Mercedes Benz W123, W124, W126

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mercedes-Benz

  • 00 Reagovat !

    foto

    07.06.01  10:46

    « Střední ofuk u W124

    Máte někdo zkušenosti s rozebíráním středního ofuku na palubce (je to ten dvojitý), podařilo se mi poněkud zatlačit to kolečko, kterým se ovládá otevírání a zavírání klapek. Zatím jsem nějak nepřišel na to, jak to udělat šetrně. Díky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.06.01  09:44

    « Re: Setrvák

    Tak to jo, už chápu. Asi tomu dáváš pěknou sodovku, že ti furt odcházej lamely. S Bavorem tahám pořád plaťák s autama, pořád jízdy po Praze a lamela je furt pěkná. A to jsem s mym starym BMW najel asi 140 tis. Ta lamela tam zdaleka nebyla nová, když jsem to koupil, protože se mi bejvalej majitel chlubil všema možnejma opravama, ale o výměně lamely nic neříkal, považuju tedy životnost skoro jako nesmrtelnou.
    Už mám teď ale novýho 524TD - dovoz SRN, nalítáno 150.000km, takže celkem slušný!
    Jak jsi to myslel s tím filtrem? Že je nesmrtelnej, ten se jako nemění, nebo se vyklepává??? Je to vhodný k turbovejm motorům, má to nějakej vliv na jízdu kromě zvukovejch efektů? Stejně bych tam nic takovýho nemoh dát bez větších překopávek, do filtru mám odvzušnění motoru.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.06.01  08:38

    « Setrvák

    Prioritní byla výměna spojky za silnější (větší průměr), protože na původní vždy odešly pérka na lamele, která byla ještě hodně dobrá (a to se stalo už po třetí) a protože Mercedes je dost unifikovanej, tak je tam myslím komplet z W124 a setrvák je asi třetinovej, proti tomu původnímu. Jde to trochu líp do otáček, nijak se to nekvrdlá.
    V čechách, pokud nemáš auto nový tak stejně nevíš co je "původní" (zlatý český ručičky). Byl jsem ready tam v případě neúspěchu vrátit ten původní a vesele měnit lamely (označená poloha původního).
    To K@N obecně má lepší průtok vzduchu, je navěky - pere se. U mě je asi 40cm od sání do palice = dost dobrej, hlubokej zvuk. U tvýho TD by bylo za turbínou a jenom tak syčelo.
    Výhledově by se mi líbil motor 3.0td,. nebo na tenhle naroubuju kompresor. A úplně výhledově nějakou tu benzínovou V8 :-))). prcek
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.06.01  08:20

    « Re: HI-FI ...

    Na piáno celkem slušný!!! To se pozná fanda. Jen by mě zajímalo, proč jsi dával lehčí setrvák s jinou spojkou a do jaký míry má vliv ten sportovní filtr? Tý výměně setrváku fakt nerozumím, jednou je pro tenhle motor spočítanej takovej a ne makovej, navíc původní byl vyváženej s klikovkou a pochybuju, že jsi ten vyměněj někde nechával s klikou vyvažovat. Já vím, že na to ten motor nedojede, ale originál bych přecijen považoval za lepší.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.06.01  21:54

    « Re: HI-FI ...

    Odrušení je někdy problém, většinou když se namontujou externí zesilovače. Docela dobrej návod (podrobnej a analytickej) mám u sebe na stránkách v části car-hifi. Je to dost dlouhý, tak to sem nebudu kopírovat, ale udělám si takovouhle "reklamu". prcek
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.06.01  10:10

    « HI-FI ...

    Víš, po nastartování (pouze když běží motor). tak mě výšky co mám vepředu pěkně bzučí podle otáček. Třeba na to příjdeš. Údajně je to nějaký špatný kabel, nebo to chce nějak odrušit. Ale určitě pokecáme na srazu, takže to iliminujeme !! :-) Ondra_560SEC
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.06.01  09:40

    « Re: Jo 380 s piánem určitě bude hejbat jako bejk ...

    Dík za pochvalu :-)).
    Kastle je r.82 má drobný orezlinky (spodní hrany dveří a pod.) mám teď CO-čko, tak se na to vrhnu. Barva je megazvláštní - taková červenooranžová podle světla pokaždý jiná (stejným foťákem). Výhledově mám vybranou novou barvu a to bude pecka (zlatooranžová metla by Volvo C70).
    Na denní ježdění je to snížený až moc, ale už jsem se naučil (-1 vana). Příjde tam ještě spoiler (9cm nad zemí). Hudbu jsem si dělal komplet sám - hodně mě to baví. Snažil jsem se vychytat různý slevy a akce, ale i tak je to v řádu desetitisíců. Je tam singl CD, čtyřkanál a dvoukanál zesilovače, dvě komponentní 16cm sady, 30cm SW nad rezervou, kapacitor. S čím chceš konkrétně poradit v carhifi? Investice už radši nepočítám, ale protože si dělám všechno sám (i výměny spojky, diferenciálu, simerinky ventilů apod černotu) dílů je v okolí dost, tak je to hlavně o tý muzice, kolech, gumách. Ale znáš to sám - auto je bezedná kasička. Jinak loni jsem s tim nalítal asi 50.000km, takže je to pořád pracant. Teď v sobotu se chystám na srazík do Mělníka, mohli by sme pokecat. (Pípnu ti mýho mobila) prcek
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.06.01  07:40

    « Jo 380 s piánem určitě bude hejbat jako bejk ...

