Škoda Felicia TUNING

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.05.02  09:37

    « Re: doplneni 1.3MPI upravy - dotazu

    Pokud jde o to, v jakém věku motoru ho vyladit, vždy platí že čím dříve, tím lépe. Na druhou stranu i po 100.000km lze upravit, pokud motor je v dobrém stavu. A to může klidně být. Někdy je ale motor po smrti i po 30.000km, takže je lepší u staršího motoru sundat alespoň hlavu a mrknout se do válců jak to tam vypadá. PTD
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.02  14:07

    « Re: to marabu

    vici:Tak promin, uz se na nic ptat nebudu :-)) Jen mi prislo lepsi ,kdyby mi to vysvetlil nekdo tady, nez abych, jako naprostej laik, vytahaval informace napr. primo od excelu... Zdravi M
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.02  10:40

    « to marabu

    aj bych to vysvetlil,ale uz me nejak diskuzni fora prestavaji bavit diky lidem typu Darda,Pir a podobni. Na netu je kazdy machr........ Nejlepsi bude kdyz zavolas Excelum (pokude neznas cislo tak je na www.motor-excel.cz) a Ing. Cepek Ti rad upravu ramen a vyhody/nevyhody popise:o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.02  08:58

    « Re: doplneni 1.3MPI upravy - dotazu

    Můj názor je udělat u 1.3MPI i hlavu.Cena je vyšší,ale myslím,že se to vyplatí.Pokud zvolíš variantu vačka+jednotka i to určitě poznáš.Jinak i CMT je solidní.Záleží taky na tom odkud jsi.Jet přes půl republiky by se Ti asi nechtělo.Jo a jedna maličkost,pokud má ten motor 100tísic km,udělej radši generálku spojenou s převrtáním na větší obsah.Tunit motor,kterej to má za sebou má jenom jeden výsledek-žádnej motor.
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.05.02  17:32

    « Bez nadpisu

    [odkaz]
    favorit s motorem z fordu
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.05.02  17:02

    « doplneni 1.3MPI upravy - dotazu

    Jeste jedna vec k predchozimu, ja v 1,3MPI (a Fel. obecne) nejezdim, ma to byt prekvapko a potrebuji, aby dotycny ridic to poznal a ne aby rekl, jede to stejne, nebo jede to o trochu lip, ten papirovy narust je vic nez 20% a to uz by mel v realu poznat i naprosty laik, co myslite?


    Nadsenci, kteri si to nechaji udelat to poznaji urcite, a nekdy i placebo muze fungovat, proto se pidim po detailech a zkusenostech, nechci neco zkazit nebo vyhodit cas a penize. To je vse. Diky za pochopeni.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.05.02  16:52

    « Re: 10000km po úpravě

    PTD: to je dobrý pYíspvek, kolik to nové gufero stojí a kolik stála výmna toho vadného potom? AspoH te vím na co si dát pozor.


    Takže kdo chce nejvýhodnjší volbu cena/výkon, nechá si 1,3MPi udlat za 10445,- (va
    ka, Yídící jednotka) u www.Motor-Excel.cz/fel_13mpi.htm a bude to dobrá volba, je to tak ok? Anebo má cenu pYidat 3000 a jít k Chovanec Tuning www.cmt.wz.cz/mpi50.html? Jeho agent je VI
    I (a pYitom obvinil mne, že já jsem agent kohosi!) viz dole na www.cmt.wz.cz/ind.html a tahle firma vobec nemá uvedenu adresu a pevný telefon viz www.cmt.wz.cz/kontakt.html, znáte ji nkdo?


    www.motordesign.cz/Html/CZ/Street_Skoda.… nabízí 50kW na 62kW za 18300 s DPH (a to už je dost, i když parametry jsou udány nejlepší a i motor excel dlá i hlavu ale opt cena okolo 20000 K
    ).


    Nepochopil jsem, pro
    je tam cen. rozdíl mezi 1.3 40 kW / 99 Nm a 50 kW / 106 Nm, myslel jsem, že ty motory jsou stejné a oba se nechají udlat na cca 60kW a za stejné peníze, dík za vysvtlení.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.05.02  16:30

    « Re: to VI I

    * mám z tebe ty jeden hulváte, ne nadarmo se ti pYezdívá VENI VIDI VI
    I v pí*i. Jen bez dovodu urážíš lidi a prudíš, ty machre s Favoritem, a jen proto, že jsem se t zeptal, zda jsi dodržel slovo o zmYení motoru. Ten pYíspvek/mail je na [odkaz] - a je podepsán David, neche tedy každý posoudí sám.


