Mercedes Benz W123, W124, W126
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mercedes-Benz
-
« Re: W123 automat - program L ???
To se Ondro radeji ani neptej. Meli by te vazne za blbce :-)) Ale podle manualu to jde. Co si matne vzpominam, tak se to musi tahnout nejaky kilometr ustalenou rychlosti a pak zaradit nejaky stupen. Presne uz nevim. Ale radeji bych to taky nezkousel... Jeste ohledne toho rozjizdeni. Je mozne, ze 240D se na 1 rozjizdi, aby se vubec hnul :-), 280 to utahne v pohode na 2. A zadne kvileni pri rozjezdu znat neni. Rozjizdi se to velmi plynule a je fakt, ze citim hodne ubytku vykonu oproti manualu. Ale to nic nemeni na faktu, ze manualni prevodovku uz na zadnem svem aute videt nechci... -
« Re: W123 automat - program L ???
Ahoj, abych uvedl vše na správnou míru - L je 1 a 2 !!!!!!!!!! Roztahovat auto s automatem ? To je ale pěkná pakárna, nikdy jsem to nezkoušel a zkoušet nebudu, to je lepší startovat přes kabely. O tom jsem nikdy neslyšel že by se dal automat roztahovat. Zeptám se na to v MB, ale to budou na mě koukat jako na blbce... Ondra -
« Re: W123 automat - program L ???
Nejvic vzadu je L. Ale opravdu se mi zda, ze to je 1 a 2 a u ciny je jeste specialni "prihradka" B a to je brake-tedy pouze 1. Roztahovat se to prej da (ale je to sileny postup), pisou to v manualu, stejne jako to, ze L radi 1 a 2. Schvalne si to doma prectu poradne. -
« Re: W123 automat - program L ???
Ondro, který písmeno je na voliči nejvíc v zadu? Už si to nepamatuju, ale to by měla bejt jednička, ze který to dál nikam neřadí. Zvláštností MB automatu bylo to, že se dal nastartovat roztažením. Ten postup je v manuálu přesně popsanej. -
« W123 automat - program L ???
Ahoj Profe, no tak to s Tebou nesouhlasím. Pokud zařadíš L, tak je to jedna a dvě, dál nezařadí. Pokud sešlápneš plný plyn na L a pustíš ho tak by se tam ta jednička měla držet a zařadí se až ve vyšších otáčkách. U pián není program B (Brake) u automatu. Tento program je pouze u W126 (čína) a asi i u Mamuta ale to nevím toho jsem ještě neměl :-( Při zařazení B se auto rozjede pouze ale pouze na jedničku a drří si jí i přes červené otáčky... Je to třeba na brzdění v Alpách, nebo při táhnutí těžké lodi přes kopce atd.. Ondra -
« Re: výbava pián ?
prof: A jak se ti teda chovalo? Asi jsi mel pokazenou prevodovku :-) Nevim, mozna jsem napsal jiste nepresnosti, ale je fakt, ze to, ze se rozjizdi na dvojku pisou v manualu. Sam jsem nemel moznost to poznat, prevodovka radi tak perfektne, ze ani skoro nepoznam, na ktery jedu stupen, snad jen tak, ze kdyz se rozjizdim na plny plyn a seslapnu kickdown, tak v prevodovce cukne a auto vystreli jak raketa... Ohledne nizsich stupnu nevim od ktereho zacina radit, ale mam dojem, ze na L radi uz od jednicky (tusim to taky pisou v manualu)... -
« Re: výbava pián ?
Ahoj Profe, ale Alien to napsal zcela správně, na D se auto rozjede a 2 st. a pak řadí tři a čtyři. Pokud se chce rozjet na plný výkon, stačí zmáčknout kickdown a auto řadí až v maximálních otáčkách (tj. před červeným polem u otáčkoměru) a jede vlastně na plný výkon. Při zařazení 2 na automatu se také podřadí na jedničku při rozjezdu s více sešlápnutým pedálem, ale neřadí v maxumu, ale dřív, a také se to zastaví u dvojky, když je tam zařazená. Ondra -
« Re: výbava pián ?
