Mercedes Benz W123, W124, W126
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mercedes-Benz
-
« Ondro
zdravim, hele, odkdy ma 190E ASRko? Pokud vim, tak pouze ABSku... Jinak akcelerace mam nasledujici: 1) na benzin (natural 95): 0-100 kph - 10.7s, 0-160 kph - 34.0s, 60-120 kph - 10.8s, 100-160 kph - 23.4s
2) na LPG (hodne uskrceno pro spotrebu cca 8.5L/100 min, 11 L/100 prumer) : 0-100 kph - 11.6s, 0-160 kph - 36.8s, 60-120 kph - 10.9s, 100-160 kph - 24.6s
Hod sem Ondro svoje udaje :-) Zatim cau -
« Re: sakra prof,
Ahoj Ladis1, neboj 190 je MB, nebo snad nemáš hvězdičku na volantu a na kapotách ??? Je to menší MB pro skupinu lidí která neměla penzíze na W124 když si chtěli zakaždou cenu koupit nového MB, a taky pro Ty kteří nechtějí velké auta (zvlášť ženy, i když jsou vyjímky, viď zadek524 ? :-) Já osobně jsem si chtěl 190E koupit, ale pak jsem koupil coupé. Jednak jsem chtěl něco silnýho a to už dávalo najevo že za 190E 2,6 zaplatím stejné pojištění jako za 560SEC :-)) Tak co je lepší ? A nehledě na to že cena u mojeho auta nejde dolů ale spíš stojí a za několik let (možná dřív) půjde nahoru. Klasika. Ale jinak by se mi líbila 190D nebo E na normální ježdění, je to pořád bezpečný Mercedes. Škoda jen že do toho nedávali 3,0 z W124 :-)) To by už bylo pěkný, ještě k tomu v manuálu a bez ASR :-))))) S tím by se už nějaké ty hodinky dali dělat :-) Máš už Ladis změřené ty akcelerace ? Docela by mě to zajimalo a taky bych si chtěl zkusit svojí akceleraci. Nevěřím tomu že to moje udělá za 6,8 vteřiny 100mk/h. Tak zatím ahoj, Ondra -
« sakra prof,
odkdy neni 190ka pravy MB?!?! Pojd si pro ranu!!! ne vazne, tohle uz nerikej. Ja si te vazim pro to, cemu rozumis, ovsem tohle je prilis. Opravdu jo. Uznavam, ze 500SE, ktery jsem dnes videl nevypada zle (vypada k nakousnuti), ale 190E vypada perfektne taky - stihla, dlouha, proste mrska se sportovnim svihem. Ok? fajn. zatim. Ladis. -
« Re: W126 - 300D
Přestavby toho typu jak jsi psal Profe, to je fakt síla! Žhavení knoflíkem je nejlepší, to už jsem taky párkrát viděl. Ještě jsi zapoměl na důležitou věc, z benzína na diesela se ještě musí předělat palivovej systém - přívod nafty a hlavně nezapomenout vyndat z nádrže jemný palivový sejtko (někde to je), to se naftou rychle zadělá... -
« Re: W126 - 300D
zadek: Víš, já když slyším o autě, který je přestavěný z benzínu na diesel a papíry má nakonec z něčeho dalšího, tak mi běhá mráz po zádech. Pokud se to dělá tak, že máš starou vraždu diesel, koupíš k tomu pěknýho benzína a začneš od úplnýho začátku a všechno si tam z toho dieselu přeházíš, tak to by ještě šlo. Takovejch lidí, který to umí tímto způsobem však není moc. Ale jak se tam začne vedle benzínový tahat ještě naftová elektrika, žhaví se tlačítkem, všechno se to spatlá do kupy, hlavně aby to jezdilo, gumový hadice se rozřežou a nastavěj trubkama aby pasovaly na jinej chladič a tak dále, tak to je konec. To nemluvím o pérách, tlumičích, diferáku, výfuku, chladiči, ventilátoru a spoustě dalších věcí. Myslím, že víš, o jakým druhu aut mluvím. No, a k tomu si pak stačí jen připomenout stokrát osvědčený: "Co si neuděláš sám, to nemáš a když, tak to musíš stejně všechno předělávat." :-) Něco jinýho je, když do nějakýho auta morduješ nějakej motor z něčeho úplně jinýho. To si pak musíš nějak pomoct a záleží jen na tobě, jak se to povede. To mi nevadí a mám takový auta docela rád, protože to jsou svým způsobem unikáty, který dokazujou, jak jsou lidi vynalézavý a šikovný (nebo taky nešikovný). -
« Re: W126 - 300D
Právě, že rozpočet na barák je tak špatnej, že si prostě nemůžu říct: Tak to koupím, ono nějak bude... Znamenalo by to doplatit si něco, pak jak už to tak bývá jako do každýho auta z druhý ruky, nacpat do toho minimálně 10-20 tisíc. A navíc ta 190D mi jezdí do 6 litrů, s tímhle by to byla desítka jak vyšitá a mladá jezdí požád frnk sem, frnk tam a to pořád dokola. Letos tomu nakroutila asi 40.000km, tak to by byl slušnej obnos i za palivo navíc! Totéž náhradní díly, na W201 mám kromě předku prakticky cokoliv ze 2 rozebranejch kousků, takže jde bohužel o peníze. Nebejt toho baráku, tak už ho mám. Co myslíš Profe tou překopávkou? Když je dobře udělaná, tak mi to nevadí, žádnej strašák to pro mě není. -
« Re: W126 - 300D
