Škoda Felicia TUNING
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« rachot - výfuk
To jste měli vydět ten rachot, když jsem sundal(no, von mi vlastně upad) tenkráte vejfuk u mýho Pincka (Dachl, Pekáč,Chrochl .. atd). To jelo, fšichni pukali závistí a mně se to zvedalo na zadní i na trojku, když jsem nepatrně škubnul s plynem. To byl TUNING !!! Až z toho hořela tráva. A vod tý doby mám taky strašně vytahaný ruce, jak jsem se urputně držel řídítek v tý rychlosti.
Nicméně zlepšení průchodnosti výfukového potrubí má evidentně vliv na zvýšení výkonu, ale jen do určité meze, pak už je lepší vyměnit motor. Nejlépe z nějakého staršího letadla. V Blesku doporučují MiG 21 ... To pak jezdí fakt super ... (:o) -
"-- skrytý --" 09.03.01 11:11
« VYFUKove potrubi
Ale to snad nemyslis [mfilip] vazne? Ja teda nejsem technik, ale delka a velikost potrubi a taky pocet tlumicu a (ne)pritomnost katalyzatoru - to musi byt ladene pro kazdy typ motoru zvlast. Kdyz nema potrubi patricny odpor, tak treba do vyfuku unika i palivo apod..... S vykonem to take souvisi, takze pak skutecne jde jen o psychologicky efekt ("Ty vole, to je rachot, to jede!"). Hodte kamenem, jestli to tak nei. Jinak tohle tema je fakt sranda sledovat :)) -
« Re: Od Radoproject.com - doplnujuce informacie
fija:jasna vec. ja mam vyfuk se svodama, pak trubka 50mm s rezonakem,a koncak...na zakazku (15000 v *). A i tak to ztratilo spodek, i kdyz v otackach je to vyrazne lepsi. Pokud se jen vyhodi kat a prvni tlumic tak kara totalne ztrati vykon v otackach..akorat to vic rve a kazdy si mysli ze mu to i vic jede... to je cela veda nekterych panu "upravcu" .... -