Pískování, chromování a lakování
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Veteráni
- viz jméno Tématu :c) 01.02.2001 14:13
- Imitace dřeva? 04.02.2001 17:28
- Kdo dělá? 04.02.2001 20:27
- chromování 09.02.2001 12:14
- chromy 26.02.2001 15:16
- Semišování 18.03.2001 18:36
-
pískování v Praze 21.03.2001 10:43
- Re: pískování v Praze 10.05.2001 07:30
-
Re: pískování v Praze 10.01.2002 21:34
- žárové zinkování skeletu (was Re: pískování v Praze) 29.01.2002 13:19
- tlumič sání to :Netopyr 26.03.2001 15:13
- Chromování plastů 06.04.2001 16:55
- Opískovaný kola 13.04.2001 21:49
- Bez nadpisu 17.04.2001 12:54
- Re: pískování v Praze 10.01.2002 15:35
- ALU 13'' disky 12.01.2002 16:21
- Hranostaji 01.02.2002 14:18
- Tapecírunk ? 11.02.2002 13:53
- Jakou barvu na al. disky 28.02.2002 10:36
- Impregnace plátěné střechy 28.02.2002 10:37
- opiskovani a pochromovani alu kol 05.03.2002 09:24
- Chromování-Ostrava 04.09.2009 19:37
- Lakování 17.09.2016 11:56 zdendapt
-
-
« viz jméno Tématu :c)
Tak je tu další kontakt - Chromování :c))
takže chromovat můžete u Fy. GALATA, pí. Hrušková, Jánská 43, 407 21 Česká Kamenice, tel.0412/582 247, nebo mobil 0602/432 580. Cena je přijatelná - za držák k sedlu, rámeček světla, koleno výfuku a výfuk + drobnosti za 2500,- včetně poštovneho na dobirku. O teto firmě jsem se dozvěděl, když jsem jednomu veteránistovi řekl, že hodlám chromovat v Jawa division, Záběhlická 13/96, 102 00 Praha 10, tel.0603 481 711. tam prej dělaj i měď, ale jejich chromy jsou hrozně drahé a po čase prej žloutnou, tak nevim. nemám zkušenost ani z jedné firmy.
-
-
-
« Re: Imitace dřeva?
na co to potrebujes? muzes zkusit obycejnou dyhu a prilepit to. nebo zkus tunningove firmy.
-
-
-
« Re: chromování
Teď přes zimu jsem si nechal nalakovat motorku a musím říct fakt dost dobrý. Ale, poněvadž je to stará motorka tak je to nalakövaný nitrem, vše musí být dobový. Dej vědět, co by jsi chtěl nalakovat a ja se zeptam. Ten člověk to dělá ve svým volným čase a vybírá si. PS.Předpodkládám že chceš dělat veterána.-
« Re: chromování
jasně že chci dělat veterána - měl bych tu komplet péráka a Cz98. jake jsou priblizne ceny?musi to byt pripravene do laku, nebo to udela on?vzdalenost po CR mi vubec nezajima, dovezu kamkoli.dik-
« Re: chromování
joo eště - jak moc to musí bejt připravený, předpokládám, že aspon zbavený rzi, když už ne starýho laku-
« Re: chromování
Kytování pod lak si dělá sám, já jsem z toho sundal ten starej a natřel základovkou, zbytek si dělá vše sám. Teď se hodně dělaj péraci, ale nerad bych tě zklamal, cena výslednýho motocyklu není moc velká a cena za lak by byla asi neúměrně vysoká. Já resturuji starý H-D a cena laku odpovídá ceně motocyklu.Každou cenu si domlouvá individuálně a já nevím za kolik dělal jinem, ale moje cena se pohybovala v pětimístných cifrách.
Jezdíš na burzy? Tuhle sobotu se koná v Chotusicích, já tam jedu. A na CZ98 mám doma nádrž s víčkem, sítkem a kohoutkem. Vozim to na burzy a ještě si ji nikdo nekoupil, tak jen tak lehce naznačuji.
