Škoda Felicia TUNING
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« Re: Sportovní řízení na Feldu
Generální chyba byla u převodovek do r.v.cca 1997, pak to poléčili. Problém se synchrony je ale generální, nejsou stavěné na takové výkony kolem cca 100PS, ale byly počítány na cca 44kW a už vůbec ne na takové otáčky. Volant jsem vybral na www.sparco.cz PTD -
« Re: Sportovní řízení na Feldu
Tohle je nějaká vada obecně u přev. Favo/Fel - u obou favoritů mi to dělalo, a některý služební feldy to maj taky. Na druhou stranu ty problémy s přev. se týkají (aspoň u mně) 100% non-MPI vozů, možná to odstranily nějaké změny v konstrukci novějších převodovek. Já to řešil u Fava, když se to totálně vysypalo, koupí převodovky na vrakáči, akorát je třeba dát pozor, aby byla ta správná BMM/MPI. -
« Re: Sportovní řízení na Feldu
Tak, tak. Převodovka na to není stavěná - respektive synchrony. Takže se musí s citem. Převodovka vydrží, o to nemám strach. Jen ten synchron prostě nebude brzdit. Ještě přemýšlím o nějakém volantu. Díval jsem se na Sparco, ale ty hranaté volanty nejsou nic na normální ježdění. Chtělo by to nějakou koženou klasiku, semiš a pod. Nebo se dá ještě nechat volant jen obšít kůží. To by byla taky cesta. Originál Škoda kožený volant "momo" stojí 7.000,- a to si myslím že za ty prachy se dá něco poshánět. PTD -
« Re: Sportovní řízení na Feldu
PTD : Sání z Kita se sehnat určitě dá. Ale stálo by to "milion" a navíc by to bylo k ničemu, protože je úplně ale úplně jiné (m.j. kit má 8 trysek). Ohledně převodovky máme něco podobného na sl. 1.3 na II. stupni. Dělá to jen když to vytočíš, při klidné jízdě je to OK. Dělá už to dlouho. Chvíli to určitě vydrží, ale jinak asi jedině rozebrat a pak se uvidí. Můžeš tam dát soutěžní převodku s přímým zubem (někde jsem ji viděl asi za 10 tis. ale v autě vydžíš tak do 5 min. - to byl jen vtip. -
« Re: Sportovní řízení na Feldu
Teď vážně, nemáte někdo problémy se synchrony na převodovce? Začalo mi to na dvojce, teď se to plíživě šíří i na trojku. Pokud podřazuji z vysokých otáček ještě na vyšší a to tak že rychle, synchrony nezaberou a jde to přez zuby. Meziplyn pomůže ve 100% případů. Ne že bych z toho byl vyděšenej, jednak ta převodovka není žádná olympiáda a sporťáky mají buď trojité synchrony, nebo žádné, ale i tak, člověk na to musí myslet. PTD -
« Re: Sportovní řízení na Feldu
Co to vici? Ještě nedávo jsi pěl chválu na sportovní řízení. Jinak nikomu nic nevnucuju, jenom jsem to řízení viděl tak jsem to dal do placu, protože tohle nejsou běžně dostupné díly.
Osobně jsem rád, že mám servo a tak mám jak strmější převod tak to mi jde řízení zlehka. Kdysi jsem měl možnost se svézt ve Fel 1.6 bez serva a můj celkový dojem z auta byl dost hrozný a to jsem v té době měl obyč. Favorita. Proto jsem chtěl 1.6 jen se servem. Známý měl 1.6 LX (bez serva), stačilo mu to a tehdy byl spokojený. Teď má cca 1.5 měsíce 1.6 GLX se servem a je úplně nadšený. Dle něj se to nedá srovnat.
-
« Re: Kniha - "úpravy Škoda Felicia"
Tak jsem to dočetl. Mé dojmy se nezměnily a jsou takové jak jsem psal. Pár dalších nepřesných či špatných info. jsem ještě našel. Navíc mě překvapila problematika týkající se autorských práv. Nikde jsem totiž nenašel bibliografickou doložku t.j. seznam o použitých zdrojů z nichž autor čerpal. Přitom nemalá část obsahu o fotografiích ani nemluvě pochází z jiných zdrojů. Pokud autor nedostal vyslovný souhlas s publikováním, tak třeba R.M.Cedrichovi (autorovi Škoda Felicia a Octavia Kit Car) by se mohli po přečtení této knížky zježit vlasy na hlavě hrůzou. -
« Re: Sportovní řízení na Feldu
Pokud se týká posilovače, několik let jsem se rval s řízením na Siře 2,3D bez posilovače. Ten motor z traktoru Perkinson a s blokem 2,5l vážil alespoň 400kg. A převodovka s přírubou a nosem dalších 100kg. Vše v čedé litině. Taky se to dalo přežít......PTD -
« Re: Sportovní řízení na Feldu
To vici:Krátký řízení asi neměl,byla to sériovka,ale ten litinovej dvoulitr už něco váží.Jinak nafta,no nevím,fakt je,že to šlape hodně dobře,ale ten zvuk.. a hulán.. a smrad.Finannčně to přijde ale o dost levnějc.Mě ve snech budí momentálně Alfa 156 s motorem 2,0JTS nebo 2,5V6 a nebo teda taky 2,5JTD.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!