Škoda Felicia TUNING
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« Re: volba auta pro úpravu....
Jo taky jde dát chlazený kotouče na předek a kotouče na zadek, ale pak na tom bude kvést diamant jak to bude drahý (cca 40.000,-). Ta varianta co jsem zmínil o jeden příspěvek níže zhruba odpovídá běžnému provedení pro sk. N takže na normál ježdění by to mělo bohatě stačit. -
« Re: volba auta pro úpravu....
Brzdy na obyč ježdění jsou OK. Při brzdění z vytších, rychlostí už je to horší. Ale i s tím se dá něco provést. Lze dát lepší obložení a koutouče na předek a dozadu lepší obložení + nechat jinak seřídit zátěž. regulátor. Po těhle zásazích je to prý znatelně lepší. -
« Re: volba auta pro úpravu....
PR> Tak na feldu je to pekny, to asi musi ostatni koukat, kdyz kolem nich profrcis po dalnici ve 190 :-)) Chtel bych videt ty udiveny obliceje ;-)) Ja si rikal, ze nektery feldy to obcas valej docela rychle, tak to si byl asi ty ;-) Akorat by me zajimalo jak je na tom pri brzdeni z tak vysokych rychlosti?? To uz chce asi jiny kotouce, ne? Ja tam mam zvetsovany oproti normalni oktavce a je to opravdu poznat a i pri rychlostech hodne nad 200 to brzdi paradne. -
« Re: volba auta pro úpravu....
Nějaké naměřené hodnoty upravené 1.6 jsou v příspěvku 125. Je to měřené před a po úpravě. Zbývá dodat, že max. rychlost je cca 180-190 km/h přičemž problémem není ani tak výkon motoru jako spíš krátké převody. Rychlost kolem 160 se dá udržet třeba v kopcích na D1 bez problémů. Měřené hodnoty jsou s 13" koly. Po montáži větších a širších kol auto mírně zleniví. Jinak od té body jsem ještě provedl drobné změny (filtr+výfuk) což by mělo mít za následkem zvýšení výkonu a krouťáku cca o 2kW a více a 3Nm a více (kdybych vzal v úvahu reklamní údaje bylo by to min. 6 kW a min. 10Nm, ale nejsem naivní). Tyhle drobnosti by měly cca vykompenzovat ty kola. Podstatný je ale hlavně pocit při svezení a velmi rychlé reakce motoru bez prodlev a skvělý zátah od spoda. Jasně že OctRS je o něčem jiném, ale na Feldu to nemá chybu. Přesednutí z obyč. 1.3 do upravené 1.6 se servem je jako překročení do jiné dimenze. -
« Re: VW
alfa 147 jezdi pekne, testoval jsem ji na brnenskem okruhu a brzdy s podvozkem OK, jen ji chybel vykon (ale to je asi tim okruhem, na normalnich silnicich to staci...), zaslouzila by si tech koniku o trochu vic ;-) Ale moje upravena RSka brzdi a jede lepe ;-) Teda krome alfa 156 GTA, ta nemela snad jedinou chybu :-))
Jinak je skoda, ze VW skodovku v nekterych smerech trochu brzdi, za chvili by si ty svy pekace mohli nahazet do srotu... ;-) -
« Re: VW
Je asi bez diskuse,že VW do Škodovky přines řád a kvalitu a to u nás v podniku se státním podílem nejde.Viz český dráhy atd..Na druhou stranu je zas pravda,že VW nikdy nepřipustí,aby pro ně nebo kohokoli z koncernu byla Škodovka konkurencí.Co se týká parametrů mojí upravený Feldy,tak jsem nic neměřil.Zrychlení 0-100 bude tak 11-12sec.Ani mi tak nejde o čísla jako spíš o zážitek a pocity.Michodem teď o víkendu jsem měl možnost se svýzt v Alfě 147 sice s motorem 1,6/88kW ale tohle auto je hlavně o pocitech a emocích.Je to taky první 16V v kterým jsem jel a táhne od spoda.Navíc perfektní podvozek a brzdy. -
« VW
ted jsem musel nejakou dobu jezdit jendim z poslednich produktu Skodovky (bez VW) - coz je Favo r.v. 89, a jsem tezce rad ze Skodovku koupil VW, protoze to co do te doby tvorili je fakt *... celkem nestastne 105......, vcetne Rapidu a podobnych, tohle Favo 89 primo korunuje, interier na pobliti, neodhlucnene, idiotsky dlouhy staly prevod (krome dalnice je prehnane receno petka k *), kdyz to porovnam z Favem 93 (po zasahu VW) tak je to uplne jina trida...,o Felicii nemluve. Hadam ze vstup do koncernu VW byla pro Skodovku jedina zachrana (muj osobni nazor:o)
-
« Re: volba auta pro úpravu....
Radime naopak já ty 8 ventily nijak nezatracuji, já jsem dokonce na ně vysazenej to víš, jenže v roce 2002 do auta s přídavkem RS cpát letitý 8V litinový střep, no dovol :o))) asi je to více než směšné a trapné. Já bych takový RS auto do výroby vůbec nedal a proto se divím, že to vůbec někdo schválil, když už koncern má jak 16V tak 20V všech možných provedení a objemech, prostě mě to irituje víc než tebe ty hliníkový hydroštelový OHaVy :))) -
« Re: volba auta pro úpravu....
ad zrychleni ve 120ti...... tak tohle me s mym Favem netrapi, kolem 3500 to zacina jet, 160 je tam pak hned.... neni skodovka jako skodovka.... ale radsi bych se naboural ve volvu nez ve favu/felde...
ad 16V : u nizsich objemu podle me neni o co stat, tak max o horsi spodek a vetsi spotrebu... -
« Re: volba auta pro úpravu....
Láďo,hovadina to je,ale Škodovce nic jinýho nezbejvá.Ale jinak nezatracuj osmi ventily,Honda asi nedělá ten systém VTEC zbytečně.Já když se svezu v hypermoderním šestnáctiventilu a potom ve svojí upravený feldě,tak si říkám,že takovej zázrak ten 16V není.Musíš ho honit do otáček a pokud nemáš dobře postavenou převodovku,která drží motor v optimálních otáčkách,tak máš vyšší spotřebu i mizernou akceleraci. -
« Re: volba auta pro úpravu....
Radime a jen tak mimochodem co říkaš na ten tuning skvjělýho starýho motoru VW 2,0 8V pro Fabii RS ? Mě se to zdá větší hovadina, než dělat škodováckou OHaVu s hydroštelama. Nebo to bude ten 8V s variabilním sáním ? Ale i tak, je to stejná hovadina-vylepšovat litinovej historik OHC :))) -
« Re: volba auta pro úpravu....
RV > Jo, tak s tim souhlasim...
kdyz se u feldy zvysuje vykon a prizpusobi se tomu podvozek a brzdy, tak nemam nic proti, jenze takovych je hooodne malo!!! Auto neni jen o vykonu, ale i o jizdnich vlastnostech a bezpecnosti, na coz spousta lidi zapomina...
Mam vzdycky hruzu, kdyz v kolone aut se na me prilepi felda, ze budu muset prudce brzdit a on mi projede kufrem...
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!