Škoda Felicia TUNING

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia

  • 00 Reagovat !

    foto

    30.08.02  12:24

    « Archiv ne !!

    Jste všichni na dovolený ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.08.02  06:42

    « Re: volba auta pro úpravu....

    Jo taky jde dát chlazený kotouče na předek a kotouče na zadek, ale pak na tom bude kvést diamant jak to bude drahý (cca 40.000,-). Ta varianta co jsem zmínil o jeden příspěvek níže zhruba odpovídá běžnému provedení pro sk. N takže na normál ježdění by to mělo bohatě stačit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.08.02  06:39

    « Re: volba auta pro úpravu....

    Brzdy na obyč ježdění jsou OK. Při brzdění z vytších, rychlostí už je to horší. Ale i s tím se dá něco provést. Lze dát lepší obložení a koutouče na předek a dozadu lepší obložení + nechat jinak seřídit zátěž. regulátor. Po těhle zásazích je to prý znatelně lepší.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.08.02  15:30

    « Re: volba auta pro úpravu....

    A pak že se z hoven nedají uplést biče......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.08.02  10:42

    « Re: volba auta pro úpravu....

    PR> Tak na feldu je to pekny, to asi musi ostatni koukat, kdyz kolem nich profrcis po dalnici ve 190 :-)) Chtel bych videt ty udiveny obliceje ;-)) Ja si rikal, ze nektery feldy to obcas valej docela rychle, tak to si byl asi ty ;-) Akorat by me zajimalo jak je na tom pri brzdeni z tak vysokych rychlosti?? To uz chce asi jiny kotouce, ne? Ja tam mam zvetsovany oproti normalni oktavce a je to opravdu poznat a i pri rychlostech hodne nad 200 to brzdi paradne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.08.02  04:51

    « Re: volba auta pro úpravu....

    Nějaké naměřené hodnoty upravené 1.6 jsou v příspěvku 125. Je to měřené před a po úpravě. Zbývá dodat, že max. rychlost je cca 180-190 km/h přičemž problémem není ani tak výkon motoru jako spíš krátké převody. Rychlost kolem 160 se dá udržet třeba v kopcích na D1 bez problémů. Měřené hodnoty jsou s 13" koly. Po montáži větších a širších kol auto mírně zleniví. Jinak od té body jsem ještě provedl drobné změny (filtr+výfuk) což by mělo mít za následkem zvýšení výkonu a krouťáku cca o 2kW a více a 3Nm a více (kdybych vzal v úvahu reklamní údaje bylo by to min. 6 kW a min. 10Nm, ale nejsem naivní). Tyhle drobnosti by měly cca vykompenzovat ty kola. Podstatný je ale hlavně pocit při svezení a velmi rychlé reakce motoru bez prodlev a skvělý zátah od spoda. Jasně že OctRS je o něčem jiném, ale na Feldu to nemá chybu. Přesednutí z obyč. 1.3 do upravené 1.6 se servem je jako překročení do jiné dimenze.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.08.02  18:15

    « Re: volba auta pro úpravu....

    A co myslíš že s nima dělám? Já za nimi celou cestu nejezdím!!!!!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.08.02  13:27

    « Re: VW

    alfa 147 jezdi pekne, testoval jsem ji na brnenskem okruhu a brzdy s podvozkem OK, jen ji chybel vykon (ale to je asi tim okruhem, na normalnich silnicich to staci...), zaslouzila by si tech koniku o trochu vic ;-) Ale moje upravena RSka brzdi a jede lepe ;-) Teda krome alfa 156 GTA, ta nemela snad jedinou chybu :-))
    Jinak je skoda, ze VW skodovku v nekterych smerech trochu brzdi, za chvili by si ty svy pekace mohli nahazet do srotu... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.08.02  11:46

    « Re: VW

    Je asi bez diskuse,že VW do Škodovky přines řád a kvalitu a to u nás v podniku se státním podílem nejde.Viz český dráhy atd..Na druhou stranu je zas pravda,že VW nikdy nepřipustí,aby pro ně nebo kohokoli z koncernu byla Škodovka konkurencí.Co se týká parametrů mojí upravený Feldy,tak jsem nic neměřil.Zrychlení 0-100 bude tak 11-12sec.Ani mi tak nejde o čísla jako spíš o zážitek a pocity.Michodem teď o víkendu jsem měl možnost se svýzt v Alfě 147 sice s motorem 1,6/88kW ale tohle auto je hlavně o pocitech a emocích.Je to taky první 16V v kterým jsem jel a táhne od spoda.Navíc perfektní podvozek a brzdy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.08.02  10:57

