Mercedes Benz W123, W124, W126
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mercedes-Benz
-
« Re: vyjmutí vložky zámku
Ahoj, je to jednoduché (doufám že si vzpomínám dobře), na straně dveří máš imbus (takový malý) povol ho a klika se stane volnější, pak nějakým dobrým manévrem vysuň kliku (to čím odvíráš dveře) a klíček dej do prava (nebo do leva) a pokus se zámek vytáhnout. Ale pozor vytáhneš ho i s tím plastovým kouskem kliky (takovej čtvereček). Snad Ti to pomůže, když ne tak napiš. Ondra -
« To: Wilhem nebo Alien !!!
Ahoj Petře nebo Martine !!! Tak už na to kamarád přišel proč nejde + do kompresoru (sehnal jsem schéma na 560SEC r.v.86) a podle něj na to přišel. No hádej než budeš číst dál ..... je to kravina ! Fakt kravina kvůli které rozebral bok panelu palubky. Takže abych to nenatahoval, je to čidlo na termostatu, jsou tam dvě, jedno je normální a to druhé je speciálně na KLIMU ! Je to takové zelené a jsou na něm 2 konektory, do jednoho vedou 2 dráty a do druhého pouze jeden. Prosím Tě pokud bys měl takovýto termostat s tímto čidlem, tak mi ho přivez až sem ke mě pojedeš, nebo ho pošli, nebo jen to čidlo. Dík Ondra -
« vyjmutí vložky zámku
Poradí mi někdo jak mám u W124 vyjmout vložku zámku předních dveří(myslím jenom tu část, která je zasunuta v klice). S největší pravděpodobností mi prasklo nebo se vyvléklo, pérko, které vrací klíček do původní polohy. Zevnitř dveří není přístup, vše je překryto plechem a nerad bych experimentoval. Díky. -
« TO: ALL
Ahoj, no divím se že tu nikdo o víkend není :.-( No tak k těm přísadám, asi to nejdřív vyzkouším na tátový 260E (teče mu olej v předu n hlavy) a pak si to třeba do svého coupátka dám :-))) No přece nezničím svůj motor, když 260E je mraky a tento motor se sežene všude. Takže někdy tento nebo příští týden budu měnit olej v obouch autech ale přísadu dám jenom do tátového. A za několik tis km podám zprávy jak to utěsnilo. Jinak až to budu mít v ruce tak Vám napíšu jak se to jmenuje a kolik to stojí (nyní přibliže vím,že asi 150,-). Tak zítra, o pracovní týden AHOJ !!! Ondra -
« Re: To: Prof
No to je fakt. Co to máš za ten zázračnej přípravek do oleje, kterej zatáhne místa kudy teče ven? Nutně to musí zatáhnout i místa, kde je olej ale žádoucí, alespoň bych řek.
Na zatažení chladícího systému jsou takovýhle různý přípravky a celkem rád je používám a mám s nima celkem dobrý zkušenosti, i když na úplně shnilej chladič to taky není, protože to dlouho nevydrží a za tejden to rupne znovu... Ale proč to píšu, tenhleten přípravek mi taky mimo díry zaslepil i odvzdušňovací šroubek, kterej jsem pak musel prošťouchávat.
Tak něco podobnýho jsem měl na mysli u toho přípravku do oleje. Aby to někde neucpalo třeba ňákou trysku nebo užší otvor, pak se nebude dostávat oleje, kde je ho třeba a....... to je přeci jasný!! -
« Re: To: Prof
Wilhelm: W114 s pětiválcem jsem teda neviděl. Řekl bych, že pětiválec benzín v sériový produkci debutoval v Audi 100 v době, kdy se W 114 už nedělalo.Ondra: To ses teda setkal s pěknejma lahůdkama, piáno s řazením pod volantem :-O. To by chtělo to skoro kupovat, takový kousky, skopčáci by ti za to utrhli ruce. Tak nás s takovou přísadou taky seznam, nebo si snad myslíš, že nikomu jinýmu nic z auta neteče? -
« To: Prof
Ahoj Prof ! No s těma přísadama do oleje. Ještě jsem neviděl šestiválec ve W124 kterej by byl úplně suchý, je to nemoc - levá strana hlavy nad alternátorem. No a stejný to je i u číny, taky suchou V8 jsem ještě neviděl. To není na závadu když někde kape olej, vždyť se tu bavíme třeba i 15-18 let starých motorech, které nikdo nikdy nepřeťesňoval. Ale já vím o jedné přísadě a určitě jí tam v nejbližší době naleju. Tak zatím... Ondra -
« Oprava ...
