Škoda Felicia TUNING
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« hilfe
Zdravíčko chlapci!
Tak jsem si řekl,že by moje sériové 1,3BMM 50kW potřebovalo malinko oživit.Potřeboval bych poradit.Nejjednodušší se mi jeví malý chiptuning,našel jsem si mimo jiné www.renocar.cz Mají tam hezkou úpravičku,sice jen o 1,5kW a 7Nm ,ale tvrdí,že je to v celém pásmu otáček,úplně by stačilo prozačátek:) Jsem úplný začátečník a tak se ptám: Zvýšit výkon-to není problém, ale zvýšit točivý moment, to je umění.Nerozumím jedné věci-točák naroste o 7% (107/100) a výkon jenom o 3% (51,5/50).Jak to udělali? Zamyšlení: píšou, že životnost motoru nebude ovlivněna, zvýší se výkon, sníží se
spotřeba, emise se nezmění--PROČ to Škodovka nemontuje sériově ?!
Asi proto, že to má nějaký háček.... Nevíte jaký??? Děkuji velice
-
« Re: HPcka
To je v pohodě 15" bych tam nerval. Mám 14" a jsem s nimi spokojen. Pneu 175/60 mají průměr +/- stejný. Podle me by stačilo misku pro pružinu navařit o 2 cm výše a vše by bylo dle mých představ - v tom to je pokud jde o snížení světlosti u těhle tlumičů. Zkusím oťuknout HPmany. -
« Palubní počítač
Nemáte někdo tip, kde by se dal sehnat za "rozumnější" cenu palubní počítač na 1.3MPI? Ptal jsem se v pár servisech a prej by se musel objednat, kolem 5 tisíc. A na Škodovce příslušenství on-line ho mají dokonce za 5200 :-( A vůbec, je někde v Praze ale klidně i jinde nějakej dobrej shop na Škodovky s třeba plastama, lištičkama, interiérem apod.. Chtěl bych provést nějaké jarní úpravy :-)) Díky moc za odpověď. -
« Re: Pneumatiky