To jsi mě potěšil :-)) Hlavně že to máme správně. Dnes se mi nějak nechtělo překládat, tak jsem na tom nic neudělal. Ale mám už 12 stránek z 35. Neboj já to nějak zvládnu. Překlad je ale blbá práce. Kdybych alespoň uměl němčinu :-(( Ale jak to uděláme když jsou kódy jen pro některá auta ? Tohle musíme vyřešit. Ondra -
« Re: výbava pián ?
Jen pro upresneni. Nez to zpracujeme na stranky, tak jak na to ted koukam, tak asi tam mame chybku. 487 je ABC (coz asi u 123, 126 aspol. jeste nebylo), 480 je nivo zadni napravy a 489 je nivo vsech naprav. A zrejme jak to tak vypada, tak nivo je vlastne to same co hydropneumat. perovani. Anglicky se to rekne self-leveling suspension. Ale asi ten tlumic ma vetsi zivotnost nez pruziny, tak se nemusis, Ondro, bat, ze se ti rozbije :-))) -
« Re: výbava pián ?
Aliene, tak tomu nivu a Hydropneumatickému pérování už rozumím. Já totiž nemám na coupé nivo, ale to hydropneumatické pérování. Nemám štelování té výšky, ale zadek auta si nesedne. A u motoru mám bandasku na hydr. olej. Ale 1 tlumič když se mi rozbije, tak stojí 15000,- takže žádná sranda co ? :-)) -
« Re: výbava pián ?
Ohledne aut. prevodovky - je to vzdy 4st. Pri zarazenem D se auto rozjizdi na 2 a pouze pri kickdownu muze podradit na 1. U rezimu L auto radi od 1 a jen do 2, je to urceno na extremni podminky v kopcich nebo pri tazeni privesu... A nivo je podle meho nazoru opravdu neco jineho nez hydropneum. perovani. To je podle me komfort, misto pruzin jsou nejake tlumice (myslim, ze jsem to nekde videl u 126tek) a nivo je pouze regulace svetle vysky zadni napravy. Mylit se samozrejme muzu :) -
« výbava pián ?
Ahoj coupé !!! Dík za chválu stránek, za úpravu a grafickou úpravu může Alien (Martin_280CE:-). Víme že telefon skoro byl za cenu dalšího auta :-) Proto ten kdo na to měl a mohl si koupit telefon v té době, tak to už byl asi v pěkným balíku. Kódy budou předělané, a to komplet. A jaký je podle Tebe rozdíl mezi Nivem a hydropneumatickém pérování ? Není to to samé ?
Automaty v W116, W114/5, W123, W126 jsou všechny 4st., nikdy ne 3st. apod. Auto se rozjíždí na dvojku a pak je 4 jako 3, ale není, protože pokud zmáčkneš kickdown,tak se podřadí při rozjezdu na jedničku a pak to řadí do 4st. .-))) K tomu srazu, asi nás není tolik aby jsme mohli udělat sraz. Myslím si že 8 aut je asi tak minimum :-( Co myslíte ? Ondra -
« Re: vybava pian
ted jsem si prohlidnul stranky w 116 a musim Vas pochvalit. Ale hlavne chci podekovat za ty ceniky, je to poucne cteni /mimochodem auto telefon za 20,000 DM, pri cene 33,000 DM za coupe 230 je docela narez/. mimochodem, myslim ze mate chybku v seznamu vybavy polozka 487 podle mne neni niveau ale hydromneumaticke perovani. niveau je polozka cislo 480. mam jeste dotaz: jak je to s prevodovkou u coupe 230 a 280? podle mne : zaklad je 4st. manual, na prani 5st. manual, nebo automat s razenim na podlaze ci pod volantem. a ten automat je 4stupnovy? kdosi mi rikal, ze se jevi jako 3st. protoze se rozjizdi sam na dvojku. jak to tedy je? diky
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!