Renault Scénic
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Re: Scenic - na co pozor
Necistoty zachyti palivovy filter, takze tam ten problem neni. Cital som, ze palivo sa z nadrze dodava pod vysokym tlakom a ta cast, ktora sa nevstrekne, sa vracia spat do nadrze. Ale preto, ze bola pod vsokym tlakom, sa zohrieva, a ked je v nadrzi malo benzinu, zohrieva sa cely obsah nadrze. Preto sa na autach so vstrekovanim nema jazdit na rezervu. Viacej sa dozviete na www.autotuning.cz v clankoch o vstrekovani. Na zaklade tychto clankov teda nejazdim na rezervu a ked zacne svietit kontrolka, odbocujem k benzinke (aj tak je to iba raz za 700km, to az tak moc neotravuje) -
« Re: Scenic - na co pozor
zizal- dole se usaziji necistoty, proto se to nedoporucuje! Prijde mi ale celkem blby, kdyz sviti zebravy oko a v nadrzi mi zbyva cca 12l, vzdyt to je u starsich aut skoro polovina nadrze :-)! Je se orientuju podle pocitace, ktery pocita, kolik litru se spalilo! A taky doufam, ze mne to nikdy nenecha! Jednou jsem natankoval az 55l a to jsem jezdil po Praze s hladovym okem docela dlouho!
-
« Re: Scenic - na co pozor
Ja mam zase skusenost so Scenicom, kde je nadrz 60 l.Akonahle zasvieti kontrolka benzinu, pocitac prestane ukazovat stav v nadrzi a dojazd. Zacal som lovit v pamati, kolko to bolo litrov a aky som mal dojazd, lebo na Slovensko mi ostavalo prejst cca 80km a nechcelo sa mi v zahranici tankovat za drahsie. V pohode to doslo a nepamatam si presne, kolko som dokazal natankovat, ale urcite sa tam celych 60l nevoslo. Takze mozem s istotou perehlasit, ze minimalne 7 l tam je. Este jedna vec - v prirucke som sa docital, ze sa nedoporucuje jazdit s rezervou benzinu, sposobuje to vraj trhavy chod motora. Neviem, ako to vlastne funguje a preco je to tak, ale myslim si, ze v tom pripade moze trpiet vstrekovanie paliva. -
« Re: Scenic - na co pozor
Dotaz, zkouseli jste nekdo na kolik litru je nadrz? Mne pc ukaze, ze sezral 48 litru a rozsviti se zebravy oko, nacoz rucicka je uplne dole na cervenym, presto by tam podle Renaultu melo byt 12l, ale jezdete s tim, kdyz nevite na cem jste! U Feldy mi to ukazovalo, kolik litru je v nadrzi, to tady ne! -
« Re: Scenic - na co pozor
Ja som si vsimol, ze ak sa zamerias na rok 99, tam sa uz zacali dodavat do starych kasni nove 16v motory. Hlavne co sa tyka spotreby by to malo byt lepsie. Ja osobne by som vsak starsi ako aktualny model nebral (samozrejme, ked neberiem do uvahy financne moznosti), pretoze vela praktickych vylepseni bolo urobene prave v poslednej verzii s velkymi svetlami. Ale ked som si pozeral ceny v Nemecku, zistil som, ze nova 1.4 16v v zakl. vybave je cenovo porovnatelna s modelmi 98-99 1.6 66kW a ma vykonnejsi motor ako 1.6 8v! Nove je nove - este by som na tvojom mieste porozmyslal. Ja mam auto iba tyzden, takze o poruchach vela neviem (co je snad potesujuce). -
« Re: Zabeh
Tak to ja jsem uz o tehle RJ slysel a maji fungovat tak, jak jsem psal! ace2, je pravda, ze reaguje na podnety a to je presne ono, pokud tedy motor netocis a jezdis pomalu, RJ se tomu prispusobi a snizi se ti tak spotreba! Sam jsem to nekolikrat meril! RJ ale nezmeni tento styl okamzite, ale po ujeti nekolika 10, mozna i 100km v tom ci onom rezimu! -
« V-power
Udajné zlepšení referoval kolega co mel škodovku, ppřesně jak říkáš zlepšení zátahu v nízkých áčkách, na to já mám moc velký motor abych to poznal. Nicméně 500 km je prd vzdálenost. V-power je koncipovaný jako benzín pro dlouhodobé používání. Při testu to byla vzdálenost 2 tis Km a rozdíl tam byl. Nakonec nanajezdím tolik KM a benzín je ted stejne docela levny takze proc bych to autu nedopral... :)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!