když už je v autě stará brzdovka, která zvodnatí (nebo natáhne vlhko ? Nevím) a pak ten HBV a další válečky zareznou, nebo alespoň udělají slabý rezavý povlak, který strhne gumičkám hranu a tím pádem přestanou stírat a pak propouští brzdovku zpět. Ondra -
« Re: žralok ...
Diky moc Ondro za vysvetleni!On mi ten kluk co za nim jezdim ukazoval dva druhy HBV.Mel jich asi 10, co vyndal z W115/114.Jak ale byly bez kapaliny rikal, ze jsou vsechny na vyhozeni.Rikal,ze priste je musi hodit do kapaliny aby vydrzely funkcni,ze jinak "zarostou".To je smula.Ty zhavice bych potreboval jako sul.Dik! -
« žralok ...
Ahoj Scoute !!! Nemel jsem jeste čas odepsat Ti na mail, tak promiň :-( Jinak ty gumičky by měli jít normálně koupit, my jsme kupovali do W115/240D na spojkový váleček, a do dalších MB ... Musíš ale vědět jaký je průměr toho válečku ve vnitř a podle toho koupit sadu, budou to mít sice v katalogu, ale mohli dávat do W115 třeba dva druhy HBV a ty musíš znát jaký tam máš. Práce je to trošku blbá, ale pořád lepší než vyhodit tisíce za nový HBV ne ? Já jsem u své bývalé W124 měnil dvakrát gumičky ve spojkovém válečku u pedálu (musím dodat že to bylo v jednom roku). Holt ta práce je jako daň za ty levné gumičky ... :-))) Ty žhaviče jdou rozhodně z piána ! Jsou to stejné, spíš tedy: shodné motory. Žhaviče co mám od Zadka jsou tuším do té Multikáry ... Zeptám se ho a on Ti to sem napíše co je to za žhavičky :-)) Měj se ! Ondra -
« Re: zralok
Ahoj SCOUTE !!! Ten hlavní brzdový válec na W115 je úplně jiný než na piánu !!! Už ten z piána ode mně chtěl jeden pán na W115, ale zjistili jsme že ten piaňácký je jiný a že to nejde ani nějak upravit aby jsi ho tam narval ... Takže budeš muset sehnat ten originál do W115, nebo lepší řešení: vyměnit v něm gumičky a trochu ho zevnitř zbrousit 1000 glaspapírem pod vodou... Ondra -
« Re: W123=> hřeje se zadní kolo ...
Ahoj všem !!! Profe, rozchodil jsem HBV tak, že jsem postupně povoloval každý šroub zvlášť a pak vždy několikrát zmáčknul brzdu, u předních brzd ta brzdovka stříkala hodně daleko, zamazala mi i zeď !! :-)) U dalšího šroubu to taky stříkalo pěkně daleko, ale ten poslední šroub na zadní brzdu nedělal skoro nic !!! Bylo to tam asi nějaké špinavé nebo co, ale prostě se mi to povedlo to rozchodit (dlouho jsem šlapal dokud pedál nešel krásně zhladka :-)) tak že ta brzdovka stříkala stejně jako u ostatních :-)) Vyměnil jsem ještě pro jistotu tu zadní hadičku k brzdiči (jen pro jistotu) a pak jsem zkoušel brzdit a roztahovat (bez povolení odvzdušňováku !!) ty válečky, šly nádherně zatáhnout zpátky i bez toho povolení :-)) Pak jsem to dal dohromady a zkusil několikrát zabrzdit (bez natočeného motoru !) a pak jsem šel z zadním kolům (měl jsem zvednutý celý zadek auta) a zkoušel jsem otočit kolem co se vždy kouslo že s ním nešlo otočit, teď to šlo nádherně... vyměnil jsem tedy komplet zadní destičky a uvidíme jestli se to nebude hřát ... Ale jestli jo ?!?! Tak ...!!! Uvidíme :-))))) Ondra -
« Re: W123=> hřeje se zadní kolo ...
