Mercedes Benz W123, W124, W126
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mercedes-Benz
-
« Re: ?
To 560SEC...: S těma dílama za babku bych si nebyl tak jistej, připadá mi všechno teda dost drahý, nebo jsem asi moc chudej. Ty máš vrakáč, že do toho děláš nebo jsi mechanik? Už budeš mít toho svýho krasavce v kupě, aby ses mohl pochlubit, předváděčku bych si nenechal ujít, fakt by mě to celkem zajímalo. Už dlouho po W126 pasu, ale ještě jsem v ní ani neseděl. -
« ?
Sorry, to jsem špatně definoval, poloosa byla vymletá, takže když jsi za ní vzal tak byla úplně volná. Mlátilo to ostošest. Kdo nezažil, neuvěří. TO ALL: Já a Wilhelm máme asi úplně jiný názor na Mercedes, ať je to piáno, čína, či stodvacetčtyřka, pořád je to mercedes. A že je to drahý ? Naopak díly jsou na vrakáči levnější než na Forda či BMW. Dělám do toho, tak to musím vědět. -
« Re: odtah
wilhelm: Právě, že ten incident nebyl jedinej. Přečti si všechny ty Ondrovy příspěvky a uvidíš, že se Mercedes za ty prachy, co stojí, přeci jen sere malinko víc, než bys očekával od jeho legendární spolehlivosti. Ono vnitřní kličky u dveří praskaly stejně u 115tek, možná i pián, jako u obyčejnejch Fiatů Ritmo a Regat. A nechcete mi snad tady tvrdit, že je rozdíl, jestli za tu kličku berou cikánský, jugošský, nebo jakýkoliv jiný ruce... Uznávám, že se Mercedes trochu vymyká ostatním vozům ve svý třídě. Na kolik je to jeho vlastnostma a na kolik to je jen jeho pověstí, posuďte sami. Ale tvrdit zrovna tady, že co je drahý, musí být i dobrý, by zase nebylo vůči ostatním tak úplně fér. -
« Re: pumpa a další dotazy ...
Co jsme dělali v sobotu je u me na sajtech :-). Fakt to bylo pěkný. Jo Ondro, jak jsem dofotil ten brachovo crash tak jsem tak akorát stihnul doběhnout k začátku tý uzávěrky a Ludva (E36 kombi) už tam řádil - fakt dost dobrej burnout. Mám to na videu tak to nagrebuju a dám na web. cau prcek. -
« pumpa a další dotazy ...
Ahoj Petře !!! Tak jsme zkoušeli jednu věc, vzali jsme kabel přiložili ho na pumpu u tý 380SE a brácha otočil klíčkem a co se nestalo ? Pumpa chvíli syčela tak jak to normálně má být !! Takže to bude někde v relátku nebo něco podobnýho. Nevíš kde je to relátko ? Aspoň bráchovi pomůžu, když má na krku tu opravu :-(
Mimochodem já jsem musel včera nechat vypustit klimu, protože mi tekl olej uprostřed kompresoru. Doufám Petře, že Ti ta klima bude fachat bez problémů. TO PROF: nikdy se mě a ani mýmu taťkovi nestalo (a to musím nyní zaklepat na dřevo), že by nás mercedes někde nechal na křižovatce, nedej bože, že by nejel. Protože i s prasklou poloosou jsme v pohodě dojeli do Chorvatska, to co píše Wilhelm, že s tím jezdí hovada tady u nás a neumí zacházet pořádně s autem, je pravda. Protože pokud si koupíš nyní novou S-klassu a budeš jí dávat to co potřebuje, tak máš auto na 50 let !! Jenom záruka od MB je 30 let. A kolik dává Škoda ? Tuším že 5 let na kastli, směšné :-)) Ahoj, Ondra. PS: A bezpečnost je nesrovnatelná ! Tuhle sobotu se nám pravidlo bezpečnosti mercedesu opravdu potvrdilo !! -
« Re: odtah
