Mercedes Benz W123, W124, W126
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mercedes-Benz
-
« Re: Ahoj Aliene, ale i ostatním zdar a sílu :-))) !!!
No papirove je moje, ale jinak je nase spolecne. Ale az bude mit SEL tak si ho konecne uziju vic, i kdyz jak se na to SEL kazdy den divam, mam pocit, ze se mi s tim kupe ani nebude chtit jezdit :-) Jinak ja jsem obycejny uzivatel, moc tomu nerozumim po technicke strance, od toho mam bratra :-))) Vsak za chvili prijede a mam v planu jit fotit nejake pekne umelecke fota. -
« Ahoj Aliene, ale i ostatním zdar a sílu :-))) !!!
Ahoj, psal jsem si s Tvojím bráchou, a poslal mi fotky W123C. Takže ta je Tvoje ? a zatím jí má brácha půjčenou do užívání ? Já mám taky coupé, ale mám 280C (vyrobeno 3704 ks) a sháním dveře (oboje), takže kdybys o nějakých věděl. Tak brácha má můj mail. A jak na tom je s 500SEL ? Už to bude dávat do laku, nebo je do toho ještě daleko ? Psal mi minulý týden, že někdy pojede na Prahu, tak že se staví, a podívá se na moje Mercedesy. Mám jeden problém a tak se o něm zmíním, třeba to někdo bude vědět. Moje 560SEC má prodlevu při 3500 ot/min. a za chvíli zase začne táhnout, tak nevím jestli to bude někde v podtlaku vzduchu, nebo v elektrice. Neví to někdo ? popř. dík za tip. Ondra_560SEC -
« Re: Přestavba na automat
prcek007: ty jsi se zblaznil, predelavat automat na manual :-) To je na aute ta nejlepsi vec. To modre kupe jsem ti poslal ja, ale momentalne jezdi ve sluzbach Wilhelma, ponevadz si dava dohromady 500SEL :-) Az ji bude mit spravenou, tak se konecne zase dockam milovaneho kupe. Ted musim jezdit s Felicii a prave jsem se vratil z Brnenske dopravni zacpy, no hruza, ten manual je uplne na *. Pri predjizdeni jeste jakz takz je asi lepsi, ale jinak neni o co stat. A nejhorsi je, ze s tou felicii jezdim porad s pocitem, ze ridim Medu a to jsou pak obcas zajimave situace :-) -
"-- skrytý --" 11.05.01 17:39
« Re: že by se to tu rozjelo ?
Aby tu nebolo az tak veselo, moje 114 coupe si zopakovalo situaciu z vianoc '98 a zase bolo zdeformovane kamionom stojac len tak na chodniku. Nevie niekto o nejakom zachovalom (teraz uz chcem v povodnom stave) kupatku 114? Papiere mam. Najlepsie 280 :-) Ozaj, aky je rozdiel medzi 108 a 114/115? -
« Re: Přestavba na automat
Ahoj, to si budeš dělat sám, nebo to dáš do servisu, aby Ti tu převodovku vyměnili. No já bych osobně do toho nešel, je to opravdu velký zásah do auta, nejenom spojkový pedál, ale i odměrka na brzdovku je jiná (má zaslepený jeden vývod), dále pak kardanka je jiná (ale může být stejná protože automat je asi stejně dlouhý jako 5-ti kvalt manuál). No tak hodně úspěchů, bohužel kontakty nemám, vše si dělám doma. Ondra_560SEC -
« že by se to tu rozjelo ?
;-) Ahoj !!! Koukám máme dva nové přírustky. To je radost pohledět, jen aby se sem vždy všichni s radostí vraceli, že zde najdou odpověď na svoje dotazy. Jen připomínám, kdyby náhodou sem dnes zavítal někdo nový: prodávám nový LPG zař. do Mercedesa (jedná se o mix na 200E/230E možná i 260E nebo 300E). Podrobnosti buď napíšu, nebo jsou níže v příspěvku. Zatím ahoj, mějte se! A hodně miliónů km ;-). -
« Re: Noví lidé ?!?!
Našel jsem tuhle rubriku a hlásím příchod. Moje sajty i s disk. fórem: [odkaz] (neposílal mi někdo z vás fotky toho modrýho 123C?). Sháním držák klimatizace na 300D do mýho piána - nemáte někdo? Nebo alespoň ofotit vzor abych se měl čeho chytit při tvoření nového. Medvědům zdar. prcek -
« výroba 123
Ahoj, no ale 200D neuvádíš, a podle mě se od r. 1985 už 200D nedělalo. I když v Německu rok výroby v TP neuvádí, tam je důležitý první zápis do registrace. A to oni berou jako r.v. Že je to tak ?
Combi MB se dělali tak jak píšeš, to je stejné i s W124, kdy už se dávno dělala moucha a combi W124 pokračovalo dál. :-)
Zatím ahoj. -
« prodám nové LPG zařízení ...
