Škoda Felicia TUNING
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« Re: doplneni 1.3MPI upravy - dotazu
Pokud jde o to, v jakém věku motoru ho vyladit, vždy platí že čím dříve, tím lépe. Na druhou stranu i po 100.000km lze upravit, pokud motor je v dobrém stavu. A to může klidně být. Někdy je ale motor po smrti i po 30.000km, takže je lepší u staršího motoru sundat alespoň hlavu a mrknout se do válců jak to tam vypadá. PTD -
« to marabu
aj bych to vysvetlil,ale uz me nejak diskuzni fora prestavaji bavit diky lidem typu Darda,Pir a podobni. Na netu je kazdy machr........ Nejlepsi bude kdyz zavolas Excelum (pokude neznas cislo tak je na www.motor-excel.cz) a Ing. Cepek Ti rad upravu ramen a vyhody/nevyhody popise:o) -
« Re: doplneni 1.3MPI upravy - dotazu
Můj názor je udělat u 1.3MPI i hlavu.Cena je vyšší,ale myslím,že se to vyplatí.Pokud zvolíš variantu vačka+jednotka i to určitě poznáš.Jinak i CMT je solidní.Záleží taky na tom odkud jsi.Jet přes půl republiky by se Ti asi nechtělo.Jo a jedna maličkost,pokud má ten motor 100tísic km,udělej radši generálku spojenou s převrtáním na větší obsah.Tunit motor,kterej to má za sebou má jenom jeden výsledek-žádnej motor. -
« doplneni 1.3MPI upravy - dotazu
Jeste jedna vec k predchozimu, ja v 1,3MPI (a Fel. obecne) nejezdim, ma to byt prekvapko a potrebuji, aby dotycny ridic to poznal a ne aby rekl, jede to stejne, nebo jede to o trochu lip, ten papirovy narust je vic nez 20% a to uz by mel v realu poznat i naprosty laik, co myslite?
Nadsenci, kteri si to nechaji udelat to poznaji urcite, a nekdy i placebo muze fungovat, proto se pidim po detailech a zkusenostech, nechci neco zkazit nebo vyhodit cas a penize. To je vse. Diky za pochopeni. -
« Re: 10000km po úpravě
PTD: to je dobrý pYíspvek, kolik to nové gufero stojí a kolik stála výmna toho vadného potom? AspoH te vím na co si dát pozor.
Takže kdo chce nejvýhodnjší volbu cena/výkon, nechá si 1,3MPi udlat za 10445,- (va
ka, Yídící jednotka) u www.Motor-Excel.cz/fel_13mpi.htm a bude to dobrá volba, je to tak ok? Anebo má cenu pYidat 3000 a jít k Chovanec Tuning www.cmt.wz.cz/mpi50.html? Jeho agent je VI
I (a pYitom obvinil mne, že já jsem agent kohosi!) viz dole na www.cmt.wz.cz/ind.html a tahle firma vobec nemá uvedenu adresu a pevný telefon viz www.cmt.wz.cz/kontakt.html, znáte ji nkdo?
www.motordesign.cz/Html/CZ/Street_Skoda.… nabízí 50kW na 62kW za 18300 s DPH (a to už je dost, i když parametry jsou udány nejlepší a i motor excel dlá i hlavu ale opt cena okolo 20000 K
).
Nepochopil jsem, pro
je tam cen. rozdíl mezi 1.3 40 kW / 99 Nm a 50 kW / 106 Nm, myslel jsem, že ty motory jsou stejné a oba se nechají udlat na cca 60kW a za stejné peníze, dík za vysvtlení.
-
« Re: to VII
* mám z tebe ty jeden hulváte, ne nadarmo se ti pYezdívá VENI VIDI VI
I v pí*i. Jen bez dovodu urážíš lidi a prudíš, ty machre s Favoritem, a jen proto, že jsem se t zeptal, zda jsi dodržel slovo o zmYení motoru. Ten pYíspvek/mail je na [odkaz] - a je podepsán David, neche tedy každý posoudí sám.