Dnes jsem dostal kontakt na chrom, ale bez leštění, Jílové u Děčína p.Uhrin 0412/550111-
« Re: chromování
pokud je ta nadrz naprosto O.K., tak bych zajem mel, jelikoz ta moje je bouchla zrovna v miste toho lisovanyho znaku, taky ventil pod nadrz by me zajimal. odkama si? ja z Prahy, jinak na chromovani zkus kontakty uvedene niz, na zacatku rubriky, jelikoz jsem na to dostal dooost dobry doporuceni, je to komplet vc. sundani stareho chromu a nakonec lesteni, fungujou i na dobirku.
peticiferne cislo by na me bylo asi celkem doooost dooost, dik, nevedel bys o nekom levnejsim? vim, ze je to kvalita, ale ja za ty motorky nedal ani petimistnou cifru pri nakupu vseho dohromady.... -
« Burza
na burzu bohužel nejedu, protože jsem o ní dřív nevěděl a navíc mám teď kompletně rozebraný auto, kupoval jsem si Svet Motoru, tam byly vsechny akce na celej rok, ale uz ho neberu, tak nevim nic, odkud ty to zjišťuješ???
BTW nemáš eště něco na Cz98ccm r.v.38(už s modrou linkou na nadrži).-
« Re: Burza
Některý burzy jsou zažitý, na jiný vychází seznam.
Každou první sobotu v únoru je největší veteránská burza v republice ve Zloníně, ale tu jsi propás, takže až za rok. Tam byla krásně nalakovaná Cz98, ta by se ti moc líbila.Ta nádrž je trochu promáčklá vzadu směrem k sedlu, to půjde krásně zakytovat, ale jinak znaky a zbytek je OK.Rychle si to rozmysli, protože ji v sobotu vezu do Chotusic u Čáslavi a jestli mě za ni někdo dá čtyři kila, tak mu ji nechám.Jinak jsem z Jablonce n.N. a další burzy tady klidně vyhlásim, ale až po neděli, kdy si přinesu rozpis na celej rok. V Chotusicích jsou tak 6-7x do roka, je to tam dost velký a starý věci oproti novejm jsou v poměru 40/60. To ve Zloníně jsou jenom starý věci.Dál jsou burzy na Kladně, ale tam jsem nikdy nebyl, prej je tam spousta novejch věcí a starý málo a spíš se tam sjednávaj obchody, ale jednou se tam pojedu, jenom na kukačku.Potom jezdíme do Chuchelny u Semil, to je malá burza, ale je to za rohem a občas se něco objeví i tam.
PS: Nejlepší by bylo, kdyby jsi přijel na burzu a tu nádrž si prohlídnul.Nerad bych ti ji poslal dobírkou a ty by jsi pak mohl být nespokojen.
-
-
-
-
-
-
chromy
Nechával jsem si chromovat pár věcí na motorku v Pardubicích, adresu neznam, vozil mě to tam kamarád, ale výsledek byl katastrofální. S leštěním se moc netrápili nebo naopak z matek udělali válečky. Po namontování pružin to udělalo cvak a chrom byl dole, načež se zjistilo, že pod to vubec nedali měd.Teď jsem poslal pár kousků na zkoušku do Prahy. Jak to dopadne dám vědět. Prý jsou dost dobrý.-
-
-
« Re: chromy
ted jsem nasel jednoho maníka, kterej má na eRku chromovanej tlumič sání prej komplet za 360,- tak uvidíme... ale nějak se mi to nezdá, zajímalo by mě, jak dlouho to vydrží, jestli se to nebude loupat, žloutnout ap.-
-
« Re: chromy
Nechci vám do toho kecat chlapi, ale existují dva druhy chromů a způsoby chromování. Na venek (jako nárazníky, rámy, různé ozdoby aut a motorek) se musí dát podklad měď a chrom na venek. Jinak ten vnitřní chrom ( ozdoby v domásnosti, postele atd.) bez podkladu vydrží houby a po čase začne i rezivět.
-
-
-
« Re: chromy
tak uz vis, jak ti udelali ty chromy v Praze? nebo aspon kde to bylo kdybys popsal... dik-
« Re: chromy
Já jsem to tam nedával, šlo to přes kamarádá, ale až to dostanu do ruky i s účtenkou dám vědět.