    Je ti 19 let a máš radost že vobec máš (na) njaké auto, no fajn, jsi frajer, ale pro
    se takhle chováš, máš k tomu dovod? Tak toho nech.

    P.s.: já ml Š. Favorit v roce 1988, když na to každý koukal jak na super fáro, to jsi ješt chodil do první obecné, vi?

  • 00 Reagovat !

    foto

    16.05.02  14:28

    « Bez nadpisu

    to vici: V cem spociva ta uprava ramen od excelu? Dik M.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.05.02  11:36

    « Re: 10000km po úpravě

    Po úpravě mám zhruba 14000 a zatím jsem neodhalil žádnou vadu. Volnoběh je zvedlý na cca. 820 (podle otáčkoměru) a není s tím žádný problém. Motor táhne na rozdíl od sériové 1.6 velmi dobře ve všech otáčkách. Spotřebu mám dlouhodobě 7 litrů, při svižné jízdě město/okresky se obvykle vejdu tak do 6,4. Jsou to +/- hodnoty, jaké jsem měl před úpravou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.05.02  10:59

    « Re: 10000km po úpravě

    Já mám najeto cca.4000 km a úplná spokojenost.Motor je odspodu rozhodně silnější než série.No a v otáčkách se to vůbec nedá rovnat.PTD máš pravdu,že při 150 ti to nebude žrát 8 litrů.Jinak mám průměrnou spotřebu 7,2l.Dost pochybuju o tom,že tou klapkou odstraníš to cukání na volnoběh,zlepší se, to jo,ale vždycky tam něco bude.Je to daný vačkou,musel bys zvednout volnoběžný otáčky za cenu vyšší spotřeby.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.05.02  10:36

    « Re: 10000km po úpravě

    Výměnou škrtící klapky by se "vyžehlil" volnoběh, který je cukavý. Nicméně předpokládám za cenu zvýšení spotřeby na volnoběh na cca (odhad) 4litry/hodina. Se spotřebou je to tak, jak to je. Pokud jedeš ustálenou tachometrovou rychlostí 150km/hod tak to prostě 13litrů žere. Ani nepíšu že bych to chtěl vidět, protože je to nesmysl. Jistě se dá jezdit i za sedm litrů, zkoušel jsem dálnici Brno Břeclav a jede to i za 5 litrů....na druho stranu jsem nevrazil peníze do úpravy, abych jezdil po dálnici 90......PTD
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.05.02  08:06

    « Re: 10000km po úpravě

    tak to mate dobre:o))) ja jezdim za deset at se snazim nebo ne:o))))) jo jo, 1,6 by se mi hodila, ja to rikam furt...... sice 1490 je celkem rarita,ale na normalni jezdeni je lepci 1,6 VW
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.05.02  04:14

    « Re: 10000km po úpravě

    Já si asi po 15 tis. km (teď to byl 1.rok) vzásadě nemohu stěžovat. Jen mě napadá že to gufero u rozvodů mi taky prolíná, ale nejsem si jist jestli to nedělalo už předtím. Jinak spodek se mi zdá velmi slušný - lepší než původně, ale je to jen 1.6 a ne 3.0. Subjektivně to nejostřeji jezdilo na orig. kolech 165/70 R13, ale podvozek těžce nestíhal. Po montáži větších a širších kol je auto mnohem vyváženější, byť za cenu mírného zlenivění a zvýšení spotřeby. Pokud jde o spotřebu tak já nejezdím nijak brutálně takže jezdím zhruba za 7 litrů. Můj kámoš má to stejný a když to řeknu slušně tak má "hodně těžkou nohu" a jezdí za cca 8.5 (vč. města). Za těch 8.5 jezdil jak před úpravou tak po. PTD jak to myslíš? Co by se vyřešilo výměnou škrtící klapky?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.05.02  12:19

    « Re: 10000km po úpravě

    ptd: je zajimave ze moc nechvalis "spodek", jezdil jsem s podobnou upravou (vacka+jednotka+svody od excelu, hlavu ktomu pak delal CMT) a s druhou podobnou (hlava+vacka+jednotka) odd CMT, spodek mely obe velice pekny, ale je fakt ze v otackach to jelo velice pekne. Ale to bude spis otazka subjektivniho hodnoceni. Takze plati, aspon podle me, pokud upravovat feldu, tak 1,6 a uprava hlava+vacka+chip, 1,3 je oproti tomu mrdka......... Sam bych taky neco takoveho nekdy rad, na normalni jezdeni je to daleko prijemnejsi nez muj motor. Jinak tvrde gumy do ramen a i do zadni napravy a taky tvrde gumy do ulozeni motoru/prevodovky prodava motor-excel. a taky delaji upravu ramen, podle me velice uzitecnou na favo/feldu. Na feldu se zatezovym regulatorem brzd (1,6 ho tusim ma i kratka) zas delaji jeho jine nastaveni tak aby vic brzdil zadek....... myslim ze navsteva u nich a pokecani (nebo aspon po telefonu) stoji za to:o))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.05.02  10:12

