Škoda Felicia TUNING
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« Re: TOMMUTUNING
Hele Ambite,Ty tady pomlouváš Excel ,kterej já mám za solidní firmu.Neráčil jsi mi odpovědět,odkud máš ty info.Mě osobně Vici doporučil ME a ne CMT a jsem spokojenej,koho teda doporučuješ Ty? S kým máš osobní zkušenost ?Pokud vím,tak Vici nikdy nikomu neříkal,že CMT je jediná a nejlepší tuning firma jako to dělá každej správnej agent. -
« Re: TOMMUTUNING
"To Ambit: Odkud máš informaci,že Excel nemá vlastní software ?" - jen zlé jazyky. A není to pravda? Má vlastní, udělal si ho sám, umí si ho sám upravit? Já nevím, ale přijde mi logické, že kdo dělá dobře mechaniku není špičkový programátor a naopak. Ale třeba se pletu a někdo mi to vyvrátí.
Mimochodem, co říkáte na výměnu softu na 1.3MPI, za 2000 Kč a výkon bude mít 60 kW, když ne, tak se to vrátí do původního stavu. Já vím, tady spíše jedou mech. úpravy, ale řekněte, za tu cenu tyto garance, to podle mě nem;6e nic pokazit :-)
Jo a co ta maximalka? Fakt to nekomu jelo 180 km/h v serii (Fel.1.3MPI)? V serii to jelo 152 km/h, mereno GPS, trasa asi 3km. -
« Re: TOMMUTUNING
nemel, Muck ma taky vlastni vyvoj, ma dokonca vlastni motorovou brzdu atd. Nicmene mel jsem treba od neho vacku, a nebylo to zdaleka ono, s vackou od excelu je to o necem jinem, ale je fakt ze byla tezce drazsi........... tezko rict... nerad bych to moc soudil -
« Re: TOMMUTUNING
Tommu (Ing. Mucka) znam osobne. Znam taky upravu 1,6ky na 94 kW. Nicmene pokud bych sel do nejake upravy a nehledel bych na korunu tak jedine Motor-Excel............... Porovnavano sice zkusenostma z uprav meho Facka, ale u 1,6ky to bude asi obdobne..... -
« Re: TOMMUTUNING
Myslím že ani 210 nepojedeš, protože limit je převodovka a stálý převod. Výkon vylepší jen akceleraci a úprava umožní chození do vyšších otáček, takže na jeden kvalt se dá jet déle. Motor teoreticky chodí spolehlivě do 8.000otáček, takže prostor tam je, ale je to ošajstlich. Proto nikdo nechodí s úpravama výš než cca 6000 - 6300ot/min. Možná ale budeš trochu zklamaný, protože ani 115PS není nijaká olympiáda a za ten ranec peněz, nevím. Nicméně budu se těšit na Tvoje zážitky s takto odladěným motorem. V každém případě bych na 115PS šel jen v kombinaci s HP tlumičema, přední vzpěrou v motoru a 14, lépe však 15" Al kolama. Jinak se někde přezazíš...a to bych Ti nepřál. PTD -
« Re: TOMMUTUNING
To marabu:No,jak dáš větší ventily na spotřebu zapomeň,zkrátka,když to má jet,musí se to nakrmit,stará pravda a pořád platí.Pokud se týká ty frézky,já dělám v CNC i normálním obrábění a představa,že dělám někomu 4 hlavy za tejden a ještě k tomu všechny jiný by mě zrovna nelákala...Díry pro ventily musej bejt přesný.Cena za hod.práce počítej 700 a víc.Majiteli CNC frézky se vyplatí dělat buď produkci nebo nástrojařinu. -
« Re: TOMMUTUNING
Ja tech 210 zatim nejel:), no ale nejaky penize ted mam, takze vybiram a vybiram...kdo vi,treba brzy...;)