    « Re: VW

    To s tebou souhlasim, protoze kdyby mi tehdy nekdo rekl, ze moje oktavka bude jezdit 260km/hod, tak bych se mu asi vysmal...
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.08.02  10:16

    « VW

    ted jsem musel nejakou dobu jezdit jendim z poslednich produktu Skodovky (bez VW) - coz je Favo r.v. 89, a jsem tezce rad ze Skodovku koupil VW, protoze to co do te doby tvorili je fakt *... celkem nestastne 105......, vcetne Rapidu a podobnych, tohle Favo 89 primo korunuje, interier na pobliti, neodhlucnene, idiotsky dlouhy staly prevod (krome dalnice je prehnane receno petka k *), kdyz to porovnam z Favem 93 (po zasahu VW) tak je to uplne jina trida...,o Felicii nemluve. Hadam ze vstup do koncernu VW byla pro Skodovku jedina zachrana (muj osobni nazor:o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.08.02  23:00

    « Re: volba auta pro úpravu....

    kdyz prijde kopecek tak ho nepoznam, teda pokud to neni zrovna Mohelnicak, i kdyz ani v nem nemusim podradit na 4....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.08.02  18:44

    « Re: volba auta pro úpravu....

    vici> A co kdyz prijde kopecek, taky tam mas 160 hned ;-)
    jak je na tom upravena felda jak jste nekdo psal na tech cca 70kW s parametry (zrychleni 0-100, pruznost mototru apod.), co treba brzdna draha?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.08.02  13:17

    « Re: volba auta pro úpravu....

    Radime naopak já ty 8 ventily nijak nezatracuji, já jsem dokonce na ně vysazenej to víš, jenže v roce 2002 do auta s přídavkem RS cpát letitý 8V litinový střep, no dovol :o))) asi je to více než směšné a trapné. Já bych takový RS auto do výroby vůbec nedal a proto se divím, že to vůbec někdo schválil, když už koncern má jak 16V tak 20V všech možných provedení a objemech, prostě mě to irituje víc než tebe ty hliníkový hydroštelový OHaVy :)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.08.02  12:55

    « Re: volba auta pro úpravu....

    ad zrychleni ve 120ti...... tak tohle me s mym Favem netrapi, kolem 3500 to zacina jet, 160 je tam pak hned.... neni skodovka jako skodovka.... ale radsi bych se naboural ve volvu nez ve favu/felde...
    ad 16V : u nizsich objemu podle me neni o co stat, tak max o horsi spodek a vetsi spotrebu...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.08.02  12:35

    « Re: volba auta pro úpravu....

    Láďo,hovadina to je,ale Škodovce nic jinýho nezbejvá.Ale jinak nezatracuj osmi ventily,Honda asi nedělá ten systém VTEC zbytečně.Já když se svezu v hypermoderním šestnáctiventilu a potom ve svojí upravený feldě,tak si říkám,že takovej zázrak ten 16V není.Musíš ho honit do otáček a pokud nemáš dobře postavenou převodovku,která drží motor v optimálních otáčkách,tak máš vyšší spotřebu i mizernou akceleraci.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.08.02  10:53

    « Re: volba auta pro úpravu....

    ie.xs > Jo a kdyz te tak strasne ty BMW a T5 brzdi, tak proc je nepredjedes ;-))) To by to totiz muselo poradne zrychlovat i kolem 120km/hod a to jsi v koncich, ze ;-))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.08.02  10:50

    « Re: volba auta pro úpravu....

    Radime a jen tak mimochodem co říkaš na ten tuning skvjělýho starýho motoru VW 2,0 8V pro Fabii RS ? Mě se to zdá větší hovadina, než dělat škodováckou OHaVu s hydroštelama. Nebo to bude ten 8V s variabilním sáním ? Ale i tak, je to stejná hovadina-vylepšovat litinovej historik OHC :)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.08.02  10:48

    « Re: volba auta pro úpravu....

    RV > Jo, tak s tim souhlasim...
    kdyz se u feldy zvysuje vykon a prizpusobi se tomu podvozek a brzdy, tak nemam nic proti, jenze takovych je hooodne malo!!! Auto neni jen o vykonu, ale i o jizdnich vlastnostech a bezpecnosti, na coz spousta lidi zapomina...
    Mam vzdycky hruzu, kdyz v kolone aut se na me prilepi felda, ze budu muset prudce brzdit a on mi projede kufrem...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.08.02  10:42

    « Re: volba auta pro úpravu....

    Jo jo jo, je to tak. Přečtěte si článek o tuningu motorů ve včerejším vydání Světa Motorů.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…