Jinak burzy v Chotusicích u Čáslavi jsou v těchto termínech: 2.6.;28.7;1.9.;3.11.2001 -
« Re: chromy
Tak už to máš doma? jak to dopadlo - to chromování tady v Praze? a jak to vypada s tou nádrží? prodals? já bych na ní mrknul, jenom nevim kdy :c(( je to dost daleko.
-
-
-
-
-
-
« Re: Semišování
Je to super přesně to samý jako na WRC. Taková jemná vlákna jako semiš po celém vrchu přístrojovky. WRCéčka jí mají dokonale černou to ale chytá asi prach, na tý Feldě to bylo možná proto trochu došeda a vypadolo to snad ještě líp.
Asi to dokonale pohltí světlo a zmiznou odrazy.
Jo ani to nikde neinzerují asi to fakt frčí, ale v jejich ceníku, kterej jsem stáhnul to bylo nějak kolem 3000 Kč to jde.
-
-
-
pískování v Praze
tak jsem sehnal díky Džonovi pískování - je s tím moc spokojenej, cena je 150,-kc/m^2 a prej ted nemaj moc prace - opiskujou i komplet skelet na eRko - tj.15m^2 tel.02/ 2461 7529 a otevreno maji po-pá 7-15.je to v areálu Středočeských plynáren, vjezd z ulice Chodovská těsně u železničního mostu. prý dělají i veterány, takže hned, jak seženu někoho, kdo mi to nalakuje, tak vám dám vědět, jak dělají a zakolik motorky :c)-
« Re: pískování v Praze
Zdravím příznivce veteránů. Moc mě zajímá to opískování skeletu eRka. Jak to dopadlo? Chtěl bych udělat to samé s mou Š 1000MB, r.v. 1964, mám ji rozebranou komplet na skelet, už mi chybí vyndat jen palubka a poslední zbytky elektroinstalace a rád bych s tím vyrazil někam na 1) opískování, 2) drobné povaření a 3) žárové zinkování. Nechal jsem si tímto stylem udělat na zkoušku bednu různých sundaných plechů, držáků, atd. v agrobazaru Hradešín. Všechno v pohodě, až na tenčí plechy, které se jim podařilo slušně zohybat. Mám tedy strach jim tam nechat celý skelet, aby ho nezničili. Máte tady v Praze s tím nějakou zkušenost? Na to telefonní číslo jsem se nedovolal a nikdo o nich v areálu plynáren neví. Předem díky.-
« žárové zinkování skeletu (was Re: pískování v Praze)
Hele Karsho, ty jsi asi slušnej drak. S tím skeletem to asi bude trochu problém neb na takové velké kusy jsou zařízený jen málokde (většinou mají vany nebo válce tak do rozměrů 1-2 metry. Zkus galvanovnu v Kopřivnici (Tatra) - jsou i na webu, našel jsem je přes Seznam. Mají vanu asi 5m dlouhou (už si to přesně nepamatuju). Kdybys našel něco jiného, tak se sem ozvi, taky chci (výhledově) udělat jedno eMBéčko. Jestli máš nějakou www o své káře, tak to sem pošli. Moc pěkně udělaných MB se nevidí (sám vím tak o 10).
A jestli víš o nových plechách na MB, tak se ozvi na 100%!
P.S. Netuším, jestli se to žárování vůbec vyplatí. Musí to být ukrutně drahý.-
« Re: žárové zinkování skeletu (was Re: pískování v Praze)
Díky Hranostaji, že se konečně ozval někdo k této diskuzi, mimochodem máš pěkné stránky o Š706RTO, taky je zbožňuju. S tím žárovým zinkováním je to trochu jednodušší než s namáčením (to jsem také zvažoval), jedná se totiž o celkem jednoduchou technologii, která spočívá v takové speciální pistoli napojené na kompresor, do které vede zinkový drát (ten je na celé záležitosti nejdražší), který je při akci rožhaven na vysokou teplotu díky které zinek přilne k plechu. To opískování a následné zinkování skeletu mi tam odhadli tak na 8.000,- Strach mám ale z toho pískování, aby to nezničili.
