Renault Scénic

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault

  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.10.01  09:27

    « Re: Zabeh

    ja bych bral tak V-Power, jen kdyby tu nestal vic nez N98!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.10.01  09:26

    « Re: Zabeh

    Motor by si mela zvykat podle jizdy ridice! RJ by mela vyhodnocovat styl jizdy a podle toho se prispusobit. To ma za nasledek to, ze pokud clovek to netoci, tak se snazi RJ co nejvice snizit spotreba, coz ma za nasledek mensi pruznost! Naopak pri rychlejsi jizde s vytacenim se snazi RJ ziskat vetsi vykon a vse tomu prispusobit, coz ma zase za nasledek vetsi spotrebu!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.10.01  08:55

    « Re: Zabeh

    ace - ATX kdesi pisal, ze cistiace vlastnosti V-Power je iba reklama. Vraj po 500km na dialnici s beznym benzinom je motor cisty tiez. Tak neviem... Ale je pravda, ze na V-Power bol moj motor tichsi a pruznejsi v nizkych otackach.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.10.01  08:43

    « Re: Zabeh

    Matus, otazka: ak by to ozaj bolo tymi volami, preco si potom neskor nemoze "prevyknut"? Takze ak ho v zabehu tocis malo, mal by mat - ako hororis - vole mensie, vsak? A ked ho potom zacnes tocit vela, vole by sa mali zase logicky zvacsit. Takze sa zmeni a je presne tam, kde by bol motor, co sa toci od zabehu? A ked ho potom zase tocit prestanem, co sa stane?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.10.01  18:10

    « Re: Zabeh

    A nebo používat pravidelně V-power :-) Já ho leju do auta jenom. Sice je dražší, ale věřím že při pravdileném používání prospívá motoru k odstanování karbonu.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 02.10.01  18:02

    « Re: Zabeh

    luf suhlasim, teda neviem ze ci sa to uz potom vobec neda odstranit, ale viem ze dizlom pomaha obcas ich riadne prehnat a ja to potom citim, ze to auto ide lepsie, ked odpalim ten karbon...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.10.01  13:29

    « Re: Zabeh

    Vypadá to rozumně. Sic v motoru si sám nic neudělám.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.10.01  12:51

    « Re: Zabeh

    Ja som ale pisal o aute, ktore malo za sebou uz 25tis km, takze zabehnute bolo. Ja si to vysvetlujem tym, ze pri kazdych otackach sa motor vyplachuje inak a tak sa na urcitych miestach usadza bordel. A ked ho prehanas v kazdych otackach, vyplachuje sa pravidelne cely a nestraca vykon, ked jazdis dlho na nizsie otacky, moze sa bordel zapiect az tak, ze ho uz nevyplachnes nikdy. Co poviete na tuto moju teoriu?
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.10.01  12:49

    « Scenic a zabezpecenie

    Ake mate na svojich autach zabezpecenie ?
    Renault predajcovia ponukaju Construct a alarm Meta 750. Mate niekto LO-Jack, IRIS alebo nieco podobne ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.10.01  12:32

    « Re: Zabeh

    hmmm, uz je mi to jasny, dik :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.10.01  12:30

    « Re: Zabeh

    IMHO - In My Humble Opinion (Dle mého skromného názoru



    BTW - By The Way (mimochodem)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.10.01  12:04

    « Re: Zabeh

    matuS-sice si nam to pekne vysvetlil a ted mi jeste vysvetli zkratku IMHO? :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 02.10.01  11:55

    « Re: Zabeh

    ako si zvykne? jednoducho - ak ho hned zo zaciatku vela vytacas, tak sa narobia vacsie vole, je tam mensie trenie, takze motor ma vacsiu chut sa tocit a pod, ale moze viac zrat olej a pod, zasa ked ho tocis menej, tak je lenivsi, lebo su tam vole mensie.

    ale vsetko je IMHO
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.10.01  11:10

    « Re: Zabeh

    Ako si moze motor zvyknut na urcity styl jazdy ti nedokazem vysvetlit, ale je to fakt. Ked som jazdil cca. 2000km rychlostami do 100km/h a radil v nizkych otackach, nechcelo sa potom motoru ist do otacok nad 4tis. Tak som ho par krat pretiahol vo vyssich otackach a zase bolo vsetko v normale a isiel do otacok ako predtym. Takze ak niekto jazdi takym sposobom povedzme 50tis km...
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.10.01  08:53

