Mercedes Benz W123, W124, W126
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mercedes-Benz
-
« Re: co je to za motor?
ondro, diky za informace. s koupe seslo, protoze se s chlapa vyklubal jakysi podivny pripad. nakonec z nej vylezlo, ze auto mu nepatri, ze je chlapa co mu dluzil prachy, a misto nich mu dal auto at to proda, s toim motorem to taky nebylo koser...
presto diky moc, mej se a UDELEJTE SRAZ!
ahoj michal -
« Re: co je to za motor?
Motor je ještě stopatnáctkový a označení 115.938 neznám, nespletl ses ? Nemá to být označení 115.538 ? To je totiž motor 200 (pozor ne 200E !!! to by už byl motor s vstřikováním). Předpokládám, že je to motor s karbecem Stromberg tuším že označení je 175. Bacha na membránu v tom karburátoru, auto sice jezdí ale spotřeba je hrozná když je prasklá. Ta membrána stojí v MB asi 15 tis Kč a celý karbec 23 tis !! Já tento motor mám, a je to tento 2,0 L (označení 115.538)bohužel jsem ale již prodal ten karburátor. Mě to jelo v limuzíně piána na rovince asi 160 km/h a to je rychlost kterou udává výrobce jako maximum. Ale jinak tento motor (a motor 230 ozn. 115.954) nedoporučuji, protože spotřeba je vysoká jako u pětilitru v číně :-))) Raději kup čínu V8, a pokud Ti jde o spotřebu a chceš mermomocí benzína piáno, tak kup 230E (ozn. 102.980, výkon 136PS) tento motor jezdí okolo 10 litrů a to je únosné.Ty kódy : 438 nemám :-(, 621 taky ne :-(( ale 260 je kód pro auto bez označení typu (tzn. třeba na kufru 200, nebo 230 atd.. S tím kolem to je těžké, ale většinou může na dírách bouchat čep řízení, to je asi to co mlátí, ale nemusí. Měj se hezky a pak mi pošli fotky do galerie :-)) Ondra -
« co je to za motor?
tak to vypada, ze si konecne asi koupim piano. je to limuzina, v papirech je psana jako 230, ale podle majitele to je dvoulitr. cislo motoru je 115 938.co to je? nikde jsem takove oznaceni nevidel. mohl by mi to nekdo rict? taky to ma na stitku kody oznaceni vybavy: 411, to je sibr, ale co je 438, 621, 260 to taky nevim. jinak je celkem v poradku /jeste jsem ho nekoupil.../az na jednu vec. pri jizde docela boucha leve predni kolo, cim to je ? ja vim, ze bych to mel vedet, ale zacinam. diky -
« kufr ok, vibrace stale :-(
dik za tipy ohledne lanka ke kufru - uz je to ok. Byl problem s tim, ze bylo lanko utrzene. Problem s vibracemi interieru a do volantu pri rychlostech kolem 120 a vys kph ovsem vymenou predni hardyspojky a stredovyho oblezeni nebyl :-( 4.500 Kc v * a nic :-((( Uz nevim, kde by mohl byt problem, jedine snad ten kardanovy kloub? Ovsem vuli nema, jen onu "stredovou polohu". Nemate nekdo kluci jeste nejaky napad, v cem by to mohlo byt? Problem je, ze v sevisu by sice mohli rozebrat pul auta, ale nechal bych tam klidne i 30-50 tisic :-( -
« Re: nemuzu odemknout kufr,
zadek: Ta metoda se nazývá udržování tělesné váhy, lidově nepřežírat se :-)))) S úspěchem jsem do jedný sedačky namordoval jakýsi pružiny z ojetý campingový židličky ( prej se dají dokonce koupit nový náhradní ). Zdálo se mi to stále měkký, a molitan byl už takovej rzcuckovanej, tak jsem ještě pod ty pružiny šoupnul čtverec plechu a bylo to zlatý. -
« Re: nemuzu odemknout kufr,
A ty máš Ládis v interiéru nějakou páčku na otevírání kufru? To jsem ještě neviděl. Jinak můžu říct, že W201 je fakt Mercedes. Kvalita je znát, pohodlnej je taky, ale na jeho větší bráchy fakt nemá... Klidně bych skočil do W124 (cenově je to u ojetin nastejno), ale na ty W201 mám už pod zadkem nashromážděnejch spoustu dílů a kdyby něco..., mám kam sáhnout. A hlavně ta moje W201 má na hrbu 292.000km a je fakt těžce vpohodě. Dokonce nemá ani prosednutou sedačku řidiče, což je skoro unikát!!! Máte někdo osvědčenou metodu na opravu a spojování těch prasklejch pružin v sedačkách u Mercedesů? Jsou v pytli totiž skoro úplně všechny v každým autě. -
« Re: zapomnel jsem,
Podle toho kde ti to prasklo. jestli u packy v interieru tak to je jednoduchy, ale jestli nekde po ceste to potes panbuh. vetsinou to praska v upevneni v pace v interieru, pak staci za zbytek lanka zatahnout kombinackama, ale jestli to tam neni a ruplo to nekde jinde, pak nevim co s tim:-( -
« Re: sakra prof,
ladis: Klid, zase se nemusíš tak rozčilovat. Jednak jsem se tímhle tónem bavil se Zadkem, kterej není tak háklivej a kterej se na to dívá, podobně jako já, z malinko obecnějšího pohledu. Takže spolu můžeme snad hovořit tak jak uznáme za vhodný a ne tak, jak ty nám to povolíš. Pro tvoje uklidnění a objasnění tý věty, co tě tak nadzvedla: S W201kou to je to podobný, jako s Áčkem. Do tý doby, než přišla W201 a nebo teď, relativně nedávno, řadaA, bylo možno z deseti aut poznat, kterej byl Mercedes, když tě do nich posadili se zavázanýma očima. U W201ky je ta jízda už zase něco jinýho a s tradičníma vlastnostma, která MB odlišujou od zbytku světa, to jest pohodlím jízdy, už to nemá moc společnýho. V době, kdy W201 vyjela, tak jsme byli všichni úplně pryč z jejího 5ti prvkovýho zavěšení zadku, který jízdní vlastnosti auta s klasickým pohonem postrčilo zas o kousek jinam. V okamžiku, kdy jsme si do toho sedli z piána a nechali se svézt, malinko jsme vystřízlivěli se závěrem: Hmm, dobrý, ale už to hrká. Nepovažuju W201 za něco špatnýho, ale taková bomba to zas není. Neříkej mi, že bys neskočil raději do 124ky, než do 201ky. S Ondrou zase nemohu souhlasit v tom, že W201 je auto pro ty, který neměli prachy na opravdovýho MB. Tím vlastně jinými slovy říká to samý, co já, ale mnohem konkrétněji a tobě to vůbec nevadí. Na rozdíl od něj si nemyslím, že W201 je MB jen kvůli hvězdičkám na kapotě a na kufru. I skopčákům dost dlouho trvalo, neč se naučili W201 akceptovat, jako příslušníka rodiny MB. Některý to neumějí dodnes. -
« Re: akcelerace ...
Ondro, my jsme normalne vzali vidokameru, na rovince dlouhy 2 km jsme zastavili v 8h rano v So, kdy nebyl provoz a snimali jsme tachometr - ja ridil a znamy natacel -tzn. byli jsme v aute 2. Doma jsem to pak klidu se stopkama analyzoval, nebo je mozne previst do pc a jeste presneji zmerit (napr. v adobe premiere)...
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!