Mercedes Benz W123, W124, W126
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mercedes-Benz
-
« Re: žhaviče
Motory 200D z W201 a W124 znám skoro do šroubku, ale jenom tak zvenčí, jsou totiž tak dobrý, že jsem na něj víc zblízka nikdy nemusel koukat. Tzn. že jsem na nich nikdy neměnil ani žhavku. Největší akce byly výměna vodní pumpy a čidla na spínání vrtule chlazení.
Ty W115 a W123 maj žhavky určitě jiný. Scoute, zkoušel jsi ty svoje žhavky vůbec? Kolik jich máš špatnejch? Umíš to vyzkoušet? Kdyžtak napiš a poradíme. Budeš mít po dilematu a budeš rovnou vědět na čem jsi... -
« Re: žhaviče
Ahoj Profe, já si myslím že žhaviče byly u piána pořád stejné. A to jak u startování táhlem tak i u novějších typů se startováním klíčem. Ty novější byly asi až u W201 a W124 ... ale to já nevím do těhle dieselů nejsem moc zasvěcený, to bude vědět na 100% Zadek524, který zná snad do šroubku motory 200D z W201 a W124 ... Ondra -
« Re: To coupe
Zdravim vsechny! Tak se nam to tu zase diky W115kam pekne rozjelo.Ja to porad rikam, ze se clovek s temito auty nenudi:-))
To:Zadek524: Dik za to potvrzeni zhavicek z multikary.Jinak koukam,ze jsem tu davanej všanc jako odstrašující přiklad:-)) Nestras clovece, auto prestavalo pomalu dobře startovat ještě když bylo relativne teplo, tak to muzou byt ty zhavice.Jsou tam ještě ty puvodni orig. buh vi co mají za sebou.Az to nebude startovat i s novymi dam Ti za pravdu.Zatím mam v depozitu jen Tatru603 a chci aby to tak zustalo:-).Jinak u teplyho motoru před startem uz zhavit nemusim motor chytne i tak.To by mohlo ukazovat na to, ze tam ještě nejaky tlaky jsou…A s tim olejem me to stve ze vseho nejvic, protože jsem presvedcenej, ze az tam dam nove zhavicky ze se to startovani vyresi.Ja to ted také natocim ale musim pocitat při zhaveni tak do 50ti…Jinak abych to shrnul. Je pravda, ze co jsem mel Favo tak to bylo bez problemu ale chybela mu jak ja rikam dusicka a tu W115ka ma a velkou.Protože jsem tomuhle autu i přes ty problemy propadl, rikam upřímně, ze toho nelituji.Vzdycky je něco za něco.Mějte se! -
« Re: první Mercedes chat v CZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ondro, díky za pozvání, ale radši zůstanu kde jsem. Víš, že některý moje názory by tam mohli rozpoutat moc velký vášně :-). Pokud půjde o radu v konkrétní věci, kterou si ještě pamatuju, tak není problém, ale to kolem je jen divadlo. Jinak malý žhavičky z piána přeci nejsou stejný s kraťasovejma. Mělo přeci piáno od nějakýho roku už ty malý svíčky, nebo to bylo až u W 201 a 124? -
« Re: To coupe
Ahoj, no to je teda nápad králůíkárnu z kraťase ! :-))) Že se nestydíš !!! Já jsem ted před 2 dny nabízel bráchovi piáno jestli z toho nechce udělat boudu pro psy do výběhu (má Haskouny :-)) Ale nechtěl :-(( Tak piáno vyhodíme do zběru ... Jinak to je drsný vtip: ne jeden motor ale dva motory za 200,- :-)) To je jako 10 dětí v jedné popelnici nebo jedno dítě v 10 popelnicích :-)))) Ondra -
« Re: To coupe
Nemyslel jsem motor za 200, ale 2 motory za 200:-)) Dobrej motor nikdo nerozebírá na díly...
Vem si jak dopadnul Scout, dneska už není problém, že to trochu baští olejíček a motor si pokuřuje, ale jak se ochladilo, můžou se pomalu značky odnést do depozitu a čekat na duben až bude počasí přívětivější, vychlastánkům prostě zkončila sezóna...:-) Navíc teda nevím, co bych dělal se shnilotinou, se špatným vejfukem, s mizerným motorem, omšelým lakem a zraseným interiérem. Tak jedině - udělat z toho králíkárnu. -
« Re: žralok ...
