Renault Scénic
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Re: to meda
Hufe, on vzorek je vzdy stejny a pro porovnani to staci, takze je prakticky jedno jestli srovnavas pneu na 13" 15" 16", vlastnosti jsou vetsinou podobny! Kde jsi vzal, ze se vyprodavaji? Ted jsem se dival na stranky Barum a tam o tom nic nepisou, navic cena CEC je stejna jako CPC, coz taky o necem svedci! -
« Re: to meda
mracek> To jsou teda argumenty...
Je potřeba je prohřát - Co to? Komerční pneu, je-li teplo, absolutně prohřát nepotřebují
Silná jednička? Jakou mám pak já? Mám proti Tobě dvojnásobný krouťák a i na zimních 185/60 při rozjezdu na jedničku neprohrábnou. ASR se neaktivuje. Nemáš náhodou V6ku biturbo ;o)
Testy CEC - Kde jsou? Jak jsou staré? V nových testech CEC již dávno nefiguruje. Snad jen ve 13" pneu a ty doufám nesrovnáváš.
Jak Tě proboha napadlo volit pneu podle toho, jestli máš ASR? Vždyť je dost důležitějších parametrů, než záběr (aspoň pro mně).
A to EDS sice pomůže, ale v 99,9% případů rozjezdů na suchu se neaktivuje, zatímco ASR bohužel ano. ASR (spolu s EDS) je paráda na sněhu a jiných kluzkých sračkách v zatáčkách, které jdou tím pádem projet pod plynem jako po kolejích. -
« Re: to meda
Huf-prodavat jsem je videl! Kdyz jsou prohraty, silu prenaseji v pohode, navic ta 1 je hodne silna a protocila by jakykoliv kola! Problemy s prenasenim sily spis vznikaji na mokru! Ja jsem s nima ale spokojenej, nejezdim na hranicich moznosti auta! pokud by auto nemelo ASR, tak by se asi vyplatily lepsi pneu, ale takhle je to pohoda! -
« Re: to meda
mracek> Nevyjádřil jsem se dost jasně. CEC 205/55R15 se už nevyrábí a tudíž ani neprodávají. To, že je Renault obouvá (jistě jen na východ), je podle mně dost úpadek a je jasné, že za ně dává zlomkovou cenu té maloobchodní.
BTW, Laguny i Clia se v lepších výbavách dodávají na PremiumContactech či SportContactech (225/45ZR17 na 3.0V6 24V), takže už se Renaulti asi polepšili :o) -
« Re: to meda
mracek> Jasně, že i při blikání ASR auto zrychluje, ale na suchu by zrychlovalo líp bez něj.
Ad pneu, tu cenu CEC, co máš na autě, neber vážně. To je součást logiky prodeje Continentalu, kde jeden rozměr v různých dezénech (a tím pádem i odlišných směsích, bočnicích atd...) je +- za jednu cenu (někdy i úplně stejnou), i když je jasné, že jeho vlastnosti jsou dost různé. PremiumContact bude stát zhruba stejně. Až se CEC přestane prodávat, cena CPC vzroste, jako se tomu již stalo. Nyní za 6610Kč s DPH (W) a 6200 (V). Je to celé dost složité, tak to nechci rozebírat do detailů.
Že je ale mezi CEC a CPC propastný rozdíl, je jasné. Pochopíš, až jednou přezuješ. Navíc, máš jen 1,6 110PS a 205ky Ti hrabou??? Divné. Směs i tvar běhounu CEC mají holt svá léta za sebou. -
« Re: to meda
Huf, tim ASR je to tak, ze kdyz pridas pri rozjezdu, tak jak zacnou kola hrabat, zvednou se otacky, u ASR jako prvni zasahuje EDS, ktery prenese silu na druhe kolo a prokluzujici kolo pribrzdi, v ten moment auto vystreli a jelikoz budou jeste prokluzovat a uz ne tolik, tak ASR snizi otacky motoru, aby se neprenasel takovy vykon, coz uz ale neprobiha tak, ze by auto citelne zpomalilo, jen zkratka trochu spadnou otacky a za blikani a pomoci ASR auto zrychluje! -
« Re: to meda
Hufe, ja jsem s nima spokojenej a zadny problemy nemam, to je tim, ze se neprohrivaji! Brzdi super a stejne tak i drzi a je jedno jestli na suchu nebo na mokru. Novy stoji okolo 5tis. Kc, tak asi nebudou zas takovy * jaky pises! Vim, ze jsou i lepsi, ale mne to postacuje! Az je ojedu, coz doufam nebude hned, tak se uvidi! -
« Re: to meda
mracek> Není 205/55 jako 205/55. Ty ContiEcoContacty (nebo SUPER Contacty, to je totéž svinstvo - ostuda koncernu - výběhový typ prodávaný výrobcům aut, vyvážejícím na východ, za babku) jsou tak přestárlý model, že se nesmíš divit, že jsou na *. BTW, změř si styčnou plochu (otisk) a zhrozíš se. Kdejaká nízkoprofilová 195ka je o dost širší. Až se Ti omrzí, vem PremiumContact ve Wčku a uvidíš ten propastný rozdíl.
BTW2, velmi mě udivil popis Tvého ASR. Vždyť tento omezí MK a tudíž i zátah. Jak pak může auto vystřelit do předu? Blbost. Zkus si 0-100 s a bez ASR a dám na to krk, že bez ASR budeš mít minimálně o půl sekundy lepší čas. -
« to meda
Cetl jsem tvuj prispevek v tematu pneumatiky a reaguji sem, To, ze 1 hrabe jak silena, to se mi stava taky a ted jak je zima a kola nejsou prohraty, tak porad, dokonce se mi parkrat stalo, ze se kola protocila i na dvojku a to jezdim na 205/55 R15! Ale diky ASR mam asi vyhodu, vzdycky kdyz potrebuju nekam jet, tak pridam, kola zacnou hrabat, ja zacnu zjistovat, proc se nepohybuju a podivam se na palubni desku, tam najednou zacne blikat kontrolka ASR a auto vysteli dopredu... :-))) Ale uz budu muset koupit ty zimni, doufam ale, ze je nespalim... -
« Re: Kuriozita
To ja poznam ludi v servise Renaultu a viem uz o dvoch pripadoch. Alternator na Slovensku v Renaulte stoji asi 30.000,-Sk takze si to tak neber. Vo vsetkych pripadoch co sa stali, sa vysroboval naboj a niekde po ceste sa stratil.
Alternatoru ani remenu sa v podstate nic nestane takze ich mozes pouzit a zo nejakeho stareho alt. staci len premontovat ten naboj. Myslim, ze pre vsetky modely je rovnaky alternator. Vide ta to na par korun.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!