Mercedes Benz W123, W124, W126

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mercedes-Benz

  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.05.01  08:57

    « Re: u nás v CZ je to problém mít OK č. kastle ...

    Uz kdyz jsem to kupoval, tak jsem vedel, ze cisla jsou predelavany. ale neni to vubec znat. museli to delat zatracene dobri profici. to ze je to z jinyho auta opticky vubec nepoznas, jen kdo se v MB vyzna tak hned vi na cem je, kdyz na longu uvidi cislo kastle 126.036 namisto 126.037 tzn. cislo kratke kastle. tmavy okna mam taky v planu delat, ale pokovenim. taky jsem nemel sice jeste vetsi potize z poldama, ale jdu na ne uplne naopak- vylezt z auta a zacit si s nima povidat a odvadet pozornost. jeste nikdy si nevsimli, ze jedu po dalnici dez znamky, s ojetejma gumama, prasklym celnim sklem a bez zasterek. Ta cina je sice rok 85, ale model 86, takze uz ma mit rovne plasty. kluk od kteryho jsem ji bral, rikal ze kdyz ji kupoval, cast rovnych plastu tam byla, ale sehnal jen ty stare, tak je tam dal.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.05.01  06:14

    « u nás v CZ je to problém mít OK č. kastle ...

    No to víš u nás sehnat Mercedesa aby neměl překlepávaný číslo kastle a předělaný štítky to je problém No. 1. Naštěstí poznám klepaný čísla, takže s bráchou máme naše auta čistý jako vůle boží, jsou v originále, tak jak vyjeli z výrobního pásu (mimo laku, ten máme každý už jednou stříkaný, ale pouze do toho co má být).
    S těma pneu je to bída, jak jsem tohle auto koupil, tak už má ojetý pneu a nechce se mi dávat 1500,- za kus ojeté 17", Asi koupím 235/45/17" za 2400,- s DPH jsou to protektory Mischelin. Na zadek to stačí, to víš ten osmiválec jim v zádu dává zabrat, tak naco kupovat nové za 10-11,-tis Kč. Jestli chceš tak Ti dám adresu na tuhle firmu co vyrábí tyto protektory v Německu. Galusky mám taky, neboj policajti pěkný auta málokdy zastaví. A když budeš mít folie, tak si nic nedovolí, už to máme vyzkoušený, ale nesmí se vystupovat z auta, a ani nesmíš stáhnout úplně okénko, pouze cca 10 cm na podání dokladů. Tak až budeš mít cestu tak se stav s tou čínou až jí budeš mít. A jaký to je tedy původně rok ? Jestli pod 85 tak nedávej rovný plasty a nech to v origoš. Ne ? Nafoť jí taky jak na tom děláš. zajímá mě to.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.05.01  21:01

    « Re: bomb long ...ála song

    na stitku mam taky anthrazit. ale stitek je z neceho jineho, bohuzel i cislo kastle. to vis, ze kdyby to bylo v origo barve necham to jak to je. dival jsem se na fotky a nemam aktualni, tak musim pujcit digit. fotak a nafotit aktualni stav. na tech 17 to musi byt super. taky bych do toho sel, lec v soucasne dobe nemam ani na jednu sadu gum v 16. ty co mam na 123 jsou hladsi nez F1. jen cekam, kdy prijdu o technicak.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.05.01  19:59

    « bomb long ...ála song

    Ahoj Wilheme !!!
    Máš pravdu s tou barvou, ale já jsem na jednu stranu zastáncem původního laku, ale když už to někdo nastříkal na jiný lak, tak dej tu černou. Ale ona i jiná tmavá barva je pěkná aby vynikly chromy. Já mám antracitovou metalízu (kód 172) a můj brácha taky, a taťka má taky takovou barvu, takže všichni jsme :-))) vysmátý, když jedeme s bráchou za sebou tak je to bomba, a kdo se v MB vyzná tak to ohodnotí dvakrát tolik. Oba máme tmavé folie a 17" kola, je to supr špígl nígl. Budu rád za ty fotky, a snad se příští týden nebo až ten další dostaneme s tou firmou co bude dělat a spravovat můj server, na to abychom udělali ty stránky. Tak až pojedeš do Prahy tak se ozvi a stav se na Mělníku, jsem totiž z Mělníka, mail máš tak napiš, nebo pošli SMS na 0602 / 246 890. Zatím ahoj Ondra
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.05.01  14:02

    « Re: Určitě budeš mít bomba longa ...

    musi to byt bomba. lak tam chci dat cernej metal., puvodne to bylo stribrny a potom cernomodry, v technicaku je stejne cerna. a velky mercedes ma byt cerny s tmavymy skly. alespon perfektne vynikne chrom. na 123 shanim klinatizaci z benzina. od prahy nejsem, jsem z jv moravy, jeste 100 km od brna. ale prebyvam v brne. u nas je to s cinama slabsi. o jedny na rozebrani vim, stoji ve zline u samohyla(mistni prodejce Daimler-Chrysler) a chce za ni 50000 a bez papiru-no comment. jinak nic moc. stejne jezdim nakupovat dily do prahy. Kouknu co mam za dobry fotky CE a hodim ti je na mail
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.05.01  13:25

    « Určitě budeš mít bomba longa ...