Prodám zánovní zařízení na LPG pro Mercedes W124 200E nebo 230E (ale i na 260E nebo 300E), vše se jedná o BRC, nádrž 60 l, směšovač 140kW, mix a počítač s přepínačem, samozdřejmě i ventil na plnění + kompl. kabely. Vše je jako nové. Vyndal jsem vše ze svého auta při prodeji. Pořizovací cena byla 22.000,- nyní prodám za 14.000,- nebo dohoda, třeba i bez směšovače za 11.500,- Pokud máte jiný typ Mercedesu - např. 123E nebo W126 i s V8, tak stačí pouze jiný mix na sání a je to kompletní. Pro info volejte 0602 / 246 890 Ondra -
« poradím rád ...
Ahoj Kingu !!!
Já když jsem dělal generálku vysypanýho motoru W115/240D, tak jsme na pístech vyměnili všechny pístní kroužky, samozdřejmě že seštelování ventilů atd. Ale motor běhal jako hoinky, zimní starty při -20 byly super na jedno otočení. Myslím si že bohatě stačí když Tvůj kamarád vymění všechny pístní kroužky a problém je vyřešený. Jeho motor když má poctivých 250 tis, nebo kolik píšeš, tak to je teprve po záběhu, vždyť diesel je na milion km stejně jako V8 :-). To co jsem Ti poradil, tak si myslím že je asi nejlevnější varianta, pokud chce investovat (což si myslím že je zbytečné při tak malém počtu km.) tak je lepší vyměnit i všechny ložiska na šálách, klice atd, všechny gufera atd... Je toho hodně. Jen tak mimochodem piáno se v roce 85 už nevyrábělo, tak jak to že má rok výroby 85 ? Hodně úspěchů, Ondra_560SEC -
« kdo poradí
zdravím všechny příznivce mercedesu a obracím se na vás o radu. Známý má 123 v dieselu (dvoulitr), rok výroby 1985, auto si přibezl z Německa s již připečeným jedním válcem asi před čtyřmi lety, tenkrát to mělo najeto okolo 160 tisíc, nyní to má okolo 250 tisíc (pouze vyměnil těsnění pod hlavou a seřídil vstřiky), jinak méďa chodil bez větších problémů, spotřeba oleje průměrná. Nyní ale už žačal připečený válec ztrácet tlak. Chtěl bych znát názor odborníků zda si myslíte, že postačí výměna pístních kroužků popř. pístu, tzn. vrtání bude v pořádku. Byl jsem svědkem když motor mercedesu (diesel) měl naběháno téměř milion km a po rozebrání motoru zjistili, že většímu opotřebení podléhají především pístní kroužky a písty, vrtání bylo i po proběhu tak velkého počtu km ve velmi dobrém stavu. Sám mám 124 v dieselu, motor má dle mého odhadu cca 350 až 400 tisíc a nemohu proti němu říci ani slovo (spotřeba oleje, zimní starty). Díky za radu. -
« Re: pokud to víš, tak je to ok
Jak na neco narazim na prodej, ozvu se. ten spojler na kupe uz byl, ale nechal jsem ho tam.sice nejsem priznivec doplnku tohoto stylu, ale je pomerne decentni a dobre dokresluje linie vozu. jeste uvazuju o nejakejch plast. prazich. vseobecne vzato, design MB nepotrebuje nejak prilis vylepsovat, ba naopak mnoha "vylepseni" totalne zkazi dojem z auta. samozrejme tuning Lorinser, AMG, nebo Brabus je o necem jinym. Ti chlapi vi co delaji. -
« pokud to víš, tak je to ok
Ahoj!! Dík za fotky, ta poslední, to je pravděpodobně tvoje 500, že jo ? Máš na ní asi dost práce. Jinak coupé 123 máš pěkný, to moje kastle na 123C je v horším stavu. Líbí se mi ten spojler vepředu. Já mám na to svoje coupátko připravený zadní křídlo zender, je bombový. Na čínu coupé nebudu dávat křídlo, myslím si že S-klasse na takové věci není. To je lepší dát na něj 17" nebo 18" palcové kola než nějaké plasty a křídla. Ono samo o sobě je to nádherný auto, ale i SEL jsou bomba, mě se strašně líbí jak long má delší zadní dvěře než přední, to nemá chybu. Tu čínu na díly bych koupil max. do 35 tis. víc ani náhodou, to by to musela být 560SEL v plný plabě, pak jo, ale tu bych nerozebíral, to je najednu stranu škoda. Chci 380 nebo tu 500 na díly a je jedno jestli bude shnilá, o kastli mi moc nejde.
Tak zatím ahoj.
No zkus se ho zeptat jestli by nevěděl co s těma 3500 ot/min. Ale dělá to jen při sešlápnutým plným pedálu plynu, jinak ne.
Tak se zatím měj. Ondra_560SEC