Renault Scénic
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« no slava
Tak konecne mam prezuto, nakonec zvitezily Barum Polaris, pacto s nima mam praktickou a pozitivni zkusenost z Octavky a moc nestaly. Nakonec jsem je objednal pres pneushop.cz (jedna cca 2kKc), rychla korespondence i telefony, dodali je do 2 dnu po objednavce kuryrem az do pneuservisu (z brna do pha), kde uz jsem mel auto k prezuti, takze jsem prisel uz k hotovymu ;-) A porad se to jeste vyplatilo :-) (Skoro to vypada, ze bych mel pripsat na konec nenapadne -pr- ) ;-) -
« Re: to boledo
Hi from England... Je jasnz, ze v hlubokem snehu se auto jakobz dusi, ale vzdycky jsem se z neho vyhrabal, je fakt, ze otacky byly nizko, ale vzdy to vyslo. Nenapadlo mne ho vypnout... :-) PS. maji tu strasne blby klavesnice, uplne prehazeny, ale fast internet, verry fast! -
« Re: to boledo ad ASR
Huf, co ti mam verit? Ved si napisal to iste ako ja. ASR sa vypina aby ti zapadnute auto nezdochlo po prilisnom ubrati vykonu. NO a zrychlenie na asfalte je nieco o com sme sa tu vobec nebavili. Rec bola a je o klzkom povrchu. Aj ked dobre urobene ASR (zase priklad z Formule 1 ze to nie je lahke urobit dobre - vid McLaren na startoch) ti zabezpeci bezkonkurencny start aj na suchom asfalte. Skratka fyziku neoklames - ked sa zacnu kolesa pretacat, stratia trakciu. Kontrolna otazka: preco asi sa na drag race kazdy snazi o co najmensie pretocenie kolies? -
« to boledo ad ASR
Na suchu Ti ASR ubere z nuly na kilo tak půl sekundy a možná, že ani to ne. Problém nastává v hlubokém sněhu, kde Ti to de fakto auto úplně zadusí a je to v *. Zde je potřeba, aby to ty kola profrézovala a proto se ASR vypíná!!! Prostě aby ses vyhrabal ze sraček :o)
Věř mi, je to tak. Mám ho už na 2 autě a X x jsem to testoval atd atd. Prostě zkušenosti opět zvítězila nad teorií (to bylo pro mráčka) ;o) -
« Preco existuje ASR?
To Mracek a HUF> zase sa vadite uplne zbytocne, lebo obaja mate pravdu.
ASR pomoze rychlejsie sa pohnut na klzkom povrchu, lebo zabrani presmykovaniu kolies, teda ich trakcia nie je porusena (ved kazdy sa snazi aby mu pri pohynani na snehu nezacali kolesa smykat, ze?) Ak ste si vsimli tak to uz pouziva dokonca aj formula 1 a nie len v zatackach - Dokonca aj pri starte.
No a na vlastnej kozi som si vyskusal, ze ASR uzasne pomoze stabilizovat auto pri jazde na bocne sklonenej ceste. Zase tym, ze kolesa sa nepresmykuju, tak vysia trakcia zabezpeci aj bocnu stabilitu. Ked som ASR vypol, tak to islo rovno, ale aj do boku - dolu bocnym sklonom.
A preco sa ASR da vypnut? Nie kvoli rychlejsiemu rozbehu za beznych podmienok. Predstavte si vsak pohynanie na lade (alebo zapadnuty v blate): ASR by mohlo vykon znizit natolko az zdochne motor. V tom pripade je asi lepsie sa pohnut so vsetkymi nevyhodami bez ASR ale s pretacajucimi sa kolesami. ASR sa da vypnut hlavne kvoli extremnym situaciam. -
« Re: Vsetko dobre vsetkym Scenic-om v roku 2002
mráček> Mám zas úplnou pravdu. ASR rozhodně auto stabilizuje. Netáhne tě to ke krajnici a jedeš ve směru zvoleném volantem. ESP (mám na mysli brzdový okruh - s výjimkou EDS) v takové chvíli nemá důvod zasáhnout. BTW, i na sněhu se bez ASR rozjedu na solidních zimácích rychleji. Musí to ale být rovně, musím mít uzávěrku a cesta nesmí mít klenutí. Protože se to tak často nestává, montuje se ASR ;o)
Jeho sílu oceňuju nejvíce při razantních rozjezdech na mokru do zatáčky (na semaforech atd...). Dám plný knédl, otočím volantem tam, kam chci jet a to auto tam velmi efektivně jede. A zase jsme u té stabilizace... ;o)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!