Mercedes Benz W123, W124, W126
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mercedes-Benz
-
« Re: zralok
prof: Jen uz nic prosim Te nevyhazuj!!!:-) Jak jsem psal mam T603 rozebranou a pripravenou k renovaci.I kdyz tam nejaky novy chladic mam tak je hrich to vyhazovat.Urcite si je vezmu.Schovej mi je.Porad musim myslet na to, kolik dilu na W115ku me u Tebe uteklo.Safra to je smula...to je smula....:-( -
« Re: zralok
zadek524: Kazdopadne Te rad poznam a rad se treba za Tebou stavim.Hlavne necekej zadnej W115kovej zazrak.Stalo to 15tis. tak asi v te cenove hladine.Aby to s Tebou nesvihlo:-) Jinak se na pokec tesim ale trochu se bojim aby jsi me nerekl,ze motor a dalsi veci uz to maji za sebou...:-))Ale to je zivot. -
« Re: zralok
Scout: Tak jsem dneska hrabal a nic jsem nevyhrabal, leda pár krámů pro veteránisty. Mám tam zbytky z křídla, volant, dvě poklice, nějaký zbytky lamp, úplně nově postříbřený paraboly do kulatých světel, prostě věci k ničemu. Kdybych na něco narazil, dal bych vědět. Původně jsem hledal dva úplně nový karburátory k 603ce a pak jsem si uvědomil, že jsem je vyhodil spolu s další bednou různorodejch karburátorů. To je ten zákon, válí se to tam 10 let a nic, jakmile to vyhodíš, hned to potřebuješ. No nic, měl bych dodržet pravidlo: "Co jsem vyhodil, půjdu si za nekřesťanský peníze koupit na burzu." Tak to teda ani za nic a radši si objednám performánsovej karbec z Ameriky, než bych zas laboroval jak pitomec. Nechce někdo ještě úplně nový chladiče oleje na tu 603ku, než je vyhodím? -
« Re: zralok
Když chyběj finance, to je asi největší potíž motorismu. Taky si nemůžu extra vyskakovat, stavím barák a jsem zadluženej až po uši!!! A příjmy jsou proti nákladům chabý... 560SEC měl tenkrát ty nový žhavky ode mě, protože kamarádovi zbyly po autě. Takže se mu už neválej v šuplíku a slouží ku Ondrově spokojenosti. Kolem Vánoc budu mít asi celkem časovou volnost, tak bych mohl na toho tvýho krasavce kouknout a můžem prověřit ty žhavky... (jestli budeš chtít). -
« EKO nafta od OMW ...
TO ZADEK 524: Ahoj !!!! No já tu naftu zkoušel v mrazáku, a nezmrzla. Ale nevím na jakou teplotu je ten mrazák nastavený. Ale neboj mohu to ještě vyzkoušet v druhým mrazáku, tam máme nastaveno na pevno - 18°C !!! :-)) Takže já to vyzkouším až nebudu mít co dělat a dám Tí vědět. Ondra -
« Re: zralok
To Scout: Tak to je dobrý, kdybys někdy potřeboval... já jsem z Hostivaře. Jinak jestli tě ty starý žhavky zajímaj, funkčnost vyzkoušíš jednoduše. Odpoj od nich dráty, zkoušečkou se připoj na plusovej pól na baterce a přilož ji na žhavku (tam, kde jsou připojený přívodní kabely). Pokud se ti obvod propojí, je žhavka OK. Máš to záležitost na pár minut, ale aspoň budeš vědět, na čem jsi. Tenhle způsob je ale trochu nespolehlivej v tom, že se ti zkoušečka rozsvítí a hlásí teda, že je žhavka OK i když žhaví špatně a to poznáš pouze při její zkoušce, když je vyndaná. Na 95% se ale na tuto metodu můžeš spolehnout. -
« Re: zralok
zadek524:Ja se vzdycky necham rad poucit.Cim vic o tehle autech budu vedet tim lip.Uz me tady nekdo radil abych zhavicky vysrouboval a pripojil k baterce.Ja bych tam stejne radeji dal uz ty novejsi.Ty z multikary uz jsou snad rychlozhavicky.Jinak jsem to dneska nenatocil, coz jsem ocekaval,podle toho jak se to horsilo jeste pomerne za slusneho pocasi..:-((Az tam dam ty nove zhavice tak se snad pred prvnim startovanim pomodlim:-)) aby to chytlo!:-)Jinak jsem z Prahy. -
« Re: zralok
Scout: Takže do srpna 1980 se montovaly do pián velký žhavičky s drátem. Doba žhavení trvala 70 - 110 sec. Potom už měly všechny motory rychložhavičky, dneska už vlastně klasický mrňavý žhavičky, který žhaví 9- 20 sec. Znamená to, že ty hlavy do r. 1980 budou jiný, než ty novější. Docela bych se přimlouval za to, abys použil to řešení, co tady někdo navrhoval a to sice abys nechal udělat redukční vložky a už používal ty rychložhavicí svíčky, který nejen že jsou běžně kmání v různejch cenovejch hladinách, ale dosahují i vyšších teplot, navíc za kratší dobu žhavení. Ještě zbývá zmínit, že pokud je tyčka rychložhavicí svíčky jen "nafouklá" a už nežhaví, pomůže její výměna, ovšem pokud konec tělíska úplně chybí, nepomůže její výměna a patrně uhoří zas. Vinu na tom má s největší pravděpodobností vadná tryska, která je s tou žhavičkou ve společný komůrce. Proto je třeba nejen vyměnit takový žhavičky, ale i zkontrolovat trysky na tvar paprsku, těsnost a tlak. Po těch orig žhavičkách se pokusím mrknout zítra, budu tam blízko odsud, takže jestli nezapomenu, tak se podívám. Ale nic neslibuju. -
« Re: žhaviče
Motory 200D z W201 a W124 znám skoro do šroubku, ale jenom tak zvenčí, jsou totiž tak dobrý, že jsem na něj víc zblízka nikdy nemusel koukat. Tzn. že jsem na nich nikdy neměnil ani žhavku. Největší akce byly výměna vodní pumpy a čidla na spínání vrtule chlazení.
Ty W115 a W123 maj žhavky určitě jiný. Scoute, zkoušel jsi ty svoje žhavky vůbec? Kolik jich máš špatnejch? Umíš to vyzkoušet? Kdyžtak napiš a poradíme. Budeš mít po dilematu a budeš rovnou vědět na čem jsi... -
« Re: žhaviče
Ahoj Profe, já si myslím že žhaviče byly u piána pořád stejné. A to jak u startování táhlem tak i u novějších typů se startováním klíčem. Ty novější byly asi až u W201 a W124 ... ale to já nevím do těhle dieselů nejsem moc zasvěcený, to bude vědět na 100% Zadek524, který zná snad do šroubku motory 200D z W201 a W124 ... Ondra
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!