Škoda Felicia TUNING
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« TOMMUTUNING
Minulej tyden jsem nahodou obevil stranku tommutuning.cz. Kdyz mi dneska poslali ceny uprav, docela me zamrazilo:-)). Pro Feldu 1,6 : 1. stupen 72kw/5400ot/18tKc(vcetne hlavy), 2. stupen 80kW/5800/22tKc!! 3.st 86kW/6000/33tKc a posledni tresnicka: 4.st 94kW/6250/35tKc. Nemate nekdo nejaky zkusenosti ci info o tyhle firme? Jak je mozny, ze Motorexcel ci Smat jsou cenama UPLNE JINDE? Kdesi jsem cetl, ze existuje vic zpusobu mereni vykonu, cimz bych jaxtax vysvetlil:-) - kazdopadne se mi to stejne moc nezda. Tesim se na Vasi reakci. Marabu -
« Re: Brzdy
No nazdárek, když jsem zkoušel upravenou Feldu s HPčkama, při brzdění se mi zdály brzdy takový tvrdý (oproti sériovým originálům). Když jsem mrknul na přední kotouče, tak jsem zjistil, že tam jsou vrtaný pro lepší chlazení.Prodávají je na www.autoprima.cz, kde je i víc informací. Pár kotoučů na Feldu přijde asi na 2170 Kč vč.DPH
A další věc: Felda v tmavě modrý metalíze, koupil jsem nástavce nárazníků, prahy a lemy, poraďte, jak to stříknout - do barvy auta, nebo třeba do stříbrný, aby to víc vyniklo ? Já to dám asi do tý stříbrný... :) -
« Re: Brzdy
Jo s těma brzdama je to možný. Včera jsem byl ve Svitavách, klima celou cestu na plný kule - tedy čtvrtej ventilátor a uzavřená cirkulace. Spotřeba cca 9,5 půlku cesty za avii za kterou jelo dalších pět stopětek - taková kolona se tam nedá předjet. Takže za tři a pojďmě......zpět v noci to bylo příjemné - 140 a za chvíli jsem byl zpět....Zimmerman jsou německé kotouče, cena přiměřená, mají je na www.hnmotor.cz a nevím kolik stojí na Feldu, jestli je dělají. Na Fiat Ritmo stály 2300,- oba, nebo tak nějak.... -
« Re: Brzdy
No brzdy,brzděj,ale po tak druhým zabrzdění ze 160 km/h na nulu už je potřeba počítat,že napotřetí bude brzdná dráha podstatně delší.Možná,že to dělá taky to nevyzpytatelný chování auta při brzdění.Jo k tý spotřebě 5,7 jsem dosáh tak jednou,ale na takovou jízdu nemám nervy.Teď naposled jsem měl na trase Čáslav -Liberec s podílem dálnice tak 60%(160 trvale na dálnici) průměru 7,2.To je docela slušný ne ?
Jo a co jsou Zimmermany kotouče ?Kdo to prodává a kolik to stojí ? -
« Re: Brzdy
Na brzdy si nestěžuju ve smyslu že by nebrzdily když na ně "hamstnu fest" - to samozřejmě kola zablokujou vždycky, ale když kehce přiťuknu tak nic, víc ťuknu a zase skoro nic, přišlápnu a začne to vlažně brzdit. není to ale kritické, zatím jsem vždy zabrzdil. Mám původní desky z fabriky a najeto 50.000 Km, desky to ale nezlepší. Chce to Zimmermany kotouče a sportovní Textary pro lehčí zlepšení. Pak už jen jiné třmeny, ale na to se můžu.....K tomu dotazu jak dlouho vydržíte jet 90km/hod - těžko se pak dá jezdit za 5,7 litru /100km, a pokud nejedete 120km/hod ale 140km/hod, tak tam je průměrných 10,00litru/100km hned........ -
« Re: Brzdy
Mně příjde, že jsou ty sériový brzdy celkem OK. No nebijte mě, ale v klidu bych je nazval "jedovky":). Už několikrát jsem omylem pocítil ABS na suchu, což je nejspíš způsobeno tím, že jsem ještě nepřivykl k novým tlumičům a tak zřejmě čekám na ponor :)). Vážně: Nezkoušel jsem je zatím nějak extrémně prověřit, ale mohu konstatovat, že jsem zatím spokojen. Marabu. -
