Mercedes Benz W123, W124, W126

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mercedes-Benz

  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.05.01  15:29

    « Re: vyjmutí vložky zámku

    Naprosto přesně takto: Ten malej imbus je schovanej za plastovou krytkou (na hraně dveří) povolíš ho - klidně i vytočíš, pak dáš klíček do zámku - zatlačíš ho bokem směrem od kliky (jakoby na ten imbus) asi 1cm a následně trochu pootočíš klíčkem (odemknout nebo zamknout) asi tak o 30 st. a zámek vyjmeš smerem k sobě. Klika tam zůstane, ta se dá vyjmout až po demontáži zámku.
    Přeji hodně stěstí při opravě hlavně toho pérka, demontáž a montáž je proti tomu procházka pink sadem. petr - prcek
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.05.01  21:16

    « Re: vyjmutí vložky zámku

    Ahoj, je to jednoduché (doufám že si vzpomínám dobře), na straně dveří máš imbus (takový malý) povol ho a klika se stane volnější, pak nějakým dobrým manévrem vysuň kliku (to čím odvíráš dveře) a klíček dej do prava (nebo do leva) a pokus se zámek vytáhnout. Ale pozor vytáhneš ho i s tím plastovým kouskem kliky (takovej čtvereček). Snad Ti to pomůže, když ne tak napiš. Ondra
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.05.01  21:12

    « To: Wilhem nebo Alien !!!

    Ahoj Petře nebo Martine !!! Tak už na to kamarád přišel proč nejde + do kompresoru (sehnal jsem schéma na 560SEC r.v.86) a podle něj na to přišel. No hádej než budeš číst dál ..... je to kravina ! Fakt kravina kvůli které rozebral bok panelu palubky. Takže abych to nenatahoval, je to čidlo na termostatu, jsou tam dvě, jedno je normální a to druhé je speciálně na KLIMU ! Je to takové zelené a jsou na něm 2 konektory, do jednoho vedou 2 dráty a do druhého pouze jeden. Prosím Tě pokud bys měl takovýto termostat s tímto čidlem, tak mi ho přivez až sem ke mě pojedeš, nebo ho pošli, nebo jen to čidlo. Dík Ondra
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.05.01  21:08

    « vyjmutí vložky zámku

    Poradí mi někdo jak mám u W124 vyjmout vložku zámku předních dveří(myslím jenom tu část, která je zasunuta v klice). S největší pravděpodobností mi prasklo nebo se vyvléklo, pérko, které vrací klíček do původní polohy. Zevnitř dveří není přístup, vše je překryto plechem a nerad bych experimentoval. Díky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.05.01  21:04

    « TO: ALL

    Ahoj, no divím se že tu nikdo o víkend není :.-( No tak k těm přísadám, asi to nejdřív vyzkouším na tátový 260E (teče mu olej v předu n hlavy) a pak si to třeba do svého coupátka dám :-))) No přece nezničím svůj motor, když 260E je mraky a tento motor se sežene všude. Takže někdy tento nebo příští týden budu měnit olej v obouch autech ale přísadu dám jenom do tátového. A za několik tis km podám zprávy jak to utěsnilo. Jinak až to budu mít v ruce tak Vám napíšu jak se to jmenuje a kolik to stojí (nyní přibliže vím,že asi 150,-). Tak zítra, o pracovní týden AHOJ !!! Ondra
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.05.01  15:51

    « Re: To: Prof

    No to je fakt. Co to máš za ten zázračnej přípravek do oleje, kterej zatáhne místa kudy teče ven? Nutně to musí zatáhnout i místa, kde je olej ale žádoucí, alespoň bych řek.
    Na zatažení chladícího systému jsou takovýhle různý přípravky a celkem rád je používám a mám s nima celkem dobrý zkušenosti, i když na úplně shnilej chladič to taky není, protože to dlouho nevydrží a za tejden to rupne znovu... Ale proč to píšu, tenhleten přípravek mi taky mimo díry zaslepil i odvzdušňovací šroubek, kterej jsem pak musel prošťouchávat.
    Tak něco podobnýho jsem měl na mysli u toho přípravku do oleje. Aby to někde neucpalo třeba ňákou trysku nebo užší otvor, pak se nebude dostávat oleje, kde je ho třeba a....... to je přeci jasný!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.05.01  14:10

