Renault Scénic
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Cesky zraz Renaultov
Kluci uhadani, pridete niekto z vas na zraz Renaultov konecne? Naposledy som tam bol jediny so Scenicom, nic moc. Mracek, doval sa aspon ty, uvidime co to mas za delo.
Z vlastnej skusenosti viem ze je to super sranda a clovek si tam vyskusa veci na ake normalne nema cas. Jazdy zrucnosti, nocny orientak, atd... -
« Re: to mráček
Hufe, nebudu tu zatezovat ostatni, protoze tato diskuze stejne nema cenu! Pokud nekdy prijedes do Prahy, muzeme to probrat normalne! Ale takto NE!Hufe, jinak jsme rozebirali princip cinnosti ABS u kola, ale to je jedno, protoze co jsem napsal, zase vyjde dvojsmyslne a ty se chytnes toho, co je lepsi pro tebe! Takze pokud debata, tak ustni a ne pisemna! -
« to mráček
No tak pokračuj! Rozeberem Tvé optické čidlo ABS do detailu. Nebo mi po pár příspěvcích, až Ti opět dojdou argumenty, vmeteš, že princip ABS jsi popsal správně?
Jen Tě upozorňuju, to aby nedošlo k mýlce:
Nerozebíráme princip činnosti ABS, ale systém snímání otáček na kole. Nemusíš mě tudíž nařkávat z špatného popisu věcí, které vůbec nepopisuji :o))))) -
« to luf 2
Takový příklad. To kámošovo Clio je dobré auto, ale je v mnoha věcech poddimenzované. Když vletíš do díry, tak to v něm tak nějak bouchne. Fabia má hodně pevnou nápravu a jde to při jízdě dost poznat.
Kvalita sedadel už tu zmíněna byla. Zatím každý pozorovatel neváhal a označil mé sedáky jako o několik tříd lepší (a přes svou "sportovnost" také pohodlnější).
Taktéž když to clio kámoš patřičně ždímá (na 100% výkonu), tak je potom takové uhnané, hučí, praská, smrdí, lupká... ;o)
Já když taktéž jedu na plný knédl a pak zastavím, tak nic takového neprobíhá. Brzdy nesmrdí, ventilátor neběží, nic nepraská... -
« to luf
Tak teď vážně. Já si myslím, že oproti Tobě a vůbec oproti většině lidí dávám autům trochu větší záhul. Nekurvím je lítáním po polňačkách nebo tak něco. Studený motor bych taky nikdy nedokázal vytočit výš než na 3tisíce. Využívám ale výkon i jízdní vlastnosti na víc %.
Při tomto způsobu užívání se mi opravdu zdají německé vozy (= i Škoda) poněkud bytelnější. -
« Re: to all
Huf> Hele, co mas proti malejm Jardum? I kdyz ja jsem velkej Jarda, takze mi to muze byt jedno. :-). Je zajimave jak vandrujes z diskuse do diskuse a vsude dokazes lidi totalne rozestvat, takze se pak 14 dni pise o necem uplne jinem, nez o cem ta diskuse je (puvodne byla). :-))). -
« Podte si to konecne rozdat
Huf, Mracek a ostatni. Preco sa namiesto hadania a blbych naraziek na inteligenciu konecne nedostavite napriklad na zraz Renaultov (ked uz je to diskusia o Renaulte) a nerozdate si to tam. Rovnake discipliny, rovnake podmienky, na vykone nezalezi. Tam by sa aspon ukazalo kto je sikovny a kto je blby. A da sa to zmerat:-) Vdaka tymto hovadinam co si tu do nekonecna vypisujete som sem prestal pravidelne chodit. A myslim ze nie som sam... -
« Re: to mrak - koumes
mracek - ze sa na nich nevykasles :-) Ty a ja sa budeme bit za Renault a oni sa budu bit za VW, a ani oni nas ani my ich nepresvedcime.
Ad poruchovost - nasim "renckom" nebolo za dobu, od kedy kupujeme tuto znacku nic vazneho. Najstarsi ma uz 17 rokov, najvacsia zavada bola roztrhnuty rozvodak, ktory sme zabudli vymenit (v tej dobe mala vacsina ludi Skody, tam sa to nerobilo a o znackovych servisoch sa tu ani len nerozpravalo) a dalsi vacsi problem bol, ze nevedeli dat dokopy elektroniku po buracke na Espace. Inak v pohode. BTW nas prvy Renault bol kupeny po buracke, vyrobeny v nultej serii a jazdi dodnes, ako dlho ale este bude to netusim, foter sa o neho moc nestara (minule mu prestal kurit a nakoniec sa zistilo, ze nema v chladici vobec nic :-) )
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!