Renault Scénic
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Re: Chladiaca kvapalina
zizal>Dival jsi se na ni zastudena nebo zatepla? Ona nemrznouci kapalina obecne ma pomerne znacnou zmenu objemu v zavislosti na teplote (cim vetsi kosa tim je ji min) - stejne jako u jednoho panskeho organu :-)). Pokud je zatepla mezi carkama (hladina te kapaliny), byl bych v klidu. Ty chodis na prohlidky po 10000? Neni to zbytecnost? -
« Chladiaca kvapalina
Mam SC 1.6 16v, najazdene 7300km, zistil som, ze mi hladina chladiacej kvapaliny poklesla asi o 1,5 cm! Dost ma to znepokojuje a urcite to dam na 10000km prekontrolovat. Ake mate vy s tymto skusenosti? Ma este niekto v predu znak Renaultu? Ja som o neho prisiel v Nemecku v parkhause :-| Neviete niekto, kde by sa dali zohnat lacnejsie Renault emblemy (900Sk je trochu vela za plastovy vylisok!). -
« Re: Zimni pneu
V pneuservisu mi to snad neodrou, ten ma jeden znamy! Ja zatim mam jine vydaje nez abych kupoval plechace a cidla, zatim koupim jeno pneu a prezuju je na ty rafky. Ty rafky by nemela sul ohrozit, alespon to tvrdi vyrobce! Pristi rok koupim jen ty disky. Jeste si to rozmyslim, ale na 90% to tak udelam, je to totiz lepsi nez jezdit na letnich! -
« Re: Zimni pneu
Mracek> tiez by som radsej dal zimne gumy na plechace. V zime nevies do coho sa dostanes a hlinikove rafky moc lahko poskodis. Staci aby si dostal smyk, trofcha to opries o obrubnik a je po nich. Potom im nerobi dobre ani sol ktorou sa cesty posypaju. Kym je lak na povrchu OK, tak im to neskodi, ale staci aby sa lakova vrstva niedke poskodila a hlink sa moze zo soli zblaznit.
No a co sa tyka prezuvania, tak na tom sa da usetrit aj peniaze aj patky pneumatik...
Inak vas zdravim zo slnecnej, chladnej a veternej Budapesti:-) -
« Re: Zimni pneu
Mracek - litých kol by mě bylo na zimu líto. Osobně si myslím, že je lepší mít celou zimní
sadu. Ráfku přezouvání možná nevadí, ale pneu dostává víc zabrat. Mému známému v pneuservisu poškrábali liťáky při přezouvání kladkou co tlačí na patku pneu. U nás v Krkonoších už sníh napadnul, ale zatím je to mokrá břečka a na silnici se dlouho neudrží. To náledí z minulýho týdne bylo prakticky nezvladatelný. Tak ať vám to všem klouže jen pro radost a bez následků na karoserii.
-
« Re: Pneu a pod.
Jinak ano, s tim ASR mas pravdu, vlastne mame pravdu oba. Z marketingoveho hlediska se prodava EDS(ktere zustava zapnute porad), lepsi variantou je ASR, ktere sdruzuje EDS+ navic umi snizit vykon motoru! Jedina vec, ktera mi neni jasna je to, zdali signalizuje zasah EDS kontolka ASR ci nikoli. Podle mne ne a tudiz by platila moje varianta, pokud ano, platila by varianta tvoje! Ja usuzuju podle toho, ze pri vypnutem ASR a zasahu EDS zadna kontrolka neblika! Navic je to u tohoto auta velice tezke poznat, kdy zasahuje! -
« Re: rozdiel pneu
boledu, ja jim verim, protoze ta cena by odpovidala. Dokonce je mel v ruce a nabizel mi je, kompletni sadu 4 snimacu! Bohuzel jsem je jeste nekoupil, protoze se jeste rozmyslim a navic mam dulezitejsi investice! Jen se modlim, aby mne neprekvapil snih! -
« Re: rozdiel pneu
Two> Mozno ze mas pravdu. Nikdy som nemal na mojom aute *. Vzdy to boli pneu navzajom rozdielne ale z podobnej vykonnostnej triedy a ceny. A medzi nimi som nikdy nezbadal rozdiel. Takze samozrejme by som neporovnaval CEC CP s Bravurami, ani netvrdim ze CPC niesu lepsie, ale nebudu to az take prepastne rozdiely medzi CPC a CEC aby sa auto pri pohynani spravalo uplne inak (hovorime o 110 konskych silach!). -
« Re: Pneu a pod.
OK. Tymto tempom budeme mat co nevidiet 1000 sprav! Ale spat k teme. Mracku, vobec ti neberiem ze ASR funguje tak ako pises. Absolutna pravda. Iba jeden komentar. ASR je cely ten system dokopy, nie iba znizovanie vykonu, ale aj pribrzdovanie jedneho presmykujuceho kolesa je sucastou ASR. Takze sa vobec neda povedat ze ASR znizi vykon az potom co nejaky iny system pribrzdi koleso, lebo to tiez urobil ASR:-) Ale to je detail, dolezite je ze to funguje tak ako pises. No a cidla tlaku - nemyslel som na cenu, ta moze byt kludne ako ti povedali, ja som len pripomenul aby si si to overil, lebo mne povedali nieco ine. Ak sedi suma co dali tebe, tak moja smola, ze som si ich neobjednal tiez... Skor som myslel na to co sa stane ked budem mat gumy bez snimacov, ale to je uz jasne - nestalo sa nic. Iba ma pobavilo ked som ich mal v kufri a system celkom logicku ukazoval ich tlak. Bol som vsak zmeteny, ked som ich vylozil na pudu a system stale ukazoval tlak! Ze by to malo taky dosah?
No ale to je jedno, iba som vlastne chcel napisat ze aj ked by sme si celkom nerozumeli, tak sa to da aj slusne. Zdar! -
« Re: Pneu a pod.
Jinak pokud jde o kontrolu tlaku v pneu, tak si to vem taky logicky! Jsou to jen 4 cidla s vysilacem! Vypada to asi takhle, mala cerna krabicka a ventilek, ktery z ni kouka! Ty by jsi za to chtel dat 12 tisic? Vzdyt to nestoji ani kompletni system do neveho auta, ktery zahrnuje tyto 4 cidla, pak prijmac, nejaky prevodnik s obvody, displej + dalsi veci! -
« Re: Pneu a pod.
A jak jsem jiz nekolikrat psal, nepotrebuji pneu ktere drzi za kazdou cenu a jejich porizovaci cena je 2x vysoka, nez prumernych dobrych pneumatik! Ja si tyhle veci platim sam a pri mem stylu jizdy a aute nepotrebuji tak vykonne pneumatiky, ktere budu menit po 15tkm!!! -
« Re: Pneu a pod.
Hufe, ja jsem docela hodne tolerantni, tudiz si rad vyslechnu nazor druheho, pokud mne presvedci o pravde, rad ji uznam, coz se bohuzel u tebe nestalo a myslim si, ze udaje uvedene v testu jsou verohodnejsi nez tva jedina jizda na techto pneumatikach!
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!