    « Re: To: Prof

    Wilhelm: W114 s pětiválcem jsem teda neviděl. Řekl bych, že pětiválec benzín v sériový produkci debutoval v Audi 100 v době, kdy se W 114 už nedělalo.

    Ondra: To ses teda setkal s pěknejma lahůdkama, piáno s řazením pod volantem :-O. To by chtělo to skoro kupovat, takový kousky, skopčáci by ti za to utrhli ruce. Tak nás s takovou přísadou taky seznam, nebo si snad myslíš, že nikomu jinýmu nic z auta neteče?

  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.05.01  10:13

    « TO: Dan "zadek524"

    Ahoj, to snad ne ? Myslíš že by to mohlo něco udělat ? No asi bude lepší vždy pod auto hodit nějaký papír a nechat to bejt, protože nevím kde bych zháněl motor 560, když jich je tak málo :-(. Ondra
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.05.01  07:57

    « Re: To: Prof

    S tou přísadou do oleje bych byl opatrnej, aby to nedopadlo následnou výměnou motoru...!?
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.05.01  07:49

    « To: Prof

    Ahoj Prof ! No s těma přísadama do oleje. Ještě jsem neviděl šestiválec ve W124 kterej by byl úplně suchý, je to nemoc - levá strana hlavy nad alternátorem. No a stejný to je i u číny, taky suchou V8 jsem ještě neviděl. To není na závadu když někde kape olej, vždyť se tu bavíme třeba i 15-18 let starých motorech, které nikdo nikdy nepřeťesňoval. Ale já vím o jedné přísadě a určitě jí tam v nejbližší době naleju. Tak zatím... Ondra
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.05.01  06:59

    « Oprava ...

    Ahoj, tak to jsme se do toho pěkně pustili, no jak jsem psal, čínu turbodiesely byly VÝHRADNĚ PRO USA trh, to jsem napsal asi jsi se přehlíd. No a jinak my jsme měli W114 které bylo pro ambasádu země Ghana, takže auto jako pro trh v Africe (proto to řazení pod volantem). Ale pánové viděl jsem i piáno které mělo řazení pod volantem a nebyla to USA verze !!!
    Wilheme je to doma, takže jestli chceš ty světla, nárazník ... ale bohužel přední sklo je prasklé. Určitě se ozvi jestli máš zájem o ty věci. PS: Pro ostatní: jinak mám na prodej díly z W126/380SEL Ondra
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.05.01  20:30

    « Bez nadpisu

    W114 byly petivalce a sestivalce a 115 ctyrvalce bez ohledu na to jestli je to diesel nebo benzin
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.05.01  19:08

    « Re: Oprava příspěvku od MB

    MB_560SEC: Pokud jste měli řazení pod volantem, tak jste museli mít W 108/109 tzv "polokřídlo" s papírama z W114.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.05.01  19:03

    « Re: Oprava příspěvku od MB

    114 byl vždycky "kraťas", 115 byl vždycky "žralok", obojí byly benzíny i diesely 200,220,240 D. Do 114 se nemontoval pětiválec 3.0D, kterej se dával jen do 115 ke konci a měl označení na levý strně kufru 240D a na pravý jen číslice 3.0. K obojím nebyly k dostání 5 kvaltový převodovky, ani na přání. Podle mýho W114 neměl nikdy řazení na volantě, možná pár prvních typů. W126 "číňan" nebyl v nabídce v turbodieselu, s ním se dodával výhradně pouze do USA.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.05.01  15:49