Ahoj SCOUTE !! Ono stačí když už je v autě stará brzdovka, která zvodnatí (nebo natáhne vlhko ? Nevím) a pak ten HBV a další válečky zareznou, nebo alespoň udělají slabý rezavý povlak, který strhne gumičkám hranu a tím pádem přestanou stírat a pak propouští brzdovku zpět. Ondra -
« Re: žralok ...
Diky moc Ondro za vysvetleni!On mi ten kluk co za nim jezdim ukazoval dva druhy HBV.Mel jich asi 10, co vyndal z W115/114.Jak ale byly bez kapaliny rikal, ze jsou vsechny na vyhozeni.Rikal,ze priste je musi hodit do kapaliny aby vydrzely funkcni,ze jinak "zarostou".To je smula.Ty zhavice bych potreboval jako sul.Dik! -
« žralok ...
Ahoj Scoute !!! Nemel jsem jeste čas odepsat Ti na mail, tak promiň :-( Jinak ty gumičky by měli jít normálně koupit, my jsme kupovali do W115/240D na spojkový váleček, a do dalších MB ... Musíš ale vědět jaký je průměr toho válečku ve vnitř a podle toho koupit sadu, budou to mít sice v katalogu, ale mohli dávat do W115 třeba dva druhy HBV a ty musíš znát jaký tam máš. Práce je to trošku blbá, ale pořád lepší než vyhodit tisíce za nový HBV ne ? Já jsem u své bývalé W124 měnil dvakrát gumičky ve spojkovém válečku u pedálu (musím dodat že to bylo v jednom roku). Holt ta práce je jako daň za ty levné gumičky ... :-))) Ty žhaviče jdou rozhodně z piána ! Jsou to stejné, spíš tedy: shodné motory. Žhaviče co mám od Zadka jsou tuším do té Multikáry ... Zeptám se ho a on Ti to sem napíše co je to za žhavičky :-)) Měj se ! Ondra -
« Re: zralok
Ahoj SCOUTE !!! Ten hlavní brzdový válec na W115 je úplně jiný než na piánu !!! Už ten z piána ode mně chtěl jeden pán na W115, ale zjistili jsme že ten piaňácký je jiný a že to nejde ani nějak upravit aby jsi ho tam narval ... Takže budeš muset sehnat ten originál do W115, nebo lepší řešení: vyměnit v něm gumičky a trochu ho zevnitř zbrousit 1000 glaspapírem pod vodou... Ondra -
« Re: W123=> hřeje se zadní kolo ...
Ahoj všem !!! Profe, rozchodil jsem HBV tak, že jsem postupně povoloval každý šroub zvlášť a pak vždy několikrát zmáčknul brzdu, u předních brzd ta brzdovka stříkala hodně daleko, zamazala mi i zeď !! :-)) U dalšího šroubu to taky stříkalo pěkně daleko, ale ten poslední šroub na zadní brzdu nedělal skoro nic !!! Bylo to tam asi nějaké špinavé nebo co, ale prostě se mi to povedlo to rozchodit (dlouho jsem šlapal dokud pedál nešel krásně zhladka :-)) tak že ta brzdovka stříkala stejně jako u ostatních :-)) Vyměnil jsem ještě pro jistotu tu zadní hadičku k brzdiči (jen pro jistotu) a pak jsem zkoušel brzdit a roztahovat (bez povolení odvzdušňováku !!) ty válečky, šly nádherně zatáhnout zpátky i bez toho povolení :-)) Pak jsem to dal dohromady a zkusil několikrát zabrzdit (bez natočeného motoru !) a pak jsem šel z zadním kolům (měl jsem zvednutý celý zadek auta) a zkoušel jsem otočit kolem co se vždy kouslo že s ním nešlo otočit, teď to šlo nádherně... vyměnil jsem tedy komplet zadní destičky a uvidíme jestli se to nebude hřát ... Ale jestli jo ?!?! Tak ...!!! Uvidíme :-))))) Ondra
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!