    « Bez nadpisu

    Někdo mi někde vysvětloval, že motoru spíš vadí padtáčení protože ve válcích ?? vzniká velký tlak, motor má malou učinost a právě při prvních stovkách KM kdy se vymezuje vůle něčeho je důležité motor zásadně nepodáčel, nesmí vznikat delší dobu velký tlak v motoru. Samozřejmě extrémně nevytáček a to zase z důvodů že jednotlivé třecí díly nejsou dokonale spasovány a sposují se až při vzájemném odírání, takže by přetáčením vznikal moc velký tlak na nerovnosti třecích ploch. Až se plochy zarovnají tak už je to jedno. Jinak si myslím, že když se na to člověk vykašle a bude s autem jezdil uplně normálně jako kdyby ho měl už 2 roky tak nic nezkazí a naopak to možná bude lepší.
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.10.01  08:32

    « Zabeh

    No jeden nazor iny ako druhy. Kazdy si moze vybrat, co sa mu hodi. Takze kazdy zabeh je v podstate dobry. Vychadza mi z toho, ze pocas zabehu sa jazdi ako chce a zabehom budeme nazyvat interval kilometrov od nuly trebars do 3000km. Jedno mi nie je jasne: ako si moze motor "zvyknut" na nejaky rezim jazdy - sportovy, rodinne jazdenie, ... Ked mi to niekto zdovodni (v com je podstata takehoto zvykania), tak to zacnem brat do uvahy, ale inac iba tazko. Uz som taky, prijmem iny nazor, len za tym musi byt nejake logicke vysvetlenie. Este mam jednu poznamku - v dnesnej dobe je zabeh velmi jednoduchy a asi sa ani nemoze velmi zle zabehnut hociaky motor. RJ su nastavene tak, aby nutili motor maximalne pracovat az po urcitom case (Renault napr. po 3000km - je to napisane v navode na pouzivanie auta), dalej filtruje "tazku nohu", cize razantne sliapnutie na plyn pekne vyhladi a priebeh zvysovania vykonu si aj tak vykona po svojom. Preto asi tie zazracne auta, ktore nikto nesetri a jazdia na 100%. Ja som si volakedy zabehaval 17 rocnu skodu 120 po GO motora, to uz bolo trochu narocnejsie :-), a dodnes nema problemy vysplhat sa na 150km/h. Len udiv v ociach obiehanych vodicov a chybajuce tlmice hluku, ktore by sa zaklapli na usi pri rychlosti nad 80km/h mi na tom vadili :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.10.01  22:26

    « Re: Uz som plnohodnotny clen tejto rodinky :-)

    jo motor se musi protahnout a zvlast se musi protahovat 16V!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.10.01  22:21

    « Re: Uz som plnohodnotny clen tejto rodinky :-)

    No po pravdě víte jak jsme zajiždeli služební Octávku ? Plyn pořád na zemi (klasika služebák na hodně lidí) No a výsledek je ten že ted má najeto 240 kKč (ta nejslabší 1.6) a stále jezdí jako drak, vážně. 160-170 jezdí pořád dokáže i neuvěřitelných 195 km/h. A motor stále šlape jako hodinky, žádná oprava, jen běžná udržba služebního auta... Je to divný, ale fakt mám pocit, že když se k motoru chová člověk řekněme "sportovně" tak je na tom motor snad lépe než rodinné auto po 100 tis/km.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.10.01  22:03

    « Re: Uz som plnohodnotny clen tejto rodinky :-)

    Jinak uz mam ozvucenyho Scenica! Dneska se delal od 8:00 do 18:00! Je to paradni, mohutny zvuk! Mam z toho velkou radost! Nechal jsem to delat ve Zline a Scenic slapal jako hodinky, krasne tichej a ted co je ten sub, tak uz neni stejne nic slyset!:-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.10.01  22:00

    « Re: Uz som plnohodnotny clen tejto rodinky :-)

    Shell V-Power Racing 99+ je u ty 1,6 16V na nic, ten mi sezral ten olej a jel hur nez N95(mozna jen spatna kvalita, ale proste to nejelo)!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…