Mercedes Benz W123, W124, W126
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mercedes-Benz
-
« Re: není na baterii :-))))
Kdybys chtěl ty žhavky, mohl bych ti hnedle jednu sadu = 4 ks nadělit. Jsou to ty správný a jsou úplně nový. Kamarádovi zbyly z W115/200D. Jemu to tenkrát nestartovalo, protože neměl tlaky, ale žhavky měl dobrý. On že koupí nový žhavky a nenechal si to ode mě vymluvit. Zkusil tedy start s novejma a taky to nechytlo. Tak teda ty nový schoval a jsou teď volný... Cena - nevím, ale určite rozumná. -
« Re: není na baterii :-))))
Posilovač by měl bejt snad stejnej se W115, těch jsem měl několik, ale je to asi 3 měsíce, někomu tady MC jsem přenechal veškeré díly za odvoz, tak smůla... Zkus jestli je v posilovači vzduch pár minut po vypnutí motoru, pak to není posilovačem. Mohla by to bejt taky špatná vývěva brzd - nestíhá sát. Tenhleten tejden bydlím na Kladně u mladý a každej den dojíždím jen do práce do Prahy, ale příští tejden jsem už normálně v Praze, tak bych třeba mohl udělat výlet. Když se dá do 560SEC baterka, tak pojede? To bych ňákou volnou co mám snad i přivez...
Jo a ještě jeden dotázek: Jak mladou nebo starou máš mladou? Že jezdí piánem!!! Určitě měří 155cm. To znám, čím menší je ženská, tím větší potřebuje auto. Ta moje měří asi 168, jezdí s W190, ale touží po W124 a spíš W126. Piáno jí taky vyhovovalo, prohlásila o něm, že to je super kára správnejch rozměrů. -
« Re: není na baterii :-))))
Ahoj, no tak to mám dost práce koukám :-))) Nemáš náhodou takovou tu membránu do posilovače brzd na W123 D ??? Blbě to brzdí, resp. na poprvé dobře a podruhý zmáčknutý pedál jde ztuha, takže to bude tou membránou, díval jsem se na to o víkend, ale nic jsem neshledal. Ale můj taťka říkal že stačí dírka od špendlíku a bude ta membrána špatná... S tím startováním to uvidím, koupím nové žhavky (pokud budou na skladě) a uvidíme... Nechtěl jsi náhodou někdy přijet na Mělník aby ses podíval na 560SEC ??? Ale předem upozornuji že nejede - viz. baterka :-( Zatím ahoj, Ondra Jestli chceš tak klidně se přijeď zítra nebo jak Ti to vyjde, podívat. Já zajistím aby bylo doma piáno a mrknem na to ne ? Jen tak z dálky :-))) -
« Re: není na baterii :-))))
No jasně, že vstřiky jsou taky důležitý, to vím. Se starejma dieselákama jsem se už něco vyřádil... Celkem jsem vlastnil 7ks 115/200-240D, servisuju bráchovi piáno 240D, celkem jsem měl 13ks BMW524TD, pak 150.000km jsem nalítal s dieselovou Audinou a během toho jsem 2x dělal motor...... Tak o dieselech něco vím. Můžeš se tedy na mě směle obrátit s dotazy. Mám takovej pocit, že všechny problémy s dieselama už jsem několikrát řešil. Tak se na ty žhavky nejdřív podívej než budeš kupovat nový. Jestli to má ale to ruční startování, kdyaž to špatně chytá, svádí to k přežhavování a pak žhavky odcházej, takže by zde chyba mohla bejt. To, že jsou špatný vstřiky bych neřek, v hicu by to chytalo i s mizernejma vstřikama. Když jsou špatný vstřiky poznáš taky podle větší kouřivosti. Můžou to bejt mimo jiné i špatně seřízený ventily - že netěsněj(furt pootevřený), to už tady taky bylo... -
« Re: není na baterii :-))))
Na Acumu je taky záruka 2 roky a vždycky jsem s nima byl spokojenej. Doporučuju 88Ah, ať už to je jakákoliv značka, dneska je to snad fuk. Akorát jsou na * takový ty černý - asfaltový, ale ty už se snad ani nedělaj. Ve špatně nabitý baterce problém se starty určitě není, to by netočil startér. Taky by moh bejt problém ve spadávání nafty... A mnoho jinýho. Máš start klíčkem? -
« Re: není na baterii :-))))
Ahoj Wilheme !!! Asi půjdu do VARTY, jeden pneuservis asi 1 km od baráku je má a stojí 88A 2300,- i s DPH a je na ní záruka 2 roky ! KDyž koupím VARTU 100A za 3000,- tak je na ní záruka 1 rok, protože už spadá do nákladních automobilů... Až bude vata, tak jí koupím, ale asi to nechám na jaro protože nyní (na podzim) stejně auto odhlásím, na zimu s 560SEC jezdit nebudu. Ahoj všem. Ondra -
« startování 220D u piána ..