wilhelm: To je pravda. Jeden skopčák si nechal v jakýmsi pražským servisu vyměnit olej v převodovce (W124 250D), jelikož ho to přijde levněji než u nich. Když dorazil k nám, zdálo se mu, že ta převodovka je čím dál tím hlučnější. Místo ATFka mu tam nalili převoďák. Nevím teda, co ty mechanici na těch firemních školeních dělaj. Stálo ho to výměnu špajsky, tuším že mluvil o 4 tis. DEM. Myslel jsem si, že u takový značky se na to trochu dbá, ale když jsem viděl práci mechaniků od MB v Plzni, tak jsem si připadal jak v kolchozu při opravě rozmatadel na hnůj. Marně hledám ztracený iluze od okamžiku, když mě mý piáno nechalo sprostě uprostřed křižovatky. A to jsem si ho osobně přitáhl z Německa a jeho servisní knížka byla vyplněná až do dne, kdy jsem ho koupil:-( -
« odtah
To vis, jiz nekolikrat to tak dopadlo. Je to bohuzel tim, ze u nas ty auta diky bezohlednosti majitelu konci svou zivotnost. Vetsinou pokud koupis auto ze svycarska nebo nemecka a neni po ciganech nebo jugosich ci po podobnem odpadu, nejsou s nim problemy. jenze u nas s nim vetsinou jezdili magori, kteri jen delali machry tim, ze maji mercedes a lili tam olej do traktoru, pokud vubec nejakej nekdy menili. Pred deseti lety jsem jen koukal zbozne na mercedesy na silnicich a stydel se za volantem kriplkary S120.Ale poslednich 5 let se uz stydet nemusim:-) -
« Re: Pumpa
Cože!!! Mercedes a odtah ?!?!?! Doufám, že vás u toho nikdo neviděl, jinak by vám mohla z Ingostadtu hrozit žaloba za poškozování jména značky.Sorry, ale musím si rejpnout, když vidím, jak tu hvězdu všichni berou smrtelně vážně:-). Mám tady k mání 2 ks orig hvězdy na chladič a asi 2 nebo 3 držáky s ulomenou hvězdou k piánu (W123) (žádný Polsko). Pro mně je to šrot. Za 3 kila to pošlu komukoliv na dobírku. S touhle značkou jsem skončil zhruba před 10 lety. -
« Re: Pumpa
Jak jsen ti rikal zkus pumpu vymenit,a uvidis co to bude delat. Jestli ovsem taky nebude chyba v relatku ovladani pumpy. Ale spis to vypada na pridirajici se cerpadlo. Mel jsem podobnou zavadu u 280CE, kdyz to zchladlo slo to nastartovat a chvili to jelo, ale ztracelo to vykon az to chciplo uplne. potom jsem pockal treba 10 minut, zase to naskocilo a situace se opakovala. po nejake chvili ale cerpadlo chciplo uplne a bylo to na odtah -
« Re: Střední ofuk u W124
Mám bohatý zkušenosti (výmena palubky). Drží to šroubek zprava směrem od kaslíku (po otevření). Pak musíš imbusem - malinkej asi 2mm - povolit a vytočit šroub kterej je spojen s tou ovládací klapkou (je uprostřed mřížky tuším malinko napravo). Pak už to celý opatrně vypáčíš. To kolečko (jeho držák) tam zalep třeba silikonem zezadu. Montáž je větší sranda - musíš se tím šroubem trefit do "matky" - aby se ti nepootáčela, tak tam je takovej pomocnej otvůrek - do toho strčíš drát a bude ti držet polohu kolmo proti šroubu. našroubovat imbus, nastrčit to tam, chytit šroubkem napravo a seštelovat krajní polohy (pootáčením toho imbusu) aby ti otvíralo naplno a zavíralo taky naplno - jinak tam fouká studenej vzduch a v zimě to není dobrý.
To je myslím vyčerpávající. prcek
-
« K&N filtr
No ten filtr přidá něco málo na výkonu, po zašpinění se vypere, napustí olejem a znovu namontuje. Dělají se verze otevřený kuželový co mám já a pak vložky do původního boxu - ty se tolik nešpiní a berou si studenej vzduch původním vedením. Dobrej článek je na škoda-techwebu.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!