    Bohužel s díly Ti nepomůžu, dělám v současné době pouze W123 a W124 a nějaké drobnosti mám ještě z W115. Ale chystám se (až budou peníze) že koupím nějakou čínu 500 na díly, nejlépe od r.v.85. Nevadí že to bude 500SE nebo SEL, jde jen o díly a nějaké drobnosti když se něco rozbije. Bohužel ještě nemám fotky vyvolané (fotili jsme s bráchou auta teď v sobotu a dnes je snad mamka dala vyvolat. A hned jak budou, tak to dám na net. Nevadí že máš zatím fotky W123CE, taky je tam dám, pošli je na nenadal@mefrit.cz Asi tam udělám rozdělenou galerii na W126, W123 a W114, kde budou auta lidí a kamarádů z CZ, kdo co pošle. A jakou dáváš barvu na tu čínu ? Snad původní lak ne. Nevíš o nějaké W126/500 nebo i jiný na díly ? Nejlíp okolí Prahy. Odkud jsi ?
    Ondra_560SEC
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.05.01  11:11

    « Re: 10W-40 nebo 10W-50 se jeví asi jako nej. střední cesta .

    Fotky zatimm nic moc, jen jestli chces 123CE. tu cinu sice mam nafocenou, ale vypada to jako fotka z vrakace. menim tam totiz predek po bouracce, prehazuji interier z plyse do kuze a delam audio. ve finale musi jit cela do laku. jeste shanim rovne plasty a narazniky na longa, protoze tam mam stary a maj tam byt novy. je to uz model 86 a po bourackach to nekdo vymenil za stary. uz mas ty tvoje stranky pristupny?
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.05.01  10:51

    « 10W-40 nebo 10W-50 se jeví asi jako nej. střední cesta ...

    Ahoj, až budu něco vědět z Mercedesu, týkající se V8 tak Ti napíšu. Je pravda uživatelskou příručku mám na svojí W123/280C, tak se tam podívám. No jak píšeš o tom úniku oleje, to je normální, mě to dělá taky a i tátovi na 260E to teče vepředu u hlavy, mě u W123/280 taky na stejným místě. Ale to nic není, no když pojedeš někam na sraz, tak motor opláchneš wabkou a je jako nový. Začínám pracovat na mých stránkách o W126, budou tam i fotky mých aut a bráchy. Pokud máš foto svého MB, tak mi ho pošli na nenadal@mefrit.cz a já je tam pak dám. Ale + r.v. veškerá výbava atd...
    Na strány dám otázku zda založit klub W126 a W123 W114/5 u nás ??? Uvidíme.
    Ondra
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.05.01  10:22

    « Re: Zkusím to zjistit jak je to s těma V8 u W126 ...

    Jo to bude dobry. zjisti co se da a napis. rad se poucim od profiku. taky jsem mel nejake mercedesy s napisy pod SPZ M. Micko:-). tu 10W40 mam napsanou primo v uzivatelske prirucce na 123 280,E,C,CE jako Ganzjahroel spolu s 10W50. Olej menim asi v +- 15000km, u 6valce i ve vetsim intervalu, protoze furt dolivam, strasne to vali ven kolem skrine vackovych hridelu a kolem gufera na klice. Ten klub neni spatny napad, existuje sice u nas mercedes klub, ale to neni ono. Chtelo by to neco treba jen na 107, 116, 123 a 126- jako posledni klasicke mercedesy v chromu. Tak v tom skus neco podniknout. Mas mou podporu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.05.01  10:04

    « Zkusím to zjistit jak je to s těma V8 u W126 ...

