Mercedes Benz W123, W124, W126
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mercedes-Benz
-
« Re: okýnka v el....
No to je uplne jednoduche. Ovladat pujdou jen zepredu (vzadu stejne nikdo nejezdi, a kdyby jo a chtel si otevrit okynko, tak at se natahne dopredu, zas tak daleko to neni), misto klicky se tam da zaslepka a az se sezenou originalni polstry, tak se to dodela. Akorat mi neni jasne, kde sehnat mechanismy tech zadnich okynek. Asi to vsechno objednam u MB :-)) -
« okýnka v el....
Ale ale, máš sice pravdu, že je to dementní mít přední v el. a zadní už ne. To bych taky neudělal, kdybych si to kupoval nový. Já mám všechny na kličku a nestěžuji si :-)) Zato brácha má originál přední v elektrice u W114 :-) Má to na štítku jako výbava za příplatek. Ale když bys je chtěl předělat na el. (ty zadní) tak Ti tam přece zůstanou v čalounění díry a to není pěkné. A zase nechávat tam kličky je taky blbost. :-) Jake se tímhle poperete ? Necháte manuální ? -
« Re: kůže v piánu ...
Tak to museli byt sedadla prinejmensim z 126ky. Piano takove nikdy nemelo... Presne jak rikas :-) My si chceme to kupe vypiplat, jako bychom si ho vybirali v autosalonu. Veskera max. vybava, co pujde :-) Nejvic me serou zadni okynka na klicku. To musel byt pekne dementni american, ze nemel par marek navic. A kdyz si z toho udelam "kabriolet" a nekam jedu, tak uplne tecu, kdyz si vsechno zavru a zamcu a pak zjistim, ze mam zadni okynka otevrene !!! a u toho dvoudveraku to je docela operace, zavirat a otvirat zadni okynka :-)))) -
« kůže v piánu ...
Ano Aliene, viděl jsem nádhernou kůži v piánu. Bylo to minulý týden když jsem byl v Praze. Na ulici stálo pěkný piáno s označením 240D (jestli tam byl ten motor to se nepozná), ale vnitřek v nádherný kůži, takové polštářové sedačky, připadalo mi že takové se snad ani do piána nedávali. Víš žádné proužky ale prostě velké vypolstrované polštáře, bez dírek. Nádhera :-)) Já jí v piánu nemám, ale ani dávat nebudu, chci nechat originál sedačky a vůbec vše orig. a tím pádem to je lepší něž přidávaná výbava (tedy mimo laku :-( Vím že Tvoje coupé je vyjímka, vy to chcete mít vypiplané a technicky dokonalejší něž z výroby :-) Hlavně přidání ABS, to bude bomba. Ale já bych si udělal někde vypínač aby šlo to ABS vypnout, jako se to dělá u Audi. To pak v létě je lepší ho mít vypnuté, líp to brzdí :-) -
« spotřeba 230.6 ..
To jsem nevěděl Zdenku, že Ti to jede za 12 litrů :-))) Ale 20 litrů si to vezme taky že jo ? No pochlub se, za to se nemusíš stydět že je to tank jako ostatní Mercedesy :-) Holt kdo na to má, tak si jezdí na benzín. Kdo ne, jezdí na LPG. Ale to samozdřejmě u veterána nepřichází v úvahu. -
« Ten příspěvek patří Radovi !!!
Aliene, ale to byl příspěvek směřovaný na Rada !! A ne na Tebe, já vím že ty coupé už máš, tak proč bych Ti radil s koupí ??? :-))) Špatně si to pochopil, ale já jsem to spíš špatně napsal, vím že to není oznat pro koho to je. Taky máte u Vás teď tak hezky ? Tady je úplně jasno :-))) -
« Re: Že by to bylo spíš takhle???
Co jsi tim myslel, Ondro??? :)) Ja si 123C nekupuju, uz jedno mam, a v te dobe jsem na jine nenarazil :)) Stejne ho neberu jeste jako veterana :-) Rado: tak vidis, pokud se chces jen kochat, tak to si tech 20L neveme :))) Jinak mas pravdu, musime se prestehovat do Saudske Arabie, abychom nemuseli platit ty nehorazne dane na benzin!! Myslim, ze neni daleko doba, kdy nafta bude drazsi, nez benzin. Nekde to tak maji odjakziva. Vzdyt vyrobit naftu je mnohem narocnejsi, nez benzin... Nebo se pletu?? -
« Re: Že by to bylo spíš takhle???