Je ti 19 let a máš radost že vobec máš (na) njaké auto, no fajn, jsi frajer, ale pro
se takhle chováš, máš k tomu dovod? Tak toho nech.
P.s.: já ml Š. Favorit v roce 1988, když na to každý koukal jak na super fáro, to jsi ješt chodil do první obecné, vi? -
« Re: 10000km po úpravě
Po úpravě mám zhruba 14000 a zatím jsem neodhalil žádnou vadu. Volnoběh je zvedlý na cca. 820 (podle otáčkoměru) a není s tím žádný problém. Motor táhne na rozdíl od sériové 1.6 velmi dobře ve všech otáčkách. Spotřebu mám dlouhodobě 7 litrů, při svižné jízdě město/okresky se obvykle vejdu tak do 6,4. Jsou to +/- hodnoty, jaké jsem měl před úpravou. -
« Re: 10000km po úpravě
Já mám najeto cca.4000 km a úplná spokojenost.Motor je odspodu rozhodně silnější než série.No a v otáčkách se to vůbec nedá rovnat.PTD máš pravdu,že při 150 ti to nebude žrát 8 litrů.Jinak mám průměrnou spotřebu 7,2l.Dost pochybuju o tom,že tou klapkou odstraníš to cukání na volnoběh,zlepší se, to jo,ale vždycky tam něco bude.Je to daný vačkou,musel bys zvednout volnoběžný otáčky za cenu vyšší spotřeby. -
« Re: 10000km po úpravě
Výměnou škrtící klapky by se "vyžehlil" volnoběh, který je cukavý. Nicméně předpokládám za cenu zvýšení spotřeby na volnoběh na cca (odhad) 4litry/hodina. Se spotřebou je to tak, jak to je. Pokud jedeš ustálenou tachometrovou rychlostí 150km/hod tak to prostě 13litrů žere. Ani nepíšu že bych to chtěl vidět, protože je to nesmysl. Jistě se dá jezdit i za sedm litrů, zkoušel jsem dálnici Brno Břeclav a jede to i za 5 litrů....na druho stranu jsem nevrazil peníze do úpravy, abych jezdil po dálnici 90......PTD -
« Re: 10000km po úpravě
Já si asi po 15 tis. km (teď to byl 1.rok) vzásadě nemohu stěžovat. Jen mě napadá že to gufero u rozvodů mi taky prolíná, ale nejsem si jist jestli to nedělalo už předtím. Jinak spodek se mi zdá velmi slušný - lepší než původně, ale je to jen 1.6 a ne 3.0. Subjektivně to nejostřeji jezdilo na orig. kolech 165/70 R13, ale podvozek těžce nestíhal. Po montáži větších a širších kol je auto mnohem vyváženější, byť za cenu mírného zlenivění a zvýšení spotřeby. Pokud jde o spotřebu tak já nejezdím nijak brutálně takže jezdím zhruba za 7 litrů. Můj kámoš má to stejný a když to řeknu slušně tak má "hodně těžkou nohu" a jezdí za cca 8.5 (vč. města). Za těch 8.5 jezdil jak před úpravou tak po. PTD jak to myslíš? Co by se vyřešilo výměnou škrtící klapky? -
« Re: 10000km po úpravě
ptd: je zajimave ze moc nechvalis "spodek", jezdil jsem s podobnou upravou (vacka+jednotka+svody od excelu, hlavu ktomu pak delal CMT) a s druhou podobnou (hlava+vacka+jednotka) odd CMT, spodek mely obe velice pekny, ale je fakt ze v otackach to jelo velice pekne. Ale to bude spis otazka subjektivniho hodnoceni. Takze plati, aspon podle me, pokud upravovat feldu, tak 1,6 a uprava hlava+vacka+chip, 1,3 je oproti tomu mrdka......... Sam bych taky neco takoveho nekdy rad, na normalni jezdeni je to daleko prijemnejsi nez muj motor. Jinak tvrde gumy do ramen a i do zadni napravy a taky tvrde gumy do ulozeni motoru/prevodovky prodava motor-excel. a taky delaji upravu ramen, podle me velice uzitecnou na favo/feldu. Na feldu se zatezovym regulatorem brzd (1,6 ho tusim ma i kratka) zas delaji jeho jine nastaveni tak aby vic brzdil zadek....... myslim ze navsteva u nich a pokecani (nebo aspon po telefonu) stoji za to:o)))) -