RV: Ten vykon mi take neprijde na upravu s hlavou velkej, dokonce je to i s vymenou ventilu... (zeby uprava optimalizovana na spotrebu?) ***Prej delaji 4 typy hlav - nevim vsak, jestli je to na tehle ctyrech upravach kompletne vyvariovano nebo ne. Kazdopadne za tech cca 18tkc dela upravu vcetne hlavy i CMT.(Vykon nevim) ...Diky Bohu za CNC frezku :))) Mejte se. -
« Re: TOMMUTUNING
No myslím,že cena 18t.za vačku,hlavu a jednotku je doost dobrá.Opravdu to bylo i hlavou? S úpravou hlavy se mi zdá ten výkon nízkej.U ME je to 78kW a stojí 28 700 včetně montáže a DPH.Spíš bych to viděl tak,že hlavu jenom vyleští a sníží,kdežto Excel používá větší ventily.Jinak po dálnici jezdím tak 140-160,ne,že by to nešlo víc,ale takhle je to ještě pohodový.Spotřeba po dálnici souhlasí s PTD. -
« Re: TOMMUTUNING
Pokud se týká spotřeby, 11-12 litů, to je jak jsi správně poznamenal - "dle okolností měření" - to je jak když píšou, že Octavia Combi RS jezdí v průměru za 8 litrů - kolega co ji má jezdí za 16. Není pro mě problém jezdit u mě Brno-Praha a zpět za 14,4 litru v průměru. Je ale pravdou, že i průměrná rychlost je nad 140km/hod. Spotřeba je věc, o které je lepší nehovořit. Jen by mě zajímalo, jak Ti jela 80kW úprava Tachometrovejch 210, když Felda má tachometr do 200 :-) PTD -
« Re: TOMMUTUNING
to RV: ceny jsou vcetne DPH, nechal jsem si je faxnout. V nejblizsi dobe budu mit snad celou charakteristiku vykonu vcetne tocaku, docela se tesim:-)
PTD: Souhlasim s tebou. Vim, ze ty upravy na 86, 94 kW jsou zejmena na sport. Na druhou stranu me docela prekvapila spotreba u ty silnejsi verze: 11-12l (na okolnosti mereni jsem se radsi neptal;) ...Myslim, ze by tech par spojek na rozjizdeni stalo za hrich...
Jinak - rekord s upravou na 80kW je tachacovejch 210:-);a pro naprosty fajnsmekry nabizej zmenu MPI za karbec a 150koni k tomu... Marabu -
« Re: TOMMUTUNING
ŠMAT chce za základní úpravu - vačka, SW, filtr cca 20.000,- včetně DPH, což po odečtení ceny filtru je v naprosté relaci........jinak je pravda, že pokud by udělal auto na 86kW za 33k, tak by to šlo, ale 6250 otáček bude znamenat hodně ostrou vačku, tudíž neklidný volnoběh a to hodně, velkou spotřebu na volnoběh a rachot při 6300 otáčkách jako hrom, protože ten motor vychází z Golfu 1,3 někde kolem roku 1984 a není stavěnej na takový otáčky - má na ně příliš nadčtvercovej pomě - danej zvýšením objemu zvednutím zdvihu. PTD -
« Re: TOMMUTUNING
To marabu:Ta firma vypadá docela dobře,má dokonce i brzdu.Ing.Tomáš Muck jel určitě Dakar a myslím ,že za Tatru,kde dělal motoráře.Není to ale 100%.Na ty ceny jsi přišel kde ?Je to s DPH ?Ty výkony jsou asi dosažitelný,otázkou je vhodost do běžnýho provozu.Pokud vím,tak excel a Šmat mají vlastní vývoj a ten něco stojí,úpravu hlav dělají ručně a to je drahý,NC stroje jsou rychlejší,ale odpis taky musíš rozpustit do ceny.Myslím si,že jsou to zaváděcí ceny a postupně to vyleze nahoru.Asi bych se nebál si u nich udělat motor.
To Ambit: Odkud máš informaci,že Excel nemá vlastní software ?
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!