No tak jestli jezdíš tak jak píšeš, tak to ti bude 114 250 žrát tak max. 11 litrů. I já se dostal na tuto spotřebu u piána 250. A to zase není tolik, když vezmeš tu sílu a obsah motoru. Já souhlasím s tím že s veteránem se jezdí jenom za sucha a taky jenom občas. Ale proč si ho pěkně nevytočit ? Brácha má 230.6 a jak jsme s tím jezdili :-)) Motor občas potřebuje vyhnat pavouky, jen ne za studena !! :-) -
"-- skrytý --" 18.07.01 08:52
« Re: Že by to bylo spíš takhle???
Nejsem příznivec nafty. Ale asi se neshodnem v tom, že pokud šlechtím nějakého veterána, nešlapu mu vůbec po krku. Nejezdím v dešti. Jedu si v pohodě po krajině a kochám se. Za 8 litu to tak jezdi. Jestli kára kterou budu mít jen tak na kochání bude žrát 13, to mě taky nezabije. Ale 20??? To bych nezkousnul-zbytečná daň z luxusu. Krmit * stát vysokou daní spotřební i DPH -
« Re: Že by to bylo spíš takhle???
Jsem rád, že jsi se mnou :-)))) A pokud mohu poradit při koupi W123 coupé, tak radím : kup si coupé s motorem 280C (ne 280CE !!!), protože s tímto motorem jich vyrobili ukrutně málo. Na výbavu nehleď, ta jde při tomto kuse stranou :-) Ondra -
« Re: Že by to bylo spíš takhle???
Ondra ma naprostou pravdu! Tady srovnavate W114 se spotrebou, jako byste si vybirali nove auto! Ja osobne, kdyz bych chtel kupovat W114 kupe, tak asi z duvodu fandovstvi a ne jako auto pro rodinu. A u takoveho auta je prece uplne jedno, jaky to ma motor a spotrebu! Spis naopak, cim min jich bylo vyrobenych, tim lip. Hlavne to nesmi mit diesel, kdyz tam nepatri!!! Jako rodinne auto si chci koupit nejake MB CDI nebo BMW D, ale taky pujdu jen do 5-6 valcu! Ten motor totiz naveky cloveka pohlti :-) -
« Re: Že by to bylo spíš takhle???
No jo samozdřejmě že jsou zarytí naftaři. Ale já traktor NECHCI !!! Opakuji NECHCI ! Možná nějako další generaci, která už nebude slyšet traktorem. Ale to jsme odskočili od Tvého plánu. Tak kolik Ti žere MBX při maximálním vytáčení a šlapání na "krk" ? Já tedy už nevím co bych měl napsat, ale podle mě u veteránu se na spotřebu nehledí, to za kolik jede nějaké auto z 60 let nemůžeme brát jako že je lepší si koupit naftu ! S heslem od kamaráda ti radím: "NAFTA PATŘÍ DO KAMEN A NE DO AUTA !!" -
"-- skrytý --" 18.07.01 08:04
« Že by to bylo spíš takhle???
Udaje k 114/115 jsem nenašel, vezmeme v úvahu 123. Proč nabízíš ke srovnání údaj "motor250 v limuzíně 120.000ks", když chceš porovnávat motory??? To má stejnou platnost jako "98% vyrobených motorů v kastli slonová kost je nafťák!"
Od začátku:
200 394947 30,8%
230 539768 42.1%
250 130569 10.1%
280 215212 16.8%
Celkem benzínů 1 280 496 47.48%
celkem dieselů 1 416 419 52.52%
Na spotřebu se nehledělo??? Ve všech motor. článkách uváděj jak je na konci 90.let populární nafta(nejen u žabožroutů) ale i v celé Evropě a že za chvíli jich bude víc než benzínů. Tady je údaj z let o 15-25 let dříve!!!
-
« 250 ... spotřeba je veliká ?