    « Re: rozdíl W114 / W115

    Teď jsem ještě koukal na [odkaz]
    - odtamtud jsi měl tu němčinu, že jo? Prohlížel jsem si obrázky a jsou tam W114 s nápisem na SPZ 220 a 220D. A tyhle motory přeci nejsou benzínový, né? Takže W114 musela bejt taky ropná!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.05.01  15:39

    « Re: rozdíl W114 / W115

    Nevím nevím, stejně mám furt pocit, že W114 byly pouze předchůdci W115 a že oba byly obojetníci. Zas až tolik mě to ale neinteresuje a budu vpohodě žít i s vědomím, že nebudu znát přesný rozdíly mezi W114 a W115. Líbil by se mi krasavec W115, ale bohužel takovej stroj na trhu neexistuje! A shnilá vyčvachtaná hajtra mě nezajímá. Zadek524 je 1. zkomolenina mýho jména a občas mi tak řekli v práci, mě se to celkem zalíbilo a už jsem si na to zvyk (s žádnými tělesnými proporcemi nebo zvyklostmi to nic společného nemá!!!), 2. číslo 524 je typový označení od BMW.
    Tak ať se tady dál nezpovídám a neobnažuju svojí dušičku, můj mail je např: zadek524@seznam.cz, tak můžem dát řeč stranou... Ahoj Dan
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.05.01  14:59

    « Re: rozdíl W114 / W115

    ...danke schon. Takže 114 byly only benzín a 115 byly obojetníci
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.05.01  13:48

    « rozdíl W114 / W115

    Tady je rozdíl v němčině z www.w114.de !!!
    ....Die ursprüngliche Modellpalette der intern W 114/115 genannten Baureihe umfaßte sechs Typen, vom 200 D mit 55 PS-4 Zyl.-Dieselmotor bis zum 250 mit 130 PS-6 Zyl.-Vergasermotor. Das Spitzenmodell, der Typ 250, ließ sich schon äußerlich von seinen profaneren Brüdern unterscheiden, verfügte er doch als einziger über eine Doppelstoßstange vorn.
    Die Vierzylindertypen 200 D bis 220 waren in der Baureihe W 115 zusammengefaßt, während den beiden Sechszylindermodellen 230 und 250 die Baureihenbezeichnung W 114 zugeordnet wurde. ....Tak zatím .Ondra
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.05.01  12:36

    « To: zadek524

    Ahoj !! Jsem z Mělníka, brácha má 500SEL ´83 a já to co mám za nick ´86 (ale v současné době spravuji klimu, a pak se vrhnu na ostatní věci) No brácha má čínu ale v lepším stavu i když je starší o 3 roky. V současné době se pracuje na stránkách o W126 SE,SEL,SEC a snad do několika týdnů budou spuštěny. Jinak jak se jmenuješ, kolik Ti je ? Jsi z Prahy ? Dík Ondra
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.05.01  12:33

    « Re: Oprava příspěvku od MB

    Ahoj !!! Proč máš nick "zadek524" ??? Jinak bylo by lepší kdyby se každý na konci vždy podepsal svým křestním jménem ne ? K těm W114/115. Bohužel pravdu mám já (na 99%), W114 byly benzíny (tedy alespoň do r. 1972) a W115 Diesel. Ono totiž každý vám řekne úplně něco jiného, ale zkuste www.mbw126.de a tam určitě něco bude. My už jsme měli asi 4 W114. Jedna byla 240D ale měli jsme k ní původní doklady z r.72 a byl tam původně šestiválec 230.6, a bylo to auto Africký ambasády - země Ghana. Jezdil s tím nějaký černoch. Jo a mělo to řazení pod volantem - manuál. :-)) Další W114 co jsem viděl tak byly všechny předělaný na diesel, ale v původních dokladech byl VŽDY ! dieselový motor !!! Ondra
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…