    Wilheme zeptám se v Mercedes Servisu, a uvidíme co mi řeknou, i když podle mě i Míčko (mercedes-bazar) by mě řekl něco o W126, protože můj brácha má tu 500SEL po něm, takže nějaké zkušenosti asi možná má.
    Dobře dám do své 560 olej 15W-40 nebo 10W-40 nebo 15W-50 atp. Wilheme měníš při 10tis km nebo už dřív. Kamarád v Německu mění olej každých 5-6 tisíc protože kupuje 15W-40 5 litrů za 10 DM, taky doma nějaký z německa mám. Ale četl jsem že i české oleje PARAMO viz www.paramo.cz jsou na světové úrovni a dají se srovnávat s kvalitou se značkovými oleji, dokonce je i někdy předčí.
    Mám dotaz, moje 560 mi v 3500 ot/min přestane táhnout a za chvíli opět zatáhne, prostě to má takovou prodlevu a pak jako kdyby se zaplo turbo. Nevíš čím to může být ? Já si myslím že je to spojený se vzduchem, protože než jsem předělal, tak to auto celý v 3500 ot. hrozně škubalo že jsem musel pustit pedál plynu. V Mercedesu mi řekli abych přijel že to napíchnou na PC. Tak se jen ptám třeba je to nějaká blbost a mě se tam kvůli tomu nechce.
    PS: Chtěl bych udělat klub W126 v CZ, že tady žádný není ??
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.05.01  09:55

    « Re: ??????!!!!

    NO fakr jsem to jeste nevidel. je videt, ze i cesi dokazou vyrobit kloudne auto, kdyz k tomu dostanou prilezitost a ne jen mercedes
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.05.01  09:45

    « Re: ??????!!!!

    Wilhelme, mas pravdu to vypada (a je ) tisicovka. Je to totalni rarita 2dveř a se stahovacím bočním oknem a B-sloupkem(přece jako 114,123,107,126 :-). A ma to 2x karbec. Bylo jich vyrobeno ukrutne malo(cca 2.500 oproti 420.000ks). Ve sve dobe 67-69 jich 75% odeslo do B, NL, D.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.05.01  09:26

    « Re: debata trvá a snad se ještě rozroste ...

    K tomu oleji. Mercedes doporucuje do vsech starsich sestivalcu ne celorocni provoz 10W40 nejlepe polosyntetiku. ta 15W40 je lepsi spis do diesela, ale taky to jde. Jednou jsem pouzil 5W40 plnou syntetiku a ono to vyteklo. je to moc ridke. Ten motor mi brzy na to odesel, ale tim olejem to nemuselo byt. osobne pouzivam Castrol Magnetec 10W40 jak pro sestivalec, tak pro V8 a motory nevypadaji na to ze by se jim to nelibilo. Tu 500SEL mam taky v plynu a myslim si,ze ten olej je na to dobry. Vsude rikaji, ze na plyn by se mel davat "lepsi" olej, a kdyz jim reknu, ze davam ten Castrol i do motoru bez LPG tak mi reknou, ze az tak moc dobry olej nemysleli.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.05.01  09:17

    « Re: Wilheme proč je špatná 560 ??

    Chran me ruka pane, abych tvrdil, ze je 560 spatna!!!!! jen jde o to, ze dle meho nazoru neni az o tolik vykonejsi nez 500 vyrabena od 9.85. tam neni zakovy rozdil ve vykonu jako pry ve spotrebe. Jak jsem psal, prezentuji jen zkusenost jineho, tak nemohu potvrdit a ani vyloucit. sam jsem pri koupi 126 vahal mezi 420,500 a 560, ale nakonec to vyhrala 500L. O 420 jsem naopak zase cetl, ze je to nejpovedenejsi osmivalec. tak nevim, chtelo by to vyjadreni nekoho fundovanejsiho, kdo se tim zabyva dele a profesionalne. Jsem jen amater. Sam vyrobce udaval, ze rada 560 se od 500 predevsim lisi luxusni vybavou v zakladu bez priplatku, nez vykony, jedna se totiz o vuz pro nejnarocnejsi vrstvu zakazniku
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.05.01  08:06

    « Wilheme proč je špatná 560 ??

    Ahoj Wilheme,
    určitě jsi si přečetl můj příspěvek který je pod tímto. Píšeš že Tvůj kamarád vyměnil 500 za 560 a kromě větší spotřeby nic nezpozoroval. Víš jak jsem již psal, můj brácha má 500SEL ´83 (tj. 231 PS) a já mám 560SEC ´86 (300PS) a můžu Ti říct že jeho pětistovka je lenoch oproti mojí 560. Ale s tou spotřebou to nevím, mám 560 teprve 3 týdny tak jsem zatím spotřebu nepočítal. Bráchovi to žere ve městě 22l/100km při svižnější jízdě a akceleraci. A mercedes udává spotřebu u 500 ve městě asi 15-16l a u 560 17,5 l/100km. tak to přece není o tolik mnoho. Na dálku to bráchovi žere asi 11 litů plynu. :-) Já uvidím a napíšu neboj ! Jo a jak píšeš o 380 že jsou to nejhorší motory, no nevím já to slyšel zase o 420 že byly špatný a odcházejí hlavy. Ale to jsou jenom všechno kecy. Mercedes nikdy neudělal špatný motor
    pouze některé žerou stejně jako třeba výkonější atp. Ne ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.05.01  07:52

    « debata trvá a snad se ještě rozroste ...