« Re: prispevek:)
To Marabu: Jak psal PR, vačku a čip jsem dával při 150.000. Samozřejmě jsem se napřed informoval, zda to má smysl, a můj servisák mi řekl, že 1.6 při slušném zacházení vydrží hodně přes 200.000.Takže kilometrů bych s nebál. Ale rozhodně bych tam dal minimálně ty tlumiče, protože teprve potom ten výkon pořádně a bezpečně využiješ. Nehledě na to, že na našich kvalitně neudržovaných cestách pak v zatáčkovitých úsecích v pohodě ujedeš i mnohem nadupanějším autům, které mají měkké sériové tlumiče. Mě osobně se brzdy zdají dostatečné (hodně často mi brnkne ABS, což se mi třeba u služební Oktávky 1.8T stane výjimečně), ale záleží auto od auta, protože podle mých zkušeností i mezi dobře udržovanými Feldami, i s malým nájezdem, jsou v brzdách obrovské rozdíly. A spotřebu bych neřešil, pokud po úpravě jezdíš stejně jako před ní (chtěl bych vidět :-))), tak je spotřeba prakticky stejná. Na dlouhé tratě mimo dálnici nemám problém jet (slušně) za 5,7, při normální kombinované jízdě 6,5 - 7,0. Když to proženu, tak se samozřejmě nedostanu pod 7,5. -
« To Marabu
Já jsem šel do vačky od Excelu v 8000 km a je to naprosto v pohodě.Mám navlas stejnou úpravu jako PR.Nikoho kdo má 1,6 i s hlavou neznám a vidím to asi takhle:Pro normální ježdění Ti stačí jenom vačka+ŘJ a pokud se v budoucnu rozhodneš investovat do hlavy jde to u Excelu tak,že doplatíš jenom rozdíl,t.j. cca 15 000 a ostatní bude výměným způsobem.Spotřeba bude asi tak o litr vyšší a ostatní komponenty v autě už nestíhají.Mně se zdá už moc pomalá pětka,tlumiče nestíhají a musíš počítat s tím,že brzdy taky nejsou zrovna jedovky.Pokud budeš investovat do úpravy na 77kW,tak počítej i se zásahem do podvozku,brzd atd..jinak ten výkon nevyužiješ. -
« Re: Re:1.6 a 175 koní?
175k z motoru 1.6MPi AEE jde, ale je to komlet udělaný KIT sk.A a tudíž nemá s tím, o čem se tady bavíme skoro nic společného, protože pořizovací cena, životnost a použití takového motoru pro běžný provoz je jaksi mimo mísu. Já jsem nechal dělat motor ve 42 tis. a rovnou včetně rozvoďáku a svíček (pro jistotu). Pokud vím tenhle motor je bohatě dimenzovaný a pokud není v obzvláště špatném stavu tak je to i v 90 tis. OK. Ale pokud nebyl v poslední době dělaný rozvoďák tak s tím počítej na 100%. Ale zaplatíš vlastně jen materiál, takže ještě ušetříš. Pokud vím "těsna" nechal dělat motor dost po 100 tis. a už s tím taky dost najel a vše je OK. Pokud jde o to jestli jít i do hlavy nebo ne tak já bohužel (osobně) nikoho kdo by to měl neznám, ale v excelu úprav vč. hlavy udělali mraky. Měli tam i dost grafů z brzdy. Tehdy jsem tam viděl graf takhle udělaného motoru ale ještě vč. filtru, stř. výfuku a bylo tam myslím 80 kW a něco přes 160 Nm, ale bohužel už nevím při jakých otáčkých. Jen na okraj: Teď jsem jel Praha-Krnov-Praha a při předjíždění na okreskách jsem koníky navíc opravdu bohatě ocenil. Čaues PR. -
« Re: Re:1.6 a 175 koní?
Excel mohu jen doporučit, dělali mi fáčko (hlava,vačka,karbec) a jede to spolehlivě a jak pila. Fabky 1,4 (kromě 74 kW) nemaj nárok a vyrovná se seriový 1,6 feldě při zrychlení a při maximálce jí ujedu (omezovač holt zapracuje) a fačko je přece jen lehounký.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!