Jinak těch tisícovkářů skutečně (zatím) moc není, co koukám na různý fotky ze srazů, tak se daj ty pěkný spočítat na prstech. Plechy nový mám, ale zatím je syslím.-
« Re: žárové zinkování skeletu (was Re: pískování v Praze)
Koukám, že jsem teda odpovídal mimo mísu :-))
Proč chceš zinkovat? Kvůli korozi? Jseš si jistý, že je to o tolik lepší, než to napatlat nějakým bordelem? Chceš s tím jezdit i v zimě?
Pískování: hlavní je, jak jsem se dočetl, pískovat to opravdu pískem a nepustit na to maníka s ocelovýma kuličkama. Po nich prý zůstávají důlky.
Plechy: Jde mi jen o blatníky a případně kapoty. Ostatní (prahy, podlaha, skelet) je (snad) stejný jako na Š100 a pro tu se ještě nové plechy dělají. O možnosti koupě plechů na burzách vím, ale taky vím, kolik za to chtějí (pro neznalé - chtějí za to stejně jako za nové pro Š100).
Ozdůbky: co takhle nějaký zdroj, co vyrábí lišty na MB apod.? Nechce se mi věřit, že to ještě nikdo nedělá, když je po tom taková sháňka.
Dáváš dohromady originální MB nebo to vylepšuješ (nápravy, motor, řízení, převodovka, interiér, ...)?
Jestli chceš větší pokec, tak adresa na mě je na mých stránkách.-
« Re: žárové zinkování skeletu (was Re: pískování v Praze)
To pískování a zinkování samozřejmě kvůli korozi. Považuji přípravu skeletu za základ veškerý další práce, takže to chci provést co nejdůsledněji.
Od doby, co jezdím auty (2x 1000MB, MBX a nyní Escort 84), tak me na nich nejvíc štve, že strašně reznou, hnijou a člověku se pak nechce do toho moc investovat (mimochodem nejshnilejší je ten Escort). Mym snem je odjakživa nesmrtelná krásná Š 1000MB s decentním tuningem agregátů (ne kastle). Dosud jsem zatim jezdil s motorem z favorita, kotoučovky, rychlý diferák a LPG. Takový to, co se po domácku lehce zvládne, ale ted s přípravou skeletu připravuji i hřebenové řízení, posilovač brzd a možná úpravu na pětikvalt, ale do té se mi moc nechce.
Rád zde uvidím nějaké zajímavé zkušenosti s tím pískováním a jinými úpravami.-
« Re: žárové zinkování skeletu (was Re: pískování v Praze)
To KarSha: Kotoučovky na MB i vzadu? LPG v MB? Ještě jsem o tom neslyšel a to jsem myslím už několik udělaných MB viděl. Napiš něco víc. Případně na mojí adresu (je na mojich RTO stránkách).-
« Re: žárové zinkování skeletu (was Re: pískování v Praze)
Čirou náhodou se "tak trochu" znám s Karshou a z jeho Š1000MB se pomalinku, po maličkých, ale velice precizních krůčkách rodí fakt opravdovej sběratelskej klenot. Kotoučovky se u jeho 1000MB týkají jenom přední nápravy, ale za to budou do budoucna bzdiče čtyřpístkový...
Koutoučovky vzadu jsou taky reálný, viděl jsem upravenou Š100 s kotoučema vzadu.
Jinak plyn do 1000MB je montážně ze všech úprav asi to nejjednoduší.-
« Re: žárové zinkování skeletu (was Re: pískování v Praze)
když už jste u toho eMBéra, neměl by někdo z vás nějaký originál ND? sice jsem měl štěstí, že se předchozí majitel nepokoušel o žádný tuning, ale přesto je dost věcí špatných.jde mi hlavně o podlahy a nárazníky, v případě zájmu i vyměním.Díky netopyr@plivnik.cz
-
-
-
-
-
-
-
-
-
tlumič sání to :Netopyr
Ještě, že se vracím k tomu sání, tlumič je od slova tlumit, ale v sání se nic netlumí, to co je na tom obrázku je kryt sání a v tom je vzduchový filtr. Sice to muže vypadat jako slovíčkaření, ale věř, že až tohle vybalíš někde na srazu čehokoli, tak zažiješ dost divnejch pohledů který si budou myslet něco o "odborníkovi" zkrátka trapas.-
« Re: tlumič sání to :Netopyr
aha, takže tim mi chceš říct, že je kryt sání a tlumič sání technicky něco uplně jiného? souhlasím, ale ne u škodovky, zkus sundat ten "kryt" a uvidíš tu hlučnost, jasně, ale to nejde přes filtr, tak zkus odříznout ten plech, abys tam měl pouze takové jako koleno a filtr - že by se zase zvýšila hlučnost? prostě škodovky mají kryt sání, což se zároveň rovná tlumiči sání. ale dík za upozornění, na burzách tomu budu říkat jinak :c) -
« Re: tlumič sání to :Netopyr vs.Coudy
No tak Coudy aby jsi věděl, tak v tlumiči sání se tlumí hluk nasávaného vzduchu. Zkus si někdy oddělat dekl takového tlumiče ( čističe ) a nastartuj a projeď se a poznáš proč se mu říká tlumič sání. A tedy tlumič je ten obal a uvnitř je čistič, neboli filtr.
