Renault Scénic
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Re: Volnobeh
méďa> To je ale dáno více věcmi. Moderní motory mají větší účinnost a tudíž odevzdávají méně energie (tepla) okolí. Třeba mně by se mé TDI PD nikdy na volnoběh neohřálo (mluvíme o teplotách pod nulou), zatím co svižná jízda ho zahřeje relativně brzo (tak do 10km). -
« Re: To LUF - baterka a pneu
Snad to bude po case ok, na zadnych este mam hrbolceky po tych "fuzoch", co maju nove gumy, takze este chvilku pojazdim. Ale niekde tu je hodnotenie: "Hankook W400 - smerový, vysoce lamelovaný dezén s prímesí siliky má velmi dobré jízdní vlastnostmi na zasneženém i zledovatelém povrchu. Vyniká vysokým komfortem jízdy i na suché a mokré vozovce - to casto vede motoristy k tomu, že odkládají prechod na letní pneumatiky, které již tak príjemnou jízdu neposkytují... Vyrábí se od rozmeru 145 R 12Q do 225/45 R 17H."
Takze nemalo by to byt zle. Naozaj nie su hlucne, takze ani neviem, ze jazdim na zimnych.
MACEK: vybavu mam expression, 16 16v, cize 185/65/15. -
« Re: To LUF - baterka a pneu
zizal - tie iste gumy ma obute aj ja a ak mam pravdu povedat, prvych par kilometrov som sa prakrat skoro vykotil v zakrute. Ale s tym, ako sa vrchna vrstva zjazduje sa spravaju stale lepsie (alebo si na ne zvykam). Kazdopadne som zistil, ze ich v pneuservise podhustili, takze ked bude cas, dofukam a uvidim. Brzdenie na vode mi nerobilo problemy, skorej ma nemilo prekvapilo brzdenie na suchu. BTW za tebou musi byt sranda jazdit na mokre, ked si stale testujes ABS. Davaj si bacha, aby sa ti niekto nepozrel do kufra, nie kazdy ma ABS a vie brzdit na vode. -
« Re: To LUF - baterka a pneu
Jo, jak jsem psal, ESP je potvora, ale je s ni i docela sranda! Kdyz pribrzdi jenom jedno kolo, tak to docela jde, ale pokud hamtne na brzdy a jeste sebere plyn, tak to uz clovek vystrasi! Zizal co mas za vybavu? Jinak to bude asi tim pneu, me to letni nedelaji ani pri intezivnim a silnem brzdeni! -
« Re: To LUF - baterka a pneu
Baterka - mam podobny nazor, ze baterka potrebuje pravidelne pouzivanie. Neprospieva jej dlhe statie. Nevidim dovod, aby baterka (akumulator, aby ma niekto nenapadol, ze sa neodborne vyjadrujem) nevydrzala par zim, nech ju tam dal hoci aj sam velky Renault :-). Ono zmetkove vyrobky sa najdu vsade a podla jedneho vadneho kusu sa neda povedat, ze v Renaulte na baterky kaslu.
Pneu - v Renaulte mi obuli na zimu Hankook W400 (nemam cas nieco zhanat sam), mozem tiez potvrdit, ze som zistil, ze mam ABS. Nejako podozrivo casto zasahuje! Jedna sa o mokru cestu pri teplotach 0 - 5°C. Ine skusenosti zatial nemam, na suchu je to ok. Zastavam nazor, ze aj najhorsia zimna pneu je v zime lepsia, ako najlepsia letna.
Este jedna skusenost - ostra zatacka dole kopcom za mokra, rychlost 20-30km/h - z nicoho nic zarachotilo ESP. Dost to vylaka cloveka, ktory nie je na podobne fory zvyknuty. Snad na ceste bola olejova skvrna alebo co, ale nikto v aute necitil, aby slo do smyku. Ake mate skusenosti vy?
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Ale to, ze sa tebe diesel na volnobehu nezohreje ?
Mas tam snad chladic z Durona ?:O)))