Renault Scénic
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Re: Skubani motoru
Ked bol moj 1.4 16V novy odisla mu jedna z indukcnych cievok, tu by som to videl bud na tu sviecku (ale to by sa prejavovalo pri stlacem plyne viac), alebo na cievku. Nemyslim ze by malo byt citit nejake sklbanie na teplom motore alebo pri stlacenom plyne. -
« Re: Skubani motoru
ja mam otacky na volnobeh cca 7500, vylezl jsem vem a poslouchal motor, kdyz jsem stal, vzdycky jakoby na chvili zmensi vykon. Co me ale stve vic jsou bublavy zvuky vyfuku, proste pri kazdem tom skubnuti si vejfuk "uprdne". V sobotu jedu do servisu na leptani skel, tak to s nima proberu, ale nechci, aby ze me delali * nebo me nejak lehko odbyli. Auto ma 25000, to je na zavady trocha brzo a zajety uz by melo bejt dobre. -
« Re: Skubani motoru
Tak zrovna tohle mi motor (1.6/16V) dela - pri volnobehu. Pod plynem ani nahodou. Kdyz je studeny, zaskube si na dvojku po rozjezdu, pokud mu trochu slapnu na krk. To udela ale jenom jednou a pak uz jede bez skubani. Byl jsem s tim volnobehem ve trech servisech a vsude mi to promerili (2 x jsem byl u toho) a nic - vsechno O.K. Tak uz tomu zacinam verit - ze je to vlastnost 16V motoru. -
« Re: Skubani motoru
Zodiax - aky je to motor? Zhodou okolnosti prave vcera som sa rozpraval so servisakom Renualtu, ze im casto ludia chodia reklamovat toto sklbanie sa u 16V motorov. Povedal, ze je to uplne v poriadku a ze ludia su stale zvyknuty na stare 8V motory, ktore sa spravali uplne inak. Trhanie na volnobeh ani trhanie pri studenom motore pri akceleracii nie su vobec zavadou. Mozu za to emisne limity, ktore sa takymto sposobom snazi ten motor dodrziavat. Trha ti to pri akceleracii aj pri teplom motore? -
-
matuS 24.10.01 09:10
« Re: Airbag a stránky
petous> V pripade nepripoutaneho cestujiciho, by by jeho setrvacnost nebyla nijak brzdena pasy
potialto je to pravda.
LENZE - hovorim ti, pozri si nejaky crash test, ide o to, ze ked airbag vybuchuje, ty este stale sedis v sedacke a auto znizilo rychlost len velmi velmi malo a neposuvas sa vpred.
precitaj si este raz co som napisal v minulej sprave, aka je ta postupnost. -
« Skubani motoru
Cetl jsem tu diskusi na tema skubani motoru pri volnobehu, docela to pozoruju, motor sebou trha a otacky kolisaj. Vysledkem diskuse bylo, ze je treba si zvyknout. Nebo se to nekomu zpravilo (mam 25000 km)? Co me ale stve je, ze se to obcas stava i pri zarazene rychlosti. Projevuje se to tak, ze auto jakoby poskakuje a nema silu, pak se po chvilicce najednou probudi a je citit jak zabralo. Myslel jsem, ze je to nezvyk a blbe radim, ale ted uz si nemyslim. Je to normalni?
Jinak dneska jsem si dovolil nastvat fy. Secar co provozuje Sherloga, protoze jsem chtel aby mi ukazali kam ho budou montovat. Nechteli, tak jsem oponoval tim, ze sami uvadeji 4% nenalezenych vozidel (z jakeho poctu uz ale ne :-( ), kam ten cip dali mi nereknou a pri nenalezeni vozidla neprebiraji zadnou odpovednost. Takze otazku jsem polozil tak, jestli mi tam vubec neco namontujou. No pani se smlouvou i technik docela poskocili :-) Doufam ale, ze to nebudu potrebovat.
Stojite se scenikem primo na ulici nebo ho garazujete? Renaulti maj prej dobrou odolnost proti reznuti atd. -
« Sraz
Tak me napada, premysleli jste uz nekdy o nejakym srazu Scénicistů (popřípadě Méganistů) z motorCafé? Na těch masovejch Renaultclubackejch stojí nevelká skupina Méganistů trochu v pozadí za hromadou 19tek, lagun, atd.
PS: Trochu jsem se upsal v zaveru posledniho prispevku melo by tam být asi toto:
Mnoho stastnych kilometru BEZ nutnosti pouziti SRS (SRP) systemu.
Petr
-
« Re: Airbag a stránky
matuS: Nevim sice na jaky crash test ses dival, ale jde asi o to: Po narazu airbag vystreli smerem na hrudnik (!!!) hodne velkou rychlosti (mam pocit, ze sila airbagu ve chvili vystreleni je 9kN, ale nejsem si jist). Reakcni doba je vypocitana tak, aby v dobe, kdy hlava a cast hrudniku PRIPOUTANEHO cestujiciho leti do airbagu, byl jiz airbag nafouknut a v klidovem stavu, a slouzil tedy jako jakysi "polstar".
V pripade nepripoutaneho cestujiciho, by by jeho setrvacnost nebyla nijak brzdena pasy, byla by tudis vetsi, a tak by se potkali proti sobe nafukujici se airbag (dejme tomu, že v této chvíli třeba jen 5kN - 500kg!!!), a hrudnik cestujiciho...
Bohuzel vsak znam i pripad, kdy i presto, ze cestujici byl pripoutany zpusobil mu airbag smrtelna zraneni...
Mnoho stastnych kilometru nutnosti pouziti SRS (SRP) systemu.
Petr
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!