« 10000km po úpravě
Tak cca 10.000km po úpravě mohu zhodnotit jak se to chová. Spokojenost je s výkonem a pružností od cca 3500otáček, tam není co řešit. Nespokojenost není s ničím, nicméně několik drobností které člověku který si myslí že vše je zadarmo můžou způsobit rozladění je: Jednak volnoběh není tak kulatý a spotřeba na volnoběh stoupla o cca 0,6litru/hod. Odstranit se dá výměnou škrtící klapky. Spotřeba při využívání dynamických možností u mne stoupla z 8,4 na 9,2 litru/100km v dlouhodobém průměru. Je to ale dané tím že převážně jezdím po dálnici a při rychlosti tachometrové 140-150km/hod to prostě za sedm litrů nejede. Po cca 2000km mi začalo téct gufero vačky, takže to šlo na výměnu i s těsněním pod víkem. Je dobré ťuknout do toho kdo to dělá, aby dal gufero nové hned, když už ho jednou sundá z vačky. Samozřejmě, že gumy na přední nápravě díky vyššímu výkonu a absenci ASR také jdou dříve do kytek. Není to ani tak tím, že by člověk gumoval, ale dříve to při rozjezdu proklouzne a taky se víc brzdí. S originál podvozkem není problém, i když snížení by tomu rozhodně prospělo, nemluvě o 15" kolech. Original brzdy jsou slabší, musí se s tím počítat. Jinak samozřejmě motor šlape jak hodinky a troufám si říct, že šlape stále lépe, jako kdyby se znovu zajížděl. Problém je jen v nízkých otáčkách, kdy nechce jet a nechce - např při prudkých rozjedech v okamžiku přeřazení na vyšší stupeň. Vše za předpokladu že nechceš gumovat. Trochu by tomu pomohl hladký výfuk, ale to už je kapitola sama pro sebe. A co Vy ostatní? Jak Vám to šlape s odstupem času? PTD -
« Re: tuningove firmy Škoda Felicia 1,3 MPI
Na 60kW čipem zapomeň.Můj názor je,že první dvě firmy jsou solidní.61,5kW už je vrchol drzosti.Jestli 53kW tak jsem optimista.Čipem vylepšíš přechody a možná snížíš spotřebu,ale přírustek výkonu nečekej.Jestli stojíš o solidní úpravu vol kombinaci hlava+vačka+čip.Nebo alespoň vačka+čip.Radši počkej,našetři si a nebudeš litovat. -
« tuningove firmy Škoda Felicia 1,3 MPI
Tak jsem pohledal na netu a toto jsem nasel, nyni se jen rozhodnout, kde to nechat udelat, uvitam vase nazory, nerad bych, aby to zacalo chcipat na volnobech a pri rozjizdeni apod.
www.Motor-Excel.cz/fel_13mpi.htm
Škoda Felicia 1,3 MPI za 10445,-
(va
ka, Yídící jednotka) 60 kW 114 Nm
Mrknte i sem:
www.exceltuning.sk/13mpi50.htm
Chovanec Tuning www.cmt.wz.cz/mpi50.html
Škoda Felicia 1,3 MPI za 13400,-
(hlava, va
ka, Y. jednotka) 62 kW 119 Nm
SportMotor.sro.cz/motor/felicia_13mpi.ht… /> Škoda Felicia 1,3 MPI za 3500,-
(Yídící jednotka) 60 kW 112 Nm
+ do 31.5.02 1,3 mpi sleva 500 K
CIMBU www.cimbu.cz/motor04.htm
Škoda Felicia 1,3 MPI za 4148,-
(Yídící jednotka) 61,5 kW 112 Nm
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!