    Ahoj !!!
    To jsem rád že se tu někdo taky zastaví a pokecá. Willheim do toho dost dělá, má plno informací a přehled, což má dnes už málokdo. Třeba plno lidí si myslí že W114 je pouze coupé a že W115 je limuzína, no fakt. Nevěřili byste když jsem napsal do annonce že mám díly na MB W114, kolik lidí volalo na díly na coupé. :-).
    Všiml jsem si taky dotazu na W114, můj brácha má W114 / 230.6 v parádním stavu s automatem a el. okny. Je to bomba kára s dvojitým Weberem karbecem a jeho výkon je stejný s W123/250. Má totiž 120 PS a piáno 250 má 129PS. Ty novější pak měli 140PS ale těch je málo.
    Dík W. za radu, to W123 280C (156PS) nebudu prodávat, sice je kastle na kompletní GO, ale blatníky už mám přes 2 roky koupený, zadní jsou už vyvařený a tak stačí sehnat dveře a coupátko bude čekat na vatu aby se dodělalo. Mimochodem sháním dveře na W123 C !!! Neví někdo ?? Ale jen pěkné, jinak si můžu ty svoje nechat vyvařit.
    Ještě jeden dotaz. Okolo LPG. Já a vlastně naše celá rodina jezdí na LPG již mnoho let. Můj táta najezdil na W124 260E už asi přes 140 tis na LPG a motor má pořád super a to do něj nelijeme nějakou plnou syntetiku ale obyčejný olej 15W-40 občas polosyntetiku ale nikdy ne plnou. Prosím Tě poraď mi jaký olej mám lít do mé W126/560SEC když to mám na plyn. Ale předchozí majitel s tím najel 90 tis. a taky v pohodě. Ale přece jenom, nechám si poradit, a uvidíme. Můj brácha jednou dal do své 500SEL plnou syntetiku a v létě si myslím že je ten olej až moc řidký a pak to tak nemaže jako třeba hustší minerální olej. Co myslíte ? Každopádně máme zkušenosti že když se olej mění často (max 10tis km, ale i 5tis nebo 8tis km) tak s motorem nalítáte opravdu hodně, a to u V8 musí být minimálně milion km, u V6 alespoň 500tis. Tak zatím ahoj, a čekám na Vaše ohlasy.
    Ondra_560SEC
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.05.01  20:02

    « MB links

    Jeste pro vsechny: [odkaz] Jsou tady snad vsechny linky s tematikou mercedes benz
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.05.01  17:51

    « ??????!!!!

    Co to je????? vypada to jako tisicovka, ale ma to jen 2 dvere! to sem v zivote nevidel. to je origos, nebo predelavka. kazdopadne to vypada skvele!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.05.01  17:43

    « Re: Úplně bych zapoměl

    o 350 jsem nic negativniho neslysel, krome spotreby, ktera je podstatne vyssi nez skoro stejne vykonny sestivalec 2,8. ale V8 je V8. u 380 totiz zalezi asi jak se o ten motor kdo staral. jestli s tim v nemecku jezdili turci nebo jugosi, tak mas jistotu, ze tam jako olej lili ty nejvetsi sracky a osmivalec je na olej haklivy. to mas jako s LPG u petilitru. jsou lidi, kteri tvrdi ze se jim to po 30t zadrelo a zase jini, kteri na LPG nalitali 100t a s motorem nic neni. kdyz zjistujes dal, zjistis, ze v prvnim pripade jsou to vetsinou prazsti taxikari nebo mafiani, kteri nejen,ze olej nevymeni jak je rok dlouhej, ale v pripade vymeny tam naliji M6AD za 50Kc na litr do traktoru. V druhem pripade ti reknou,ze ulej meni striktne rocne nebo po ujeti max. 20t km. z toho plyne, ze nejlepe je mit 420 nebo 500. 560 se nedoporucuje, zase mohu poskytnout zkusenost cloveka, ktery mel 126 500sec a vymenil to za 560sec. rikal, ze krome silneho narustu spotreby nic jineho nepozoroval. tu 114C bych videl bud s 250 strikackou elektronickou, nebo lepe 280 mechanickou. ta 2,8 je super motor, sam s tim jezdim a az na to ze to dost zere, je potesenim a relaxaci se s tim vozit. samozrejme to musi mit automat, ale chce to nejakej novejsi ze 123 se 4kvaltem, protoze ty starsi byly Wandler 3kvalty.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.05.01  15:04

    « Re: Úplně bych zapoměl

    Ne, ale na 123 mám [odkaz] a [odkaz] . Osobně Medvěda nemám, ale mám jiný Coupé mazlíky: [odkaz] . Docela do toho vidíš! Tak 350 nebrat??? Jaký motor(verzi) doporučíš na 114 a 107. Dík
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…