-
-
-
-
« Re: Opískovaný kola
KOMAXIT, je to písková barva, která se v peci vypálí. Vydrží hrozně moc proti oděru a ředidlo to vůbec neporuší. Vlastně se ani nic jiného na kola nepoužívá.Cena je různá, nejlepší je když máš někoho známýho, co to dělá, ale já bych počítal tak 500,-/disk. Sám mám několok věcí takhle dělaných i kola na motorku a nemá to chybu.
-
-
ALU 13'' disky
ZdraVWím Vás všechny, měl bych nějaké dotazy, sice nepatřící do této diskuze, ale snad mi někdo odpoví. Nedávno jsem koupil starší automobil s elektronovými disky, ale předchozí majitel s nimi jezdil asi i v zimě nebo je neudržoval, zkrátka jsou špinavé, tato černá špína nejde ničím umýt (zkoušel jsem různé saponáty a nic). Mohl by mi někdo poradit, jak vrátit diskům původní vzhled? Existuje na to vůbec nějaký přípravek? Co takhle nějaká brusná pasta a hadr + hodiny práce? Nebo je zkusit nechat opískovat (nevím jestli to se to vůbec dá dělat na hliníku, na plechových discích ano)? Kolik stojí renovace hliníkových kol? A ještě bych měl jeden malý dotaz, zajímalo by mě, zda je možné přepsat automobil na osobu mladší 18-ti let? Předem Vám děkuji za odpověd(i)! -
"-- skrytý --" 01.02.2002 14:18
Hranostaji
dlouho jsem tě neviděl co skončil Průvodce_Důchodce. Přesunuli jsme se na goo.cz.
Rado_MBX
-
« Re: Hranostaji
Rado, nemysli, že vás tam nesleduju. Jen prostě nemám nic, čím bych přispěl. Pořád se přes ty dutý hlavy na Dopravním inspektorátu nemůžu propracovat k té hajtře. V něděli mám zase slíbenou pomoc, ale nevypadá to moc dobře. Zatím teda sbírám teoretické poznatky, v práci dřu jako šroub (i když podle šéfa se flákám) a šetřím na byt. Takže asi tolik. Mimochodem - ten podzimní sraz MBX podle fotek vypadal fakt skvěle.
-
-
-
« Re: Tapecírunk ?
Tohle mě taky moc zajímá. Koukal jsem zatím na pár firem přes Internet - stačí hledat na vyhledávačích "autočalounictví" a pár nabídek mě zaujalo. Nikoho jsem však zatím nekontaktoval, protože to pro mě zatím není aktuální, ale také by mě zajímala orientační cena.-
« Re: Tapecírunk ?
Na AutoShow výstavě vystavoval nějakej soukromník (určitě by se dal podle seznamu vystavujících dohledat). Měl tam i fotky svých prací. Vypadalo to hezky. Pamatuju si jen jednu cenu: kompletní červený interiér v kůži do Jaguára (sloupky, sedačky, dveře, tunel, podběhy atd.) za bratru 50-70 tisíc. Takže asi takhle.
-
-
-
-
nuže pískování: Walter-Motorlet, Jinonice tel:5104-4353 cena je prej velká přepravka drobností za 180,-.