Renault Scénic
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Renault
-
« Re: CD měnič VDO Dayton CH0600
Tak to tu nejako stoji...
No ale uz aj ja mam CD menic v aute. Hra to v celku OK, hlavne ze je tam dost muziku na cestu z Budapesti do Prahy. Prijemne ma prakvapilo ako lahko sa da rozmontovat palubka (kvoli kablu) v porovnani s R19, horsie je to uz s umiestnenim menica na rozumne miesto (pod vodicovu sedacku, ale neviem stale ako a kam). Mate niekto skusenosti? -
« Re: CD měnič VDO Dayton CH0600
No aby som sa zastal mojho changera CLARION - nemyslel som to tak, ze si skoci casto, ale cca raz za 1000km, co povazujem za uplne prijatelne. Ale model co mam je vybehovy typ a je nahradzany inym (ten moj bol vlastne jeden z poslednych). Zeru vase changery aj RW CDcka? -
« Re: CD měnič VDO Dayton CH0600
luf>vidím, že máme na Metallicu dost podobné názory :-))). Ale hluboko v prd... bych ji teda fakt mít nechtěl. Páleným CD se asi v budoucnu nevyhnu, neboť mám cca 400 vinylových desek (a pár desítek šelakových) které si v autě bohužel pustit nemohu. -
« Re: CD měnič VDO Dayton CH0600
To, ci CD changer skoci alebo nie zavisi aj od CD. Mne changer neskoci na lisovanom CD takmer nikdy (v ramci testu som ho hodil z cca 15cm a vtedy skocil), ale na napalenych CD si obcas skoci na vacsich nerovnostiach. A teraz mam zopar piratskych lisovanych CD a tie mu moc nechutia. -
« Super spotreba
Tak ted se zkousim mirnit ve vyuzivani dynamiky ve Scenicu, mimo vcerejsiho vecera, kdyz jsme pospichal a projizdel takouvou zatackovou trasu na Cerny Most! Scec se vrhal do zatacek, jakoby se mu to snad libilo, prakticky zadny naklon, ESP nezasahlo ani jednou a ty zatacky jsem projizdel o dost rychleji nez pred tim ve Felicii(a jak pekne zrychloval po vyjeti ze zatacky:-))! Akorat se pak druhy polovicce delalo spatne, tak jsem musel na rovince jet pomalu(zatacky si prece vychutnam :-)). Spotreba behem teto jizdy byla 7,5 l/100km, coz jde pri tak razantni jizde. Jinak jsem dosahl nejnizsi spotreby vcera odpoledne, kdy jsem jel z Vestce do Rican za 5,3l/100km. Jinak se ted spotreba usidlila na 6,2l/100km, coz je uplna parada! Na mne Scenic totiz pusobi tak zvlastne, ja mam strasnou radost, kdyz s nim jedu a vzdycky se tesim na kazdou dalsi jizdu :-)! -
« Re: Re:
Uvidis, jaky budes mit podvozek, ja ho mam dost tvrdy, pak docela cejtis nejake ty nerovnosti, pokud nejsou pravidelny! Ale tlumi je to dobre. S tou 1,6 jsem jel z kopce 210km/h a motor jeste citelne zrychloval. Na rovince neni problem dostat se na 200km/h pri vypnute klime, ale ridici jednotka se pravdepodobne prispusobuje stylu jizdy, takze kdyz chvilku jezdis pomalu, tak pak je linejsi, ale jakmile to zase zacnes drazdit, tak jede jak drak. Jede to asi stejne jako 2,0 Octavie! -
« Re:
K tej V-max: Neviem sice, na com jazdi boledo, ale ja som skusal diesel dCi a bolo to presne podla papierov - 175 a dost. Ale to zabrala elektronika (obmedzovac), inac ziadna vymodlikana rychlost po 10km jazdy z kopca :-) Podla mojho odhadu by bez obmedzovaca to slo kludne do 190, te vykon tam je. Totiz zo zaciatku som si na krizovatke myslel, ze som vyrazil este na cervenu a vsetci ostatni ostali stat :-) Trochu ma tam trapila stara choroba VW alebo Fabii, ze pri rozbiehani som sa k motoru musel spravat ako k benzinovemu a pridat mu plyn, lebo mi par krat zdochol, ale jazdil som s nim iba 3000km a tak je mozne, ze som si na neho nestihol zvyknut. Inac cakam na 1.6-tku, tak napis podrobnejsie, ako sa chova na ceste a ako ide motor. Dik. -
« Re: CD měnič VDO Dayton CH0600
mracek>To nebyla stížnost, to byl obdiv, že ať jsem se snažil jak jsem chtěl, skočilo to jenom jednou. Vždyť píšu, že jsem hlavou "profiloval" střechu :-)). Ještě si trochu pohraju s nastavením odpružení toho CD (nastavuje se to podle sklonu měniče a já to mám trochu z kopce). -
« Re: CD měnič VDO Dayton CH0600
boledo>No, vis, ja jsem tak trochu drsňák. Namontoval jsem ho tak, že jsem ho položil na kus molitanu do schránky před spolujezdcem a plánuju udělat třmen (asi na suchý zip), kterým ho k té schránce pevně přitáhnu. K tomu mě dovedla nutnost, protože jediné rozumné místo které jsem našel a kam by se vešel i s držákem je vedle rezervy pod podlahou kufru. Ale já mám kombíka, ve Scéniku je těch míst a schránek mnohem víc. To moje řešení má ještě výhodu v tom, že ho můžu během pár vteřin vytáhnout a odnést domů (což budu dělat důsledně). Kabel : je dlouhý 5m - pro mě až zbytečně moc. Vyvrtal jsem díru do kastlíku v horním rohu a natáhl jsem ho do prostoru za rádio - šlo to až překvapivě dobře. Celá ta "montáž" mi trvala cca 15min. ale předtím jsem asi 2 hodiny prolézal auto a hledal místo "kam s ním". Dneska ráno cestou do práce jsem podrobil CD zátěžovému testu - přeskočil jen jednou - když jsem asi 80km rychlostí přejel koleje na I.P.Pavlova - já jsem málem udělal hlavou díru do střechy.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Inak som sa tesil ze v Nemecku vyskusam max. rychlost, ale prsalo ako dive, nedalo sa ista viac ako 130... Ale mozem povedat ze pri 180 to este stale zrychluje uzasne dobre.