Profe, tak kdo si teda objednal tu 250 ? Když každý Mercedes je dělaný na zakázku, tedy na "míru" podle přání zákazníka a víš kolik 250 vyrobili v limuzíně (ne kombi)? Asi 120.000 ks !! Stačí když se mrkneš na moje stránky, tam je tabulka kolik se jich vyrobilo. -
« Re: W114 250C ... spotřeba je veliká ??? Pche ..:-)))
Ahoj Ondro, musím tě zase krotit! Vzpomeň si, jak dlouho to trvalo, než u MB "objevili" 5stupňovou převodovku. V době, kdy už to bylo u všech normální, tak u Medvěda na řadicí páce bylo stále Háčko se zpátečkou, jak vyšitý. S těma opicema zas nemáš tak moc pravdu....No, a ta spotřeba byla u ostatních značek u srovnatelnejch motorů (OPEL, BMW), mnohdy i výkonnějších, taky maličko nižší. A netvrď tady, že na to skopčáci nekoukaj, jak moc musejí svýho Méďu krmit. Pročpak si myslíš, že tolik milujou diesely? Že umí tak roztomile bručet? -
« W114 250C ... spotřeba je veliká ??? Pche ..:-)))
Rado ale s tím počítej že 114 250 bude klidně baštit těch 20 litrů, a 500SEL si vezme klidně 35 litrů o 560 ani nemluvim :-)) Ty to prostě asi nechápeš, ale toto nejsou staré Škody 100 a 110 !! Nýbrž Mercedesy, a v roce 1975 kdo si kupoval novýho Medvěda v benzínu tak nekoukal jestli mu to bude žrát 12 nebo 20 litrů ! Takhle to můsíš brát, že ty auta stály na naše třeba milion a tady v roce 75 byly akorát nové Š100, kde bylo za přípatek stahování kličkou zadní sklo ! A u MB ? Kůže, klima, 4xel. okna, hydropneumatické pérování, autotelefon, ... atd. Tady jsme v té době byli sto let za opicema, a defakto ještě dnes jsme, protože dnes kdo má Octavii RS že je bůh ! Ale že do Octavie (do Škodoavky) se airbag řidiče začal dávat asi v roce 96(7 ?) a do Mercedesu ? Už v roce 1980 ! Stejné to je i s ABS a dalšími ... Prostě musíš pochopit, že nemůžeš srovnávat MB x Š to srovnáváš nesrovnatelné ! Opravdu motor 250 není špatný, mě žral 20 litrů stejně jako 280, jsou to motory kde je čtyřkomorový karburátor !!! A jestli jsi někdy tento karbec (Solex 4A1) viděl, tak si vzpomeň na ty průchody pro benzín, to nejsou trysky ale TRUBKY !! Víš co bude nejlepší abych Tě zlákal na motor od 250 výš ... ? Svez se ve tvé Škodě a pak sedni do coupé 250 rok třeba 1968 a sešlápni plný pedál plynu a pusť spojku :-)) Uvidíš co ten motor dovede, měl jsem s ním dlouholeté zkušenosti tak vím o čem tady píšu. Ale když bych si nyní sedl z 500SEL do piána, takřeknu že je to hroznej lenoch, prostě jsem dnes s motory už někde jinde než před 4 lety. S tou spotřebou to není tak drastické vždyť když pořádně proženeš ventily u toho svýho veterána tak kolik pak si vezme ? Určitě bych s tím jel min. za 12 litrů. Ale ta spotřeba 20 je při maximálním využití výkonu !! Ale to jsem tam snad psal a upozořňoval jsem Tě na to ! To nežere 20 při normální jízdě 120 km/h, to si vezme asi 11-12 litrů. A to přece není mnoho, to je za "hubičku" ne ? Tak se s tím nějak poper :-))) -
"-- skrytý --" 17.07.01 16:48
« Re: Ad SLC
Procital jsem spotreby u 200, 230, 250 a 280. rozdily v prumerce byla cca 0,5l , 2!l a 0,3l. Z cehoz vyplyva ze pokud nekdo uvazuje o 250(aby mel 6ti valec, radsi skoci po 280) Vzdycky musim porovnavat vsechny varianty. Pokud by mela 114 chlastat 20 litru, jdu od toho na 100 honů. Pokud to bude 500SLC, řeknu OK.