TO ZADEK524: no já si myslím, že to bude žhavením, ale nejsem si jist, protože to startuje na potřetí (a to je 18 st C !!) No vyměním žhaviče a uvidíme, pak když to nebude startovat, tak změříme tlaky a taky uvidíme ... Ale zase si nemyslím, že by ten motor byl v *, protože když sundám víčko na olej, tak olej nelítá moc ven, skoro vůbec. No nic, vše se ukáže časem... To auto je mojí holky, koupil jsem ho ve čtvrtek v Mercedes Bazaru v Korytech :-) Ale kdyby byly špatné tlaky a žhaviče super, tak by to v tomto teple chytlo na poprvé ne ??? Ondra -
« Re: není na baterii :-))))
Cau Ondro. Co se tyka baterie, kup klidne Akumu, nejlepe 100Ah, tusim ze je oznacovana jako rada Comfort. Mel jsem v dieselu Akumu 5 let, byla to 88Ah a porad byla dobra. Pred pul rokem jsem diesela prodal a borec porad na tu baterku jezdi. V jinych autech jsem mel jine znacky(treba i Vartu) a co se vyka vydrze nebylo to nic moc. Ackoliv nemam ve zvyku preferovat ceske vyrobky za Akumu bych se postavil. A to jsem tu baterku pekne tyral, nejednou jsme pomoci ni startovali tank nebo hakl:-))) -
« Re: není na baterii :-))))
MK je Mělník nebo Městec Králové...? Hm, špatná baterie věc je nepříjemná, navíc když je kapsa prázdná. Tak můžeš vzít z piána, ne? To sis koupil teďko na ježdění ještě piáno nebo není tvoje? Ohledně těch žhavících svíček. Ty máš start klíčkem s rychložhavením nebo máš to historický ruční startování a žhavení s doutnavkou? Zkoušel jsi ty žhavky? Vyndej je a připoj proud a rovnou uvidíš, buď je dobrá nebo špatná. Pouze málokdy je žhavka polofunkční. Bohužel žádnou starší žhavku nabídnout nemůžu, v sobotu jsem prodal celej motor 200D komplet i se žhavkama a se vším. Nechytá to spíš špatně z důvodu, že by bylo potřeba do motoru přikoupit tlaky? :-)))
Jinak já, moje BMW524TD a MB 190D jsme vpohodě, MB190D se skoro 300.000km je vpohodě nejvíc!!! Momentálně ale už tejden prohání P205 1,9D a zkouším spotřebu při rozumný jízdě. Jestli překročí 5,5l tak to auto prokleju. -
« není na baterii :-))))
Ahoj, no jsem z MK,( asi 35 km od PH), 560SEC nejezdí protože má špatnou baterii, musím koupit novou ... až bude vata :-) Přemýšlím zda koupit AKUMU nebo VARTU je mezi nimi 800,- no ještě se podívám tady do nějaké prodejny a třeba něco najdu ... A co Ty a Tvoje 190D ??? Potřebuji pořádné hžaviče na 123/220D aby to líp startovalo, nemá nějaké nadbytečné které by tam šly ? Dík, Ondra e-mail: mercedes@nenadal.cz -
« bourání ...
Ano máš pravdu Petře, je to osud každého auta :-( Ale i osud toho majitele bouraného vozu. Raději s čínou na zimu nevyjížděj, to kup piáno za 25 tis. Nemyslíš ? Podle mě dostaneš od pojišťovny stejné peníze je jedno že je to piáno nebo čína, je to Mercedes a je 20 let starý. :-(( Pěkný podvodníci ta pojištovna... nikdo nechápe že jste to třeba chtěli mít jako veterána apod... Ahoj Ondra -
« Re: opět to nějak upadá ...
Taky smula, naboril mi to presne 3 dny pote co jsme do toho dali novy motor z ciny, se kterym jsme se dreli 3dny od rana do noci ve 30ti stupnovem horku. A jak krasne to jezdilo, ten novy motor jde paradne. Je to osud. Mam strach co se stane az vyjedu s udelanou SEL. Ale na to nejde myslet, jinak bych nemoh na silnice. Nejhorsi na tom je, ze nikdy nevis, kdy neco podobneho prijde.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!