Ahoj, tak to jsme se do toho pěkně pustili, no jak jsem psal, čínu turbodiesely byly VÝHRADNĚ PRO USA trh, to jsem napsal asi jsi se přehlíd. No a jinak my jsme měli W114 které bylo pro ambasádu země Ghana, takže auto jako pro trh v Africe (proto to řazení pod volantem). Ale pánové viděl jsem i piáno které mělo řazení pod volantem a nebyla to USA verze !!!
Wilheme je to doma, takže jestli chceš ty světla, nárazník ... ale bohužel přední sklo je prasklé. Určitě se ozvi jestli máš zájem o ty věci. PS: Pro ostatní: jinak mám na prodej díly z W126/380SEL Ondra -
« Re: Oprava příspěvku od MB
114 byl vždycky "kraťas", 115 byl vždycky "žralok", obojí byly benzíny i diesely 200,220,240 D. Do 114 se nemontoval pětiválec 3.0D, kterej se dával jen do 115 ke konci a měl označení na levý strně kufru 240D a na pravý jen číslice 3.0. K obojím nebyly k dostání 5 kvaltový převodovky, ani na přání. Podle mýho W114 neměl nikdy řazení na volantě, možná pár prvních typů. W126 "číňan" nebyl v nabídce v turbodieselu, s ním se dodával výhradně pouze do USA. -
« Re: rozdíl W114 / W115
Nevím nevím, stejně mám furt pocit, že W114 byly pouze předchůdci W115 a že oba byly obojetníci. Zas až tolik mě to ale neinteresuje a budu vpohodě žít i s vědomím, že nebudu znát přesný rozdíly mezi W114 a W115. Líbil by se mi krasavec W115, ale bohužel takovej stroj na trhu neexistuje! A shnilá vyčvachtaná hajtra mě nezajímá. Zadek524 je 1. zkomolenina mýho jména a občas mi tak řekli v práci, mě se to celkem zalíbilo a už jsem si na to zvyk (s žádnými tělesnými proporcemi nebo zvyklostmi to nic společného nemá!!!), 2. číslo 524 je typový označení od BMW.
Tak ať se tady dál nezpovídám a neobnažuju svojí dušičku, můj mail je např: zadek524@seznam.cz, tak můžem dát řeč stranou... Ahoj Dan -
« rozdíl W114 / W115
Tady je rozdíl v němčině z www.w114.de !!!
....Die ursprüngliche Modellpalette der intern W 114/115 genannten Baureihe umfaßte sechs Typen, vom 200 D mit 55 PS-4 Zyl.-Dieselmotor bis zum 250 mit 130 PS-6 Zyl.-Vergasermotor. Das Spitzenmodell, der Typ 250, ließ sich schon äußerlich von seinen profaneren Brüdern unterscheiden, verfügte er doch als einziger über eine Doppelstoßstange vorn.
Die Vierzylindertypen 200 D bis 220 waren in der Baureihe W 115 zusammengefaßt, während den beiden Sechszylindermodellen 230 und 250 die Baureihenbezeichnung W 114 zugeordnet wurde. ....Tak zatím .Ondra -
« To: zadek524
Ahoj !! Jsem z Mělníka, brácha má 500SEL ´83 a já to co mám za nick ´86 (ale v současné době spravuji klimu, a pak se vrhnu na ostatní věci) No brácha má čínu ale v lepším stavu i když je starší o 3 roky. V současné době se pracuje na stránkách o W126 SE,SEL,SEC a snad do několika týdnů budou spuštěny. Jinak jak se jmenuješ, kolik Ti je ? Jsi z Prahy ? Dík Ondra -
« Re: Oprava příspěvku od MB
Ahoj !!! Proč máš nick "zadek524" ??? Jinak bylo by lepší kdyby se každý na konci vždy podepsal svým křestním jménem ne ? K těm W114/115. Bohužel pravdu mám já (na 99%), W114 byly benzíny (tedy alespoň do r. 1972) a W115 Diesel. Ono totiž každý vám řekne úplně něco jiného, ale zkuste www.mbw126.de a tam určitě něco bude. My už jsme měli asi 4 W114. Jedna byla 240D ale měli jsme k ní původní doklady z r.72 a byl tam původně šestiválec 230.6, a bylo to auto Africký ambasády - země Ghana. Jezdil s tím nějaký černoch. Jo a mělo to řazení pod volantem - manuál. :-)) Další W114 co jsem viděl tak byly všechny předělaný na diesel, ale v původních dokladech byl VŽDY ! dieselový motor !!! Ondra
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Přeji hodně stěstí při opravě hlavně toho pérka, demontáž a montáž je proti tomu procházka pink sadem. petr - prcek