    « Re: tuningove firmy Škoda Felicia 1,3 MPI

    darda je blb.
    akorat po netu sbira informace a pak taha z lidi zkusenosti a nazory a ma z nich *! ani se neumi podepsat pod mail..... serte na nej
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.05.02  09:49

    « 10000km po úpravě

    Tak cca 10.000km po úpravě mohu zhodnotit jak se to chová. Spokojenost je s výkonem a pružností od cca 3500otáček, tam není co řešit. Nespokojenost není s ničím, nicméně několik drobností které člověku který si myslí že vše je zadarmo můžou způsobit rozladění je: Jednak volnoběh není tak kulatý a spotřeba na volnoběh stoupla o cca 0,6litru/hod. Odstranit se dá výměnou škrtící klapky. Spotřeba při využívání dynamických možností u mne stoupla z 8,4 na 9,2 litru/100km v dlouhodobém průměru. Je to ale dané tím že převážně jezdím po dálnici a při rychlosti tachometrové 140-150km/hod to prostě za sedm litrů nejede. Po cca 2000km mi začalo téct gufero vačky, takže to šlo na výměnu i s těsněním pod víkem. Je dobré ťuknout do toho kdo to dělá, aby dal gufero nové hned, když už ho jednou sundá z vačky. Samozřejmě, že gumy na přední nápravě díky vyššímu výkonu a absenci ASR také jdou dříve do kytek. Není to ani tak tím, že by člověk gumoval, ale dříve to při rozjezdu proklouzne a taky se víc brzdí. S originál podvozkem není problém, i když snížení by tomu rozhodně prospělo, nemluvě o 15" kolech. Original brzdy jsou slabší, musí se s tím počítat. Jinak samozřejmě motor šlape jak hodinky a troufám si říct, že šlape stále lépe, jako kdyby se znovu zajížděl. Problém je jen v nízkých otáčkách, kdy nechce jet a nechce - např při prudkých rozjedech v okamžiku přeřazení na vyšší stupeň. Vše za předpokladu že nechceš gumovat. Trochu by tomu pomohl hladký výfuk, ale to už je kapitola sama pro sebe. A co Vy ostatní? Jak Vám to šlape s odstupem času? PTD
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.05.02  08:47

    « Re: tuningove firmy Škoda Felicia 1,3 MPI

    Ještě si zapoměl na MotorDesign (www.motordesign.cz)
    1.3MPi - 61kW, 120Nm
    (vačka, ŘJ, filtr) 13500,- bez DPH
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.05.02  08:28

    « Re: tuningove firmy Škoda Felicia 1,3 MPI

    Na 60kW čipem zapomeň.Můj názor je,že první dvě firmy jsou solidní.61,5kW už je vrchol drzosti.Jestli 53kW tak jsem optimista.Čipem vylepšíš přechody a možná snížíš spotřebu,ale přírustek výkonu nečekej.Jestli stojíš o solidní úpravu vol kombinaci hlava+vačka+čip.Nebo alespoň vačka+čip.Radši počkej,našetři si a nebudeš litovat.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.05.02  01:06

    « tuningove firmy Škoda Felicia 1,3 MPI

    Tak jsem pohledal na netu a toto jsem nasel, nyni se jen rozhodnout, kde to nechat udelat, uvitam vase nazory, nerad bych, aby to zacalo chcipat na volnobech a pri rozjizdeni apod.

    www.Motor-Excel.cz/fel_13mpi.htm
    Škoda Felicia 1,3 MPI za 10445,-
    (va
    ka, Yídící jednotka) 60 kW 114 Nm
    Mrknte i sem:
    www.exceltuning.sk/13mpi50.htm
    Chovanec Tuning www.cmt.wz.cz/mpi50.html
    Škoda Felicia 1,3 MPI za 13400,-
    (hlava, va
    ka, Y. jednotka) 62 kW 119 Nm
    SportMotor.sro.cz/motor/felicia_13mpi.ht… /> Škoda Felicia 1,3 MPI za 3500,-
    (Yídící jednotka) 60 kW 112 Nm
    + do 31.5.02 1,3 mpi sleva 500 K
    CIMBU www.cimbu.cz/motor04.htm
    Škoda Felicia 1,3 MPI za 4148,-
    (Yídící jednotka) 61,5 kW 112 Nm

Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…