Renault Scénic
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Re: Airbag a stránky
jo a pravda je taky, že vystřelenej Airbag = smrt, nebo vážné zranění. Moderní auta airbag vypínaj tam kde není zapnutý pás, což je docela chytrý. A dle všeho by se airbag neměl vystřelit když jde auto přes střechu. Cehož jsou důkazem jedno BMW 320 z 98 a Jeden Mercedes Vito z nevím kolikátýho. Nebo vychytralé je taky manuálním vypnutí airbagu, alá Peugeot 406. -
« Re: Parkovaci snimac
Damo,
mam ho namontovany ja. Myslim ze to je snimac infracerveny, aj ked to predavaju pod nazvom radar. To by vsak asi bolo moc drahe a nemuselo by to mat kryty v tmavo cerveneho skla:-) Kupil som to z Renault Boutique, ale vyraba to niekto iny. Su to dva male kruhy velkosti 50 hal. mince namontovane v zadnom narazniku. Vobec to nespati a ani nenici vozidlo ani jeho vzhlad. Po mojich skusenostiach je to uplne super vec a auto bez toho uz ani nechcem. Pri parkovani to zachranilo uz aj moje dieta, ktore mi vbehlo do cesty a zabrzdil som automaticky ked mi snimac zacal pipat! Cele to funguje takto: ked zaradim spiatocku ozve sa 1 pipnutie, system je aktivovany. Potom ked sa pribliuzujem prekazke, pipa to v pomalych intervaloch od 1.5 do 1 metra, rychlo od 1 metra do 50 cm a nepretrzite od 50 cm do 0 cm.
Doporucujem. -
« Re: Airbag a stránky
Mracek- obavam se že namáš pravdu. Píšeš, že SRS jsou větší airbagy, nevím sice jak jsi to myslel, ale airbag musí být přece tak velký, aby ti zachránil život, ale né aby tě udusil, takže velikost airbagu je více-méně standartní. Jak již zde někdo psal, je to zkratka anglického názvu. Pokud by američané jezdily bez pásů ve voze s airbagem (a to klidně extrémě velkým), tak by jich značně ubylo - vystřelení airbagu na nepřipoutaného cestujícího = v lepším případě utržená aorta. A kdyby to byl systém upoutání, který vynalezl Renault, tak by bylo SRP ve všch modelech od Renaultu (schválně, kdo máte taky SRP ?). Ještě mne napadla jedna možnost. Údajně na západě pojišťovna v případě pojistné údalosti údajně hradí pouze tzv. "hnědý airbag", což je airbag přímo od výrobce, ale "ustrojen" do hnědého plastu (snad kvůli snažší identifikaci dříve bouraného vozu), tento náhradní airbag by potom mohl nést označení SRP. Každopádně díky za názory a mějte se fajn. Petr -
« Re: Airbag a stránky
SRS je udajne americka velikost airbagu, je tak velky proto, ze v US nejsou povinne bezpecnostni pasy! SRP je Renaultovo pantentovane programove upoutani, cili je to system, ktery podle sily narazu vyhodnocuje dulezitost zasahu jednotlivych bezpecnostnich prvku! Proste je to system upoutani, ktery vynalezl Renault! A je to... :-) -
« Airbag a stránky
Někdo jste tu nakousnul téma airbagy. Chtěl bych se zeptat, jestli někdo nevíte jakej je rozdíl mezi SRS a SRP airbagem. Skoro ve všech Méganech (a myslím, že ve všech Scenicích), a ve spoustě dalších jsem viděl SRS, ale u ve svým mám SRP. Myslím, jestli to nějak nesouvisí s tuhostí auta, nebo má SRP třeba menší objem, nebo menší reakční dobu. No jsou to jen doměnky, nevíte někdo něco přesnějšího ? A ještě k těm stránkám: mě to zatím nepadaá, ale díky za upozornění. Jinak nejsou zdaleka hotový, takže podle toho taky vypadaj... No, a pokud by jste na nich někdo chtěl zveřejnit fotky svého miláčka, stačí mi je poslat, budu jedině rád.
Čau
Petr -
« Airbagy
Tak jsem nasel video crashtestu Scenica vcetne bocniho narazu a funkce bocnich airbagu! Je tam videt, jak funguji okenni airbagy! Spousteji se po cele strane ze stropu, to mne predtim nebylo jasny, protoze napr laguna ma napis airbag vzadu i na bocnich sloupkach, zatim co Scenic jen vzadu. Ceske stranky Renaultu nestoji za nic, na www.renault.sk se najde vsechno :-) -
« JO! JO! JO!
Tak dneska prvni jizda a jako JO! JO! JO! JESTE! JESTE! JESTE!
Jenom mirne nechapavy vyraz u benzinky. Do puvodni skodovky naleju 20 litru a jsem pres pul nadrze, zvyk mi vydrzel, ale u scenica se mi posunul palivomer o dva dilky :-( Jinak se vubec nevyznam v tom co meri palubni pocitac, ale pres zitrek to nastuduju.
BOMBA! KRASA! NADHERA! A az mi v patek namontujou sherloga, budu klidne i spat!
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
takze prezit to prezijes lepsie, akoby si bol nepriputany a bez airbagu. ale je lepsie byt priputany, a velmi dolezite je to u spolujazdca, lebo ak pred narazom prudko zabrzdis, co sa stava casto, tak spolujazdec uz vtedy leti vpred a vtedy moze dojst k zraneniu...
boledo - hmmm 50cm a uz to viac nerozoznava? to by si mal skusit 20cm, to je o dost lepsie.