zadek? Pokud je to origoš, ne nějaká překopávka, tak bych ji tu radost udělal. Neříkej, že by měla radost jen ona. W201 přece není pravej MB. No a barák? Když počkal tak dlouho, tak se teď už nezblázní, ne?:-) Pokud je to ale překopaný z benzínu, tak to bych šel od toho. Víš, jak tyhle přestavby vypadaj. -
« W126 - 300D
V sobotu jsem se zamiloval do tohodle krasavce, roku výroby 1986 - rovnoplast, černá metalíza, klima, vše v elektrice včetně sedaček, dobrá muzika, elektrony, v automatu... prostě libovec (super vnitřek i kastle). Motor je v něm šestiválec z W124, takže ne ten línej pětiválec z piána. Nemít na krku stavbu, už v něm jezdím! Jo a cena 150.000 Kč. Stojí v bazaru u Mercedes servisu Dospěl v Hostivicích. Mladá se do něj natolik zbláznila, že do mě hučela ať prodám stodevadesátku a koupím tohle, prej přesně takovýho POTŘEBUJE...:-)) -
« Re: MB W115
Ahoj Profe, no ty černé blinkry už na coupé nemám, bylo to nastříkané černou barvou !!! Hrůza, vůbec nebylo vidět kam blikám. Nyní jsou zadní lampy červené a přední blinkry také. Vypadá to moc pěkně, udělám nějaké fotky a dáme to na web. TO MICHAL: dík za chválu, budeme se i nadále snažit... Ahoj Ondra :-) -
« Re: MB W115
Ondra: Až na ty černý blinkry a folie ty auta nevypadaj zle. Doufám, že si to nevysvětluješ jako kritiku. :-) Věř mi, že originalita zvenčí je jedna věc, tu může hodnotit kde kdo. Ovšem pokud otevřeš kapotu a náhodnej kolemjdoucí tam nakoukne a upozorní tě hned na několik věcí, který nejsou tak, jak by u MB měly bejt, tak se na něj hned nemusíš zlobit, ale měl bys mu poděkovat za upozornění a slíbit mu, že se polepšíš. Ale už tě nebudu dusit, vím to podle sebe, že to není nic příjemnýho. Čau. -
« Re: MB W115
Profe a v čem Ti vadí že moje holka žhaví žhavkama z Multikáry ? Jde o princip ne ? Bavím se o originalitě typu : piáno r.v.77 (tj. start táhlem) a někdo to předělá na start klíčkem (tj. od r.v.79) Tohle jsem myslel jako že není originální !!! Jinak mi nevadí že jsem si třeba dal nové, ale neoriginální ! (ne z MB) čidlo na klimatizaci v 560SEC, proč dávat jednou tolik v MB, když je to třeba od stejného výrobce akorát v MB to mají zabalené v jejich obalu a platí se víceméně za značku. Pokud chceš vidět jak vypadá můj MB, tak se mrkni na web a NEKRITIZUJ ! .-))) Ondra TO SCOUT: žhav 10 vteřin a uvidíš, nebo jednu žhavku vyndej a zkus jí na baterce, jak žhaví a počítej čas a podle toho potom žhav... -
« Re: MB W115
S tim startovani klickem. Ja myslel sobec na sve pohodli:-)) Dobre beru Tvuj nazor jako rozumny.Kde bych si mohl nechat zmerit tlaky aby jsem vedel jak na tom muj motor je a kolik to asi stoji? Kdyby bylo treba delat generalku,myslim vybrus,pisty,krouzky,loziska na klice a ojnicich a rozvody. Na kolik ta sranda asi vyjde? DIK! -
« Re: MB W115
Ty svicky by tam mely byt nove.Nechyta to ale napoprve coz ale bude asi tim, ze nespravne(kratce) zhavim.Musim zpravit tu "kontrolku" na zhaveni.Nevim co tam daval za svicky.Cim se lisi ty rychlozhavici oproti obycejnym,krome rychlosti zhaveni,treba zivotnosti? Jake se tam davaly original?
Jinak jsem volal na ten manual do tech stodulek.Pan byl ochotny a rikal,ze bude dnes volat do Nemecka a ze se zepta jestli to bude a za kolik..To me trochu vystrasilo tak jsem zvedavy na ty palky...Asi nejdrive zavolam do Brna do Oltimeru shopu jestli tam neco nebudou mit a treba v cestine.Uvidim. -
« Re: MB W115
Ahoj, no pokud Ti to nechytne po 10 vteřinách žhavení, tak vyměň žhavicí svíčky za nové. Kup ty do Multikáry, jsou stejné a rychložhavící. To je blbý že Ti neukazuje ten drátek na žhavení, ale to může být jenom překouslým kabelem někde, na tom drátu nemá co odejít... Start klíčkem bych nedělal, do toho auta se to nedávalo, tak to není originál a tím kazíš hodnotu a originalitu toho auta... Ondra -
« Re: MB W115
No, me to chcipa dobre kdyz zamacknu to tahlo.Kdyz vidim ty slozite funkce s tim tahlem nevim jestli to radeji nenecham na ty tlacitka...Nefunguje mi tam ten ukazatel toho zhaveni,coz je docela blby to musim sehnat a opravit.Jak rikam v dizlech se zatim moc nevyznam a tak se ptam.Co lze na tomhle orig.W115 motoru vylepsit ohledne startovani.Myslim tim jako modernizaci za ucelem vetsi spolehlivosti a komfortu.Jako treba modernejsi zhav.svicky,startovani klickem apod.Dik!
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!