    Máš hezký piáno ! (Nebo alespoň na těch fotkách tak vypadá) Ta kastle je tak dobrá, nebo to dělá ta červená barva. Jinak hezky snížený, pěkný skla (mimochodem fólie taky nejsou špatný), dobrá hudba (na kolik Tě vyšla a co tam všechno máš ?) a tu hudbu sis dělal sám ? Jestli jo, tak bych potřeboval poradit. Jinak kolik si už do toho piána vrazil ? A kolik Ti je ? Tak se zatím měj. Ahoj, Ondra
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.06.01  12:34

    « Re: 560 v piánu? Ne 380 v piánu !!! (218PS :-)).

    Přesně takhle jsem to pochopil. Ale co jsem nepochopil byla poznamka, že 380 není dostatečnej brus pro piáno. Ale jak říkám, nebudu to řešit teď a jednou tam třeba nacpu tu V12. Moje sajty: www.prcek.zde.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.06.01  13:52

    « Re: 560 v piánu? Ne 380 v piánu !!! (218PS :-)).

    Ahoj Prcku, to jsi mě špatně pochopil. Já mám 560 ale jenom jednu a to ve svém coupé !!! Jinou bohužel nemám ! Mám "pouze" tu 380 s 218PS. Napiš mi adresu tvojích stránek !!! Chci se podívat. Zatím ahoj. Ondra
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.06.01  10:08

    « Re: 560 v piánu? Ne 380 v piánu !!! (218PS :-)).

    Já vím že nabízíš 380. Ale sám nejdřív řekneš že to (380) není žádnej brus, že brus je až ta tvoje 560, pak zase že s tím 380 zahejbe slušně a 560 neprodáš. Měl sem W116 280SE, tak vím co od toho můžu očekávat. Šlo by to rozhodně na manuál (jestli jsi mrk na moje sajty tak jsi viděl že tlačím Medvěda trochu do jiné než klasické podoby). Ale všechno je to pro mě hodně výhledová záležitost ("kdyby stál benzín to co voda"), mj. proto, že na pořádný zatlačení do sedačky mám to druhý voozítko. Howgh, prcek.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.06.01  06:20

    « Re: 560 v piánu? Ne 380 v piánu !!! (218PS :-)).

    Ahoj, nenabízím 560 (tu bych si nechal i kdyby mi za ní dávali třeba 30 litrů), ale prodávám přece tu 380 M116.961, je to dobrej motor, neboj s piánem bude hýbat o sto šest. Jen jestli se vejde do silentbloků na motor :-) a napojit ho na automat z 116 ... nebo manuál ? ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.05.01  18:58

    « 560 v piánu?

    No to by už bylo zajímavý, pak snad už jenom schánět 600 V12 z mamuta. Ne vážně přemejšlel jsem o něčem ze 116 max. ta V8 450. Ale je to hodně o hmotnosti a taky to nebudu dělat v dohledný době.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.05.01  18:51

    « Zavření klik

    Ještě jsem to nerealizoval - hlavně nebude to na medveda, kterýho mám na denní ježdění. Ale mám to kompletně vykoumané, spíš jde ted o peníze na implusní servomotory (á 890,-) a na lak.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.05.01  21:07

    « Re: o čem pokecáme ?

    v těch Alarmech se jednalo o ZAVAŘENÍ klik a zámků, proto se na to ptám. Zkus se mrknout do archívu, je to tam.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.05.01  13:44

    « Re: o čem pokecáme ?

    Vždyť výměna zámků a klik je cca max na 3 hodiny pohodlné práce. Možná ani to ne. Když člověk ví jak vyndat vložku zapalování, tak je vše OK. O čem pokecáme lidi ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.05.01  13:38

    « Re: o čem pokecáme ?

    to prcek: co ta úprava zámků a klik, co jsi psal do sekce Alarmy..., pustil ses do toho? Abych pravdu řekl, zdálo se mi to trochu divoký, ale proti gustu...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.05.01  12:41

    « Re: o čem pokecáme ?

    Ale přece 380 není žádný brus, to je až 560 (300PS), no i když tento motor co mám tak ten se vyráběl pouze 2 roky !!!! takže jich je ukrutně málo !!! Jinak nabízím pro fanoušky číny (W126) CD pro servisy Mercedes Benz, je to úplně na všechny motory (od 300SD, SDL, po 350SDL, a benzíny od 300SE,SEL po 560SEL a všechny SEC verze), obsahuje dále pak všechny schémata podle typu a roku výroby atd... Je to skvost CD, to nikde neseženete (u MB za to ihned vyhazujou), takže kdo má zájem tak ať se mi sem ozve. Dík Ondra
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.05.01  11:18

    « Re: o čem pokecáme ?

    Jo až budu mít pianko jenom pro radost, tak se chystám do něj hodit nějakej podobnej brus. Zatím tam musí čochtat 3.0D. prcek
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.05.01  20:06

    « o čem pokecáme ?

    Tak o čem ??? Co třeba piána, nebo raději staré číny (W116) ? Jinak pro ostatní: nabízím motor M116.961 (od 79-9/81 u W126) výkon 218PS, šlape opravdu perfektně, možnost projet. Tak kdo ho chce do piána ???? Nebo do 116 ? Ondra
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…