Ondro, jak nešla zmáčknout brzda? Chceš říst, že když ti neběží motor, tak to auto vůbec nejde zabrzdit? Kolik ti tý brzdovky z tý hadice teklo s natočeným mot.? Brzda pak musí jít úplně lehce a týct to z toho musí proudem. Jseš si jistej, že píst chodí? -
« Re: zralok
Ahoj:-)Ja mam W115ku stejneho rocniku, ale kratase(s vetrackama)asi dva mesice.Na rady jsou tu urcite zkusenejsi kolegove.Napisu Ti zatim sve postrehy z koupi takoveho vozu, blizko Tve cenove relace.Muj W115 me po upozorneni puv. majitele na zavady prisel na 25 000Kc. Ten vyfuk bude asi nejmensi problem toho "Tveho" auta.Musim s Tebou souhlasit, ze w115ka ma urcite sve kouzlo, ktere s lepsicim se technickym stavem bude jenom vzrustat.Je tu ale otazka jestli jsi rozhodnut pro Tebou popisovany vuz hodne obetovat.Kolik to bude Tveho casu a usili bude zalezet na Tve penezence.Kdo se pusti do boje z casem u takoveho vozu musi byt trochu dobrodruh(pokud si to nenecha nekde komplet zrestaurovat) viz. muj pripad:-) Musis se smirit s tim, ze u tak stareho vozu a v teto cenove hladine bude jen velmi malo veci ve stavu jak byvalo...Trochu me zarazilo, jak pises: "mozna casem bych ho i vyšolichal". Ja, uz jsem toho sveho dedka kupoval s tim, ze ho dam do kupy.Kdyz kupujes takovy auto musis byt do nej fanda.Jinac je urcite vyhodnejsi na jezdeni koupit stary Favo.Tam ty naklady budou urcite nizsi, nez davat do kupy vuz ktery jsi tu popsal.Ten vyfuk bych jenom upravil tak abych ho nekde neutrhl a pokud neni deravej zatim bych ho tam nechal.Ja mam na svem take vyfuk z 1,9D Felicie a nechava me to klidnym, protoze resim zatim dulezitejsi veci.Zatim jestli jsem to spravne pochopil, nevis v jakem je stavu motor,podvozek- napravy-brzdy,tlumice,silentbloky...Karo… je kapitola sama pro sebe.Ja kdyz jsem auto kupoval na nic rezaveho jsem neprisel.Ted pomalu prichazim na mista,ktera bude treba udelat.Nic hrozneho ale jsou to dalsi penize pokud na to clovek nema misto a moznosti.Nekdy me prestava svitit pristrojovka, chtelo by to natahnout elektriku asi znova,protoze se do toho nekdo "zasvecenej" štoural.To jsou ale prkotiny.Zacal me tect hlavni brzdovy valec snad nejaky starsi dobry sezenu(novy na piano stoji 3500Kc). Ubyva mne olej z motoru, pravdepodobne to vypada na pistni krouzky, kdyz budu mit stesti. "Spodek" by snad mel byt v poradku protoze to zatim maze na "3" bez problemu.Urcite by jsem jeste neco nasel ale pro "obrazek" co tyhle levná-drahá auta obnasi to snad staci.Cena klempiriny zalezi na stavu vozu a na koho natrefis.Tezko podle Tveho zbezneho popisu urcit ale tak od 10tis. Co se tyka laku, tak pod 20tis. asi tezko neco sezenes. Doufam, ze jsem Te neodradil ale chtel jsem Te jen upozornit na uskali,ktera to prinasi.Budu jen rad,kdyz to nevzdas a ziskam dalsiho "spolubojovnika" do party W115ek.
P.S: Rekl bych,ze na shaneni radia mas dost casu...:-)Mej se a mnoho stesti! -
« zralok
mam nabidku na koupi mercedesky w115 200D rv. 73 s papirama za 15,000. je dost omsely, s podivnym lakem /spis barvou/:), ale ma sve kouzlo. /a sibr/:) nevim jestli za ty prachy stoji. je tam treba dat NORMALNI vyfuk, protoze ten, co tam je, se houpe nizko nad zemi a myslim, ze tam vubec nepatri. v aute je citit nafta. / pro to tece nkde tam kde je nasavani nebo tak nejak a je to treba seridit) sedaky uz taky nejsou to , co byvaly. kaste je nekde sezrana ... ale mel bych k tomu dva nahradni motory (rozebrane), nejake plechy...potreboval bych radu zda se to vyplati. mel bych ho na obcasne jezdeni, ale casem bych ho trebas i vysolichal. kolik by stal ten vyfuk? kolik by stalo vyvareni a novy lak? nemel by nekdo original autoradio? nebo dokonce sedacky? diky moc, mercedeskam zdar!
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
To:Zadek524: Dik za to potvrzeni zhavicek z multikary.Jinak koukam,ze jsem tu davanej všanc jako odstrašující přiklad:-)) Nestras clovece, auto prestavalo pomalu dobře startovat ještě když bylo relativne teplo, tak to muzou byt ty zhavice.Jsou tam ještě ty puvodni orig. buh vi co mají za sebou.Az to nebude startovat i s novymi dam Ti za pravdu.Zatím mam v depozitu jen Tatru603 a chci aby to tak zustalo:-).Jinak u teplyho motoru před startem uz zhavit nemusim motor chytne i tak.To by mohlo ukazovat na to, ze tam ještě nejaky tlaky jsou…A s tim olejem me to stve ze vseho nejvic, protože jsem presvedcenej, ze az tam dam nove zhavicky ze se to startovani vyresi.Ja to ted také natocim ale musim pocitat při zhaveni tak do 50ti…Jinak abych to shrnul. Je pravda, ze co jsem mel Favo tak to bylo bez problemu ale chybela mu jak ja rikam dusicka a tu W115ka ma a velkou.Protože jsem tomuhle autu i přes ty problemy propadl, rikam upřímně, ze toho nelituji.Vzdycky je něco za něco.Mějte se!